vollûg
![]()
Link naar de vorige COS:
DGK[COS#3420] Waar Ricardo lekker bezig isZoals we al heel veel weken gewend zijn, is ook de DGK-Redactie niet echt bijzonder creatief meer en is het spel echt dood. Dit heeft als gevolg dat de streams ook een dode bende zijn.
Vanmorgen was er echt wel een lichtpuntje!
![]()
cap:BSOL
Rachel aka Ricardo kwam even Palma op stang jagen na een eerder opstootje aan de telefoon een paar weken geleden.
quote:
Voor mij het hoogtepunt:
![]()
cap:bequeen
De sfeer:
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:47 schreef pullup het volgende:Wicardo: wat een heerlijk weertje vandaag
Palma: Nou dan blijf je toch lekker buiten lopen
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef beequeen het volgende:José is niet erg gecharmeerd van Rachel, hij/zij mag oprotten en hoeft niet te helpen.
Ik zeg niks.
![]()
Goedemorgen.
quote:
quote:
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:15 schreef akveor het volgende:Nou Palma... jij bent toch de baas....? Zorg dat die gast zich eens normaal aankleed zeg.
![]()
Even later ging de telefoon en kregen H & C telefonisch de verhaallijn van vandaag door:
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:22 schreef jassy het volgende:Huub en Claire krijgen de verhaallijn telefonisch door. Ze moeten straks naar buiten en dan over B en A praten. Ik hoorde verder iets over Jaloezie.
Even later volgde er ook een SL op 3 en 4 vanwege de audio.
Huub kreeg een kadootje en had later pianoles:
![]()
Cap: Bequeen
Zonet gingen Huub en Amanda rijlessen volgen. Het schijnt verder dat Mike zn fiets nog bij de buren staat, dus of hij werken is, is ook maar de vraag.
Op dit moment op S 1 en 2 Claire Brian en Wicarwdo en op Stream 3 en 4 Jaap die lekkere muziek luistert.
Dit is de COS! Wees lief voor elkaar! Wanneer je de drang voelt om elkaar toch maar even lekker te gaan afzeiken, doe dat over PM, MSN, Mail, Telefoon, Rooksignalen of whatever, maar niet hier!
[ Bericht 63% gewijzigd door jassy op 17-03-2008 13:12:03 ]