Echt een man van principes ben je niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Normaal ben ik tegen dit soort geintjes. Maar voor Gomes zou ik wel een uitzondering maken.
Als een van swerelds beste keepers je team wil komen versterken en je niet echt veel vertrouwen hebt in andere kandidaten dan moet je wel eens van je principes afstappen ja.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
Echt een man van principes ben je niet?
Alhoewel Gomes heel wat beter over komt dan Kalou die het, zoals het leek, alleen voor de werkvergunning wilde doen.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfde gedachte hier. Het is een Braziliaan, geen Nederlander. Beetje hetzelfde als Kalou toen, die wilde graag in een nationaal elftal voetballen, maakte niet uit welke. Straks gaat Gomes misschien weg naar Italië ofzo en dan zit je...
Bij Kalou was het in theorie nog mogelijk. Bij Gomes gewono pertinent niet. Hij kan zeggen wat 'ie wil, het gebeurt toch niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alhoewel Gomes heel wat beter over komt dan Kalou die het, zoals het leek, alleen voor de werkvergunning wilde doen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan niet, mag niet en wil ik niet.
Hoewel het wel een goede kerel is hoor.
Als we dan naar de selectie van Ajax kijken zijn we zo klaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef _Mike_ het volgende:
Jeeuuuhhhh laat alle goeie buitenlandse spelers naturaliseren.
Gold Cup.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:49 schreef LuukBes het volgende:
Iedereen roept kan niet. Kunnen diegene de 5 of 6 interlands die Gomes heeft staan voor Brazil even opnoemen? Want het gaat om het type wedstrijd dat ie gespeeld heeft en op welke leeftijd (want de jeugdinterlands zijn niet altijd bindend tot een bepaalde leeftijd) Vriendschappelijke oefeninterlands zijn niet bindend (Yilderim)
Als het kan, meteen doen als Sar opvolger. Simpelweg omdat het de beste keeper van de wereld is. Kom niet aan met Steek, Velthuisen of Vorm, deze is 3 klasses beter ook al zijn dat beloftes.
Gomes speelde 5 wedstrijden in de Gold Cup van 2003.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:49 schreef LuukBes het volgende:
Iedereen roept kan niet. Kunnen diegene de 5 of 6 interlands die Gomes heeft staan voor Brazil even opnoemen? Want het gaat om het type wedstrijd dat ie gespeeld heeft en op welke leeftijd (want de jeugdinterlands zijn niet altijd bindend tot een bepaalde leeftijd) Vriendschappelijke oefeninterlands zijn niet bindend (Yilderim)
Als het kan, meteen doen als Sar opvolger. Simpelweg omdat het de beste keeper van de wereld is. Kom niet aan met Steek, Velthuisen of Vorm, deze is 3 klasses beter ook al zijn dat beloftes.
Altijd grappig mensen die zomaar dingen roepenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kerel praat nog voor geen woord Nederlands
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5632quote:Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kerel praat nog voor geen woord Nederlands
Jij wordt liever kampioen met 11 genaturaliseerde spelers dan tweede met 11 echt Nederlandse spelers?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:20 schreef venomsnake het volgende:
Liever vandaag dan morgen..
Zal mij een worst zijn uit welk land hij komt, zodra hij een Nederlands paspoort heeft is het een Nederlander.
Misschien wel de beste keeper van de wereld.
Maar goed, gaat toch niet gebeuren. Helaas.
Die regels zijn toch ook veranderd sinds Yildirim geswitched is? Meerdere vriendschappelijke A-interlands is ook bindend volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:49 schreef LuukBes het volgende:
Ach, een wereldkeeper als Gomes zie ik graag in actie. Zou leuk zijn als ie voor Nederland kan keepen.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij wordt liever kampioen met 11 genaturaliseerde spelers dan tweede met 11 echt Nederlandse spelers?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |