abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57733770
Waarschijnlijk zullen ze willen zien of mijn eierstokken na de overstumulatie helemaal kalm zijn geworden, en of mijn hormoonspiegel goed genoeg is om weer met een neiuwe ronde te beginnen
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 11:36:12 #152
5428 crew  miss_sly
pi_57733789
Ow ja, ze hebben nog teruggebeld: morgen om 8.10 nog een echo en dan wordt bepaald wanneer de pregnyl kan worden gezet. Waarschijnlijk dus woensdag of donderdag IUI. Mijn zusje idem, dus we gaan weer gelijk op.

Verder gaat het vandaag en gisteren niet echt lekker. Ik heb zo'n last van de clomid, de hormonen. Ik ben niet te genieten, voel me erg labiel en onaantrekkelijk (zaterdag iets gepast en het zat voor geen meter, lang leve de hormonen) en bovenal vandaag ook nog eens vies: onze verstopping heeft zulke vormen aangenomen dat toiletgebruik en douchen onmogelijk bleek vanochtend. Wassen aan de kraan dus, niet mijn haar kunnen wassen, bah Wordt vandaag dus zwaar afzien, niet alleen voor mij, maar ook voor schaap en mijn collega's. Heb al gezegd dat ik een kutdag heb, maar goed, in hoeverre kunnen/zullen mijn collega's daar rekening mee houden? Bovendien is het veel te druk, normaal kan ik dat wel hebben, maar nu groeit het boven mijn hoofd even. Maar door die drukte is vrij nemen om op adem te komen en iedereen te sparen natuurlijk onmogelijk.

Kortom, grote klaagzang, maar zo voel ik me op het moment ook even
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 31 maart 2008 @ 11:47:18 #153
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57734019
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef Basimah het volgende:
Waarschijnlijk zullen ze willen zien of mijn eierstokken na de overstumulatie helemaal kalm zijn geworden, en of mijn hormoonspiegel goed genoeg is om weer met een neiuwe ronde te beginnen
Okay helemaal duidelijk. Spannend dus. Kun je niet evt. vandaag al bellen? Met de uitleg dat je overmorgen niet kan komen? Volgens mij kunnen ze het nu al wel zien hoe het met je eierstokken is gesteld. Bij mij in het ziekenhuis gaan ze dat nl. al 10 dagen na het gebruik van Pregnyl bekijken.
Make love, not war ☮
  maandag 31 maart 2008 @ 12:12:22 #154
114177 Diaan73
pi_57734479
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ze hebben nog teruggebeld: morgen om 8.10 nog een echo en dan wordt bepaald wanneer de pregnyl kan worden gezet. Waarschijnlijk dus woensdag of donderdag IUI. Mijn zusje idem, dus we gaan weer gelijk op.

Verder gaat het vandaag en gisteren niet echt lekker. Ik heb zo'n last van de clomid, de hormonen. Ik ben niet te genieten, voel me erg labiel en onaantrekkelijk (zaterdag iets gepast en het zat voor geen meter, lang leve de hormonen) en bovenal vandaag ook nog eens vies: onze verstopping heeft zulke vormen aangenomen dat toiletgebruik en douchen onmogelijk bleek vanochtend. Wassen aan de kraan dus, niet mijn haar kunnen wassen, bah Wordt vandaag dus zwaar afzien, niet alleen voor mij, maar ook voor schaap en mijn collega's. Heb al gezegd dat ik een kutdag heb, maar goed, in hoeverre kunnen/zullen mijn collega's daar rekening mee houden? Bovendien is het veel te druk, normaal kan ik dat wel hebben, maar nu groeit het boven mijn hoofd even. Maar door die drukte is vrij nemen om op adem te komen en iedereen te sparen natuurlijk onmogelijk.

Kortom, grote klaagzang, maar zo voel ik me op het moment ook even
Gewoon even lekker klagen hoor. Het is ook niet niks wat er allemaal met je lichaam gebeurt en je kunt niet altijd even opgewekt blijven. Ik hoop dat je morgen een heel mooi eitje hebt en weer bijzonder hoor dat je zusje gelijk opgaat. Hele dikke knuffel van mij

Trouwens nog even een vraagje aan degenen die Puregon gebruiken? Hebben die dezelfde bijwerkingen als bijv. Clomid? Dus stemmingswisselingen e.d.? Ik kan dat nergens in de bijsluiter vinden.
Make love, not war ☮
pi_57734500
Ik ben ook 9 dagen nadat ik de overstimulatie had bekeken door de gyn. Toen was vooral mijn linkereierstok heel erg actief. Daarom moest ik de duphaston gebruiken, daar worden je eierstokken rustig van en krijg ik een nieuwe menstruatie als begin van mijn cyclus.

Ingewikkeld allemaal bij iedereen is het ook zo verschillend en ook nog eens per gyn enzo
  maandag 31 maart 2008 @ 12:20:20 #156
114177 Diaan73
pi_57734640
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:13 schreef Basimah het volgende:
Ik ben ook 9 dagen nadat ik de overstimulatie had bekeken door de gyn. Toen was vooral mijn linkereierstok heel erg actief. Daarom moest ik de duphaston gebruiken, daar worden je eierstokken rustig van en krijg ik een nieuwe menstruatie als begin van mijn cyclus.

Ingewikkeld allemaal bij iedereen is het ook zo verschillend en ook nog eens per gyn enzo
Ja klopt maar het wordt me nu helemaal duidelijk..... het lastige vind ik ook om te onthouden bij wie wat aan de hand/gebeurd is. Helemaal nu er - helaas - zoveel meiden hier zitten. Zie soms door de bomen het bos niet meer, bij wijze van spreken. Maar ik leef ontzettend met iedereen mee.
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 13:15:33 #157
5428 crew  miss_sly
pi_57735594
Dank je wel Diaan

Ik vind dit echt heel moeilijk, ik ben zo niet. Ik herken mezelf gewoon niet als ik ben zoals nu, en helaas is het deze keer heel heftig. Maar ik ben een vrolijk, positief ingesteld mens, en dat die hormonen me dan zo kunnen veranderen, vind ik erg heel naar. Dit kee ris het zelfs zo erg dat ik me afvraag of het het allemaal waard is. En ja, als ik zwanger word en we een kind krijgen, is het het uiteraard allemaal waard. En het duurt maar een paar dagen, dit gevoel, dus dat is toch wel vol te houden?

Ach, als morgen mijn ei mooi is en de IUI wordt afgesproken, voel ik me vast wel weer beter.
pi_57736240
Dat van je zelf niet herkennen in het gedrag wat je vertoont klinkt me heel bekend in de oren en ik heb slechts 1 ronde clomid geslikt. Die hormonen is ook 1 van de redenen waarom we hebben gezegt geen 3e kindje meer te willen. Ik vond me zelf in de aanloop naar de zwangerschap en zeker de eerste 12 weken helemaal niet leuk, laat staan mijn omgeving. Mijn man had echt moeite met mijn gedrag.

Probeer je zelf en je man maar voor te houden dat dit gedrag slechts tijdelijk is.
pi_57736706
De 6de en waarschijnlijk laatste iui is vanochtend geschied.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_57736823
geschoten bedoel je! succes, hopelijk is 't raak!
  maandag 31 maart 2008 @ 14:21:45 #161
114177 Diaan73
pi_57736854
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:14 schreef McLaura het volgende:
De 6de en waarschijnlijk laatste iui is vanochtend geschied.....
Spannend zeg. Heel veel succes en hopelijk leidt het tot het gewenste resultaat. Sterkte de komende 2 weken.
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 14:28:38 #162
5428 crew  miss_sly
pi_57737012
McLaura, spannend! Hoop dat het lukt! Sterkte de komende weken
pi_57737959
miss_sly: heel veel succes, hopelijk mag je snel de pregnyl zetten!

mcLaura: hopelijk lukt het deze keer!!!!

basima: ik hoop echt voor je dat alles weer rustig is en je binnenkort mag beginnen met een nieuwe behandeling!

vandaag gebeld door mijn gyn... ik hoefde niet langs tekomen, en mijn eisprong was goed de afgelopen keer! Zit nu op de 4e dag van mijn menstruatie en moet op de 21e dag met de neusspray beginnen, dat 3 weken lang en dan pas weer een puregon kuur, dus daar gaan weer bijna 2 maanden overheen.
Ik mag niet meteen met een nieuwe kuur beginnen... mijn gyn zei ook dat je normaal wel een maandje rust tussendoor moet hebben... daarom snap ik niet zo goed dat miss_sly meteen met een nieuwe behandeling is gestart??? Maar ja, in mijn situatie helpt het alleen met eerst die neusspray...
Hopelijk gaat het met de tweede behandeling lukken... misschien komt er dan wel een kindje rond de verjaardag van mijn moeder, haah zou leuk zijn

Succes en sterkte allemaal meiden!!!!!!!!
pi_57738778
miss Sly... *Lief17 geeft glas roosvicee aan Miss Sly en zegt "komt allemaal goed schatje"! *
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_57738790
en alle andere dames: heel veel succes!! Ik duim dat het snel raak is voor jullie allemaal!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 16:19:41 #166
5428 crew  miss_sly
pi_57739103
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:03 schreef Lief17 het volgende:
miss Sly... *Lief17 geeft glas roosvicee aan Miss Sly en zegt "komt allemaal goed schatje"! *

Langzaam kruip ik alweer uit mijn dalletje. Het ontstoppingsbedrijf is geweest, dus ik ga dadelijk thuis eerst heerlijk douchen! En dan komt het allemaal vast weer goed

wilmadonna, zo duurt een poging inderdaad wel erg lang, zeg! Ik was erg blij dat we meteen door konden. Inderdaad vreemd die grote verschillen in behandelingen.
pi_57739584
Ik heb toch maar vandaag gebeld Tien over negen een nieuwe uitgangsecho als het rustig is beginnen met puregon. Morgenochtend weer spannend dus.
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 17:06:36 #168
5428 crew  miss_sly
pi_57740071
Ik hoop dat je morgen een goede echo hebt, Basimah
  maandag 31 maart 2008 @ 18:20:55 #169
114177 Diaan73
pi_57741790
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef Basimah het volgende:
Ik heb toch maar vandaag gebeld Tien over negen een nieuwe uitgangsecho als het rustig is beginnen met puregon. Morgenochtend weer spannend dus.
goed hoor ik hoop met miss_sly mee dat je een goede echo hebt en snel weer mag/kan beginnen. Super!!

Iemand mijn vraag over Puregon nog gelezen?
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 18:22:47 #170
5428 crew  miss_sly
pi_57741842
Diaan, ik gebruik het dus niet, maar ik heb begrepen dat de bijwerkingen een stuk minder zouden zijn. Ik had niet geantwoord omdat ik het dus niet gebruik, maar dit is wat me is verteld.
  maandag 31 maart 2008 @ 18:30:29 #171
114177 Diaan73
pi_57742036
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, ik gebruik het dus niet, maar ik heb begrepen dat de bijwerkingen een stuk minder zouden zijn. Ik had niet geantwoord omdat ik het dus niet gebruik, maar dit is wat me is verteld.
miss_sly ik weet idd dat jij Clomid gebruikt. Ik vroeg me eigenlijk nog af waarom jij (nog) niet Puregon mag gebruiken i.p.v. Clomid.
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 18:37:30 #172
5428 crew  miss_sly
pi_57742172
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:30 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

miss_sly ik weet idd dat jij Clomid gebruikt. Ik vroeg me eigenlijk nog af waarom jij (nog) niet Puregon mag gebruiken i.p.v. Clomid.
Clomid innemen 5 dagen is natuurlijk een minder intensieve behandeling dan jezelf injecties moeten zetten. Bovendien moet er bij Puregon goed gezocht worden naar de juiste dosis, kan een behandeling dus langer duren door bijstellen van doses, etc. Tenminste, dat herinner ik me nog van 10 jaar geleden, dat een behandelcyclus wel 40-50 dagen kon duren. Was niet leuk Clomid slik je 5 dagen en that's it. Als het zijn werk doet (en dat doet het nu bij mij) is het een redelijk gemakkelijke manier van behandelen. Alleen jammer van die bijwerkingen
Ik heb begrepen dat na 3 maal IUI met clomid ze bij mij ook zullen overgaan op injecties en dus waarschijnlijk puregon. Hoop dat het niet zover komt
  maandag 31 maart 2008 @ 18:44:05 #173
114177 Diaan73
pi_57742294
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Clomid innemen 5 dagen is natuurlijk een minder intensieve behandeling dan jezelf injecties moeten zetten. Bovendien moet er bij Puregon goed gezocht worden naar de juiste dosis, kan een behandeling dus langer duren door bijstellen van doses, etc. Tenminste, dat herinner ik me nog van 10 jaar geleden, dat een behandelcyclus wel 40-50 dagen kon duren. Was niet leuk Clomid slik je 5 dagen en that's it. Als het zijn werk doet (en dat doet het nu bij mij) is het een redelijk gemakkelijke manier van behandelen. Alleen jammer van die bijwerkingen
Ik heb begrepen dat na 3 maal IUI met clomid ze bij mij ook zullen overgaan op injecties en dus waarschijnlijk puregon. Hoop dat het niet zover komt
Okay duidelijk. dat is trouwens door mijn gyn niet gezegd. Aangezien ik in 2006 een half jaar Clomid heb geslikt, vond ze het nu niet meer nodig en vond Puregon een betere oplossing....
Make love, not war ☮
pi_57744140
Hallo allemaal,

Sinds vandaag ook een account hier. Zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Desiree en bijna 24.
ik ben al bijna 4 jaar bezig met mijn baarmoeder. kort zal ik het toelichten.
Extreem veel vloeien en eigenlijk nooit droog. Met een baarmoederontsteking in het ziekenhuis terecht gekomen.
Toen is het balletje eigenlijk pas echt gaan rollen. Gezwel in mijn baarmoeder gevonden en meerdere operaties gehad. Alleen heb ik 3 jaar met me laten sollen. Elke maand zat ik in het ziekenhuis en probeerde ze weer wat anders. Werd continu opgenomen en ontslagen. En het meest vervelende van alles, had elke keer wel weer een andere gyn. Uiteindelijk hebben ze een operatie uitgevoerd waardoor ik geen kinderen meer kan krijgen. Kan wel zwanger worden, maar zal nooit en te nimmer de eerste drie maanden voorbij kunnen komen. Nu eindelijk over gegaan naar een ander ziekenhuis en gaat super goed.
Of ja helemaal niet eigenlijk maar eindelijk antwoorden. Heb kanker. Spuit nu Lucrin om zo te proberen niet te vloeien. Ze willen me nu kunstmatig in de overgang houden en dan kijken of mijn cyclus weer normaal wil opstarten. Nu is het alleen weer een raadsel... Heb een overgestimuleerde eierstok. Nu is dit natuurlijk het geen wat jullie het allerliefste zouden hebben, ik weet het maar bij mij is juist het tegenovergestelde de bedoeling,

Nu las ik dat jullie ook lucrin spuiten.... Mag ik vragen waarvoor? Mij is namelijk uitgelegd dat ik daardoor mijn hormonen even helemaal stil leg, maar dat is bij jullie juist niet zo.
En dan heb ik meteen nog een vraag.... Ik slik antidepresiva ( paroxetine ). Kan die combinatie er misschien voor zorgen dat het tegenovergestelde effect zich voortdoet?
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
En wil even zeggen nog dat ik het super vindt dat jullie allemaal zo ontzettend hard werken om zwanger te worden. Zou er ook echt alles voor over hebben.
Proberen zit er helaas al niet meer in...
pi_57745978
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Spannend zeg. Heel veel succes en hopelijk leidt het tot het gewenste resultaat. Sterkte de komende 2 weken.
Of gespoten
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_57747769
Desiree84 : Jeetje wat een ontzettend heftig verhaal. Helaas kan ik je met de vragen de je hebt over lucrin niet helpen want ik gebruik het middel niet. Jammer dat hetgeen wat je graag wilt niet mogelijk is, ook hier in dit topic zijn er velen die veel medische mensen hebben gezien, artsen assistenten huisartsen en gyneacologen. Ik hoop ook voor jou dat je bij die ene goede terechtkomt waarmee het klikt. Want ondanks dat het over medische termen gaat en dingen soms heel theoretisch zijn, zit je hier helemaal met je gevoel in. Het is ook heel veel vrouw zijn, die hormonen

Dit hehb ik even snel van een website afgeplukt:
quote:
Werking
Lucrin® heeft een werking die vergelijkbaar is met het hypothalamus-hormoon gonadoreline (= LH-RH). Het stimuleert de hypofyse tot productie en afgifte van follikel stimulerend hormoon (= FSH) en luteïniserend hormoon (= LH). Hierdoor wordt bij de vrouw de eisprong (= ovulatie) en bij de man de ontwikkeling van de testes en de zaadproductie gestimuleerd
  maandag 31 maart 2008 @ 22:43:20 #177
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57748558
Lucrin remt de aanmaak van oestrogenen. Wrs. is jouw tumor oestrogeengevoelig en zal dus sneller groeien onder invloed van dit hormoon. Vandaar de lucrin gok ik.
Sterkte

*springt weer in lurkstand
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 1 april 2008 @ 07:56:17 #178
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57754208
quote:
Op zondag 30 maart 2008 13:46 schreef Rottdog het volgende:
Ja maar Jose je komt uiteindelijk weer thuis
Haha, ja ik kom ook altijd weer een keer thuis, maar dan heb ik echt geen puf meer om de laptop aan te zetten

Ik heb even geen tijd om alle posts door te lezen, maar even kort wat ik gister te horen heb gekregen...

Gister dus voor controle naar het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting en.... JAWEL, ER ZIT EEN EI!!! Ik zat gister op dag 11 en had een ei van 13 mm en dat was dus prima! Morgen (woensdag) moet ik weer terug, dan wordt mijn ei weer opgemeten en als ie dan genoeg gegroeid is, krijg ik te horen wanneer ik de pregnyl mag gaan spuiten.... spannend!!

Ik ben dus echt SUPER blij dat die 50 eenheden gewoon lekker aanslaan!! Scheelt toch weer heel wat geld, omdat we het waarschijnlijk toch niet vergoed gaan krijgen (zh had nog niks gehoord en aangezien het vandaag 1 april is... )

Ik las net die vraag over of je met Puregon dezelfde bijwerkingen hebt als met Clomid; ik heb nergens last van, terwijl ik met Clomid heel veel wappertjes (lees opvliegers) had.

Nou, werkse vandaag... en misschien kom ik vanavond weer even lezen..! Ik heb weer ouderavond, maar gelukkig niet zo lang
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator dinsdag 1 april 2008 @ 08:38:21 #179
5428 crew  miss_sly
pi_57754557
Jose, wat een geweldig nieuws wat fijn dat die 50 eenheden goed aanslaan en je een mooi ei hebt! Ben zo blij voor je

We zullen dan ongeveer gelijk opgaan, want op de echo vanochtend was mijn ei 18,5. Morgen pregnyl spuiten en vrijdag inseminatie. Tijdstippen krijg ik vanmiddag nog even doorgebeld. Spannend
  dinsdag 1 april 2008 @ 10:29:14 #180
114177 Diaan73
pi_57756095
Jose en miss_sly wat een goed nieuws zeg Spannend...... en wat fijn Jose dat het met 50 eenheden goedgaat. Ik moet beginnen met 75 eenheden... en wat goed om te horen dat je geen last hebt gehad van de Puregon Biedt perspectief.

Desiree wat een heftig verhaal. Heel veel sterkte!!!

En Basimah, hoe was de echo??
Make love, not war ☮
pi_57756993
Ik ben terug van mijn gyn, en nu op mijn werk
Ik mag vanavond met 75 eenheden beginnen en ik moet maandag terugkomen om te kijken of het allemaal goed gaat. De echo was dus vooral heel erg rustig (en bloederig)
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:52:55 #182
114177 Diaan73
pi_57757639
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:20 schreef Basimah het volgende:
Ik ben terug van mijn gyn, en nu op mijn werk
Ik mag vanavond met 75 eenheden beginnen en ik moet maandag terugkomen om te kijken of het allemaal goed gaat. De echo was dus vooral heel erg rustig (en bloederig)
goed nieuws dus!!! Geweldig!!! Succes deze poging.
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:53:33 #183
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57757650
Desiree

Jose super

De spanning neemt weer toe Miss_sly

Basimah
pi_57761036
diaan, ik heb zelf 11 dagen gespoten met puregon de eerste keer, en dat was 75 g.
Bij mij sloegen de tabletten niet aan, mijn lichaam reageerde er gewoon niet op.
Als de eitjes niet goed rijpen met puregon kan de dosis verhoogd worden en dit kan totaal een maand duren, dus zo'n 30 dagen. Dus het gebruik van puregon in 40-50 dagen is wel heel extreem... heb dit nog nooit gehoord.
Maar ja, in 10 jaar tijd is ook veel verandert.
Ik heb minder last van bijwerkingen dan bij de tabletten. Het gevoel van gevoelige borsten en humeur schommelingen houd je toch hoor.. het zijn natuurlijk wel hormonen.....
Vond het spuiten echt reuze mee vallen... en ik ben nooit een held wat betreft naalden hoor!!!!
Met bloed prikken kijk ik altijd al de andere kant op anders val ik flauw, hahah.

enne ... puregon heel lang spuiten... dat komt volgens mij niet zo veel voor.. weet niet hoe dat met de andere dames hier is...

Desiree84: welkom! Tjee dat is niet niks zeg wat jij allemaal meemaakt... ik kan je helaas geen antwoorden geven, heb daar geen ervaring mee. Sterkte!!!
  Moderator dinsdag 1 april 2008 @ 15:10:19 #185
5428 crew  miss_sly
pi_57761347
wilmadonna, ik zei ook niet dat er zolang gespoten moest worden, maar dat een behandelcyclus met puregon wel 40-50 dagen kan duren. Ik moest destijds dan ergens op dag 7 ofzo beginnen met spuiten en dan vanaf dag 11-12 om de dag terug om te kijken wat het deed. Als er dan niets te zien was na twee echo's ging de dosis omhoog, etc. en dat spuiten toch echt wel tot een dag of 20-24. Nou, als het dan niets was, en weer afgebroken werd (bijv. door ineens toch overstimulatie) duurde het toch weer 14 dagen minstens voor je weer aan het begin van je nieuwe cyclus zat: 40 dagen behandelcyclus dus.
pi_57761509
miss sly: wanneer heb je die behandeling gedaan eigenlijk?
Als de clomid voor jou beter werkt, dan moet je daar gewoon mee doorgaan hoor!
Wel vervelend dat je dit zo hebt beleefd...
Als je gyn graag wilt dat je overgaat op puregon kan je hem/haar wel vertellen wat je ervaringen hier mee zijn... misschien krijg je dan nog nauwere controles?
sterkte in ieder geval !
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:47:05 #187
114177 Diaan73
pi_57761892
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:10 schreef miss_sly het volgende:
wilmadonna, ik zei ook niet dat er zolang gespoten moest worden, maar dat een behandelcyclus met puregon wel 40-50 dagen kan duren. Ik moest destijds dan ergens op dag 7 ofzo beginnen met spuiten en dan vanaf dag 11-12 om de dag terug om te kijken wat het deed. Als er dan niets te zien was na twee echo's ging de dosis omhoog, etc. en dat spuiten toch echt wel tot een dag of 20-24. Nou, als het dan niets was, en weer afgebroken werd (bijv. door ineens toch overstimulatie) duurde het toch weer 14 dagen minstens voor je weer aan het begin van je nieuwe cyclus zat: 40 dagen behandelcyclus dus.
Ik denk dat er al een verschil is in de dag waarop je moet beginnen. Ik moet al op dag 3 beginnen... dat scheelt toch al snel 4 dagen. Ik denk dat ze misschien in 10 jaar ook heel wat keren van inzichten zijn veranderd

Wilmadonna, blij om te horen dat het bij de bijwerkingen van Puregon ook meevalt. Het hele spuiten maakt me niet uit, ik ben meer bang voor de bijwerkingen/uitwerking die het heeft.
Make love, not war ☮
pi_57762616
Diaan73 : ik begin ook op dag 3 en dan rond dag 10 (dus een week later) heb ik een controle bij de gyn (nu in dit geval vanwege organisatorische redenen dus op dag 9. Ik ben blij dat het op dag 3 mag ben ik van het bloeden af
  Moderator dinsdag 1 april 2008 @ 17:02:25 #189
5428 crew  miss_sly
pi_57763044
Ze hebben nog niet gebeld
Ik heb geprobeerd net te bellen, maar het gewone nummer is nu gekoppeld aan een antwoordapparaat. Enige manier om ze te bereiken is via het nummer voor spoedgevallen, maar ja...dat blijkt het pas te zijn als ze me inderdaad zijn vergeten en niet hebben ingepland...dus ik wacht nog maar even. Zul je zien dat ze me vergeten zijn en het deze maand niet doorgaat
pi_57763585
Dat meen je niet
Hoe kunnen ze dat nu doen
Ik hoop dat ze toch alsnog wel gebeld hebben en anders moet je morgen maar flink worden, zo ga je niet met mensen om

Moderator dinsdag 1 april 2008 @ 19:17:48 #191
5428 crew  miss_sly
pi_57765138
Ze hebben niet meer gebeld
Op last van mijn zusje (ruim 5 jaar jonger, maar erg kordaat ) heb ik toch het nummer voor spoedgevallen gebeld, maar ook daar hing een antwoordapparaat aan met de boodschap dat voor echte spoedgevallen een ander nummer beschikbaar is. Tja, en de nadruk op echte was zo groot, dat ik dat maar niet heb gebeld.

Morgenvroeg dus maar even bellen zo vroeg als mogelijk is en hopen dat ze alleen vergeten zijn te bellen, maar me wel ingepland hebben.
  Jubileum moderator dinsdag 1 april 2008 @ 20:24:52 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57766323
Nou ja zeg miss sly, dat is wel heel erg slordig!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:59:32 #193
114177 Diaan73
pi_57766889
Ik sluit me helemaal bij de andere dames aan, erg slordig en trouwens wat netjes van je dat je zolang hebt gewacht met bellen. wel balen hoor als het hierdoor niet door zou gaan. Heb je al wel Pregnyl in huis? Of moet je dat morgen ook nog regelen??
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 april 2008 @ 21:09:38 #194
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57767071
Miss_Sly, dat is inderdaad slordig zeg!! Ben benieuwd hoe dit nou weer af gaat lopen! Ik hoop zo dat je wel door kunt gaan!!

Basimah, mooi, voor jou dus ook weer een vooruitgang!! Je kunt weer lekker door!! Fijn!

Desiree... Tjonge... wat een verhaal... vreselijk! Ik kan je helaas ook geen advies geven... maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator dinsdag 1 april 2008 @ 21:22:19 #195
5428 crew  miss_sly
pi_57767289
Ja, wel slordig inderdaad. Vanmiddag kon ik wel huilen, nu ga ik maar even nog positief zijn tot morgen blijkt of het wel of niet doorgaat. Sowieso neem ik niet zomaar genoegen met een eventueel "sorry, foutje van ons, spijt ons zeer maar het gaat dus niet door" maar de kans bestaat natuurlijk dat het echt niet doorgaat. Ik weet niet of ik de pregnyl dan wel of niet moet/zal zetten, dat zien we nog wel. Ik heb het iig in huis.

Nu maar even afwachten wat ze morgen te vertellen hebben...
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 08:22:06 #196
5428 crew  miss_sly
pi_57773509
Zo, gebeld, via het nummer voor spoedgevallen.

De mevrouw die ik aan de foon kreeg moest eerst even mijn gegevens erbij zoeken. Toen ze die had, begon ze haar verhaal met "ten eerste duizend,aal excuses dat u niet teruggebeld bent". Vond ik zeer netjes, zeker gezien de rest van het verhaal: de planning voor het spuiten van vandaag en de IUI voor vrijdag wordt pas vandaag gemaakt! Dus ze kunnen me ook pas vandaag bellen, tussen 2 en 4 doen ze dat. De arts van gisteren had zich dus vergist want gisteren terugbellen was niet logisch.

Storm in een glas water dus enzo Op mijn vraag wat ik moest doen als ik niet gebeld werd (ze verzekerde mij dat ze daar nu natuurlijk echt zeker voor ging zorgen dat ik wel gebeld werd) kon ik gewoon het spoednummer bellen, want het was zeker wel spoed.

Opgelost, onze poging gaat door
  woensdag 2 april 2008 @ 08:31:41 #197
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57773580
Stomme vergissing van die arts miss_sly

Wel fijn dat 't niet zo erg is en vanmidag zal 't vast wel goed komen Succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 2 april 2008 @ 08:44:18 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57773699
Jeetje miss_sly, dat soort dingen zit je nu toch echt niet op te wachten.
Maar gelukkig kan het wel allemaal nog doorgaan deze maand!
  woensdag 2 april 2008 @ 09:55:08 #199
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57774584
Jose wat een goed nieuws dat het aan lijkt te slaan en dat er een mooi ei zat!

Miss_Sly, wat een stress zeg! Logisch dat je er van moest huilen, dit zijn geen dingen waar je op zit te wachten.
Ben heel blij voor jullie dat het toch gewoon doorgaat!
pi_57775312
Heel spannend weer voor de meesten hier. Ik hoop dat wij met z n alleen volgende maand het Z&G topic kunnen bevolken, lijkt mij enorm gezellig om van hier uit samen door te gaan en ik gun het iedereen zooooo onwijs. Ik vind die MMM een confrontatie die ik elke dag aan moet gaan, met mijzelf en met mijn lichaam, Soms vind ik het enorm moeilijk om te accepteren dat het bij andere gemakkelijker gaat en bij mij niet.

Ik zelf ben gisterenavond begonnen met prikken, heb nu nog steeds bloedverlies maar dat zal wel overgaan. Ik hoop zo dat het goed gaat, kan nu ik net weer begonnen ben weer aan niets anders denken. Ik hoop echt dat het goed gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')