Hmm we hebben zelfs al een stukje kaas vlakbij gelegd, maar dat wordt op dit moment nog geweigerd.. Het arme beestje zit nog achter de kast, we laten haar nu maar even met rust.. Ze komt vanzelf wel weer tevoorschijn (hopen we..)quote:
Nu al!quote:
Lijkt me een hartstikke goed ideequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:28 schreef Morretje het volgende:
En nu is ze naar boven verdwenen, onder het bed ligt ze..![]()
Zit al te bedenken dat het volgens mij handig is om een kattenluik in de kamerdeur te maken... Dan kan ze gewoon zelf overal heen, en kan de verwarming ook aan blijven.. Als we nu de kamerdeur opengooien, verwarmen we het hele huis.. Das een beetje overbodig..
Ik schuif al m'n spullen altijd onder het bed, vandaar dat Chippy daar bij is gaan liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:03 schreef nokwanda het volgende:
Leuk huis trouwens.
Zo netjes is Chip het niet gewend
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:27 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik schuif al m'n spullen altijd onder het bed, vandaar dat Chippy daar bij is gaan liggen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:31 schreef Morretje het volgende:Ga ik net ff kijken, ligt ze idd onder het bed... Schuif wat spullen aan de kant, keert ze me de rug toe.. Hoezo duidelijke lichaamstaal?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:34 schreef Morretje het volgende:
Kleine update vanuit bed..![]()
het licht ging uit, ik dommelde net in en toen had ik een poezenneus bij m'n hoofd..![]()
ze ligt nu bij m'n knieën te spinnen..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:34 schreef Morretje het volgende:
Kleine update vanuit bed..![]()
het licht ging uit, ik dommelde net in en toen had ik een poezenneus bij m'n hoofd..![]()
ze ligt nu bij m'n knieën te spinnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |