quote:Op zondag 16 maart 2008 17:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, even recapituleren over dat MyUS.
Walter: Yes
Jarno: Yes
Hertog: Yes
G.Fawkes: Yes
SFRje: Yes
JoMo0: Yes
Gebraden_Wombat : Yes
Tomasso : Yes
Vrolijke Frits: Maybe
Zullen we maandag dus definitief knopen doorhakken? Ik ben vanaf woensdag een week naar het buitenland.
Wel ruk inderdaad. Maar vroeg hij je niet of hij je in zijn 'mapje' mocht doen , als er een plaats vrij kwam?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef Tomasso het volgende:
iFactors
Mja, er was dus wel een reden waarom ik elke keer doorliep naar MacHouse
Ja, hij zag het helemaal in me zitten, maar die ander was toch iets beter. Zodra er een plaats vrijkomt, zou hij me gelijk bellenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wel ruk inderdaad. Maar vroeg hij je niet of hij je in zijn 'mapje' mocht doen , als er een plaats vrij kwam?
Dit is erg zeg. Het lijkt wel een kopie. Heb de lijst aangepast.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hij zag het helemaal in me zitten, maar die ander was toch iets beter. Zodra er een plaats vrijkomt, zou hij me gelijk bellen
Als het maar 6 euro per jaar is p.p. is wil ik ook wel meedoen..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef JoMo0 het volgende:
Goed, even recapituleren over dat MyUS.
Walter: Yes
Jarno: Yes
Hertog: Yes
G.Fawkes: Yes
SFRje: Yes
JoMo0: Yes
Super-Muffin: Maybe
Mr.Noodle: Maybe
Vrolijke Frits: Maybe
Zullen we maandag dus definitief knopen doorhakken? Ik ben vanaf woensdag een week naar het buitenland.
Als je naar de website gaat is er een videofragement te horen van die kerel met die presentator van Kassa! Hij gaf zelf al aan dat je ook niet dingen met tientallen tegelijk moet bestellen, want dat hebben ze geheid door bij de Douane.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Die ja. Top !
Trouwens , is het wel verstandig om met zoveel mensen te bestellen. Ik bedoel , dan wordt het pakket naar NL ook heel groot lijkt me of niet. Natuurlijk wel gezellig allemaal maar de BTW kans wordt alleen maar groter. En ja het is 60 dollar per jaar.
Ging jij geen myUS opzetten? Ik heb geen CC...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, wie gaat dat MyUS opzetten..? Het is 80 dollar om aan te melden.
Ik denk ook dat het handig is om twee 'groepen' op te zetten. Het wordt anders wel een heel geregel voor 1 persoon om 8 bestellingen in de gaten te houden.
20 dollar of 10 dollar: zoveel duurder is het niet en m.i. is het met 2*4 beter te managen....
Ik denk het ook, ondertussen begint het tegen de 10 personen te raken. Dan kun je volgens mij beter 2 aparte postbusjes opzetten. Ik heb wel een NL Postbank Studenten CC, maar een limiet van 1000 euro p/m...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, wie gaat dat MyUS opzetten..? Het is 80 dollar om aan te melden.
Ik denk ook dat het handig is om twee 'groepen' op te zetten. Het wordt anders wel een heel geregel voor 1 persoon om 8 bestellingen in de gaten te houden.
20 dollar of 10 dollar: zoveel duurder is het niet en m.i. is het met 2*4 beter te managen....
Ik heb ook geen CC . Jij en Jarno bestellen toch vaak via internet? Zou je dan niet de ene groep voor jou en de andere voor Jarno of De_Hertog kunnen doen?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's toch 1500 dollar :p
Maar zijn meer mensen voor twee groepen? If so, dan ik een voorzetje
Groep 1.
Walter
Jarno
Hertog
JoMoO
Groep 2.
G.Fawkes
SFRje
1500 dolllar is 1 Macbook Air en vervolgens een maand niks meer bestellen..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's toch 1500 dollar :p
Maar zijn meer mensen voor twee groepen? If so, dan ik een voorzetje
Groep 1.
Walter
Jarno
Hertog
JoMoO
Groep 2.
G.Fawkes
SFRje
Let erop dat dit progressief is, je 1e kg kost dus $25,50, tot 5kg komt daar nog $12,50/kg bij en vanaf dan betaal je $7/kg voor elke kg die erbij komt.quote:1. Express (1-4 day delivery)
Minimum Charge: 600 grams
Rates:
Each 100 grams, up to 1 Kg $2.55
Each 100 grams, over 1 Kg $1.25
Each 100 grams, over 5 Kg $0.70
Nice. Die ga ik wel even halen als ik vrijdag naar NYC ga.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:51 schreef JoMo0 het volgende:
En de N Airport Express heeft nu ook in de US het licht gezien.
[ afbeelding ]
Ow, bij te hoge verzendkosten zal ik ook afhaken trouwens.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
2 groepen vind ik op zich ook prima, maar dan worden de verzendkosten wel weer een stuk hoger.
[..]
Let erop dat dit progressief is, je 1e kg kost dus $25,50, tot 5kg komt daar nog $12,50/kg bij en vanaf dan betaal je $7/kg voor elke kg die erbij komt.
De eerste 5 kg kosten dus $75,50.
Als de verzendkosten daardoor te veel uit de hand lopen zal ik afhaken, want ik krijg hier al Nederland al 12% korting op Applespullen.
Ik heb trouwens wel een creditcard (Postbank StudentenCard). Om mijn studentenhuis als transporthub te laten dienen lijkt me alleen een minder goed plan.
Oh, en weet iemand of de Amerikaanse Apple Store uberhaupt Nederlandse credit cards accepteert?
Je kunt toch altijd via amazon.com bestellen? Garantie van Apple is toch altijd geldig.. niet waar?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
2 groepen vind ik op zich ook prima, maar dan worden de verzendkosten wel weer een stuk hoger.
[..]
Let erop dat dit progressief is, je 1e kg kost dus $25,50, tot 5kg komt daar nog $12,50/kg bij en vanaf dan betaal je $7/kg voor elke kg die erbij komt.
De eerste 5 kg kosten dus $75,50.
Als de verzendkosten daardoor te veel uit de hand lopen zal ik afhaken, want ik krijg hier al Nederland al 12% korting op Applespullen.
Ik heb trouwens wel een creditcard (Postbank StudentenCard). Om mijn studentenhuis als transporthub te laten dienen lijkt me alleen een minder goed plan.
Oh, en weet iemand of de Amerikaanse Apple Store uberhaupt Nederlandse credit cards accepteert?
Hmm is er een andere winkel dat de Apple en AT&T die iPhone's verkoopt? Ik moet namelijk wel een iPhone hebben anders heeft het geen zin, denk ikquote:Op maandag 17 maart 2008 16:08 schreef SFRje het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd via amazon.com bestellen? Garantie van Apple is toch altijd geldig.. niet waar?
Doe mij een Apple TVquote:Op maandag 17 maart 2008 16:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice. Die ga ik wel even halen als ik vrijdag naar NYC ga.
Oh ja, daar had ik nog niet bij nagedacht. Ik dacht trouwens dat de garantie van Apple wereldwijd was, maar alleen op hun "draagbare" producten. Niet op iMacs enzo dus.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:08 schreef SFRje het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd via amazon.com bestellen? Garantie van Apple is toch altijd geldig.. niet waar?
Ik een iPhone, maar misschien in de toekomst ook een computer.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:08 schreef G.Fawkes het volgende:
wat moet iedereen hebben dan? Ik moet een iPhone, die is niet zo zwaar...
Oja dom.. je kunt helemaal geen iPhone's op amazon kopen..quote:Op maandag 17 maart 2008 16:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hmm is er een andere winkel dat de Apple en AT&T die iPhone's verkoopt? Ik moet namelijk wel een iPhone hebben anders heeft het geen zin, denk ik
Apple TV is saai. Maar weer snel 'gesobchaked'. Al dat gezeik met omzetten en streamen .. kijk wel gewoon films op me Mac of ik brand ze.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Doe mij een Apple TVDetails regelen we wel via PM
Toch...? Lijkt me op zich wel nuttig: ik heb een hele riedel films omgezet voor Apple TV. Als ik op mijn Mac film kijk, doe ik dat eigenlijk altijd via iTunes.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Apple TV is saai. Maar weer snel 'gesobchaked'. Al dat gezeik met omzetten en streamen .. kijk wel gewoon films op me Mac of ik brand ze.
Zoveel winst geeft het dus helemaal niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef JoMo0 het volgende:
Voor de mensen die een iPhone willen , dit kost het ongeveer :
APPLE kosten:
Iphone 8GB: $399
Sales Tax: $27
Overnight shipping: $10
MyUS/AccessUSA kosten :
Setup Fee : $20
Monthly Fee : $7
Weight cost : $22
FedEx Upgrade/Urgent : $5
Commercial invoice : $8
Insurance : $6
TOTAAL :$504 = 343 EURO + 54 EURO FedEx import = 397 EURO !!!
(de 54 EURO zijn berekend op een gedeclareerde waarde van 300 $)
Ware het niet dat je het berekend hebt met een enkele MYUS account voor 1 persoon.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef JoMo0 het volgende:
Voor de mensen die een iPhone willen , dit kost het ongeveer :
APPLE kosten:
Iphone 8GB: $399
Sales Tax: $27
Overnight shipping: $10
MyUS/AccessUSA kosten :
Setup Fee : $20
Monthly Fee : $7
Weight cost : $22
FedEx Upgrade/Urgent : $5
Commercial invoice : $8
Insurance : $6
TOTAAL :$504 = 343 EURO + 54 EURO FedEx import = 397 EURO !!!
(de 54 EURO zijn berekend op een gedeclareerde waarde van 300 $)
Hoe heb je dat geld bij elkaar gekregen?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Mijn huidige telefoon heeft mij 25 euro gekost.
Die basic Motorola? Ik heb er ook naar zitten kijken, maar ik heb toch wel echt een agenda nodig, en hij is toch iets te basicquote:Op maandag 17 maart 2008 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Mijn huidige telefoon heeft mij 25 euro gekost.
Jep!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:38 schreef portier het volgende:
[..]
Die basic Motorola? Ik heb er ook naar zitten kijken, maar ik heb toch wel echt een agenda nodig, en hij is toch iets te basic. Wel een lekker uitgaans/proklunzigheidstelefoontje.
Heuh?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep!
Al meerdere keren het "Zet je telefoon boven op de trap en bel jezelf" spelletje mee gespeeld,
Dan zet ik mijn telefoon boven op de trap, trilfunctie aan, en met een andere telefoon bel ik mijzelf. Na een paar keer over gaan trilt de telefoon zichzelf over het randje. De rest mag je zelf gokken.quote:
quote:
50 dollar G, 50 dollarquote:Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef G.Fawkes het volgende:
tuurlijk. De macbook gaat voor 100 euro over de toonbank
Steve is dit jaar sinterklaas en kerstman nog voordat de feestdagen in zicht zijnquote:
Net even sommetje gemaakt; ik ga de simpelste Macbook meenemen voor mijn collega, die met deze koers ruim 700 euro kost (inc. NY tax). Word ik aangehouden bij de douane dan komt er dus ongeveer 20 procent bij, dus ongeveer 850. Nog steeds een groot verschil, en het is in feite haar risico. Dus dat doen we dan maar.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Steve is dit jaar sinterklaas en kerstman nog voordat de feestdagen in zicht zijn![]()
Zou het niet geweldig zijn. Eigenlijk zou Apple eens zoiets moeten doen voor medewerkers en prominenten. BN'ers krijgen zo'n ding al voor een habbekrats zodat ze er over kunnen vertellen
Nu nog Macs met Blu-ray brander....quote:Catalog and burn all your files across multiple CD, DVD and Blu-ray discs formatted for both Mac and PC. Schedule backups with the new Get Backup application, and much more!
Kun je voor mij een gift-card meenemen van 50 dollar? Alleen als het geen moeite is natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Net even sommetje gemaakt; ik ga de simpelste Macbook meenemen voor mijn collega, die met deze koers ruim 700 euro kost (inc. NY tax). Word ik aangehouden bij de douane dan komt er dus ongeveer 20 procent bij, dus ongeveer 850. Nog steeds een groot verschil, en het is in feite haar risico. Dus dat doen we dan maar.
wil je niet wat leuks voor mij meenemenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Net even sommetje gemaakt; ik ga de simpelste Macbook meenemen voor mijn collega, die met deze koers ruim 700 euro kost (inc. NY tax). Word ik aangehouden bij de douane dan komt er dus ongeveer 20 procent bij, dus ongeveer 850. Nog steeds een groot verschil, en het is in feite haar risico. Dus dat doen we dan maar.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Zit je op je Macbook een enge film te kijken, full-brightness, krijg ik opeens screen flikker. Om en om de ene helft van mijn scherm compleet donker. Ik zat hier als een klein meisje te gillen.
Is het niks geworden?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hij zag het helemaal in me zitten, maar die ander was toch iets beter. Zodra er een plaats vrijkomt, zou hij me gelijk bellen
VisualHub toch..? Daar zit zo'n tabblad 'DVD' waar je kunt selecteren 'DVD formaat maken'.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:48 schreef Jarno het volgende:
Stel nou he, dat ik een filmpje heb eh, gedowndingesd. Stel, dus. Gewoon zo'n lage kwaliteits-avi van 7 of 800 MB. Hoe krijg ik die nou simpel op een DVD geslingerd zodat ik 'm op elke DVD spelert kan bekijken? Ik had Toast 8 al geprobeerd, maar de uiteindelijke kwaliteit is zooooo beroerd en het duurt zooooo oneindig lang allemaal... Moet simpeler en beter kunnen denk ik dan.
Kolere. Echt? Dat proggie heb ik zelfs legaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
VisualHub toch..? Daar zit zo'n tabblad 'DVD' waar je kunt selecteren 'DVD formaat maken'.
Nooit gedaan, maar lijkt me voor de hand liggend.
En anders kan je ffmpegx gebruiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:48 schreef Jarno het volgende:
Stel nou he, dat ik een filmpje heb eh, gedowndingesd. Stel, dus. Gewoon zo'n lage kwaliteits-avi van 7 of 800 MB. Hoe krijg ik die nou simpel op een DVD geslingerd zodat ik 'm op elke DVD spelert kan bekijken? Ik had Toast 8 al geprobeerd, maar de uiteindelijke kwaliteit is zooooo beroerd en het duurt zooooo oneindig lang allemaal... Moet simpeler en beter kunnen denk ik dan.
Hoe wil je het gaan aanpakken? Ik las dat we jouw CC als aanvraag CC konden gebruiken, dus ik denk dat jij de aanvraag zult moeten doen. Maar misschien is het handig als we eerst kijken hoeveel we per persoon kwijt gaan zijn en dat we dan ieder ons deel naar jouw over gaan maken ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een dag niets geleerd, is een dag niet geleefd.
Hoe gaan we nou dat MyUS aanpakken? Vanaf morgen ben ik nl. een week of wat pleite.
Gewoon Adiumquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat voor messenger (?) links op deze wallpaper staat?? Is dat Adium? Nee toch? Weet iemand welke het is?? Ik heb een Macbook en ben hier wel benieuwd naar..
Die ken ik wel.... Omdat ie er zo schattig uitzietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:12 schreef Jarno het volgende:
Zie ook het eendje in 't Dock.
quote:
iPod touch voor ¤199,-?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
De single van de week of die iPod Touch van 32GB?
Ik PM je later op de dag wel ff.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe wil je het gaan aanpakken? Ik las dat we jouw CC als aanvraag CC konden gebruiken, dus ik denk dat jij de aanvraag zult moeten doen. Maar misschien is het handig als we eerst kijken hoeveel we per persoon kwijt gaan zijn en dat we dan ieder ons deel naar jouw over gaan maken ofzo?
Dat is waarom Adium zo tof is. Je kan hem helemaal naar eigen smaak stylenquote:
PM verstuurd, maar ik krijg de mededeling dat je inbox niet beschikbaar is...?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe wil je het gaan aanpakken? Ik las dat we jouw CC als aanvraag CC konden gebruiken, dus ik denk dat jij de aanvraag zult moeten doen. Maar misschien is het handig als we eerst kijken hoeveel we per persoon kwijt gaan zijn en dat we dan ieder ons deel naar jouw over gaan maken ofzo?
Zo'n rare prijs (goedkoop/duur) is het toch nietquote:
Wel als de huidige prijs 279 is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zo'n rare prijs (goedkoop/duur) is het toch niet
Voor mensen die geen iPhone willen? Mensen die geen zin hebben in de moeite voor een iPhone?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach nou ja, zo'n iPod Touch is toch maar een net niet iPhone..![]()
Niemand wil dat ding kopen toch?
Waarom niet ? Aardig ding hoor. Ik heb er ook één gehad toen die net uit was. Totdat je de iPhone in je handen krijgt ..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach nou ja, zo'n iPod Touch is toch maar een net niet iPhone..![]()
Niemand wil dat ding kopen toch?
Klopt ja. Maarja wel een iPod in de 'iPod-historie'. Tot nu toe alle. En het is iPod touch ..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je geeft het zelf trouwens al aan JoMoO, totdat je dus die iPhone in je handen gehad hebt.
Dan denk je kut, waarom heb ik niet meteen een iPhone gekocht
Het is inderdaad iets meer werk. Dat was vroeger zo , tegenwoordig is het een kwestie van 1 keer klikken. Duurder valt wel mee (mijn 16 GB kostte 370 euro). Een 16 GB iPod touch kost hetzelfde. Wat wel waar is dat hij meer ruimte in je zak inneemt maarja als je een telefoon + iPod hebt is dat net zoveel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:29 schreef Geqxon het volgende:
Zelf ga ik liever voor een Touch + telefoon dan een iPhone:Om echt van de iPhone gebruik te maken is een duur telefoon abbonement nodig De iPhone heeft niet het " het werkt gelijk " principe, de Touch wel. Duurder in aanschaf De Touch kun je thuis / in je rugtas laten liggen, een telefoon heb ik altijd wel nodig. En dan zo'n lomp apparaat in je broekzak de hele dag....
True. De iPhone voelt een heel stuk degelijker dan een touch. Ook het scherm is iets beter, zo leek het tenminste.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waarom niet ? Aardig ding hoor. Ik heb er ook één gehad toen die net uit was. Totdat je de iPhone in je handen krijgt ..
Dat gevoel heb ik dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je geeft het zelf trouwens al aan JoMoO, totdat je dus die iPhone in je handen gehad hebt.
Dan denk je kut, waarom heb ik niet meteen een iPhone gekocht
Het word tijd voor een iPhone aanbieder in Nederland. Geen gehannis met simlocks of navizon, maar gewoon "It just works".quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:32 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het is inderdaad iets meer werk. Dat was vroeger zo , tegenwoordig is het een kwestie van 1 keer klikken. Duurder valt wel mee (mijn 16 GB kostte 370 euro). Een 16 GB iPod touch kost hetzelfde. Wat wel waar is dat hij meer ruimte in je zak inneemt maarja als je een telefoon + iPod hebt is dat net zoveel.
Goeie reminder, binnenkort maar eens even een iTunes Gift Card eBay-yen. Op het moment krijg ik in FrontRow bij secties als "Best verkochte nummers van deze week" allerlei Nederlandtalige artiesten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens voor de liefhebbers:
De single (Single of the Week) Mercy van Duffy is gratis te downloaden in de Amerikaanse iTunes Music store..
De US store heeft vaak dingen als gratis TV-series content.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja sorry, maar zoals Jarno al eerder aangaf, de NL iTunes store is gewoon erg belabberd qua content..
8 euro? Zoek een sociaal levenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het word tijd voor een iPhone aanbieder in Nederland. Geen gehannis met simlocks of navizon, maar gewoon "It just works".
Verder ben ik op het moment op jaarbasis ongeveer 8 euro kwijt aan belkosten, en als ik een iPhone zou hebben stijgt dat naar 240 euro. Ook iets om rekening mee te houden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:37 schreef Geqxon het volgende:
Verder ben ik op het moment op jaarbasis ongeveer 8 euro kwijt aan belkosten, en als ik een iPhone zou hebben stijgt dat naar 240 euro. Ook iets om rekening mee te houden.
Volgens mij heeft Walter die ook, die heeft altijd van die toffe wallpapers..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:56 schreef BaggerUser het volgende:
shit, weet iemand toevallig de achtergrond met van die houten planken te vinden? je ziet hem vooral veel mac gebruikers als achtergrond hebben. Heb hem ooit ergens gevonden maar kan hem niet terug vinden
prima vage omschrijving al zeg ik het zelf
Nou ja, waarschijnlijk ga ik nu wel SMS berichten terugsturen, dus een leuke SMS bundel is noodzakelijk, en natuurlijk een dik internet abonnement, want anders is het zonde. En ook gewoon voor het gemak three-way calls met papa én mama doen, dat tikt ook aan.quote:
hopen dat hij nog even hier kijkt, daar hij vanaf morgen pleitte isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Walter die ook, die heeft altijd van die toffe wallpapers..
Blaatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk ga ik nu wel SMS berichten terugsturen, dus een leuke SMS bundel is noodzakelijk, en natuurlijk een dik internet abonnement, want anders is het zonde. En ook gewoon voor het gemak three-way calls met papa én mama doen, dat tikt ook aan.
Gisteren de Airport Express ..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat voor "dinsdag-aankondiging" heeft Apple vandaag eigenlijk gemaakt?
Ja het dock zit er voor niets bij. Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Kun je de iPhone inmiddels ook al via wifi of bluetooth syncen?
hm volgens mij was het groffer hout al is deze ook mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:11 schreef JoMo0 het volgende:
Deze ?
http://xs125.xs.to/xs125/08122/17988339985ec8b8137bbnc1665.jpg
quote:The world's most expensive iPhone at $176,400
Austrian luxury designer and jeweler Peter Aloisson has something more to add to his kitty – ladies and gentlemen, presenting to you the Aloisson designed iPhone – the world’s most expensive iPhone. While diamond studded phones are nothing new, the only thing the iPhone Princess Plus has to its credit is being the most expensive iPhone. The phone derives its name from the Princess cut used on 138 of the 318 diamonds on its surface. The rest of the 180 diamonds on the phone are brilliant cut and it has 17.75 carats of diamonds set in 18k white gold around its rim. All diamonds used are of the best quality.
This iPhone Princess Plus has a price tag of ¤120,000 ($176,400 USD) its first customer is a Russian businessman who had pre-ordered it way back in October 2007 for January 2008 delivery. And if you can’t afford this, the poorer lot can buy the iPhone set only with brilliant-cut diamonds. This can be purchased for the more “modest sum” of ¤45,000 ($66,150 USD).
Ik bedoel natuurlijk inmiddels. Dus doormiddel van hacks. Zeg maar dat je je huis binnenloopt, en hij vanuit je binnenzak je iTunes purchases, adressen, agenda gegevens en muziek synct. Lijkt me wel tof.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:21 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja het dock zit er voor niets bij. Nee dat kan niet.
Het zou ook tof zijn als het je Enzo op afstand zou kunnen besturen als je thuis zit, kan je hem alvast voor je deur zetten en hoef je niet zo ver te lopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk inmiddels. Dus doormiddel van hacks. Zeg maar dat je je huis binnenloopt, en hij vanuit je binnenzak je iTunes purchases, adressen, agenda gegevens en muziek synct. Lijkt me wel tof.
Dat zou eigenlijk wel handig zijn ja. Niet dat het heel moeilijk is om je telefoon even in de dock te doen maar toch...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk inmiddels. Dus doormiddel van hacks. Zeg maar dat je je huis binnenloopt, en hij vanuit je binnenzak je iTunes purchases, adressen, agenda gegevens en muziek synct. Lijkt me wel tof.
Maak die jongen eens niet zo belachelijk johquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het zou ook tof zijn als het je Enzo op afstand zou kunnen besturen als je thuis zit, kan je hem alvast voor je deur zetten en hoef je niet zo ver te lopen.
Op FOK! is er nog niks van te merken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:21 schreef De_Hertog het volgende:
En sinds vandaag is Safari 3.1 te downloaden, zowel Mac als PC. Volgens 9to5mac waren de vorige WebKit-beta's een stuk sneller geworden, en is versie 3.1 dit inderdaad. Zo maar eens kijken wat hier waar van is.
Ik wil een versie van safari die pagina's standaard in een nieuw tabblad opent ipv in een nieuw venster!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:44 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Op FOK! is er nog niks van te merken.
Mja, ik zie het belangrijke aspect er niet van, hooguit voor je agenda punten. En hij zal het wel weer een minpunt vinden en nog een reden om de iPhone een waardeloos, veel te vroeg uitgebrachte telefoon te vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maak die jongen eens niet zo belachelijk joh
het zo verdomd handig zijn als je met je mac draadloos kon syncen. BV ook als je niet thuis bent. Maar met de rest natuurlijk niet eensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, ik zie het belangrijke aspect er niet van, hooguit voor je agenda punten. En hij zal het wel weer een minpunt vinden en nog een reden om de iPhone een waardeloos, veel te vroeg uitgebrachte telefoon te vinden.
Daar heb je dus de plugin Saft voor..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wil een versie van safari die pagina's standaard in een nieuw tabblad opent ipv in een nieuw venster!
Safari -> Voorkeuren -> Algemeen -> Open programmakoppelingen in nieuw tabblad in het huidige venster?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wil een versie van safari die pagina's standaard in een nieuw tabblad opent ipv in een nieuw venster!
die optie verzin je ter plekkequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:49 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Safari -> Voorkeuren -> Algemeen -> Open programmakoppelingen in nieuw tabblad in het huidige venster?
iPhone 2G.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
het zo verdomd handig zijn als je met je mac draadloos kon syncen. BV ook als je niet thuis bent. Maar met de rest natuurlijk niet eens
Nou, je word gebeld, je slaat het adres in je adresboek op, en wilt dat ook op je Macbook hebben. Mag je eerst de data-kabel uit je rugtas halen, inprikken, mounten.... mounten... syncen, loskoppelen, kabeltje opbergen. Ik vind het veel meer Apple als dat volautomatisch via BlueTooth of WiFi zou gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, ik zie het belangrijke aspect er niet van, hooguit voor je agenda punten. En hij zal het wel weer een minpunt vinden en nog een reden om de iPhone een waardeloos, veel te vroeg uitgebrachte telefoon te vinden.
De techniek ligt er al, .mac. Nu de integratie ervan nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
het zo verdomd handig zijn als je met je mac draadloos kon syncen. BV ook als je niet thuis bent. Maar met de rest natuurlijk niet eens
Ik denk hetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Heuh? Heb ik een speciale versie dan?
Bij mij duurde opstarten wat langer dan normaal maar voor de rest ging het primaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, bij mij was de Safari-update 39MB groot, zo geïnstalleerd en opnieuw gereboot. Ik had verwacht dat ie er meer moeite mee had. Maar alles ging toch redelijk vlekkeloos..
Nope, maar dat duurt hooguit een dagje of twee. Dan is er weer een nieuwe versie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Eens even kijken of Saft werkt met Safari 3.1
laten we het hopenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope, maar dat duurt hooguit een dagje of twee. Dan is er weer een nieuwe versie.
Psies, al die plugins e.d. maken het updaten niet makkelijker..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:13 schreef portier het volgende:
Soms ben ik best wel blij dat ik niet allemaal van die snufjes en dingetjes en foefjes geinstalleerd heb overal.
hebt ge die nog groter toevallig?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:11 schreef JoMo0 het volgende:
Deze ?
http://xs125.xs.to/xs125/08122/17988339985ec8b8137bbnc1665.jpg
Nog niet. Wel deze :quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:27 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hebt ge die nog groter toevallig?
die ene is hetzelfde alleen een ander kleur.. jammer hmm dan moet de bruine toch ergens ook groter te vinden zijn zou je zeggenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:06 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nog niet. Wel deze :
http://www.image-load.eu/out.php/i7756_HardwoodLights.jpg
of
http://upload.roysterken.nl/files/images/12351440x900sp8.jpg
Ik heb hem nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:14 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die ene is hetzelfde alleen een ander kleur.. jammer hmm dan moet de bruine toch ergens ook groter te vinden zijn zou je zeggen
Gelijk maar even alles meepakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef JoMo0 het volgende:
En Security Update 2008-002 is nu beschikbaar ..
Check je lokale 'Software-update'.
Hadden ze die niet tegelijk kunnen uitgeven..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef JoMo0 het volgende:
En Security Update 2008-002 is nu beschikbaar ..
Check je lokale 'Software-update'.
Ja, is prima, die zijn toch gewoon te koop in de Apple-store?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kun je voor mij een gift-card meenemen van 50 dollar? Alleen als het geen moeite is natuurlijk.
Dat is nog eens een goed voorbeeld van knopen doorhakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, vanmiddag de knoop doorgehakt en uurtje later bij de plaatselijke Mac Store een MBP 15" 2.5 Ghz en Airport Extreme gehaald. * Roel_Jewel is happy
.
Heb je daar niet gewoon de keychain voor?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:09 schreef Maravilla het volgende:
1Password werkt nu natuurlijk niet meer met Safari.Moet ik zelf m'n wachtwoorden intypen, blegh.
Die in Maastricht? Meerssenerweg of die in centrum? Met de eerste heb ik ooit slechte ervaring gehadquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, vanmiddag de knoop doorgehakt en uurtje later bij de plaatselijke Mac Store een MBP 15" 2.5 Ghz en Airport Extreme gehaald. * Roel_Jewel is happy
.
In 't centrum. Die andere was te ver fietsenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die in Maastricht? Meerssenerweg of die in centrum? Met de eerste heb ik ooit slechte ervaring gehad
Ja, voor mij destijds ook (woonde in Wyck) maar dat was de enige. Die vlak bij OLV plein was er nog niet toen ik in 043 woonde.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In 't centrum. Die andere was te ver fietsen.
Die zit er idd nog niet heeeel lang. Gelukkig een stuk centraler dan die op 't kemenadeplein...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, voor mij destijds ook (woonde in Wyck) maar dat was de enige. Die vlak bij OLV plein was er nog niet toen ik in 043 woonde.
Ja maar 600 euro voor iets wat je in Amerika koopt voor 320 euro vind ik een beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is via marktplaats of andere NL sites ook wel zonder CC te krijgen.
Misschien vind je dit wat? Zag ooit iets soortgelijks in een (klein) screenshot en heb 'm semi nagemaakt. Gebruik 'm zelf al vrij lang.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:14 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die ene is hetzelfde alleen een ander kleur.. jammer hmm dan moet de bruine toch ergens ook groter te vinden zijn zou je zeggen
Ik had hem volgens mij ook ergens. Maar kan hem niet meer vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:14 schreef BaggerUser het volgende:
Wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:22 schreef Wallinator het volgende:
Iemand toevallig interesse in een Airport Extreme (n, gigabit ethernet)?
Ze waren (zijn?) daar nogal traag en wilden voor producten die met onderwijskorting aangeschaft waren extra kosten rekenen onder het mom van 'daar maken we winst op'.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zit er idd nog niet heeeel lang. Gelukkig een stuk centraler dan die op 't kemenadeplein...
Wat was je slechte ervaring daar dan?
Lekker klantvriendelijk iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ze waren (zijn?) daar nogal traag en wilden voor producten die met onderwijskorting aangeschaft waren extra kosten rekenen onder het mom van 'daar maken we winst op'.
Toen Apple gebeld en die stuurden binnen twee dagen een UPS-mannetje.
Tell us!quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:47 schreef JoMo0 het volgende:
Goedemorgen ..
Als het goed is eind van de week iets nieuws ..
Je kan je iPhone ook gewoon naar mij opsturen als je wilt. Jij blij, ik blij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zit volgende week 5 uur in een trein. Wie weet wordt er wel wat bij me gejat in die trein
Via UPS heb je idd nog een goede kans dat je geen heffing hoeft te betalen, maar ik neem het voor de zekerheid maar mee. Wil dat risico toch niet lopen als het dan hier goedkoper kan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo valt het idd allemaal wel mee. Alleen ik heb nooit last gehad van een naheffing. De iPhone heeft mij nog geen 290 euro gekost.
Mijn 16 GB is nu ook BL 3.9. Dat is met de nieuwste ZiPhone mogelijk. Hij flasht hem dan volledig veilig naar de 'oude' maar betere bootloader.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef Jarno het volgende:
Ik hoop dat ik deze week van de verzekering te horen krijg of ze mijn iPhone schade gaan vergoeden. En dan even afhankelijk van het uit te keren bedrag even kijken of ik ga laten repareren of wat bijleg en een 16GB ga halen... Maar goed, eerst maar eens zien dát ze wat uitkeren. Eigenlijk ben ik ook wel blij met mijn 8GB bootloader 3.9 iPhone, dat blijft volgens mij toch wat minder gedoe dan een 4.6 (of nieuwer) iPhone...
Als de mogelijkheid er is dat iemand hem voor je ophaalt in de US , of dat je hem zelf ophaalt moet het wel lukken ja. Als er andere partijen tussen zitten , moet er ook wat verdient worden en wordt je iPhone dus ook duurder. Bijvoorbeeld via Myus. Als je hem laat verzenden kies dan voor een koerier , via USPS duurt het zo een aantal weken voordat je hem daadwerkelijk in je handen hebt , en de kans is heel groot dat je dan BTW moet betalen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef portier het volgende:
[..]
Via UPS heb je idd nog een goede kans dat je geen heffing hoeft te betalen, maar ik neem het voor de zekerheid maar mee. Wil dat risico toch niet lopen als het dan hier goedkoper kan.
Maar ik mis dus niets? Want dan wordt het wel heel interessant.
quote:Tracklist:
1. Wendy And Lisa - Heroes Theme 0:12
2. Wendy And Lisa Ft. Shankar - Fire And Regeneration 2:26
3. Brighton Port Authority Ft. Iggy Pop - He’s Frank 3:26
4. The New Pornographers - All For Swinging You Around 3:41
5. Wilco - Glad It’s Over 4:18
6. Panic At The Disco - Nine In The Afternoon 3:14
7. Nada Surf - Weightless 3:33
8. Wendy And Lisa - Natural Selection 0:24
9. Sheila Chandra - Abonecrownedrone 3 (Excerpt) 4:14
10. My Morning Jacket - Chills 4:15
11. Death Cab For Cutie - Jealousy Rides With Me 2:35
12. Imogen Heap - Not Now But Soon 3:46
13. Wendy And Lisa - Homecoming 0:31
14. The Jesus And Mary Chain - All Things Must Pass 4:27
15. Bob Dylan - Man In The Long Black Coat 4:30
16. Cucu Diamantes And Yerba Buena - Maya’s Theme 5:02
17. The Chemical Brothers Ft. Spank Rock - Keep My Composure 4:39
18. David Bowie - Heroes 6:06
Volgens mij is het nog goedkoper om er eentje uit Londen te halen dan er eentje vanuit Amerika te laten sturen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als de mogelijkheid er is dat iemand hem voor je ophaalt in de US , of dat je hem zelf ophaalt moet het wel lukken ja. Als er andere partijen tussen zitten , moet er ook wat verdient worden en wordt je iPhone dus ook duurder. Bijvoorbeeld via Myus. Als je hem laat verzenden kies dan voor een koerier , via USPS duurt het zo een aantal weken voordat je hem daadwerkelijk in je handen hebt , en de kans is heel groot dat je dan BTW moet betalen.
Dat ligt er een beetje aan. Als je hem zelf ophaalt of laat halen in de US kost de iPhone ongeveer 280 euro. Als je hem niet opstuurt heb je dus een mooie deal. In de UK kost de IPhone 350 euro. Vliegen kost 20 euro voor een retour en de trein 30 euro. Dusja het ligt er maar net aan waar je bent of waar je heengaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog goedkoper om er eentje uit Londen te halen dan er eentje vanuit Amerika te laten sturen.
U heeft PM.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo valt het idd allemaal wel mee. Alleen ik heb nooit last gehad van een naheffing. De iPhone heeft mij nog geen 290 euro gekost.
Oh..en dat MyUS moeten we misschien maar even over het paas weekend tillen, J.
Oja, helemaal vergeten dat London natuurlijk ook nog een optie is..quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan. Als je hem zelf ophaalt of laat halen in de US kost de iPhone ongeveer 280 euro. Als je hem niet opstuurt heb je dus een mooie deal. In de UK kost de IPhone 350 euro. Vliegen kost 20 euro voor een retour en de trein 30 euro. Dusja het ligt er maar net aan waar je bent of waar je heengaat.
Ik heb maar gelijk 2 keer dat bedrag aan je overgemaakt met het verzoek er 2 Gift Cards van 50 dollar van te makenquote:
Volgens mij ben je in London al snel meer dan 100 euro kwijt, of zoek ik nou fout? Met NS HiSpeed is het 129 euro als je met het vee vervoer gaat, en dan nog 4 quid om van St. Pancras naar Regent Street te komen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog goedkoper om er eentje uit Londen te halen dan er eentje vanuit Amerika te laten sturen.
Waarom zou je 130 euro betalen om met de trein te gaan , als je voor 2 tientjes kunt vliegen ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in London al snel meer dan 100 euro kwijt, of zoek ik nou fout? Met NS HiSpeed is het 129 euro als je met het vee vervoer gaat, en dan nog 4 quid om van St. Pancras naar Regent Street te komen.
Je moet een Giftcard hebben om content in de US store te kopen , daarom staat eBay er ook vol mee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voordeel van die giftcards is toch gewoon dat je ze kan openkrassen en de code kan mailen?
Het goedkoopste wat ik kon vinden was 30 euro om te vliegen, nogmaals 30 euro voor de Stansted Express (London Stansted - Liverpool Street), 2 zones / 10 euro om van Liverpool Street naar King's Cross St.Pancras te gaan, en nog een paar euro om het laatste stukje met de bus te doen, al is dat ook te lopen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waarom zou je 130 euro betalen om met de trein te gaan , als je voor 2 tientjes kunt vliegen ?
100 euro is een mooie richtlijn inderdaad. Dat ben je kwijt met zowel vliegen als treinen (ls: als je vooruit plant kost een NS-reis nog slechts 109 euro).quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:42 schreef JoMo0 het volgende:
Klopt ja. Met Ryanair is een retourtje 20 euro. Ik zou het zelf teveel moeite vinden voor 1 iPhone. Als ik zou gaan , zou ik er gelijk 5 doen. Kun je er ook nog wat aan verdienen.
Maar voor 1 IPhone kun je hem net zo goed hier kopen .. als je uitgaat van 100 euro reizen + 350 = ook 450. Terwijl je bij diverse shops al een iPhone kopen kunt voor 425.
Ook prima.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb maar gelijk 2 keer dat bedrag aan je overgemaakt met het verzoek er 2 Gift Cards van 50 dollar van te maken
Nu nog een AppleTV scoren en mijn HD experience in de woonkamer is een feit.
Opvallend dat het maar 70 megabyte was. Een iTunes update vraagt vaak nog meer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:16 schreef Jarno het volgende:
Even vloeken in de kerk, net SP1 voor Vista op m'n werklaptop gedraaid en ik moet zeggen, eerste indruk is okay. Afgezien van de ellendig lange installatie, merk ik toch echt een flinke snelheidswinst. Maar goed, het was dan ook zo verschrikkelijk traag dat het haast alleen maar sneller kon.
Ja dat begrijp ik, maar je kan zo'n gift card gewoon kopen, open maken en de code mailen scheelt weer verzendkosten en eventuele vragen bij de douane. Dacht ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:29 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je moet een Giftcard hebben om content in de US store te kopen , daarom staat eBay er ook vol mee.
Je bent weldra 70 euro rijker: bedankt alvast!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ook prima.
Hmja, een Apple TV ga ik niet voor je scoren, dat wordt me een beetje te gek. Ik ga misschien wel mijn MBP Sobchakken en dan een nieuwe halen, die is omgerekend 1350 euro.
Via een online activatie, staat mij bij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef JoMo0 het volgende:
Dat is het makkelijkst ja. Zo kun je ook een AppleCare code kopen via eBay , alleen ben ik er nog niet achter hoe je die moet verzilveren ..
Heb het ook gevonden. Inderdaad moet je de code invoeren om te activeren. Dus in principe hoeft alleen de code gemaild worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Via een online activatie, staat mij bij.
Dat klopt ja. Maar om daar nu 150 euro voor te betalen ..quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Alleen heb jij niet zo'n heul mooie Apple Care doos.
Ja maar. Er zit zo'n toffe lade in. En de doos is zo smooth. En TechTools is ook tof.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
AppleCare zit in een doosje. En enige wat je vindt is een blaadje met een code een een TechTools DeLuxe DVD...![]()
Ik had in NL gewoon de code ingevoerd, klaar is kees...
.Mac trouwens precies hetzelfde verhaal...
ACP ? Apple Cinema Penis ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Om applecare op een mac mini te nemen, moet je daar een ACP bij hebben (verplicht?)
Dat hoeft niet perse via MyUS. Sjoewie had de zijne ook gewind via eBayquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aha...dan gaat dat ook op het MyUS-verlanglijstje...:7
Uhm ACD natuurlijkquote:
Dus het mag, het hoeft niet. Ik zie er een voor 110 dollar op ebayquote:Mac mini, Power Mac, and MacBook Pro/PowerBook customers may also enroll one Apple display for coverage, provided that the Mac and the display are purchased together.
Lijkt me sterk dat zo zou zijn. Maar jij werkte toch bij een APRquote:
Mwoah, het zal je verbazen maar ik weet niet alles...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:56 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat zo zou zijn. Maar jij werkte toch bij een APR. Of zoek je een excuus om een ACD te kopen ..
Ik zat zelf te denken aan ¤135, hij's een paar weken oud maar heeft alleen maar op een kast gestaan.quote:
Inmiddels is de update hiervoor al online, sneller dan snel. Op Safari 3.1 doet 'ie 't dus weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:09 schreef Maravilla het volgende:
1Password werkt nu natuurlijk niet meer met Safari.Moet ik zelf m'n wachtwoorden intypen, blegh.
Via MyUS en UPS kost het met $399 (iPhone) + $60 (verzending) + ¤6 (meebetalen MyUS) + 50% kans op ¤100 naheffing = ¤375 (en wellicht ¤275)quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan. Als je hem zelf ophaalt of laat halen in de US kost de iPhone ongeveer 280 euro. Als je hem niet opstuurt heb je dus een mooie deal. In de UK kost de IPhone 350 euro. Vliegen kost 20 euro voor een retour en de trein 30 euro. Dusja het ligt er maar net aan waar je bent of waar je heengaat.
Ik heb OV, dus dan zou UK en US even duur zijn. Hebben ze niet net zoiets als MyUS in de UK? Want als dat minder dan 60 euro met verzending is wordt dat weer interessant natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:10 schreef Geqxon het volgende:
London is eerder 20 voor het vliegen, 40 ov-kosten en je moet maar zien hoe je in Eindhoven komt.
Wat als je er eentje van Ebay haalt? Deze kost 299 pound + 16,50 pound verzendkosten. Kom je net boven de 400 euro uit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:13 schreef portier het volgende:
[..]
Ik heb OV, dus dan zou UK en US even duur zijn. Hebben ze niet net zoiets als MyUS in de UK? Want als dat minder dan 60 euro met verzending is wordt dat weer interessant natuurlijk.
Zolang het maar een optionele install is dan. Ik zit echt totaal niet te wachten op die trage meuk op mijn snelle iPhone.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:25 schreef G.Fawkes het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)Phone.html#r_2497330
Inderdaad ook wel de moeite om eBay UK in de gaten te houden. De prijzen willen nog wel eens flink stijgen als het einde van de auction nadert. Net 3 van eBay US gevolgd en die waren iets van 100 dollar hoger verkocht dan ze 3 uur voor het einde stonden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat als je er eentje van Ebay haalt? Deze kost 299 pound + 16,50 pound verzendkosten. Kom je net boven de 400 euro uit.
Wie weet. Misschien wordt het supersnelquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zolang het maar een optionele install is dan. Ik zit echt totaal niet te wachten op die trage meuk op mijn snelle iPhone.
Flash en supersnel.... DOES NOT COMPUTE!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wie weet. Misschien wordt het supersnel
Niet zeiken! Gewoon hopen dat het gaat lukkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flash en supersnel.... DOES NOT COMPUTE!
Misschien laat ie je iPhone ook opstijgen, net zoals nu met m'n Macbook..quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flash en supersnel.... DOES NOT COMPUTE!
Have fun!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, iPod en iPhone volgestouwd met films en muziek: ready 2 go.
Kijken of ik nou "No Country 4 Old Men" wel snap. En leuk vind.
Waar ga je heen Walter?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, iPod en iPhone volgestouwd met films en muziek: ready 2 go.
Kijken of ik nou "No Country 4 Old Men" wel snap. En leuk vind.
Dat is retro. In je hardware blazen gaat het in 2008 weer helemaal worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef Q. het volgende:
Mn magsafe doet stom, als ik er tegenaan blaas is ie het contact al kwijt.
de mijne was doorgebrand en electra lag bloot bij de aansluitingquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef Q. het volgende:
Mn magsafe doet stom, als ik er tegenaan blaas is ie het contact al kwijt.
ik denk terug aan m'n oude NES spelcassettesquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is retro. In je hardware blazen gaat het in 2008 weer helemaal worden.
die van mij moest voor onderzoek naar veenendaal en dat zou minimaal drie weken durenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn Magsafe deed gisteren niets meer. Vanmiddag naar iFactors in Rotterdam geweest, en kreeg meteen een nieuwe mee. Niets moeilijk doen en kijken naar slijtage of breukjes. Gewoon een nieuwe en klaar.
Bij A-Mac hetzelfde. Even gekeken of het niet mijn duckhead of netstroomkabel was, en daarna gewoon een gloedje nieuwe meegekregen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn Magsafe deed gisteren niets meer. Vanmiddag naar iFactors in Rotterdam geweest, en kreeg meteen een nieuwe mee. Niets moeilijk doen en kijken naar slijtage of breukjes. Gewoon een nieuwe en klaar.
Had ik ook bij A-Mac ja, er werd even naar gekeken en ik kreeg een nieuwequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij A-Mac hetzelfde. Even gekeken of het niet mijn duckhead of netstroomkabel was, en daarna gewoon een gloedje nieuwe meegekregen.
Goh, het is dan ook HTRquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:59 schreef Adelante het volgende:
dan ligt het gewoon aan HTR
Gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:41 schreef Fathom het volgende:
Hoi!
Ik heb net de 8gb ipod touch gehad. en twijfel of ik hem moet ruilen voor een classic.
Wat zijn de voor/nadelen?
Als je van te voren weet dat je gaat reizen > Touch. Dat grote breedbeeld scherm is heerlijk. Maar je kunt er maar een beperkt aantal films op kwijt, dus je moet het wel "inplannen". Of gewoon zoals ik aanvinken dat iTunes alleen niet-bekeken films en episodes moet syncen, dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je veel moet reizen en graag films kijkt in de trein bijvoorbeeld, dan moet je de Classic nemen, anders de Touch.
Heb je een originele versie?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
Weet niet of ik het hier kan stellen, maar heb een probleem met een MacPro. Bij het draaien van Adobe producten (Photoshop/Indesign) crasht het programma voordat het opgestart is sinds gistermiddag.
Zover ik weet is er geen update gedraaid van een van de Adobe-producten wat het probleem kan veroorzaken, ik heb hier wel een errorlog nu voor me, maar kan er tot op heden geen wijs uit worden.
Waar kan/doen ik te kijken? Heb al wat gezocht via google maar tot zonder resultaat nog
Eerst: kijken of de permissies nog goed staan met Disk Utility / Check permissions (Schijfhulpprogramma / Machtigingen controleren, als ik het goed heb).quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
Weet niet of ik het hier kan stellen, maar heb een probleem met een MacPro. Bij het draaien van Adobe producten (Photoshop/Indesign) crasht het programma voordat het opgestart is sinds gistermiddag.
Zover ik weet is er geen update gedraaid van een van de Adobe-producten wat het probleem kan veroorzaken, ik heb hier wel een errorlog nu voor me, maar kan er tot op heden geen wijs uit worden.
Waar kan/doen ik te kijken? Heb al wat gezocht via google maar tot zonder resultaat nog
Dat zeker wetenquote:
In de console-log (Crash reporter) komt het volgende terug:quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerst: kijken of de permissies nog goed staan met Disk Utility / Check permissions (Schijfhulpprogramma / Machtigingen controleren, als ik het goed heb).
Als dat niet helpt: de Adobe-suite opnieuw installeren.
Als dat nog niet helpt weet ik het ook niet..
Overigens: In Console.app staan ook allerlei foutmeldingen, geen idee of je die bedoelde, maar wellicht heb je daar ook iets aan.
Is inderdaad een herinstallatie beter te overwegen? Ik heb daarnaast ook nog de rechten laten checken, maar de meldingen die langs kwamen (3 in totaal) had totaal geen impact op de mappen waarin de adobeproducten hun gegevens/bestanden hadden gezet.quote:Thread 0 Crashed:
0 libobjc.A.dylib 0x90a594c0 objc_msgSend + 16
1 com.apple.AppKit 0x933ed81a -[NSApplication endSheet:returnCode:] + 359
2 com.apple.AppKit 0x933ed69d -[NSAlert buttonPressed:] + 422
3 com.apple.AppKit 0x93363dbc -[NSApplication sendAction:to:from:] + 107
4 com.apple.AppKit 0x93363d15 -[NSControl sendAction:to:] + 101
5 com.apple.AppKit 0x93365ec1 -[NSCell _sendActionFrom:] + 168
6 com.apple.AppKit 0x933786a1 -[NSCell trackMouse:inRect:ofView:untilMouseUp:] + 1271
7 com.apple.AppKit 0x93396289 -[NSButtonCell trackMouse:inRect:ofView:untilMouseUp:] + 848
8 com.apple.AppKit 0x93395b39 -[NSControl mouseDown:] + 757
9 com.apple.AppKit 0x933533e3 -[NSWindow sendEvent:] + 5279
10 com.apple.AppKit 0x93345384 -[NSApplication sendEvent:] + 5023
11 com.apple.AppKit 0x9326fe1e -[NSApplication run] + 547
12 com.apple.AppKit 0x93263d4f NSApplicationMain + 573
13 com.apple.CrashReporter 0x00001ffa 0x1000 + 4090
14 com.apple.CrashReporter 0x00001f21 0x1000 + 3873
Maar Airport Express waarschijnlijk weer niet toch?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:38 schreef Maravilla het volgende:
Update tijd geblazen. Nu is elke willekeurige harde schijf te gebruiken via Airport Extreme om te backupen via Time Machine.
[ afbeelding ]
Volgens de berichten op MacOSX.nl kan dat inderdaad niet..quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar Airport Express waarschijnlijk weer niet toch?
Vandaar dat 't ook verschillende producten zijn, gok ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar Airport Express waarschijnlijk weer niet toch?
Dus je wilt een partitie van een schijf verbergen voor de finder?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:18 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan een partitie niet op mijn bureaublad laten zien zonder het te verwijderen?
Dat is toch gewoon een onderdeel van Proofing Tools bij Office 2008? Tenminste ik heb gewoon Engels en NL'se spellingscontrole. Moet je wel even een Custom install aanklikken, zodat je die apart kan installeren.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:09 schreef portier het volgende:
Iemand enig idee waar ik een .dic vandaan kan halen met een Engels woordenboek? Ondanks dat mijn Office engels is heb ik allen maar Nederlandse spellingscontrolle.
Nee, ik bedoel spellcheck binnen Word. Opnieuw downloaden dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een onderdeel van Proofing Tools bij Office 2008? Tenminste ik heb gewoon Engels en NL'se spellingscontrole. Moet je wel even een Custom install aanklikken, zodat je die apart kan installeren.
Of bedoel gewoon een digitaal Engels woordenboek. Zoals Dictionary die standaard al onder Mac OS X geïnstalleerd is?
[ afbeelding ]
Waarom gooi je een DMG-file dan ook weg..quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:44 schreef portier het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel spellcheck binnen Word. Opnieuw downloaden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |