bij mij welquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker ja bij gta heb ik zo veel gewoon wat rond gereden en beetje aanklote dat verveelde nooit!
Snap ik echt niet jong! Het is toch vet om rond te rijden in die stad of ff met een heli rond te vliegen?quote:
vice city heb ik even een paar uurtjes gespeeld en toen had ik er al geen zin meer inquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Snap ik echt niet jong! Het is toch vet om rond te rijden in die stad of ff met een heli rond te vliegen?
In Vice Ciry had je toen voor het eerst van die brommertjes enz. Meteen als je begon stond er eentje daar heb ik echt uren op rond gekart voordat ik echt met het spel begon![]()
![]()
In Saint's Row kon ik me ook wel vermaken met beetje rond rijden enz. Maar bij de meeste free roam spellen wordt dat toch snel saai!
Ik vond SA ook niet echt tof was ook veel te groot dat was bij nader inzien toch niet echt geslaagd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vice city heb ik even een paar uurtjes gespeeld en toen had ik er al geen zin meer in
de laatste gta die ik cool vond was deel 2 , en san andreas heb ik niet eens aangeraakt
de hele setting sprak me al niet aan
Hmm dat gaat hem wel worden jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamer.nl GTA IV Preview
Oh boy ik kan niet meer wachten
Undertow zuigt echt, heb het nog geen 5 minuten gespeeld en ga het straks weer van mijn HDD verwijderen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:39 schreef Pronk het volgende:
Hoe vinden jullie Undertow? Ik wordt er nou niet bepaald vrolijk van.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef Henk-B het volgende:
binnenkort een retourtje Duitsland plannen?
Straks maar eens proberen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Devil May Cry 4 is erg gaaf!
kheb hem net ook geprobeerd, maar het is even wennenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nooit gedacht dat ik deze game nog gaaf zou vindenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here. Er mist iets. Natuurlijk ben ik zelf ook roestig, des te meer je speelt des te beter je wordt. Die Berial gaat vanavond zeker nog wel even tegen de vlakte en laat even weten of je die vete combo hebt kunnen maken, dat je hem met zijn kop de grond in dunkt. Dat zag er op de trailers te ziek uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:23 schreef DJ_ het volgende:
jammer dat je maar 10 min hebt in de demo dat was net niet genoeg tijd om die ijsmonsters bij fortuna castle kapot te krijgen
nu berial ff proberen
maar het speelt zeker niet onaardig op de 360 , en die devil trigger van nero is best handig
ik mis alleen de alternate control style in de demo ik had graag mijn zwaard op X ipv op Y gehad
ja ik had het door toen ik bijna dood was , als die wilt slaan moet je RB ingedrukt houden en dan met je devil bringer er over heen vliegen zodat je achter hem terecht komtquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:31 schreef DooD het volgende:
[..]
Same here. Er mist iets. Natuurlijk ben ik zelf ook roestig, des te meer je speelt des te beter je wordt. Die Berial gaat vanavond zeker nog wel even tegen de vlakte en laat even weten of je die vete combo hebt kunnen maken, dat je hem met zijn kop de grond in dunkt. Dat zag er op de trailers te ziek uit.
Hoezo gaar? Er zijn wel meerdere magazines die dit doen. OPM bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef DJ_ het volgende:
iemand hier die goed is in frans ?
zou je zo vriendelijk willen zijn de review vakjes en closing comments enzo te vertalen
( btw die fransen hebben gare scored 16 uit de 20 ? o.O )
1 t/m 10 is toch veel algemenerquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoezo gaar? Er zijn wel meerdere magazines die dit doen. OPM bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef DooD het volgende:![]()
DMC4 demo
![]()
![]()
Een 8,6 gemiddeld dus tot nu toe. Ben benieuwd wat die van de PU ( niet echt betrouwbaar maar goed) eurogamer, ign enzo krijgt. Ik kijk nog heel even de kat uit de boom.
Ik heb voor de grap op het station de PU een doorgebladerd. Er stond een preview van DMC4 in. Doen ze altijd van die leuke “garpjes” maken door eigen tekstballonen toe te voegen aan screenshots?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat Steven de review gaat doen en die is zeer betrouwbaar
Die tekstballonen en tekstjes onder de plaatjes worden gemaakt door the one and only --> EDquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap op het station de PU een doorgebladerd. Er stond een preview van DMC4 in. Doen ze altijd van die leuke “garpjes” maken door eigen tekstballonen toe te voegen aan screenshots?Na de zesde verwijzing dat Dante er gay uitziet was de lol er wel af.
quote:
Next-generation Console Debut of the Grand Theft Auto Franchise Set for April 29, 2008
New York, NY - January 24, 2008 - Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce the release date for Grand Theft Auto IV, the new title in the genre-defining Grand Theft Auto franchise. Developed by Rockstar North, Grand Theft Auto IV will be simultaneously available for Xbox 360® video game and entertainment system and PLAYSTATION®3 computer entertainment system and will be in stores worldwide on April 29, 2008.
"We are so excited to be releasing Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, Founder and Executive Producer of Rockstar Games. "We've pushed ourselves very hard to make something incredible and hope the game sets a new benchmark for interactive entertainment."
For more information, log onto http://www.rockstargames.com/IV
mietje gewoon gaan manquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:56 schreef markthemen het volgende:
[..]
en de dag erna ook nog koniginnedag.. zou bijna dit jaar niet naar Amsterdam toe gaan dan![]()
Morgen zullen we het weten dan ligt de nieuwe PU in de winkel. Die Berial krijg ik maar niet kapot. Irritant vlammend kutbeest en om nou te zeggen dat ik een DMC noob ben, nou nee niet echt, roestig wel. Ik heb deel één en drie ook uitgespeeld. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, of ik word te oud voor deze shit (23quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat Steven de review gaat doen en die is zeer betrouwbaar
je kan wel winnen , maar hij is niet makkelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:21 schreef DooD het volgende:
[..]
Morgen zullen we het weten dan ligt de nieuwe PU in de winkel. Die Berial krijg ik maar niet kapot. Irritant vlammend kutbeest en om nou te zeggen dat ik een DMC noob ben, nou nee niet echt, roestig wel. Ik heb deel één en drie ook uitgespeeld. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, of ik word te oud voor deze shit (23) maar dat komt wel in de full retail versie, of misschien kan je wel gewoon niet van hem winnen in de demo weet ik veel.
Dan zit de roest dieper in mijn vingers dan dat ik gewend ben, kan nog lachen worden met ninja gaiden 2 danquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan wel winnen , maar hij is niet makkelijk
haha ik heb het ook 4 keer moeten proberenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Dan zit de roest dieper in mijn vingers dan dat ik gewend ben, kan nog lachen worden met ninja gaiden 2 dan
je hebt gewoon de premium-bundel (met twee gratis!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:46 schreef RacerDKB het volgende:
Haai.
Ik ben dus zeg maar van plan een Xbox 360 te kopen, met het aanzicht van GTA IV.
Ik moet en zal dit spel spelen.
Maar ik heb nog een paar vraagjes
Je hebt meerdere bundels he, van 250 euro tot 400 geloof ik. Is er een bundel MET wireless controller maar ZONDER spellen? Ik hoef namelijk geen spellen erbij te hebben, maar een wireless controller zou wel relaxed zijn. En headset en shit is ook wel handig.
En die hard disk, waar kan je die in hemelsnaam voor gebruiken? Films ofzo? Want die kijk ik toch wel met me dvd speler of pc.
En dat probleem met de Red Ring Of Death is nu wel zo'n beetje opgelost? Dus dat als ik nu mijn reet naar de winkel sleep om een 360 te kopen gaat ie geen rode ringetjes geven? Extra heatsink erin ofzo?
Maar de premium is dus 350 euro? Naja, kan ik die spellen verkopen, scheelt weer 50 euro.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:52 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt gewoon de premium-bundel (met twee gratis!games). Die heeft een wireless controller en 20GB HDD. De games krijg je er gewoon gratis bij en Forza 2 en Viva Pinata zijn best toffe games
Headset zit er ook bij
HDD kan je gebruiken voor content van de marketplace. Zoals bv Arcade-games, extra levels voor de games (zoals bv de exclusieve content voor GTAIV) en in de toekomst kan je films huren via de marketplace.
De problemen zijn nu grotendeels opgelost en de huidige consoles zijn veel betrouwbaarder. Het is nog steeds niet ideaal, maar de kans dat je een kapotte koopt is nu niet zo groot meer.
premium is 350 ja, ik vraag me af of je die spellen nog kan verkopenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar de premium is dus 350 euro? Naja, kan ik die spellen verkopen, scheelt weer 50 euro.
Maar bij de Premium nu zit dus een nieuw moederbord en een betere (extra?) GPU heatsink?
En hoe controleer je dan (liefst in de winkel zeg maar) of je een goede hebt?
Vroeger was hij geniaal ja, heb echt liggen lachen ´s avonds in bed om die onderschriften.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die tekstballonen en tekstjes onder de plaatjes worden gemaakt door the one and only --> ED
Die kerel is een levende legende
Hij is echt geniaal soms met die bijschriftenDat is best lastig namelijk!
de kans is wel groot dat de 360 in prijs zal dalen voor de launch van GTA IV. Maar het blijft natuurlijk een kans en het hoeft niet te gebeurenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
Maarreuh er komt niet over 2 maanden een nieuwe bundel? Of een prijsverlaging van 100 euro ofzo?
Want GTA IV komt pas 29 april enzo.
dachten we ook van Halo 3, zou er maar niet teveel van verwachten andersquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:25 schreef kepler het volgende:
al die previews van GTADat gaat echt een toffe game worden
Ja oké, dalen, maar dat zal niet meer dan 20 euro zijn waarschijnlijk. Ik wacht nog even een maandje op mijn volgende salaris en wellicht aanbiedingen bij de media markt of dergelijke.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
de kans is wel groot dat de 360 in prijs zal dalen voor de launch van GTA IV. Maar het blijft natuurlijk een kans en het hoeft niet te gebeuren
nee ik werd er toen ook schijtziek van, je moet iedere keer in masyaf beginnen, sorry.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb Assassins Creed nu al een tijdje uitgespeeld, en ik wou deze week elke keer nog wat missies halen om het helemaal uit te spelen.
Als ik de game wil loaden begin ik elke keer in Masyaf. En dan krijg je een filmpje voordat je op pad mag. Ik word hier stront en stront ziek van.
Kan dit niet anders op 1 of andere manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |