Siem de Jong lijkt me op dit moment waardevoller dan Kenneth Perez.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:10 schreef Noshiba het volgende:
Ajax zonder Gabri tegen PSV
Gabri mist woensdagavond de uitwedstrijd van Ajax tegen PSV. De Spaanse middenvelder raakte gisteren tijdens het gewonnen thuisduel met Willem II (4-1) geblesseerd aan de hamstring.
Medisch onderzoek leerde vandaag dat Gabri geen spiertje heeft gescheurd. Hij ontbreekt zondag ook tijdens de uitwedstrijd bij FC Twente. Gabri hoopt dat hij volgende week zaterdag wel weer tegen Heerenveen kan voetballen.
Siem de Jong
De liesblessure van Siem de Jong valt mee. De middenvelder kan mogelijk woensdag al tegen PSV spelen. De Jong viel in de slotfase van de wedstrijd tegen Willem II uit met een liesblessure. Hij traint dinsdag waarschijnlijk weer volledig met de selectie mee
Leuk cadeautje voor die ouwe!
Gewoon geen risico nemen, Kenneth Perez zal zich graag willen laten zien tegen PSV.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:01 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Siem de Jong lijkt me op dit moment waardevoller dan Kenneth Perez.
Wat is er belangrijker? Kampioen worden, of jouw weekendje weg?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:16 schreef toma het volgende:
ik hoop niet dat het dit jaar nog verschrikkelijk spannend wordt op de laatste speelronde want dan ben ik een weekend weg
Als het bij 0-1 de 1-1 van PSV voorkomt in de 89ste minuut kan ik er mee levenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:18 schreef Pritt het volgende:
Ik droomde vanacht over een rode kaart voor Davids.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin in morgen.
Aahquote:
Vertonghen speelde niet zo slecht, sterker nog, die vond ik weer heel aardig spelen. Vermaelen was dramatisch ja. Sowieso speelt hij na zijn blessure nog niet echt goed. Maar ik zou toch lekker met Vermaelen blijven spelen. Kuffour daar ben ik niet zo kapot van.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja Kouffour, hoe zit het daar nou mee?
Ik bedoel, die 2 belgen hadden weer hun handen (of eigenlijk, hoofden) vol afgelopen Zondag, die Demouge won vrijwel elk kopduel.
Ze zijn ook niet meteen beroerd hoor, maar het was echt opvallend hoevaak ze die kopduels verloren. Ze missen toch een beetje killer mentaliteit. Met een Stam erbij werden ze beter gecoached en deden ze het behoorlijk, maar nu "alleen" hebben ze vaak totaal geen spelinzicht.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vertonghen speelde niet zo slecht, sterker nog, die vond ik weer heel aardig spelen. Vermaelen was dramatisch ja. Sowieso speelt hij na zijn blessure nog niet echt goed. Maar ik zou toch lekker met Vermaelen blijven spelen. Kuffour daar ben ik niet zo kapot van.
Jawel, net als dat we Urzaiz, Delorge en Colin ook voor niets gehaald hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon benieuwd naar Kouffour, we halen hem toch niet voor niets?
Goed punt, vergeet Luque niet, die zit voor die paar rotcenten lekker te xboxen thuisquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jawel, net als dat we Urzaiz, Delorge en Colin ook voor niets gehaald hebben.
Pijnlijk.. maar 100% waarheid..quote:Ik maak me wel grote zorgen over Kenneth Perez. Hij valt mij toch iedere keer weer tegen. Perez lijkt me nog altijd niet de versterking, die men had gehoopt. Als hij niet vanaf het eerste fluitsignaal in het veld staat, loopt hij wat verongelijkt rond. Zelfs toen hij al na tien minuten mocht invallen. Wie hem zo ziet sjokken over het veld en zijn wereldkans ziet missen voor een lege goal - waarvoor een kind van 12 zich nog dood zou schamen - vraagt zich toch af of meneer Perez ook nog loon naar werken krijgt voor zijn wanvertoning. Of zoals die vriendelijke oud-Ajacied achter me verontwaardigd uitriep: ‘hij voetbalt alsof hij nog op de loonlijst van PSV staat!’
Ik vind het een beetje kortzichtig om hem nu alleen op basis van de laatste wedstrijden af te branden. Het is en blijft gewoon een goede voetballer die gewoon alle vertrouwen nodig heeft en gewoon z'n gang moeten laten gaan. Koeman deed dat met hem aan het begin van het seizoen en dat betaalde hij direct uit. Je kan nou niet meteen verwachten van een 34 jarige speler dat hij wekelijks uitblinkt.quote:
Ik hoop het écht.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
Kan me PSV - Feyenoord aan het begin van het seizoen nog herinneren, Kenneth Perez was toen weergaloos en ik heb het gevoel dat dit morgen niet anders zal zijn. Perez zal ons hoogstpersoonlijk weer terug brengen in de titelstrijd, dat komt helemaal goed!
quote:De kogel is door de kerk: Javier Martina blijft bij Ajax. De talentvolle rechtsbuiten, die bij Jong Ajax al wekenlang tot de meest constante spelers behoort, tekent in april een contract dat hem aan het eerste elftal van Ajax zal verbinden. De doorbraak kwam door het vertrouwen van Marco van Basten in de jonge Antilliaan. “Hij kwam naar me toe en vertelde dat hij Javier bij het eerste wilde hebben”, vertelt een trotse vader Eugčne Martina.
De ene keer dat ik bij Jong Ajax ben gaan kijken was hij echt de uitblinker.quote:
die is met PES2008 in de master league met Ajax al 6 keer kampioen geworden en heeft al 3 Champions Leagues gewonnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt, vergeet Luque niet, die zit voor die paar rotcenten lekker te xboxen thuis.
quote:Danny Koevermans is terug in de selectie van PSV. De aanvaller zal weer inzetbaar zijn voor de topper tegen Ajax, komende woensdag. De speler liet het duel met Roda JC (1-1) aan zich voorbij gaan, vanwege een sterfgeval binnen zijn familiekring.
Sef Vergoossen gaf de spits vrijaf. "Zijn hoofd stond totaal niet naar voetballen, daarom hebben we hem zaterdag voor het trainingskamp in Brunssum naar huis laten gaan", vertelt de trainer.
Ook Gomes kan gewoon spelen tegen de Amsterdammers. Aan de kant van de tegenstander zijn er echter nog wel vraagtekens. Gabri haakte af na zijn blessure, opgelopen tegen Willem II, Siem de Jong is nog onzeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |