Ja maar ik heb wel selluf de foto gemaakt en in het sellufgemaakte kaartje gezet en naar de drukker gestuurd, ná de geboorte wel te verstaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:56 schreef maffemuts het volgende:
[..]
uhmmm nee eigenlijk niet :p Zaterdag ochtend kindje in mijn handen en zaterdag middag de kaartjes pas uitgezocht
Nou, dat laatste is je iig gelukt! Hopelijk is het met dat uitscheuren ook zo meegevallen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neejoh, ik begin vrijdagochtend pas. En ik ga ook niet uitscheuren. En het wordt een korte bevalling.
.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:06 schreef Vivi het volgende:
Dochter van Kim, gefelicteerd met je mama...en met je papa, die ik niet ken, maar om zo'n coole babe aan de haak te slaan moet het wel een bink zijn
ja t is een meisjequote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef Leana het volgende:
Weet iemand zeker dat het een dochter is geworden? Je weet immers maar nooit....
Maar gefeliciteerd Kim, en natuurlijk echtgenoot.
hahaha Ja dat klopt, maar een echo kan ook fout zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja t is een meisje
husb van K_I_M is een collega van medie me al een paar weken gelee verteld heeft dat hij een dochter krijgt
en kim heeft dat hier ook verteld
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:25 schreef Leana het volgende:
[..]
hahaha Ja dat klopt, maar een echo kan ook fout zijn
hieruit maakte ik op dat het een meisje isquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:33 schreef on_air het volgende:
Kim is bevallen!!.
.
De rest laat ik aan haar. Maar alles gaat goed met de dames..
.
En hieruit ook.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:24 schreef Leana het volgende:
hihihihi ik weet hoe ze heet
Maar ik zeg lekker niets...
Haha ik zei het tochquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:29 schreef texelonia het volgende:
Is Kim al gesignaleerd vandaag? Misschien is ze al stiekem bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |