abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:06:39 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56270786
Ik heb ook wel eens blokjes gehad. En mn disclade gaat niet altijd even goed open. Mn Dashboard laadt de laatste tijd niet binnen 5 minuten en het ding maakt tyfus veel lawaai. Hoort er allemaal bij
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:30:36 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56271338
Devil May Cry 4 is erg gaaf!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_56271373
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Straks maar eens proberen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:39:11 #214
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56271562
quote:
kheb hem net ook geprobeerd, maar het is even wennen Camera werkt niet helemaal lekker mee, en ik heb het idee dat ik alleen maar knoppen aan het rammen ben Het zag er wel mooi uit, maar de gameplay ben ik nog niet helemaal van overtuigd...
The line is a dot to you!
pi_56271814
Gta IV ziet er goed uit!
Xbox Live: koenpijl
pi_56271978
quote:
Nooit gedacht dat ik deze game nog gaaf zou vinden
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_56272980
Waar is het GTA IV topic?
pi_56273186
Vice City vond ik het beste.
De sfeer, soundtrack, de map.

In SA zat ik voornamelijk in die dorpjes te kloten met straaljager enzo.

Damn, heb er weer helemaal zin in.
Gewoon dat uren nix doen zonder dat je missies hoeft de completen.

In GTA2 wist ik niet eens dat er missies waren
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_56273305
zo maar ff de dmc4 demo proberen hopelijk zijn de 360 controls wat
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_56273394
iemand hier die goed is in frans ?

zou je zo vriendelijk willen zijn de review vakjes en closing comments enzo te vertalen

( btw die fransen hebben gare scored 16 uit de 20 ? o.O )

mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:13:56 #221
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_56273693
DMC4 demo

Ik vind hem lekker spelen op de 360, maar Nero speelt zeker anders als Dante. Ik snap alleen niet waarom je met je rechterpookje niet kan wegrollen inplaats van RB en a indrukken en dan je linkerpookje.

Ik delfde trouwens wel het onderspit tegen Berial, omdat ik opzoek was naar mijn devil trigger toen ik voor zijn kop hing, die heb je dus niet en ik erachter kwam dat je niet je rechterpookje kan gebruiken voor dodgen. Ben echt de playstation controls gewend.

Voor de rest is het next gen Devil May Cry, ben alleen benieuwd of op de p aystation je wel gewoon kan dodgen met je rechter analoog stick, anders haal ik hem mooi voor de Playstation 3.

Twee keer een 9
een 8,5

En een 8 van die Fransen dus.

Een 8,6 gemiddeld dus tot nu toe. Ben benieuwd wat die van de PU ( niet echt betrouwbaar maar goed) eurogamer, ign enzo krijgt. Ik kijk nog heel even de kat uit de boom.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_56273889
jammer dat je maar 10 min hebt in de demo dat was net niet genoeg tijd om die ijsmonsters bij fortuna castle kapot te krijgen

nu berial ff proberen

maar het speelt zeker niet onaardig op de 360 , en die devil trigger van nero is best handig
ik mis alleen de alternate control style in de demo ik had graag mijn zwaard op X ipv op Y gehad
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:31:16 #223
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_56274062
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:23 schreef DJ_ het volgende:
jammer dat je maar 10 min hebt in de demo dat was net niet genoeg tijd om die ijsmonsters bij fortuna castle kapot te krijgen

nu berial ff proberen

maar het speelt zeker niet onaardig op de 360 , en die devil trigger van nero is best handig
ik mis alleen de alternate control style in de demo ik had graag mijn zwaard op X ipv op Y gehad
Same here. Er mist iets. Natuurlijk ben ik zelf ook roestig, des te meer je speelt des te beter je wordt. Die Berial gaat vanavond zeker nog wel even tegen de vlakte en laat even weten of je die vete combo hebt kunnen maken, dat je hem met zijn kop de grond in dunkt. Dat zag er op de trailers te ziek uit.
pi_56274246
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:31 schreef DooD het volgende:

[..]

Same here. Er mist iets. Natuurlijk ben ik zelf ook roestig, des te meer je speelt des te beter je wordt. Die Berial gaat vanavond zeker nog wel even tegen de vlakte en laat even weten of je die vete combo hebt kunnen maken, dat je hem met zijn kop de grond in dunkt. Dat zag er op de trailers te ziek uit.
ja ik had het door toen ik bijna dood was , als die wilt slaan moet je RB ingedrukt houden en dan met je devil bringer er over heen vliegen zodat je achter hem terecht komt
dan kan je met RB nog steeds ingerukt houden een paar keer een upper cut doen met je zwaard ( naar voren met je pookje en dan meppen met je zwaard ) dan ligt die op de grond en kan je echte combo's maken mede door met je devil bringer zijn hoofd te grijpen en er dan op los te slaan met je zwaard
binnen 1 a 2 minuten was zijn halve HP balke weg

( let wel op daarna wordt die boos en zet die de hele stad in de fik en ik weet nog niet hoe je die ontwijkt )

wel een mooie atomic score gehaald bij die ijsgasten

pi_56274247
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef DJ_ het volgende:
iemand hier die goed is in frans ?

zou je zo vriendelijk willen zijn de review vakjes en closing comments enzo te vertalen

( btw die fransen hebben gare scored 16 uit de 20 ? o.O )
Hoezo gaar? Er zijn wel meerdere magazines die dit doen. OPM bijvoorbeeld.
pi_56274421
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoezo gaar? Er zijn wel meerdere magazines die dit doen. OPM bijvoorbeeld.
1 t/m 10 is toch veel algemener

of letters geven E t/m A ( al wordt dit niet veel gebruikt is het wel veel bekender )

ohh en die cutscenes van DMC4 zien er echt geweldig uit

[ Bericht 13% gewijzigd door DJ_ op 24-01-2008 13:55:23 ]
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:15:10 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56275143
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef DooD het volgende:
DMC4 demo

Een 8,6 gemiddeld dus tot nu toe. Ben benieuwd wat die van de PU ( niet echt betrouwbaar maar goed) eurogamer, ign enzo krijgt. Ik kijk nog heel even de kat uit de boom.

Ik denk dat Steven de review gaat doen en die is zeer betrouwbaar
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_56275245
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:

Ik heb voor de grap op het station de PU een doorgebladerd. Er stond een preview van DMC4 in. Doen ze altijd van die leuke “garpjes” maken door eigen tekstballonen toe te voegen aan screenshots? Na de zesde verwijzing dat Dante er gay uitziet was de lol er wel af.
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:32:12 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56275539
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb voor de grap op het station de PU een doorgebladerd. Er stond een preview van DMC4 in. Doen ze altijd van die leuke “garpjes” maken door eigen tekstballonen toe te voegen aan screenshots? Na de zesde verwijzing dat Dante er gay uitziet was de lol er wel af.
Die tekstballonen en tekstjes onder de plaatjes worden gemaakt door the one and only --> ED
Die kerel is een levende legende

Hij is echt geniaal soms met die bijschriften Dat is best lastig namelijk!
pi_56275811
quote:

Next-generation Console Debut of the Grand Theft Auto Franchise Set for April 29, 2008

New York, NY - January 24, 2008 - Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce the release date for Grand Theft Auto IV, the new title in the genre-defining Grand Theft Auto franchise. Developed by Rockstar North, Grand Theft Auto IV will be simultaneously available for Xbox 360® video game and entertainment system and PLAYSTATION®3 computer entertainment system and will be in stores worldwide on April 29, 2008.

"We are so excited to be releasing Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, Founder and Executive Producer of Rockstar Games. "We've pushed ourselves very hard to make something incredible and hope the game sets a new benchmark for interactive entertainment."

For more information, log onto http://www.rockstargames.com/IV
pi_56275967
och ja duurt nog maar 3 maanden
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_56276090
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:50 schreef Yankee_One het volgende:
och ja duurt nog maar 3 maanden
en de dag erna ook nog koniginnedag.. zou bijna dit jaar niet naar Amsterdam toe gaan dan
pi_56276453
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:56 schreef markthemen het volgende:

[..]

en de dag erna ook nog koniginnedag.. zou bijna dit jaar niet naar Amsterdam toe gaan dan
mietje gewoon gaan man
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:21:59 #234
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_56276601
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Morgen zullen we het weten dan ligt de nieuwe PU in de winkel. Die Berial krijg ik maar niet kapot. Irritant vlammend kutbeest en om nou te zeggen dat ik een DMC noob ben, nou nee niet echt, roestig wel. Ik heb deel één en drie ook uitgespeeld. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, of ik word te oud voor deze shit (23 ) maar dat komt wel in de full retail versie, of misschien kan je wel gewoon niet van hem winnen in de demo weet ik veel.
pi_56276677
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:21 schreef DooD het volgende:

[..]

Morgen zullen we het weten dan ligt de nieuwe PU in de winkel. Die Berial krijg ik maar niet kapot. Irritant vlammend kutbeest en om nou te zeggen dat ik een DMC noob ben, nou nee niet echt, roestig wel. Ik heb deel één en drie ook uitgespeeld. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, of ik word te oud voor deze shit (23 ) maar dat komt wel in de full retail versie, of misschien kan je wel gewoon niet van hem winnen in de demo weet ik veel.
je kan wel winnen , maar hij is niet makkelijk
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:28:06 #236
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_56276738
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:25 schreef DJ_ het volgende:

[..]

je kan wel winnen , maar hij is niet makkelijk
Dan zit de roest dieper in mijn vingers dan dat ik gewend ben, kan nog lachen worden met ninja gaiden 2 dan
pi_56276885
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:28 schreef DooD het volgende:

[..]

Dan zit de roest dieper in mijn vingers dan dat ik gewend ben, kan nog lachen worden met ninja gaiden 2 dan
haha ik heb het ook 4 keer moeten proberen , ik wordt echt gesloopt als berial lage hp heeft en die extreme aanval gebruikt dat die het hele dorp in de fik zet
pi_56277098
Haai.
Ik ben dus zeg maar van plan een Xbox 360 te kopen, met het aanzicht van GTA IV.
Ik moet en zal dit spel spelen.

Maar ik heb nog een paar vraagjes
Je hebt meerdere bundels he, van 250 euro tot 400 geloof ik. Is er een bundel MET wireless controller maar ZONDER spellen? Ik hoef namelijk geen spellen erbij te hebben, maar een wireless controller zou wel relaxed zijn. En headset en shit is ook wel handig.
En die hard disk, waar kan je die in hemelsnaam voor gebruiken? Films ofzo? Want die kijk ik toch wel met me dvd speler of pc.

En dat probleem met de Red Ring Of Death is nu wel zo'n beetje opgelost? Dus dat als ik nu mijn reet naar de winkel sleep om een 360 te kopen gaat ie geen rode ringetjes geven? Extra heatsink erin ofzo?
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:52:11 #239
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56277258
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:46 schreef RacerDKB het volgende:
Haai.
Ik ben dus zeg maar van plan een Xbox 360 te kopen, met het aanzicht van GTA IV.
Ik moet en zal dit spel spelen.

Maar ik heb nog een paar vraagjes
Je hebt meerdere bundels he, van 250 euro tot 400 geloof ik. Is er een bundel MET wireless controller maar ZONDER spellen? Ik hoef namelijk geen spellen erbij te hebben, maar een wireless controller zou wel relaxed zijn. En headset en shit is ook wel handig.
En die hard disk, waar kan je die in hemelsnaam voor gebruiken? Films ofzo? Want die kijk ik toch wel met me dvd speler of pc.

En dat probleem met de Red Ring Of Death is nu wel zo'n beetje opgelost? Dus dat als ik nu mijn reet naar de winkel sleep om een 360 te kopen gaat ie geen rode ringetjes geven? Extra heatsink erin ofzo?
je hebt gewoon de premium-bundel (met twee gratis! games). Die heeft een wireless controller en 20GB HDD. De games krijg je er gewoon gratis bij en Forza 2 en Viva Pinata zijn best toffe games Headset zit er ook bij

HDD kan je gebruiken voor content van de marketplace. Zoals bv Arcade-games, extra levels voor de games (zoals bv de exclusieve content voor GTAIV) en in de toekomst kan je films huren via de marketplace.

De problemen zijn nu grotendeels opgelost en de huidige consoles zijn veel betrouwbaarder. Het is nog steeds niet ideaal, maar de kans dat je een kapotte koopt is nu niet zo groot meer.
pi_56277525
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:52 schreef kepler het volgende:

[..]

je hebt gewoon de premium-bundel (met twee gratis! games). Die heeft een wireless controller en 20GB HDD. De games krijg je er gewoon gratis bij en Forza 2 en Viva Pinata zijn best toffe games Headset zit er ook bij

HDD kan je gebruiken voor content van de marketplace. Zoals bv Arcade-games, extra levels voor de games (zoals bv de exclusieve content voor GTAIV) en in de toekomst kan je films huren via de marketplace.

De problemen zijn nu grotendeels opgelost en de huidige consoles zijn veel betrouwbaarder. Het is nog steeds niet ideaal, maar de kans dat je een kapotte koopt is nu niet zo groot meer.
Maar de premium is dus 350 euro? Naja, kan ik die spellen verkopen, scheelt weer 50 euro.

Maar bij de Premium nu zit dus een nieuw moederbord en een betere (extra?) GPU heatsink?
En hoe controleer je dan (liefst in de winkel zeg maar) of je een goede hebt?
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:11:31 #241
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56277581
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Maar de premium is dus 350 euro? Naja, kan ik die spellen verkopen, scheelt weer 50 euro.

Maar bij de Premium nu zit dus een nieuw moederbord en een betere (extra?) GPU heatsink?
En hoe controleer je dan (liefst in de winkel zeg maar) of je een goede hebt?
premium is 350 ja, ik vraag me af of je die spellen nog kan verkopen

Op de premiums zit een nieuw moederbord (of zo'n heatsink ding). Je kan het controleren door naar de datum te kijken, of het serienummer. Hoe dat precies zit moet je ff googlen
pi_56278036
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die tekstballonen en tekstjes onder de plaatjes worden gemaakt door the one and only --> ED
Die kerel is een levende legende

Hij is echt geniaal soms met die bijschriften Dat is best lastig namelijk!
Vroeger was hij geniaal ja, heb echt liggen lachen ´s avonds in bed om die onderschriften.
Nu zijn ze echt zo lame, been there done that gevoel.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_56278154
Maarreuh er komt niet over 2 maanden een nieuwe bundel? Of een prijsverlaging van 100 euro ofzo?

Want GTA IV komt pas 29 april enzo.
pi_56278247
je moet kijken of je in de winkel het klepje van de doos open mag maken ( er staat op " open to view serial number " of iets in die aard , het is een klein kartonnen vlakje op de doos ongeveer een cm of 3 lang )
dan kan je de productie datum van de 360 zelf aflezen daar moet 8/24/07 of later op staan om een falcon te kunnen zijn
dan heb je ook gelijk een HDMI aansluiting er bij

( let op er zijn consoles met HDMI die voor 8/24/07 zijn gemaakt , en dus nog de ouwe 90nm zephyr chip hebben )
dus kijk altijd naar de producite datum en voor de zekerheid naar je power adapter
als je op je power adapter 175 watt staat weet je zeker dat het een 65nm falcon is
( 90nm gebruikt 203 watt )

pi_56278621
Ik heb Assassins Creed nu al een tijdje uitgespeeld, en ik wou deze week elke keer nog wat missies halen om het helemaal uit te spelen.
Als ik de game wil loaden begin ik elke keer in Masyaf. En dan krijg je een filmpje voordat je op pad mag. Ik word hier stront en stront ziek van.
Kan dit niet anders op 1 of andere manier?
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:09:16 #246
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56278829
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
Maarreuh er komt niet over 2 maanden een nieuwe bundel? Of een prijsverlaging van 100 euro ofzo?

Want GTA IV komt pas 29 april enzo.
de kans is wel groot dat de 360 in prijs zal dalen voor de launch van GTA IV. Maar het blijft natuurlijk een kans en het hoeft niet te gebeuren
pi_56278878
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:25 schreef kepler het volgende:
al die previews van GTA Dat gaat echt een toffe game worden
dachten we ook van Halo 3, zou er maar niet teveel van verwachten anders
is het misschien weer klote
pi_56278909
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:09 schreef kepler het volgende:

[..]

de kans is wel groot dat de 360 in prijs zal dalen voor de launch van GTA IV. Maar het blijft natuurlijk een kans en het hoeft niet te gebeuren
Ja oké, dalen, maar dat zal niet meer dan 20 euro zijn waarschijnlijk. Ik wacht nog even een maandje op mijn volgende salaris en wellicht aanbiedingen bij de media markt of dergelijke.

Thanks allemaal in ieder geval.
pi_56278935
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb Assassins Creed nu al een tijdje uitgespeeld, en ik wou deze week elke keer nog wat missies halen om het helemaal uit te spelen.
Als ik de game wil loaden begin ik elke keer in Masyaf. En dan krijg je een filmpje voordat je op pad mag. Ik word hier stront en stront ziek van.
Kan dit niet anders op 1 of andere manier?
nee ik werd er toen ook schijtziek van, je moet iedere keer in masyaf beginnen, sorry.
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:20:15 #250
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_56279044
Er zal vast wel een GTA bundel uitkomen gok ik zo
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_56279101
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:15 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

nee ik werd er toen ook schijtziek van, je moet iedere keer in masyaf beginnen, sorry.
pi_56279138
Omg die demo van Turning Point wat krijg je daar een slappe van zeg
MOKUM XXX RATED
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:25:08 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56279143
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:12 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Halo 3 was ook tof

Nee, als ik de previews zo lees kan er weinig fout gaan met GTAIV.
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:27:03 #254
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56279176
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja oké, dalen, maar dat zal niet meer dan 20 euro zijn waarschijnlijk. Ik wacht nog even een maandje op mijn volgende salaris en wellicht aanbiedingen bij de media markt of dergelijke.

Thanks allemaal in ieder geval.
als er een daling komt dan zal het wel gewoon 50 euro zijn. En je hebt inderdaad kans op aanbiedingen van de mediamarkt of andere winkels (GTA-bundels tegen die tijd zullen er ook wel komen)
pi_56279268
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:27 schreef kepler het volgende:

[..]

als er een daling komt dan zal het wel gewoon 50 euro zijn. En je hebt inderdaad kans op aanbiedingen van de mediamarkt of andere winkels (GTA-bundels tegen die tijd zullen er ook wel komen)
Oké, maar ik wil dat spel echt gewoon als het uit is zo snel mogelijk spelen. En bundels zijn bij de release altijd al uitverkocht, en dan moet je weer 2 weken wachten. Reden dat ik geen gamebundel wil is omdat ik, laat ik het zo zeggen, mijn games op een andere manier ga verkrijgen

Als het goed is hebben jullie over ruim een maandje een user erbij die in het 360 topic post

Trouwens, welke spellen vind jijzelf echt het geweldigst?
Ik ga denk ik als ik een 360 hebt meteen die nieuwe Stuntman spelen (sinds die serie uit is wil ik het altijd al eens spelen, boeit me niet wat anderen ervan vinden), ik wil Guitar Hero III hebben, Assasins Creed, Skate heeft me altijd al geinteresseerd. En de gebruikelijke zooi, Halo 3 enzo.
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:40:50 #256
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56279433
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Oké, maar ik wil dat spel echt gewoon als het uit is zo snel mogelijk spelen. En bundels zijn bij de release altijd al uitverkocht, en dan moet je weer 2 weken wachten. Reden dat ik geen gamebundel wil is omdat ik, laat ik het zo zeggen, mijn games op een andere manier ga verkrijgen

Als het goed is hebben jullie over ruim een maandje een user erbij die in het 360 topic post

Trouwens, welke spellen vind jijzelf echt het geweldigst?
Ik ga denk ik als ik een 360 hebt meteen die nieuwe Stuntman spelen (sinds die serie uit is wil ik het altijd al eens spelen, boeit me niet wat anderen ervan vinden), ik wil Guitar Hero III hebben, Assasins Creed, Skate heeft me altijd al geinteresseerd. En de gebruikelijke zooi, Halo 3 enzo.
ja, dan kan je hem beter gewoon ergens begin april kopen. Als er een prijsdaling komt dan zal hij ws dan ergens vallen. Daarnaast zijn de games die je erbij krijgt gewoon gratis (over illegale games praten wordt hier niet gewaardeerd trouwens)

Andere must-haves (wmb) op de 360 zijn: Kameo, Condemned, Dead Rising, Forza 2, Halo 3, Crackdown, Ace Combat 6, Bioshock, Mass Effect en Gears of War. Er zijn nog een heleboel toffe games, ook arcade-games (Marble Madness, Pinball FX, Worms, Alien Homonid, etc).
pi_56279455
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:40 schreef kepler het volgende:

[..]

Daarnaast zijn de games die je erbij krijgt gewoon gratis (over illegale games praten wordt hier niet gewaardeerd trouwens)
Weet ik

Is Saints Row het spelen nog waard trouwens?
En je kan ook oude Xbox games spelen toch? Tenminste, diegene die de 360 ondersteund ofzo
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:47:52 #258
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56279554
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

En je kan ook oude Xbox games spelen toch? Tenminste, diegene die de 360 ondersteund ofzo
ik heb Saints Row al een tijdje hier liggen, maar nog niet aan toe gekomen
pi_56279808
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Weet ik

a maar daarvoor ,moet je een update downloaden om hem te kunnen spelen
( is wel gratis ) maar als je op live geblocked wordt kan dat dus niet meer
pi_56279850
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

a maar daarvoor ,moet je een update downloaden om hem te kunnen spelen
( is wel gratis ) maar als je op live geblocked wordt kan dat dus niet meer
Bedoel je dat je een update moet voor saints row of voor xbox 1 spellen?
pi_56280281
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bedoel je dat je een update moet voor saints row of voor xbox 1 spellen?
xbox1 spellen
pi_56281219
Hoe zit het eigenlijk met de aansluitingen van de 360?
Ik wil hem namelijk op mijn 22 inch TFT scherm aansluiten, en daar heb ik alleen nog maar een VGA poort vrij.
En hoe wil ik dat dan met het geluid doen? Je kan zeker niet gewoon 3.5mm jackjes in de 360 pluggen of wel soms?
Ik bedoel, hoe kan ik zeg maar, mijn 2.1 speakerset, die dus een Male Jack plugje heeft, op een 360 aansluiten?
Bestaat er een male jack to rca kabeltje ofzo?

Edit:
IK heb het even gepaint, al betwijfel ik of het hierdoor duidelijker wordt.
Situatie nu:

Situatie zoals het moet komen:

En dan weet ik dus vooral niet hoe het moet met die groene kabel, en die blauwe bovenin (360 naar scherm) zal wel met het HD VGA kabeltje van Microsoft kunnen. Maar hoe ik dat met het geluid moet doen, ik heb geen idee.
Ik zou dus een Female Jack to Tulp (RCA) moeten hebben, maar bestaat dat wel? Dat ik kabeltjes om moet prikken om te gamen boeit me niet echt.

Edit twee:
oeh, is dit nou niet gewoon het kabeltje dat ik zoek?

Die twee witte en rode dan in de 360, en het 3.5mm dingetje van mijn speakerset in dat gat?

[ Bericht 21% gewijzigd door pfefferkatze op 24-01-2008 19:35:43 ]
pi_56282053
FUUUUCK Mercenaries 2 waarschijnlijk 6 maanden uitgesteld. Fijn als ik hem net 3 dagen in de pre-order heb staan.

Gelukkig wel GTA 4 confirmed voor eind april.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_56282066
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de aansluitingen van de 360?
Ik wil hem namelijk op mijn 22 inch TFT scherm aansluiten, en daar heb ik alleen nog maar een VGA poort vrij.
En hoe wil ik dat dan met het geluid doen? Je kan zeker niet gewoon 3.5mm jackjes in de 360 pluggen of wel soms?
Ik bedoel, hoe kan ik zeg maar, mijn 2.1 speakerset, die dus een Male Jack plugje heeft, op een 360 aansluiten?
Bestaat er een male jack to rca kabeltje ofzo?
je hebt speaker setjes van thrust ofzo waar je gelijk 2x tulp inkan pluggen zoniet dan zit er bij je kabeltje
vga kabel ( 30 euro ) , een 2x tulp naar mini jack converter erbij
( dus de rooie en de witte stekker van je scart zeg maar , naar een kleine pc speaker aansluiting )

zo'n ding dus

als je speakers hebt waar je achterin dus een mini jack kabel in kan pluggen ben je gelijk klaar

zit de kabel achterin je speakers echt vast moet je nog iets veder gaan en moet je een 2x female tulp naar 1x male tulp kabel kopen

zoals deze daar knip je het male kopje vanaf en dan strip je de kabel zodat je 3 draadjes ziet aan bijde lose female kanten die strip je nogmaals zodat je de koper kabeltjes ziet
dan pak je een kroon steentje en "las" je ze aanelkaar als je klaar bent krijg je dit ding als resultaat

daar kan je dan dus aan 1 kant je pc speakers inpluggen stekker die normaal achter in je pc zit , dat is dus dr groene
en aan de andere kant stop je de 360 geluids kabels in die nu dus aangesloten zit op het extentie plugje
die bij de kabel zat geleverd

het desbetrevende kabeltje kan je O.A hier vinden
en heet Tulp splitkabel 1x male > 2x female 20 cm

http://www.1st-aid.nl/index.html?lang=nl&target=d56.html
pi_56282207
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:

Edit twee:
oeh, is dit nou niet gewoon het kabeltje dat ik zoek?
[ afbeelding ]

Die twee witte en rode dan in de 360, en het 3.5mm dingetje van mijn speakerset in dat gat?
nee uit je 360 komen dus die "male" tulp stekkers dus da gaat niet aanelkaar passen
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:47:17 #266
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56282213
Morgen laatste tentamen Op de terug weg ga ik meteen een game halen
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:14:33 #267
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_56282877
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen laatste tentamen Op de terug weg ga ik meteen een game halen
Burnout Paradise
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:34:41 #268
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56283414
pfff ik zit echt bij een naar stukje in Ace Combat... Iedereen moet terugtrekken, maar wij weigeren. Dan moet je een stuk of 8 Strigon? vliegtuigen neerhalen, maar dat is echt onmogelijk. Ze komen altijd achter mij uit, maar ik kom nooit achter hun terecht. Elke keer komen we head-on en dat werkt niet
pi_56283560
heb nu Kameo en Fifa 07 gekocht en ik kan weer 3 maandjes online!
pi_56283842
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:12 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Dude hoe oud ben jij nou? Mijn god ga lekker fietsen, droeftoeter.
pi_56283869
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

nee uit je 360 komen dus die "male" tulp stekkers dus da gaat niet aanelkaar passen
Dus dit moet ik doen:

Tulp female to female converter prik ik in de 360, dan prik ik het kabeltje met 2x male zoals hierboven in de converter, en dan het kabeltje van mijn speakerset in het female jack gat.
pi_56284888
Is het eigenlijk al bekend op welke console Devil May Cry 4 beter gaat draaien?
De xbox of de PS3 versie?
Stiekem hoop ik de PS3 versie, dan heb ik alle delen op 1 console.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:26:49 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56284901
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:34 schreef kepler het volgende:
pfff ik zit echt bij een naar stukje in Ace Combat... Iedereen moet terugtrekken, maar wij weigeren. Dan moet je een stuk of 8 Strigon? vliegtuigen neerhalen, maar dat is echt onmogelijk. Ze komen altijd achter mij uit, maar ik kom nooit achter hun terecht. Elke keer komen we head-on en dat werkt niet
Gewoon '' Top Gun'' een paar keer kijken en je blaast ze daarna 1 voor 1 uit de lucht
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:29:30 #274
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56285001
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
geen idee, vond dat de 360 versie wel hele korte laadtijden had Maar dat zal op de PS3 ook wel zijn met de HDD
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:39:45 #275
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56285346
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dude hoe oud ben jij nou? Mijn god ga lekker fietsen, droeftoeter.
Volgens mij is die een jaar of 25 ~ 27

Maar dat heeft die allemaal van Bigore dus je kunt het hem niet kwalijk nemen vind ik!
pi_56285381
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
Dual Shock vind ik fijner werken voor dit soort hack&slashers maar goed dat is mijn mening.
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:42:11 #277
66083 Platina
78th Element
pi_56285416
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:03 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik weet niet vanaf welke prijs jij games koopt als budgettitel, maar Stranglehold is afgeprijst naar 30 euro laatst.
Athans bij de Mediamarkt en de Eplaza.. ik haal die game alsnog niet voor dat geld, maar misschien leuk voor jou.
thanks voor de tip maar 30 is me ook net iets te gortig voor die game.
Hebben hier in het dorp helaas alleen een intertoys en musicstore dus daar goedkoop scoren zal moeilijk worden.
pi_56285462
Wie heeft er zin om tegen mij een potje Skate te spelen ?
pi_56286236
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dus dit moet ik doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tulp female to female converter prik ik in de 360, dan prik ik het kabeltje met 2x male zoals hierboven in de converter, en dan het kabeltje van mijn speakerset in het female jack gat.
dat werkt ook
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:16:02 #280
66083 Platina
78th Element
pi_56286559
Net DMC 4 demo gespeeld. Uiteraard ontieglijk ruig. Maar weet nu al dat ik een guide nodig ga hebben en nooit over de 500 GP's ga halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')