Inderdaad. En de bron lijkt me ook niet al te betrouwbaar.quote:
Hij heeft het wel gezegd hoor. Maargoed, het KAN niet eens en dat wist hij ook. Die beste man zegt het waarschijnlijk enkel als pr. Beetje goodwill kweken enzo.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:48 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Inderdaad. En de bron lijkt me ook niet al te betrouwbaar.
ik denk hetzelfde als Sibon een paar weken geleden.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:49 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zei die Sjaak Polak ook alweer over Gomes?
Echt een man van principes ben je niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Normaal ben ik tegen dit soort geintjes. Maar voor Gomes zou ik wel een uitzondering maken.
Als een van swerelds beste keepers je team wil komen versterken en je niet echt veel vertrouwen hebt in andere kandidaten dan moet je wel eens van je principes afstappen ja.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
Echt een man van principes ben je niet?
Alhoewel Gomes heel wat beter over komt dan Kalou die het, zoals het leek, alleen voor de werkvergunning wilde doen.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfde gedachte hier. Het is een Braziliaan, geen Nederlander. Beetje hetzelfde als Kalou toen, die wilde graag in een nationaal elftal voetballen, maakte niet uit welke. Straks gaat Gomes misschien weg naar Italië ofzo en dan zit je...
Bij Kalou was het in theorie nog mogelijk. Bij Gomes gewono pertinent niet. Hij kan zeggen wat 'ie wil, het gebeurt toch niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alhoewel Gomes heel wat beter over komt dan Kalou die het, zoals het leek, alleen voor de werkvergunning wilde doen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan niet, mag niet en wil ik niet.
Hoewel het wel een goede kerel is hoor.
Als we dan naar de selectie van Ajax kijken zijn we zo klaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef _Mike_ het volgende:
Jeeuuuhhhh laat alle goeie buitenlandse spelers naturaliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |