Het probleem is dat HJC met z'n drieen zijn. Diep in hun hart vertrouwen Huub en Japio elkaar niet en in feite willen ze beiden de ander kwijt voordat de finale begint. En Claire kan als derde daarbij de beslissing laten ontstaan door voor Huub of Japio te kiezen.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
[..]
De grooste fout die HJC maken is door het in hun eigen kamp te zoeken... ze moeten de krachten bundelen en keihard tegen B en A spelen. In principe hebben ze nog twee maanden Ik wordt er niet goed van dat deze mogelijkheid niet benut wordt. Weg met die arrogante paupers. Nu ook weer dat gesprek met brian waarom waarom geven ze die gast zoveel ruimte om zonder slag of stoot de finale te bereiken?
1 omdat er waarschijnlijk 4 finale spelers komenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
[..]
De grooste fout die HJC maken is door het in hun eigen kamp te zoeken... ze moeten de krachten bundelen en keihard tegen B en A spelen. In principe hebben ze nog twee maanden Ik wordt er niet goed van dat deze mogelijkheid niet benut wordt. Weg met die arrogante paupers. Nu ook weer dat gesprek met brian waarom waarom geven ze die gast zoveel ruimte om zonder slag of stoot de finale te bereiken?
En trekt hij het een beetje of is hij aan zijn volgende pammetje toe?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:23 schreef Marieke_B het volgende:
Toch moet ik lachen om Claire...
Ze is zo flexibel als water en Brian krijgt totaal geen vat op haar met al z'n insiuaties
hij zit er toch nog ?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:27 schreef Kinga het volgende:
Dat laat weer zien wat voor bagger speler Jaap is. Hij heeft nu een wacht strategie
Wat wil zeggen, wachten op een cue van de FEBO. En dat heeft hij altijd gedaan.... nooit zelf dingen bedenken en ondernemen.
Nou, dat is ook wel logisch toch. Als je ff de FEBO buiten beschouwing laat. Er is geen mogelijkheid om Brian of Amanda eruit te krijgen via een ontslagronde. Gaat gewoon niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Brian die glashard zegt: Amanda en ik zitten sowieso in de finale. Blijkt maar weer dat dat al vaststaat, belachelijk.
Jahaa, goed orders opvolgen van Feboquote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit er toch nog ?
moet toch iets goed gedaan hebben
Ze houdt helemaal niets op. Jaap is een lafaard. Hij kan makkelijk tegen Brian en Amanda in gaan, maar hij heeft het lef daarvoor niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:30 schreef diedirk het volgende:
Ik ben het helemaal met Jaap eens .
Hij kan niks doen helaas, het is wachten tot Claire vertrekt.
Ze houd alles op.
Ontwaar ik daar een beetje beginnend zelfkennis bij Brian?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
Brian raadpleegt zijn spiekbriefje nog maar eens en zegt: Focking clueless.
Niks logisch. Als H/J en C los mochten gaan op Amanda en Brian, zeker weten dat een van de twee gaat flippen.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef Kinga het volgende:
Nou, dat is ook wel logisch toch. Als je ff de FEBO buiten beschouwing laat. Er is geen mogelijkheid om Brian of Amanda eruit te krijgen via een ontslagronde. Gaat gewoon niet.
Ik denk dat als er echt vol op A+B wordt gegaan, ze zichzelf binnen de kortste keren niet meer in de hand hebben. En dus door geweld uit de kooi zouden moeten worden gezet.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef Kinga het volgende:
Iedereen zegt dat hier wel zo makkelijk. Vol op Brian en Amanda gaan. Maar vertel me dan, hóe wil je hen eruit krijgen?
Helaas, hij had het over Claire. Je schat hem wel hoog in deze keer.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ontwaar ik daar een beetje beginnend zelfkennis bij Brian?
ja die insinueren dat graagquote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks logisch. Als H/J en C los mochten gaan op Amanda en Brian, zeker weten dat een van de twee gaat flippen.
Maar we weten dat dat niet mag, hebben we allemaal kunnen horen in gesprekken tussen Jaap en Huub.
Snap je het niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze houdt helemaal niets op. Jaap is een lafaard. Hij kan makkelijk tegen Brian en Amanda in gaan, maar hij heeft het lef daarvoor niet.
Notice thequote:Op maandag 17 maart 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
Helaas, hij had het over Claire. Je schat hem wel hoog in deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |