Bedoel je dat het niet werkt vanwege te traag internet of draadloos overbruggen naar mn xbox? Het kan wel want het is me gelukt, maar ik vind het zo raar dat hij opeens stopt en niet meer wilquote:
1 a 2 dagen ok.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zat winkels die het al voor de release date verkopen ja.
Wou hier GTA IV reserveren, zegt die gast, 26 april kan je hem halen, ik zeg dat ie pas 29 april uitkomt, zeg ie dat ze hem gewoon al de 26e verkopen zodat je het lekker eerder dan anderen kan spelen
JIj koop de hele wereld op Jorienquote:Op maandag 17 maart 2008 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb condemned 2 besteld in canada bij VGplus, maar nu staat er nog
My Order History My Order History
You have not yet made any purchases.
maar had met paypal betaald en daar staat
Betaling Aan Video Games Plus -$67,48 CAD 15 mrt 2008 Voltooid
Die van AQuila360 zijn altijd het leukstequote:
wie?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die van AQuila360 zijn altijd het leukste
Speciaal voor jouquote:
Volgens mij innen (of chargen) ze de betaling pas bij verzending.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb condemned 2 besteld in canada bij VGplus, maar nu staat er nog
My Order History My Order History
You have not yet made any purchases.
maar had met paypal betaald en daar staat
Betaling Aan Video Games Plus -$67,48 CAD 15 mrt 2008 Voltooid
175 watt ipv 220 geloof ikquote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Wat hield een Falcon board ook al weer in? Racer jij wist dat!
Scheelt ook heel wat stroomquote:
Question : Why am I getting a payment confirmation from Paypal but my order doesn't appear in my history?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij innen (of chargen) ze de betaling pas bij verzending.
quote:
ja dat ie dus 175 watt verbruikt ipv 203. En daarmee is die ook gelijk stiller enzo. En de kans op een RRoD is veeel kleiner.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Wat hield een Falcon board ook al weer in? Racer jij wist dat!
180 euro bij een of andere nieuwe Bart Smit in noord Noord-Holland ofzoquote:Op maandag 17 maart 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tvp
vandaag xbox 360 arcade voor 188 gezien bij mediamarkt
is ie ergens nog goedkoper?
Nee een Pro maar die had ook die Falcon en HDMI of niet?quote:
Ik was laatst in de media markt en daar stonden zo'n beetje 60 Xbox 360's Pro's met die 2 spellen (Viva Pinata en Forza 2) maar die hadden allemaal geen HDMI en Falcon bord. Maar er stonden wel een stuk of 5 Pro's met een nieuwe doos enzo zonder spellen, en die hadden allemaal HDMI en Falcon.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee een Pro maar die had ook die Falcon en HDMI of niet?
Die zijn stiller, zuiniger, en de kans dat ze kapot gaan is veeel kleiner. Als het kan zou ik het zeker wel doen ja. Tevens hebben alle Falcon dingen ook HDMI, wat de best mogelijke kwaliteit levert bij een LCD/Plasma tv. Er zijn trouwens ook nog wel consoles MET hdmi maar ZONDER Falcon bord. Daarom moet je even erop letten.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet ik nu ook een falcon boardwat is het
Die onderste foto is dus van de zijkant van de doos.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef DJ_ het volgende:
je moet kijken of je in de winkel het klepje van de doos open mag maken ( er staat op " open to view serial number " of iets in die aard , het is een klein kartonnen vlakje op de doos ongeveer een cm of 3 lang )
dan kan je de productie datum van de 360 zelf aflezen daar moet 8/24/07 of later op staan om een falcon te kunnen zijn
dan heb je ook gelijk een HDMI aansluiting er bij![]()
( let op er zijn consoles met HDMI die voor 8/24/07 zijn gemaakt , en dus nog de ouwe 90nm zephyr chip hebben )
dus kijk altijd naar de producite datum en voor de zekerheid naar je power adapter
als je op je power adapter 175 watt staat weet je zeker dat het een 65nm falcon is
( 90nm gebruikt 203 watt )
Het is idd de pro zonder games!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik was laatst in de media markt en daar stonden zo'n beetje 60 Xbox 360's Pro's met die 2 spellen (Viva Pinata en Forza 2) maar die hadden allemaal geen HDMI en Falcon bord. Maar er stonden wel een stuk of 5 Pro's met een nieuwe doos enzo zonder spellen, en die hadden allemaal HDMI en Falcon.
[..]
Ik vind de PS 3 met hardware zoveel beter he.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:37 schreef Gamedemon het volgende:
Eigenlijk is het best apart dat mensen gewoon xboxen blijven kopen... Microsoft heeft deze generatie absoluut geen goede reputatie opgebouwd...
Dvd Drives die krassen.. Failure rate van rond de 60% geloof ik (waarvan ik heilig overtuigd ben dat dit percentage dik in de 90 zit).
Wat je nu wel merkt is dat de grootste non gamers en PC leeken er in eens "verstand van hebben".
Sta je in een winkel, komt er een man binnen met een lijstje waar hij op moet letten als hij een xbox koopt.
Het is best triest dat dit nodig is
Nou, die failure rate, bij de nieuwste ligt dat een stuk lager. En dat van die krassen was alleen bij de launch modellen.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:37 schreef Gamedemon het volgende:
Eigenlijk is het best apart dat mensen gewoon xboxen blijven kopen... Microsoft heeft deze generatie absoluut geen goede reputatie opgebouwd...
Dvd Drives die krassen.. Failure rate van rond de 60% geloof ik (waarvan ik heilig overtuigd ben dat dit percentage dik in de 90 zit).
Wat je nu wel merkt is dat de grootste non gamers en PC leeken er in eens "verstand van hebben".
Sta je in een winkel, komt er een man binnen met een lijstje waar hij op moet letten als hij een xbox koopt.
Het is best triest dat dit nodig is
WAAROM moet een 360 zoveel herrie maken ?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, die failure rate, bij de nieuwste ligt dat een stuk lager. En dat van die krassen was alleen bij de launch modellen.
En trouwens , de PS3 is ook kut3 mensen die ik ken die een PS3 hebben hebben hem al terug moeten sturen wegens soortgelijke problemen. En hier bij de gamewinkel zei de gast dat ie elke dag meer mensen kreeg met problemen met hun PS3.
Gezien je signature ben je gewoon een kutfanboy van Sony enzo, wat ik trouwens NIET acceptabel vind voor een moderator
Mijne is best stil hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
WAAROM moet een 360 zoveel herrie maken ?
Okee en nu in plaatjesquote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik was laatst in de media markt en daar stonden zo'n beetje 60 Xbox 360's Pro's met die 2 spellen (Viva Pinata en Forza 2) maar die hadden allemaal geen HDMI en Falcon bord. Maar er stonden wel een stuk of 5 Pro's met een nieuwe doos enzo zonder spellen, en die hadden allemaal HDMI en Falcon.
[..]
Die zijn stiller, zuiniger, en de kans dat ze kapot gaan is veeel kleiner. Als het kan zou ik het zeker wel doen ja. Tevens hebben alle Falcon dingen ook HDMI, wat de best mogelijke kwaliteit levert bij een LCD/Plasma tv. Er zijn trouwens ook nog wel consoles MET hdmi maar ZONDER Falcon bord. Daarom moet je even erop letten.
Mafkeesquote:Op maandag 17 maart 2008 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, die failure rate, bij de nieuwste ligt dat een stuk lager. En dat van die krassen was alleen bij de launch modellen.
En trouwens , de PS3 is ook kut3 mensen die ik ken die een PS3 hebben hebben hem al terug moeten sturen wegens soortgelijke problemen. En hier bij de gamewinkel zei de gast dat ie elke dag meer mensen kreeg met problemen met hun PS3.
Gezien je signature ben je gewoon een kutfanboy van Sony enzo, wat ik trouwens NIET acceptabel vind voor een moderator
Ja heb ook een goede surround set jaquote:Op maandag 17 maart 2008 19:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijne is best stil hoorZet je het geluid van je tv gewoon harder.
Almere. Maar kon ook best 182 zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is idd de pro zonder games!
Princess in welke media markt was de arcade voor 188?
Ik wil een witte want dat matcht bij m'n kamerquote:Op maandag 17 maart 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind de PS 3 met hardware zoveel beter he.
je hoort hem niet. ziet er mooier uit. alleen de controller vind ik minder van ps3![]()
blu ray
alleen grafisch weet ik nog niet echt welke beter is.
had fifa 08 op ps3 en 360. moet zeggen op 360 is die mooier
Ja nou?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb ook best grote handen maar dat xbox ding voelt echt groter dan ps ding
Ik heb al 2 RRoD's zitten.. ik krijg er ieder jaar 1.. de volgende staat geplant voor Augustus/September dus die Signature is de keiharde waarheid.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
haha.. nee ik bedoel dat die mn handen niet klein zijn maar dat xbox ding alsnog ietsje te grootquote:Op maandag 17 maart 2008 20:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja nou?
Als de Xbox controller groter is, en je hebt grote handen, dan zou de Xbox controller toch lekkerder moeten zitten?
Ik vind het zelf niet zo heel erg verschillend, beide zijn prima.
Hey, ik ontken niet dat de hardware voor de PS3 beter is, maar zoals jij het dus zegt, de games voor de 360 zijn beter. Zeker nu, als je bijvoorbeeld alleen een console wilt om GTA IV te gaan spelen en je hebt de keuze tussen een console voor 199 euro en eentje met 399 euro dan is die keuze makkelijk gemaakt.quote:
wtf lul jequote:Op maandag 17 maart 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
De vorm van de 360 controller is de beste EVER! En dat komt omdat die is gevormd naar de natuurlijke/dierlijke evolutie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gdrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 17 maart 2008 11:21 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb vorige week een xbox gekocht.
en gister ff aangesloten. zit ik forza te doen. allemaal leuk en aardig. opeen gaat het laden fout oid. ik krijg de melding dat de cd vies is dus ik haal m dr uit. zitten er gewoon fukking krassen op mn cd!? Ik dacht dat dat probleem inmiddels al opgelost was? Maar dat is dus niet het geval dan.
Daarna heb ik gewoon de hele avond COD4 gespeeld zonder problemen.
Wat kan ik nu het beste doen? Mn xbox laten maken door MS of de winkel vragen of ik een andere kan krijgen?
Of mn xbox gewoon hier houden en MS vragen om een nieuwe kopie van forza?
Mn xbox stond 'staand' toen het gebeurde. Daarna heb ik m liggend neergezet en dus de gehele avond gespeeld zonder problemen. iemand hier meer ervaring mee?
But whyyyyy?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
ik kan niet meer cod spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |