Ja elke keer als ik klaar ben met het ene stuk valt het andere deel van het huis uit elkaarquote:Op zondag 16 maart 2008 12:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, als je het hardop zegt helemaal
![]()
Maar inderdaad gecondoleerd Nok![]()
Je bent al een poosje druk met klussen of niet Metro?
ik volgens bepaalde fokkers in ieder geval niet ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef vamperotica het volgende:
Ja... Hebben we opeens allemaal een leven ofzo?
Pff reallife is overratedquote:Op maandag 17 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik volgens bepaalde fokkers in ieder geval niet ha ha
Ghehehe!!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik volgens bepaalde fokkers in ieder geval niet ha ha
nou tot gauw dan maar weer!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff reallife is overrated![]()
![]()
Maarre ik ga er weer vandoor, ik moet even naar mijn schoonmoeder
nou dat hoop ik ook!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe!!
Ik hopelijk eentje wat voorlopig gevrijwaard blijft van EHBObezoekjes en doorrijders en politiebureaubezoekjes enzo
Pfffff, alsof je niet druk kan zijn als je niet leeft !quote:Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef vamperotica het volgende:
Ja... Hebben we opeens allemaal een leven ofzo?
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Pfffff, alsof je niet druk kan zijn als je niet leeft !
De hele tijd antwoorden op malloten die glaasjes draaien of ouija-boards gebruiken gaat je niet in je kouwe kleren zitten !
kort verslagquote:Op maandag 17 maart 2008 20:38 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd Vamp?
idd en steeds weer de schrik! uiteindelijk valt het wel mee hoor gelukkig maar toch speelt aardig op je moeder gevoel!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
jezus hey... hoeveel shitzooi kun je hebben achter elkaar?
Gipskindjes nu wel weer redelijk in orde? Auto is knap knap klote, vooral gezien het naar school brengen en zo met twee kleintjes, maar brekende kinderpootjes zijn helemaal erg.
Gipskind 1 heeft afgelopen zondag weer volop mee kunnen streetdancen en ze zijn zelfs 1e geworden...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
jezus hey... hoeveel shitzooi kun je hebben achter elkaar?
Gipskindjes nu wel weer redelijk in orde? Auto is knap knap klote, vooral gezien het naar school brengen en zo met twee kleintjes, maar brekende kinderpootjes zijn helemaal erg.
ja inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2008 22:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd en steeds weer de schrik! uiteindelijk valt het wel mee hoor gelukkig maar toch speelt aardig op je moeder gevoel!
wat er voor haar erg bijkomt is schuldgevoel omdat het haar auto niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |