Voor mij het hoogtepunt:quote:Op maandag 17 maart 2008 09:18 schreef pullup het volgende:
Palma: Dan heb je zo'n leuk weekeinde gehad en dan krijg je zoiets
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:47 schreef pullup het volgende:
Wicardo: wat een heerlijk weertje vandaag
Palma: Nou dan blijf je toch lekker buiten lopen
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef beequeen het volgende:
José is niet erg gecharmeerd van Rachel, hij/zij mag oprotten en hoeft niet te helpen.
Ik zeg niks.![]()
Goedemorgen.
quote:
quote:
Even later ging de telefoon en kregen H & C telefonisch de verhaallijn van vandaag door:quote:Op maandag 17 maart 2008 10:15 schreef akveor het volgende:
Nou Palma... jij bent toch de baas....? Zorg dat die gast zich eens normaal aankleed zeg.
Even later volgde er ook een SL op 3 en 4 vanwege de audio.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:22 schreef jassy het volgende:
Huub en Claire krijgen de verhaallijn telefonisch door. Ze moeten straks naar buiten en dan over B en A praten. Ik hoorde verder iets over Jaloezie.
Ligt niet aan jou hoor, de grap ontgaat mij ook volkomen.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef Desii het volgende:
Wicardo ligt helemaal in een deuk.......... en ik zit bedenkelijk te kijken.... ik zal wel geen humor hebben en snap er geen reet van.
Ligt aan mij!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
Jassy, je caps zijn niet te zien of ligt dat aan mij?
Je kunt in Eigenschappen van de cap de URL knippen/plakken, appeltje eitje.quote:
Nou, ik heb hele berichten gequote, inclusief de Caps. Maar als je dan een quote hier neerkwakt komt er ipv de cap het woord 'afbeelding' te staan en dat moest ik er even uitslopen. Daar is het ook mis gegaan zonet. Nu functioneert allesquote:Op maandag 17 maart 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt in Eigenschappen van de cap de URL knippen/plakken, appeltje eitje.
Nu doen ze hetquote:
Ik begrijp dat ook niet. Brian die glashard zegt: Amanda en ik zitten sowieso in de finale. Blijkt maar weer dat dat al vaststaat, belachelijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:10 schreef akveor het volgende:
Als ik Claire was geweest had ik gezegd... je hebt gelijk ik ga nu keihard tegen Amanda spelen en zorgt dat ze vertrekt.
Niet echt, er is verder niemand aanwezig behalve Jaap. Claire en Wicawdo zaten samen buiten, die rat schoof aan.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:12 schreef Ziet het volgende:
zit recardo hierbij als mediator ofzo?
waarom kan dit niet gewoon een aaname zijn van brianquote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Brian die glashard zegt: Amanda en ik zitten sowieso in de finale. Blijkt maar weer dat dat al vaststaat, belachelijk.
De grooste fout die HJC maken is door het in hun eigen kamp te zoeken... ze moeten de krachten bundelen en keihard tegen B en A spelen. In principe hebben ze nog twee maanden Ik wordt er niet goed van dat deze mogelijkheid niet benut wordt. Weg met die arrogante paupers. Nu ook weer dat gesprek met brian waarom waarom geven ze die gast zoveel ruimte om zonder slag of stoot de finale te bereiken?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Brian die glashard zegt: Amanda en ik zitten sowieso in de finale. Blijkt maar weer dat dat al vaststaat, belachelijk.
Het probleem is dat HJC met z'n drieen zijn. Diep in hun hart vertrouwen Huub en Japio elkaar niet en in feite willen ze beiden de ander kwijt voordat de finale begint. En Claire kan als derde daarbij de beslissing laten ontstaan door voor Huub of Japio te kiezen.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
[..]
De grooste fout die HJC maken is door het in hun eigen kamp te zoeken... ze moeten de krachten bundelen en keihard tegen B en A spelen. In principe hebben ze nog twee maanden Ik wordt er niet goed van dat deze mogelijkheid niet benut wordt. Weg met die arrogante paupers. Nu ook weer dat gesprek met brian waarom waarom geven ze die gast zoveel ruimte om zonder slag of stoot de finale te bereiken?
1 omdat er waarschijnlijk 4 finale spelers komenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
[..]
De grooste fout die HJC maken is door het in hun eigen kamp te zoeken... ze moeten de krachten bundelen en keihard tegen B en A spelen. In principe hebben ze nog twee maanden Ik wordt er niet goed van dat deze mogelijkheid niet benut wordt. Weg met die arrogante paupers. Nu ook weer dat gesprek met brian waarom waarom geven ze die gast zoveel ruimte om zonder slag of stoot de finale te bereiken?
En trekt hij het een beetje of is hij aan zijn volgende pammetje toe?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:23 schreef Marieke_B het volgende:
Toch moet ik lachen om Claire...
Ze is zo flexibel als water en Brian krijgt totaal geen vat op haar met al z'n insiuaties
hij zit er toch nog ?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:27 schreef Kinga het volgende:
Dat laat weer zien wat voor bagger speler Jaap is. Hij heeft nu een wacht strategie
Wat wil zeggen, wachten op een cue van de FEBO. En dat heeft hij altijd gedaan.... nooit zelf dingen bedenken en ondernemen.
Nou, dat is ook wel logisch toch. Als je ff de FEBO buiten beschouwing laat. Er is geen mogelijkheid om Brian of Amanda eruit te krijgen via een ontslagronde. Gaat gewoon niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jahaa, goed orders opvolgen van Feboquote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit er toch nog ?
moet toch iets goed gedaan hebben
Ze houdt helemaal niets op. Jaap is een lafaard. Hij kan makkelijk tegen Brian en Amanda in gaan, maar hij heeft het lef daarvoor niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:30 schreef diedirk het volgende:
Ik ben het helemaal met Jaap eens .
Hij kan niks doen helaas, het is wachten tot Claire vertrekt.
Ze houd alles op.
Ontwaar ik daar een beetje beginnend zelfkennis bij Brian?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
Brian raadpleegt zijn spiekbriefje nog maar eens en zegt: Focking clueless.
Niks logisch. Als H/J en C los mochten gaan op Amanda en Brian, zeker weten dat een van de twee gaat flippen.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef Kinga het volgende:
Nou, dat is ook wel logisch toch. Als je ff de FEBO buiten beschouwing laat. Er is geen mogelijkheid om Brian of Amanda eruit te krijgen via een ontslagronde. Gaat gewoon niet.
Ik denk dat als er echt vol op A+B wordt gegaan, ze zichzelf binnen de kortste keren niet meer in de hand hebben. En dus door geweld uit de kooi zouden moeten worden gezet.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef Kinga het volgende:
Iedereen zegt dat hier wel zo makkelijk. Vol op Brian en Amanda gaan. Maar vertel me dan, hóe wil je hen eruit krijgen?
Helaas, hij had het over Claire. Je schat hem wel hoog in deze keer.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ontwaar ik daar een beetje beginnend zelfkennis bij Brian?
ja die insinueren dat graagquote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks logisch. Als H/J en C los mochten gaan op Amanda en Brian, zeker weten dat een van de twee gaat flippen.
Maar we weten dat dat niet mag, hebben we allemaal kunnen horen in gesprekken tussen Jaap en Huub.
Snap je het niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze houdt helemaal niets op. Jaap is een lafaard. Hij kan makkelijk tegen Brian en Amanda in gaan, maar hij heeft het lef daarvoor niet.
Notice thequote:Op maandag 17 maart 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
Helaas, hij had het over Claire. Je schat hem wel hoog in deze keer.
hmmquote:Op maandag 17 maart 2008 13:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En trekt hij het een beetje of is hij aan zijn volgende pammetje toe?
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat als er echt vol op A+B wordt gegaan, ze zichzelf binnen de kortste keren niet meer in de hand hebben. En dus door geweld uit de kooi zouden moeten worden gezet.
Helaas weten we inmiddels beter. Dat scenario wordt bedekt met een streamlock en met een boete voor Huub.
Volgens mij geloof jij in fabeltjes. Claire moet En Amanda En Brian niet! En gaat zeker niet met een van hen verderquote:Op maandag 17 maart 2008 13:36 schreef diedirk het volgende:
[..]
Snap je het niet?
En wat als Amanda of Brian dan weggaat?
Dan zal cLaire met of Amanda of Brian doorgaan.
Hi schiet er dus nog niks mee op.
eerst moet Claire weg
Het is juist geen probleem... het enige probleem is dat ze dat niet willen (mogen?) benutten. A en B staan toch nooit onder vuur?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat HJC met z'n drieen zijn. Diep in hun hart vertrouwen Huub en Japio elkaar niet en in feite willen ze beiden de ander kwijt voordat de finale begint. En Claire kan als derde daarbij de beslissing laten ontstaan door voor Huub of Japio te kiezen.
Brian en Amanda hebben dat probleem niet. Ze willen samen naar de finale en hebben -op dit moment- nog helemaal geen behoefte de ander weg te sturen.
En dat is zo jammer, want juist A&B zijn zo makkelijk te fuckenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat als er echt vol op A+B wordt gegaan, ze zichzelf binnen de kortste keren niet meer in de hand hebben. En dus door geweld uit de kooi zouden moeten worden gezet.
Helaas weten we inmiddels beter. Dat scenario wordt bedekt met een streamlock en met een boete voor Huub.
Het stoort me mateloos dat ook een Jaap geen enkele poging onderneemt tegen Amanda te spelen. Dat is toch ook een potentiele winnaar? Jaap heeft z'n script allang klaar en ik voorspel je dat hij nooit los zal gaan tegen A en B. Hij zal slechts proberen Huub dat te laten doen in de hoop dat ie te ver gaat.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wel logisch toch. Als je ff de FEBO buiten beschouwing laat. Er is geen mogelijkheid om Brian of Amanda eruit te krijgen via een ontslagronde. Gaat gewoon niet.
Ah gossie, zou het nu niet leuk zijn als Claire net de verkeerde vraag gaat stellen, gewoon, in al haar naiviteit?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hmm
hij zit wel weer zwaar met z'n hoofd te zwaaien..
ik ben benieuwd hoe hij straks verslag doet tegen Amanda...zal wel weer een zware zelfverheerlijkstoespraak worden.
precies, hij wil Claire weg hebben zodat hij met B&A kan samenspannen, of de FEBO doet mee en zegt dat er nog maar 1 ontslagronde komt, wat ze dan niet vermelden is dat er dan 2 mensen weg moeten oid.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:47 schreef blomst het volgende:
Jaap zegt nu wel dat hij vol gaat op Brian en Amanda,als hij met Huub, Brian en Amanda in de finale zit maar ik denk dat de kans groter is dat hij in dan samen met brian en amanda los op Huub gaat.
Jaap wil volgens mij niet met huub in de finale, bang dat de kijkers een te grote invloed gaan krijgen.
Precies.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:47 schreef blomst het volgende:
Jaap zegt nu wel dat hij vol gaat op Brian en Amanda,als hij met Huub, Brian en Amanda in de finale zit maar ik denk dat de kans groter is dat hij in dan samen met brian en amanda los op Huub gaat.
Jaap wil volgens mij niet met huub in de finale, bang dat de kijkers een te grote invloed gaan krijgen.
En daar geloof ik dus niks van, hij doet een jaar lang niks, tegen niemand, en dan straks ineens wel? Waarom wachten tot de finale?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:47 schreef blomst het volgende:
Jaap zegt nu wel dat hij vol gaat op Brian en Amanda,als hij met Huub, Brian en Amanda in de finale zit
Brianlogica.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:49 schreef Borga het volgende:
Bwian: ''Als we er samen uitkomen dat het unaniem niet lukt dan zijn we er ook uitgekomen''.
Was Claire erbij toen hij dat zei?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:47 schreef blomst het volgende:
beetje net zoals jij dus..... eentonigquote:Op maandag 17 maart 2008 13:12 schreef diedirk het volgende:
Het is werkelijk te treurig om te zien hoe weinig Claire inbrengt.
Al die maanden voordeel gehad om plannen of ideeen te bedenken en er is werkelijk nog niks gekomen van haar.
Helemaal nul , nada niks
tweetonig...hier en op VOLquote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef Desii het volgende:
[..]
beetje net zoals jij dus..... eentonig![]()
Dat komt denk ik omdat ze er al van uit gaan dat Amanda en Brian zeker in de finale staan, Het komt niet eens bij hun op om tegen hen te spelen.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap Huub, Jaap en Claire echt niet .............. je hebt een meerderheid, buit die in
godsnaam eens uit. Die snol of de rat op de stoel volgende week, en vanaf dat moment
voor 100% terror op die twee bosmongolen. Kijken hoe lang ze het trekken, en daarna
vechten jullie drie het uit in de finale. Het is zo focking simpel, schijt aan de FEBO.
Het verhaal van Jaap is gewoon veel te doorzichtig.... Ik hoop dat Huub dat ook inziet.... maar de scherpte is er bij Huub aardig van af lijkt het wel. Maar ik neem aan dat zolang er niet bekent is dat as ontslagronde niet de laatste is er niemand ergens naartoe gaat.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap Huub, Jaap en Claire echt niet .............. je hebt een meerderheid, buit die in
godsnaam eens uit. Die snol of de rat op de stoel volgende week, en vanaf dat moment
voor 100% terror op die twee bosmongolen. Kijken hoe lang ze het trekken, en daarna
vechten jullie drie het uit in de finale. Het is zo focking simpel, schijt aan de FEBO.
juist......... ehhhh...... we komen er vast wel uit ..... denk ik.... en zo niet, dan tochquote:Op maandag 17 maart 2008 13:49 schreef Borga het volgende:
Bwian: ''Als we er samen uitkomen dat het unaniem niet lukt dan zijn we er ook uitgekomen''.
En dan dezelfde quote op vijf fora tegelijk gooienquote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef Desii het volgende:
[..]
beetje net zoals jij dus..... eentonig![]()
Weet je, het zou mij niet eens verbazenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:12 schreef T-lex het volgende:
Ow, ik zie dat ze "grote finale spel" aan het oefenen zijn.![]()
DGK gaat er uit met een klapper....een potje Jeu de Boules.
Nee alleen in een gesprekje met B en A over het rode petje zelf. Verder is het niemand die het ze moeilijk maakt en gaan ze in een zetel naar de finale. HJC zorgen niet voor stress. Helaas.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
Akvoer, is de code 'rood petje' al een keer gevallen?
rood petje?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:13 schreef Lobasca het volgende:
Akvoer, is de code 'rood petje' al een keer gevallen?
Als A en B, van de kook raken, zeggen ze voortaan 'rood petje' tegen elkaarquote:
A en B hebben afgesproken (misschien na aanleiding van een therapeutische sessie) dat rood petje gebruikt wordt als code woord zodat B en A weten dat de irritaties naar elkaar te hoog oplopen en het onderwerp even moeten laten rusten.quote:
Ben ik het helemaal mee eens. Het enige wat nog ''spannend'' is, is de vraag of onze wandelende tijdbom nog ontploft tegen zijn -kuch- grote liefde.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef Verida het volgende:
Er heeft toch helemaal niemand meer iets ingebracht de laatste maanden. Huub en Jaap hebben een aantal gesprekjes gevoerd over terror, maar er mag niets worden uitgevoerd. Brian heeft 'grappenderwijs' afgeluisterd maar doet vervolgens niets met de info die hij zogenaamd heeft gehoord. Amanda voert al maanden niets meer uit en Claire, wel Claire blijft zichzelf en doet niets, zegt niets, en voert ook geen plannetjes uit.
Dus het is eigenlijk niet mogelijk om iemand iets te verwijten. De febo heeft een aantal verhaallijnen verzonnen, die uit laten voeren volgens hun script en daar de tv mee gemaakt. De gastspelers vormen een leuke vulling voor de uitzendingen en voor de rest wordt het een kwestie van uitzitten tot aan de finale.
Een unaniem finaleplan zie ik ook niet echt ontstaan, dus ook dat lijntje loopt dood.
Jaap is misschien nog wel het slimste bezig, laat zich niets voorschrijven door de febo, pleegt lijdzaam verzet tegen de verhaallijnen en wacht af.
het blijft een Brian he?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:24 schreef Kinga het volgende:
Dit is ook weer zo billig. Brian ziet gewoon onder die doek door... nu zogenaamd voor de cameraman niet weten waar je bent
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:27 schreef T-lex het volgende:
Blindemannetje deed ik ook wel is ..toen ik 10 was.![]()
Heeft me nog 2 voortanden gekost...tenminste 2 stukken van voortanden....was best hard zo'n bestelbus.![]()
Tuurlijk ontploft 'ie nog, hij heeft geen beheersing, en dit toneelstuk is veuls te hoog voor hem gegrepen.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Het enige wat nog ''spannend'' is, is de vraag of onze wandelende tijdbom nog ontploft tegen zijn -kuch- grote liefde.
maar wees gerust, de pammetjes, SL's en boetes voor Huub staan paraat, Amanda verrekt zich gewoon weer een keer aan de paal en voor de andere bewoners geldt een gag-order.....quote:Op maandag 17 maart 2008 14:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk ontploft 'ie nog, hij heeft geen beheersing, en dit toneelstuk is veuls te hoog voor hem gegrepen.
Wees niet bang. Terwijl de helft weg is, vermaakt de andere helft je met oud-Hollandsch vermaeck zoals zjeudeboel, sjoelen en herken de travo.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:37 schreef avonne het volgende:
gaat dat zo door de komende 2 maanden?
Voortdurend mensen de deur uit voor rijlessen, plaatjes opnemen, optredens?
O so true..quote:Op maandag 17 maart 2008 14:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
maar wees gerust, de pammetjes, SL's en boetes voor Huub staan paraat, Amanda verrekt zich gewoon weer een keer aan de paal en voor de andere bewoners geldt een gag-order.....
Ja hoor, laten ze er écht met een knal een eind aan makenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn echt de weg kwijt, hè?
Van mij mag het vuurpeleton nu aantreden ...
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O so true..Maar toch barst 'ie nog een keer uit zijn voegen
![]()
ikwilhetikwilhetikwilhet
Amanda is terug van autorijles en is erg tevreden over haar nieuwe instructeur. Ze moest alles 10 keer herhalen/overdoen maar nu heeft ze alle bijzondere verrichtingen onder de knie.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
Wees niet bang. Terwijl de helft weg is, vermaakt de andere helft je met oud-Hollandsch vermaeck zoals zjeudeboel, sjoelen en herken de travo.
Uit de container van de fam. Balkquote:Op maandag 17 maart 2008 14:45 schreef mootie het volgende:
Echt serieus, uit welke vuilnisbak hebben ze Ricardo getrokken.
ik pas er ook voor want het mist elke vorm van humorquote:Op maandag 17 maart 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
Ik doe geen verslag van het ordinaire geblér van die stinknicht.
Jij gaat dat maar ff lekker wel doenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:47 schreef pullup het volgende:
[..]
ik pas er ook voor want het mist elke vorm van humor
Normaal irriteer ik mij altijd het meeste aan Palma, maar ik krijg moordneigingen van dat 'mannetje'quote:Op maandag 17 maart 2008 14:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda vindt het te hilarisch.....was te verwachten. Soort zoekt soort.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:47 schreef pullup het volgende:
Dit is echt...... hoe moet ik het nou eens omschrijven....... gewoon te plat, te ordinair, te asociaal, te zielig, te genant, te alles eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef Borga het volgende:
[..]
Normaal irriteer ik mij altijd het meeste aan Palma, maar ik krijg moordneigingen van dat 'mannetje'
Ok je hebt het zelf gewild.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij gaat dat maar ff lekker wel doen![]()
Ik draag een rood petje, en ben gevrijwaard
Dan zit Rico erin om het niveau van A en B op te vijzelenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt...... hoe moet ik het nou eens omschrijven....... gewoon te plat, te ordinair, te asociaal, te zielig, te genant, te alles eigenlijk.
Ja!!!! Leuk voor de niet-streamersquote:Op maandag 17 maart 2008 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok je hebt het zelf gewild.
Stinknicht beweerde dat er pus uit de mond van palma kwam
Stinknicht beweerde dat de een dode kat op haar hoofd zat
Stinknicht beweerde dat de billen van Palma aan het uitzakken waren
Moet ik nog doorgaan?
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt...... hoe moet ik het nou eens omschrijven....... gewoon te plat, te ordinair, te asociaal, te zielig, te genant, te alles eigenlijk.
Nu hebben ze over het telefoongesprek van een paar weken geleden.quote:
Huub ?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Het enige wat nog ''spannend'' is, is de vraag of onze wandelende tijdbom nog ontploft tegen zijn -kuch- grote liefde.
Dezelfde oogschaduw als je bovenkleding is een grote no-no. Dat hoofdstuk heeft ze nog niet gehad in haar VB-Bijbel?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
Ik zie iets vreemds aan Amanda, zit haar pruik te ver naar achteren?????
[ afbeelding ]
hehehe same thoughtsquote:Op maandag 17 maart 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde oogschaduw als je bovenkleding is een grote no-no. Dat hoofdstuk heeft ze nog niet gehad in haar VB-Bijbel?
Er speelt zich heel wat af, achter de schermen.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu hebben ze over het telefoongesprek van een paar weken geleden.
Maar ik kan er eigenlijk geen touw aan vastknopen.
En het lijkt wel of ze een te lichte concealer heeft gebruikt rond haar ogen, haar gezicht lijkt wel 2 kleurig.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:57 schreef Ziet het volgende:
amanda's pruik zit altijd te ver naar achter.
haar oogmake-up is anders
staat niet, ze ziet er niet uit
zeker niet als ze zielig gaat kijken
Waarschijnlijk te snel op getrokken in de les auto.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
Ik zie iets vreemds aan Amanda, zit haar pruik te ver naar achteren?????
[ afbeelding ]
De hele wereld moet zich tov de kindjes van God verantwoorden, het gaat ook écht ergens overquote:Op maandag 17 maart 2008 14:58 schreef pullup het volgende:
Moet Palma zich nu ook al tegenover B en A verantwoorden over haar mening ten op zichte van Ricardo ?
Is dat zo?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde oogschaduw als je bovenkleding is een grote no-no. Dat hoofdstuk heeft ze nog niet gehad in haar VB-Bijbel?
Opgetrokken of......., haar instructeur heet Rukman.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:01 schreef Borga het volgende:
Waarschijnlijk te snel op getrokken in de les auto.
Ja, dat geldt idd als stijlregel.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:02 schreef T-lex het volgende:
Is dat zo?![]()
![]()
D'r makeup viel me vanochtend ook al op, maar dan in positieve zin. Kan er niks aan doen en k'vin het niet verkeerd staan eigenlijk.
Als Held Huub niet drinkt gebeurd er niets.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opgetrokken of......., haar instructeur heet Rukman.
Goed bezig Palma. Alleen jammer dat sarcasme Amanda boven de (rode) pet gaat.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
José: Krijg je daar ook een diploma voor, net als met die nageltjes?
Is ze alweer bezopen? Of is ze gewoon zo dom?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:05 schreef mootie het volgende:
Damn, Amanda gaat het nog even over de top doen. Het namenissue is al klaar, maar madam gaat maar door. Palma vraagt zich ook nog af waar Amanda mee bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |