quote:Op zondag 16 maart 2008 17:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, even recapituleren over dat MyUS.
Walter: Yes
Jarno: Yes
Hertog: Yes
G.Fawkes: Yes
SFRje: Yes
JoMo0: Yes
Gebraden_Wombat : Yes
Tomasso : Yes
Vrolijke Frits: Maybe
Zullen we maandag dus definitief knopen doorhakken? Ik ben vanaf woensdag een week naar het buitenland.
Wel ruk inderdaad. Maar vroeg hij je niet of hij je in zijn 'mapje' mocht doen , als er een plaats vrij kwam?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef Tomasso het volgende:
iFactors
Mja, er was dus wel een reden waarom ik elke keer doorliep naar MacHouse
Ja, hij zag het helemaal in me zitten, maar die ander was toch iets beter. Zodra er een plaats vrijkomt, zou hij me gelijk bellenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wel ruk inderdaad. Maar vroeg hij je niet of hij je in zijn 'mapje' mocht doen , als er een plaats vrij kwam?
Dit is erg zeg. Het lijkt wel een kopie. Heb de lijst aangepast.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hij zag het helemaal in me zitten, maar die ander was toch iets beter. Zodra er een plaats vrijkomt, zou hij me gelijk bellen
Als het maar 6 euro per jaar is p.p. is wil ik ook wel meedoen..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef JoMo0 het volgende:
Goed, even recapituleren over dat MyUS.
Walter: Yes
Jarno: Yes
Hertog: Yes
G.Fawkes: Yes
SFRje: Yes
JoMo0: Yes
Super-Muffin: Maybe
Mr.Noodle: Maybe
Vrolijke Frits: Maybe
Zullen we maandag dus definitief knopen doorhakken? Ik ben vanaf woensdag een week naar het buitenland.
Als je naar de website gaat is er een videofragement te horen van die kerel met die presentator van Kassa! Hij gaf zelf al aan dat je ook niet dingen met tientallen tegelijk moet bestellen, want dat hebben ze geheid door bij de Douane.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Die ja. Top !
Trouwens , is het wel verstandig om met zoveel mensen te bestellen. Ik bedoel , dan wordt het pakket naar NL ook heel groot lijkt me of niet. Natuurlijk wel gezellig allemaal maar de BTW kans wordt alleen maar groter. En ja het is 60 dollar per jaar.
Ging jij geen myUS opzetten? Ik heb geen CC...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, wie gaat dat MyUS opzetten..? Het is 80 dollar om aan te melden.
Ik denk ook dat het handig is om twee 'groepen' op te zetten. Het wordt anders wel een heel geregel voor 1 persoon om 8 bestellingen in de gaten te houden.
20 dollar of 10 dollar: zoveel duurder is het niet en m.i. is het met 2*4 beter te managen....
Ik denk het ook, ondertussen begint het tegen de 10 personen te raken. Dan kun je volgens mij beter 2 aparte postbusjes opzetten. Ik heb wel een NL Postbank Studenten CC, maar een limiet van 1000 euro p/m...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, wie gaat dat MyUS opzetten..? Het is 80 dollar om aan te melden.
Ik denk ook dat het handig is om twee 'groepen' op te zetten. Het wordt anders wel een heel geregel voor 1 persoon om 8 bestellingen in de gaten te houden.
20 dollar of 10 dollar: zoveel duurder is het niet en m.i. is het met 2*4 beter te managen....
Ik heb ook geen CC . Jij en Jarno bestellen toch vaak via internet? Zou je dan niet de ene groep voor jou en de andere voor Jarno of De_Hertog kunnen doen?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's toch 1500 dollar :p
Maar zijn meer mensen voor twee groepen? If so, dan ik een voorzetje
Groep 1.
Walter
Jarno
Hertog
JoMoO
Groep 2.
G.Fawkes
SFRje
1500 dolllar is 1 Macbook Air en vervolgens een maand niks meer bestellen..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's toch 1500 dollar :p
Maar zijn meer mensen voor twee groepen? If so, dan ik een voorzetje
Groep 1.
Walter
Jarno
Hertog
JoMoO
Groep 2.
G.Fawkes
SFRje
Let erop dat dit progressief is, je 1e kg kost dus $25,50, tot 5kg komt daar nog $12,50/kg bij en vanaf dan betaal je $7/kg voor elke kg die erbij komt.quote:1. Express (1-4 day delivery)
Minimum Charge: 600 grams
Rates:
Each 100 grams, up to 1 Kg $2.55
Each 100 grams, over 1 Kg $1.25
Each 100 grams, over 5 Kg $0.70
Nice. Die ga ik wel even halen als ik vrijdag naar NYC ga.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:51 schreef JoMo0 het volgende:
En de N Airport Express heeft nu ook in de US het licht gezien.
[ afbeelding ]
Ow, bij te hoge verzendkosten zal ik ook afhaken trouwens.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
2 groepen vind ik op zich ook prima, maar dan worden de verzendkosten wel weer een stuk hoger.
[..]
Let erop dat dit progressief is, je 1e kg kost dus $25,50, tot 5kg komt daar nog $12,50/kg bij en vanaf dan betaal je $7/kg voor elke kg die erbij komt.
De eerste 5 kg kosten dus $75,50.
Als de verzendkosten daardoor te veel uit de hand lopen zal ik afhaken, want ik krijg hier al Nederland al 12% korting op Applespullen.
Ik heb trouwens wel een creditcard (Postbank StudentenCard). Om mijn studentenhuis als transporthub te laten dienen lijkt me alleen een minder goed plan.
Oh, en weet iemand of de Amerikaanse Apple Store uberhaupt Nederlandse credit cards accepteert?
Je kunt toch altijd via amazon.com bestellen? Garantie van Apple is toch altijd geldig.. niet waar?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
2 groepen vind ik op zich ook prima, maar dan worden de verzendkosten wel weer een stuk hoger.
[..]
Let erop dat dit progressief is, je 1e kg kost dus $25,50, tot 5kg komt daar nog $12,50/kg bij en vanaf dan betaal je $7/kg voor elke kg die erbij komt.
De eerste 5 kg kosten dus $75,50.
Als de verzendkosten daardoor te veel uit de hand lopen zal ik afhaken, want ik krijg hier al Nederland al 12% korting op Applespullen.
Ik heb trouwens wel een creditcard (Postbank StudentenCard). Om mijn studentenhuis als transporthub te laten dienen lijkt me alleen een minder goed plan.
Oh, en weet iemand of de Amerikaanse Apple Store uberhaupt Nederlandse credit cards accepteert?
Hmm is er een andere winkel dat de Apple en AT&T die iPhone's verkoopt? Ik moet namelijk wel een iPhone hebben anders heeft het geen zin, denk ikquote:Op maandag 17 maart 2008 16:08 schreef SFRje het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd via amazon.com bestellen? Garantie van Apple is toch altijd geldig.. niet waar?
Doe mij een Apple TVquote:Op maandag 17 maart 2008 16:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice. Die ga ik wel even halen als ik vrijdag naar NYC ga.
Oh ja, daar had ik nog niet bij nagedacht. Ik dacht trouwens dat de garantie van Apple wereldwijd was, maar alleen op hun "draagbare" producten. Niet op iMacs enzo dus.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:08 schreef SFRje het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd via amazon.com bestellen? Garantie van Apple is toch altijd geldig.. niet waar?
Ik een iPhone, maar misschien in de toekomst ook een computer.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:08 schreef G.Fawkes het volgende:
wat moet iedereen hebben dan? Ik moet een iPhone, die is niet zo zwaar...
Oja dom.. je kunt helemaal geen iPhone's op amazon kopen..quote:Op maandag 17 maart 2008 16:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hmm is er een andere winkel dat de Apple en AT&T die iPhone's verkoopt? Ik moet namelijk wel een iPhone hebben anders heeft het geen zin, denk ik
Apple TV is saai. Maar weer snel 'gesobchaked'. Al dat gezeik met omzetten en streamen .. kijk wel gewoon films op me Mac of ik brand ze.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Doe mij een Apple TVDetails regelen we wel via PM
Toch...? Lijkt me op zich wel nuttig: ik heb een hele riedel films omgezet voor Apple TV. Als ik op mijn Mac film kijk, doe ik dat eigenlijk altijd via iTunes.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Apple TV is saai. Maar weer snel 'gesobchaked'. Al dat gezeik met omzetten en streamen .. kijk wel gewoon films op me Mac of ik brand ze.
Zoveel winst geeft het dus helemaal niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef JoMo0 het volgende:
Voor de mensen die een iPhone willen , dit kost het ongeveer :
APPLE kosten:
Iphone 8GB: $399
Sales Tax: $27
Overnight shipping: $10
MyUS/AccessUSA kosten :
Setup Fee : $20
Monthly Fee : $7
Weight cost : $22
FedEx Upgrade/Urgent : $5
Commercial invoice : $8
Insurance : $6
TOTAAL :$504 = 343 EURO + 54 EURO FedEx import = 397 EURO !!!
(de 54 EURO zijn berekend op een gedeclareerde waarde van 300 $)
Ware het niet dat je het berekend hebt met een enkele MYUS account voor 1 persoon.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef JoMo0 het volgende:
Voor de mensen die een iPhone willen , dit kost het ongeveer :
APPLE kosten:
Iphone 8GB: $399
Sales Tax: $27
Overnight shipping: $10
MyUS/AccessUSA kosten :
Setup Fee : $20
Monthly Fee : $7
Weight cost : $22
FedEx Upgrade/Urgent : $5
Commercial invoice : $8
Insurance : $6
TOTAAL :$504 = 343 EURO + 54 EURO FedEx import = 397 EURO !!!
(de 54 EURO zijn berekend op een gedeclareerde waarde van 300 $)
Hoe heb je dat geld bij elkaar gekregen?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Mijn huidige telefoon heeft mij 25 euro gekost.
Die basic Motorola? Ik heb er ook naar zitten kijken, maar ik heb toch wel echt een agenda nodig, en hij is toch iets te basicquote:Op maandag 17 maart 2008 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Mijn huidige telefoon heeft mij 25 euro gekost.
Jep!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:38 schreef portier het volgende:
[..]
Die basic Motorola? Ik heb er ook naar zitten kijken, maar ik heb toch wel echt een agenda nodig, en hij is toch iets te basic. Wel een lekker uitgaans/proklunzigheidstelefoontje.
Heuh?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep!
Al meerdere keren het "Zet je telefoon boven op de trap en bel jezelf" spelletje mee gespeeld,
Dan zet ik mijn telefoon boven op de trap, trilfunctie aan, en met een andere telefoon bel ik mijzelf. Na een paar keer over gaan trilt de telefoon zichzelf over het randje. De rest mag je zelf gokken.quote:
quote:
50 dollar G, 50 dollarquote:Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef G.Fawkes het volgende:
tuurlijk. De macbook gaat voor 100 euro over de toonbank
Steve is dit jaar sinterklaas en kerstman nog voordat de feestdagen in zicht zijnquote:
Net even sommetje gemaakt; ik ga de simpelste Macbook meenemen voor mijn collega, die met deze koers ruim 700 euro kost (inc. NY tax). Word ik aangehouden bij de douane dan komt er dus ongeveer 20 procent bij, dus ongeveer 850. Nog steeds een groot verschil, en het is in feite haar risico. Dus dat doen we dan maar.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Steve is dit jaar sinterklaas en kerstman nog voordat de feestdagen in zicht zijn![]()
Zou het niet geweldig zijn. Eigenlijk zou Apple eens zoiets moeten doen voor medewerkers en prominenten. BN'ers krijgen zo'n ding al voor een habbekrats zodat ze er over kunnen vertellen
Nu nog Macs met Blu-ray brander....quote:Catalog and burn all your files across multiple CD, DVD and Blu-ray discs formatted for both Mac and PC. Schedule backups with the new Get Backup application, and much more!
Kun je voor mij een gift-card meenemen van 50 dollar? Alleen als het geen moeite is natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Net even sommetje gemaakt; ik ga de simpelste Macbook meenemen voor mijn collega, die met deze koers ruim 700 euro kost (inc. NY tax). Word ik aangehouden bij de douane dan komt er dus ongeveer 20 procent bij, dus ongeveer 850. Nog steeds een groot verschil, en het is in feite haar risico. Dus dat doen we dan maar.
wil je niet wat leuks voor mij meenemenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Net even sommetje gemaakt; ik ga de simpelste Macbook meenemen voor mijn collega, die met deze koers ruim 700 euro kost (inc. NY tax). Word ik aangehouden bij de douane dan komt er dus ongeveer 20 procent bij, dus ongeveer 850. Nog steeds een groot verschil, en het is in feite haar risico. Dus dat doen we dan maar.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Zit je op je Macbook een enge film te kijken, full-brightness, krijg ik opeens screen flikker. Om en om de ene helft van mijn scherm compleet donker. Ik zat hier als een klein meisje te gillen.
Is het niks geworden?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hij zag het helemaal in me zitten, maar die ander was toch iets beter. Zodra er een plaats vrijkomt, zou hij me gelijk bellen
VisualHub toch..? Daar zit zo'n tabblad 'DVD' waar je kunt selecteren 'DVD formaat maken'.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:48 schreef Jarno het volgende:
Stel nou he, dat ik een filmpje heb eh, gedowndingesd. Stel, dus. Gewoon zo'n lage kwaliteits-avi van 7 of 800 MB. Hoe krijg ik die nou simpel op een DVD geslingerd zodat ik 'm op elke DVD spelert kan bekijken? Ik had Toast 8 al geprobeerd, maar de uiteindelijke kwaliteit is zooooo beroerd en het duurt zooooo oneindig lang allemaal... Moet simpeler en beter kunnen denk ik dan.
Kolere. Echt? Dat proggie heb ik zelfs legaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
VisualHub toch..? Daar zit zo'n tabblad 'DVD' waar je kunt selecteren 'DVD formaat maken'.
Nooit gedaan, maar lijkt me voor de hand liggend.
En anders kan je ffmpegx gebruiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:48 schreef Jarno het volgende:
Stel nou he, dat ik een filmpje heb eh, gedowndingesd. Stel, dus. Gewoon zo'n lage kwaliteits-avi van 7 of 800 MB. Hoe krijg ik die nou simpel op een DVD geslingerd zodat ik 'm op elke DVD spelert kan bekijken? Ik had Toast 8 al geprobeerd, maar de uiteindelijke kwaliteit is zooooo beroerd en het duurt zooooo oneindig lang allemaal... Moet simpeler en beter kunnen denk ik dan.
Hoe wil je het gaan aanpakken? Ik las dat we jouw CC als aanvraag CC konden gebruiken, dus ik denk dat jij de aanvraag zult moeten doen. Maar misschien is het handig als we eerst kijken hoeveel we per persoon kwijt gaan zijn en dat we dan ieder ons deel naar jouw over gaan maken ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een dag niets geleerd, is een dag niet geleefd.
Hoe gaan we nou dat MyUS aanpakken? Vanaf morgen ben ik nl. een week of wat pleite.
Gewoon Adiumquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat voor messenger (?) links op deze wallpaper staat?? Is dat Adium? Nee toch? Weet iemand welke het is?? Ik heb een Macbook en ben hier wel benieuwd naar..
Die ken ik wel.... Omdat ie er zo schattig uitzietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:12 schreef Jarno het volgende:
Zie ook het eendje in 't Dock.
quote:
iPod touch voor ¤199,-?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
De single van de week of die iPod Touch van 32GB?
Ik PM je later op de dag wel ff.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe wil je het gaan aanpakken? Ik las dat we jouw CC als aanvraag CC konden gebruiken, dus ik denk dat jij de aanvraag zult moeten doen. Maar misschien is het handig als we eerst kijken hoeveel we per persoon kwijt gaan zijn en dat we dan ieder ons deel naar jouw over gaan maken ofzo?
Dat is waarom Adium zo tof is. Je kan hem helemaal naar eigen smaak stylenquote:
PM verstuurd, maar ik krijg de mededeling dat je inbox niet beschikbaar is...?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe wil je het gaan aanpakken? Ik las dat we jouw CC als aanvraag CC konden gebruiken, dus ik denk dat jij de aanvraag zult moeten doen. Maar misschien is het handig als we eerst kijken hoeveel we per persoon kwijt gaan zijn en dat we dan ieder ons deel naar jouw over gaan maken ofzo?
Zo'n rare prijs (goedkoop/duur) is het toch nietquote:
Wel als de huidige prijs 279 is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zo'n rare prijs (goedkoop/duur) is het toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |