Na kort beraad hebben Morretje (F&F slowchat local) en ik besloten om te hulp te schieten, ook omdat we eigenlijk net op zoek waren naar een poes.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Dames en heren.
Willen jullie met me meedenken.
Ik denk echt dat er niet heel veel anders opzit dan actief naar een ander mens en huis voor Chippy te kijken.
Ze terroriseert de andere katten hier. De meesten zijn er tegen op gewassen, maar een paar ook niet en dat verziekt een boel omdat de rust en gezelligheid van de anderen er echt onder begint te lijden nu.
Ze is al 4 jaar bij me, maar sinds Rosa dood is is het erger geworden.
Ik wil echt dat ze ergens anders een mens krijgt dat haar lief vindt en waar ze de rest van haar leven mag blijven en waar ze gewoon lekker enige poes is.
HELP!!!
quote:Na kort beraad hebben Morretje (F&F slowchat local) en ik besloten om te hulp te schieten, ook omdat we eigenlijk net op zoek waren naar een poes.
Die zit al in de kattenbakquote:
Mooi he?quote:
OMGquote:Op maandag 17 maart 2008 22:25 schreef Ravage het volgende:
[..]
Die zit al in de kattenbak
Echte Biokat (TM) Fresh ultra 3000
Ja! Echt leuk ja! Wel regelmatig stofzuigen, wil je de kleuren behoudenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mooi he?En hij kan ook binnenstebuiten.. Zitten ritsjes in de hoeken..
heej, hij's bezet hequote:
Mandje is binnenkort gewoon wit-achtig. Ik snap niet hoe het kan dat Chip nog steeds zo'n enorm lekker dikke kroelvacht heeft met haar haarverlies.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! Echt leuk ja! Wel regelmatig stofzuigen, wil je de kleuren behouden
Dit voer is beter van kwaliteit dan whiskas. Dit staat meer gelijk aan Hills of proplandie ze eerst kregen. ruikt ook hetzelfde. Whiskas is echt niet zo goed. teveel zouten.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
heej, hij's bezet he
Ik lach me trouwens kapot als blijkt dat mevrouw van de aldi voer opeens genoeg gaat krijgen en alleen dure whiskas wil
ja, dat zal wel. Maar ik bedoelde meer als dat de kat helemaal verwend gedrag gaat vertonen. Been there, done that. Mijne at ook aldi voer, ze komt terug van de DA en het is whiskas, gourmet ectquote:Op maandag 17 maart 2008 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit voer is beter van kwaliteit dan whiskas. Dit staat meer gelijk aan Hills of proplandie ze eerst kregen. ruikt ook hetzelfde. Whiskas is echt niet zo goed. teveel zouten.
Mag je tegenwoordig als vrouw een man niet meer aardig vinden?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
De mattenklopper hangt in de keuken hoor!
Hmm eerst dus maar ff een handschoen aan een bezemsteel monteren ..quote:Op maandag 17 maart 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:
ow, ben zo benieuwd of ze jullie gaat toelaten om die pluisbuik te aaien/kroelen. Die ziet er kroelbaar uit, maar we mogen er nooit aanzitten.
Ging jij 1 juli nou mee of niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef Morretje het volgende:
Ha, zwarte broeken dragen we niet..![]()
Tuuuurlijk mag je als vrouw een man wel leuk vinden, net als andersom... Maar ik waarschuw alleen maar
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig als vrouw een man niet meer aardig vinden?![]()
Leuk in de zin van aardig en grappig, niet in de zin van "neem me nu!"![]()
![]()
En ik borstel ze zelden, ze rollen liever over het dekbed of vegen het af aan voornamelijk zwarte broeken
Buiken zijn bij katten toch sowieso gevoelig gebied? Heb ooit eens van een kat van dinnetje een nagel bijna in m'n oog gehad omdat ik ff over z'n buik wilde kroelen.. Wist ik veelquote:Op maandag 17 maart 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:
ow, ben zo benieuwd of ze jullie gaat toelaten om die pluisbuik te aaien/kroelen. Die ziet er kroelbaar uit, maar we mogen er nooit aanzitten.
Hee zeg..quote:Op maandag 17 maart 2008 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ging jij 1 juli nou mee of niet?![]()
![]()
Morgen wel foto's maken he? En filmpjes van de heen en terug reis en uiteraard een uitgebreid verslag. Ik ben tegen 17.00 thuis morgen, dus als het dan online zou kunnen staan
Een dikke handschoen over een dikke mauw doet het em wel. Nooit geprobeerd uit respect voor mevrouw.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:45 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hmm eerst dus maar ff een handschoen aan een bezemsteel monteren ..
*aai* *aai*
Tuulk!!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze katten vinden buikie kietelen fijn.
Totdat ze het zat zijn![]()
Morretje, ik zit uiteraard gewoon op te jutten, maar dat snappie wel he?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:42 schreef Klonk het volgende:
Mooie oplossing zo, FOK! is op dit soort momenten toch echt een geweldig iets
Ligt het nou aan mij of is Chippy een vrij forse kat
Hmm we hebben zelfs al een stukje kaas vlakbij gelegd, maar dat wordt op dit moment nog geweigerd.. Het arme beestje zit nog achter de kast, we laten haar nu maar even met rust.. Ze komt vanzelf wel weer tevoorschijn (hopen we..)quote:
Nu al!quote:
Lijkt me een hartstikke goed ideequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:28 schreef Morretje het volgende:
En nu is ze naar boven verdwenen, onder het bed ligt ze..![]()
Zit al te bedenken dat het volgens mij handig is om een kattenluik in de kamerdeur te maken... Dan kan ze gewoon zelf overal heen, en kan de verwarming ook aan blijven.. Als we nu de kamerdeur opengooien, verwarmen we het hele huis.. Das een beetje overbodig..
Ik schuif al m'n spullen altijd onder het bed, vandaar dat Chippy daar bij is gaan liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:03 schreef nokwanda het volgende:
Leuk huis trouwens.
Zo netjes is Chip het niet gewend
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:27 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik schuif al m'n spullen altijd onder het bed, vandaar dat Chippy daar bij is gaan liggen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:31 schreef Morretje het volgende:Ga ik net ff kijken, ligt ze idd onder het bed... Schuif wat spullen aan de kant, keert ze me de rug toe.. Hoezo duidelijke lichaamstaal?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:34 schreef Morretje het volgende:
Kleine update vanuit bed..![]()
het licht ging uit, ik dommelde net in en toen had ik een poezenneus bij m'n hoofd..![]()
ze ligt nu bij m'n knieën te spinnen..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:34 schreef Morretje het volgende:
het licht ging uit, ik dommelde net in en toen had ik een poezenneus bij m'n hoofd..![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:34 schreef Morretje het volgende:
Mooi. Jammer genoeg kan ik de slaap niet vatten, griep enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:34 schreef Morretje het volgende:
Dat is heel herkenbaar voor mij mijn kat is een makkelijke verhuizer ging zelfs van het begin zonder problemen weekends mee naar mijn ouders en daar naar buiten. Enige wat ze altijd deed is haar eten veplaatsen naar de plek waar ze zich het meest op haar gemak voelde.quote:Op woensdag 19 maart 2008 06:20 schreef Ravage het volgende:
Nou ik zit inmiddels weer in de trein.
Chippie heeft vannacht ook gegeten.
En wel op de volgende manier: naar beneden gaan, blikvoer uit bakje halen en mee naar boven nemen, naast bed luid spinnend opetenEn dat een paar keer.
En ze heeft nog een paar keer een rondje over onze kussens gemaakt, en is daarna op het voeteneinde gaan liggen
Of opgegeten of tot het allemaal geknakte persoonlijkheidjes zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:28 schreef Morretje het volgende:![]()
![]()
Ze blijven lekker staan tot ze echt uitgebloeid zijn..![]()
Jep, hele huis behalve de zolderquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Ing, alle deuren open?
Dus je stookt ook je gang en trapgat lekker warm?
in de deur naar de hal, we werden een beetje moe van het portier spelen voor onze katten, we hebben er vijf en dat werd een beetje te gortig, deur open vonden we zonde van de energie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:06 schreef Morretje het volgende:
Maar, heb je dan dat kattenluik in de kamer, of zoals zoveel mensen in de buitendeur?
Ach wat miep ik ook, denk dat het sowieso wel handig is bij ons..
Spinnen en wassen en kneden zijn tekenen van ontspanning, maar ook van stress tegelijk. het is opok stressrelieve.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:07 schreef Ravage het volgende:
Ha vannacht ook weer wakker geworden omdat Chip op me stond te stampentoen ze zag dat ik wakker was ging ze op het dekbed tussen mij en Morretje liggen pitten
(wat spint ze trouwens veel.. spinnend eten, spinnend rondlopen, spinnend in slaap vallen..)
En ze heeft de kattenbak ontdekt en gebruikt!
Ze is misschien al een keer eerder geweest, maar nu zag ik haar uit de kattenbak komen. Hebben in ieder geval nog nergens anders iets gevonden..quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:08 schreef oh-oh het volgende:
En hoe ging het dan vannacht????
Oh edit, we posten tegelijk!
Had ze al die tijd alles opgehouden of het maar gedaan waar het haar uitkwam?
Go Chippy![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef Morretje het volgende:![]()
Ok, als Greys het zegt..
![]()
![]()
![]()
Als je het zo stelt heb je ook wel gelijk Greyssie![]()
Dat is idd wel haar maniertje. Aangeven dat ze wil en je dan aankijken voor bevestiging.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:13 schreef Morretje het volgende:'k Was net een poos boven, douchen, schone was opvouwen en natte was ophangen. Chip was al even boven komen kijken, maar weer naar beneden gegaan.
Ga net achter m'n laptop zitten, komt ze er echt aangerend, en gaat tegen de stoel omhoog staan.. En springt na aanmoediging ook op schoot..
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:04 schreef nokwanda het volgende:
Van plezier of van pijn in haar oren?
Dan zal ik hier ook even cross-postenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef Morretje het volgende:
Lieff, Nok!Toch goed dat we het zo gedaan hebben dus...
Hoewel:
Chip heeft me net gekrabd... Ik zat op de bank, komt ze eerst op schoot liggen... Ravage staat op aan de eettafel en komt onze kant oplopen. Mevrouw stapt van m'n schoot en kruipt in de hoek van de bank, met d'r rug naar ons toe.. Ik aai haar over d'r achterkant met 1 vinger.... en daar staat nu een bloedende kras op.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zal ik hier ook even cross-posten
Nu pas. Chippy's credo: wie men liefheeft kastijdt men.
Bij Chip moet je echt op haar subtiele lichaamstaal blijven letten. het is zwaaaar verbeterd in de loop der jaren. Toen ze net bij mij kwam kreeg je zo'n lel als je te lang naar haar keek.
Dat is al veel beter geworden en het is echt heel erg goed dat ze dat nu pas doet
Dat wil echt zeggen dat je niet snel fout kunt gaan bij haar.
Ja, als je mij onder de poten kietelt of aan de zijkant of over de buik, mep ik ook.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:13 schreef nokwanda het volgende:
Tis een echte Vrouw
behoorlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat het voor Nok ook heel geruststellend is om Chip zo te zien
quote:
Het duurt idd ongeveer een half uur voor ze laden. Maar goed, dat hetb ik er dan wel voor overquote:
Deze foto is echt briljant.quote:
Ferrari, hebben jullie dan ook som dat het blokje niet oplost? Wij regelmatig, de laatste tijd, en we zijn er nog niet helemaal achter wat de oorzaak is..quote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuke foto's en ik zie onze vaatwasser voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |