Jefferson Farfán hoort niet thuis in een 4-3-3, het is geen buitenspeler en geen centrumspits.quote:
Ogararu speelde anders tegen Excelsior prima.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Waarom in godsnaam George Ogararu als rechtshalf? Dan kan je nog beter Kennedy Bakircioglu of Dennis Rommedahl daar opstellen óf met tien man beginnen.
Siem de Jong lijkt me op dit moment waardevoller dan Kenneth Perez.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:10 schreef Noshiba het volgende:
Ajax zonder Gabri tegen PSV
Gabri mist woensdagavond de uitwedstrijd van Ajax tegen PSV. De Spaanse middenvelder raakte gisteren tijdens het gewonnen thuisduel met Willem II (4-1) geblesseerd aan de hamstring.
Medisch onderzoek leerde vandaag dat Gabri geen spiertje heeft gescheurd. Hij ontbreekt zondag ook tijdens de uitwedstrijd bij FC Twente. Gabri hoopt dat hij volgende week zaterdag wel weer tegen Heerenveen kan voetballen.
Siem de Jong
De liesblessure van Siem de Jong valt mee. De middenvelder kan mogelijk woensdag al tegen PSV spelen. De Jong viel in de slotfase van de wedstrijd tegen Willem II uit met een liesblessure. Hij traint dinsdag waarschijnlijk weer volledig met de selectie mee
Leuk cadeautje voor die ouwe!
Gewoon geen risico nemen, Kenneth Perez zal zich graag willen laten zien tegen PSV.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:01 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Siem de Jong lijkt me op dit moment waardevoller dan Kenneth Perez.
Wat is er belangrijker? Kampioen worden, of jouw weekendje weg?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:16 schreef toma het volgende:
ik hoop niet dat het dit jaar nog verschrikkelijk spannend wordt op de laatste speelronde want dan ben ik een weekend weg
Als het bij 0-1 de 1-1 van PSV voorkomt in de 89ste minuut kan ik er mee levenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:18 schreef Pritt het volgende:
Ik droomde vanacht over een rode kaart voor Davids.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin in morgen.
Aahquote:
Vertonghen speelde niet zo slecht, sterker nog, die vond ik weer heel aardig spelen. Vermaelen was dramatisch ja. Sowieso speelt hij na zijn blessure nog niet echt goed. Maar ik zou toch lekker met Vermaelen blijven spelen. Kuffour daar ben ik niet zo kapot van.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja Kouffour, hoe zit het daar nou mee?
Ik bedoel, die 2 belgen hadden weer hun handen (of eigenlijk, hoofden) vol afgelopen Zondag, die Demouge won vrijwel elk kopduel.
Ze zijn ook niet meteen beroerd hoor, maar het was echt opvallend hoevaak ze die kopduels verloren. Ze missen toch een beetje killer mentaliteit. Met een Stam erbij werden ze beter gecoached en deden ze het behoorlijk, maar nu "alleen" hebben ze vaak totaal geen spelinzicht.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vertonghen speelde niet zo slecht, sterker nog, die vond ik weer heel aardig spelen. Vermaelen was dramatisch ja. Sowieso speelt hij na zijn blessure nog niet echt goed. Maar ik zou toch lekker met Vermaelen blijven spelen. Kuffour daar ben ik niet zo kapot van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |