Gaan we opeens korfballen tegen PSV danquote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, maar anderzijds kan het ook zomaar gebeuren dat iedereen bij Ajax opeens wél topniveau haalt en we er zomaar een stuk of vier in het mandje leggen.
Hebben we straks geen opvolger voor vd Sar meer op het WK 2010!! Lijkt me niet slim.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Winnen woensdag, al moeten we Gomes doormidden hakken.
Misschien dat iemand in 410 z'n 12e verjaardag vierde ofzoquote:Op maandag 17 maart 2008 09:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja die wist ik wel, maar dit was een doek dat over een paar hoofden heen ging, er stond alleen 12 op
Gomes is Braziliaansquote:Op maandag 17 maart 2008 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hebben we straks geen opvolger voor vd Sar meer op het WK 2010!! Lijkt me niet slim.
Al gelezen, moet eens m'n grote mond leren houdenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien moet je het nieuws even volgen..
Laat, over twaalven.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe laat zullen treinen woendag weer terug zijn in Amsterdam?
yep de verwachting is tussen 12 en half 1.. tering heej.. dan zitten wij nog een uur in de auto terug naar huis..quote:
Mag jij wel zo laat naar bed van je Mammie?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
yep de verwachting is tussen 12 en half 1.. tering heej.. dan zitten wij nog een uur in de auto terug naar huis..
Is kut, moet eigenlijk trein van 0.10 uur hebben, anders wordt het auto en dus eerder weg van de zaak.quote:
Gaat niet werken denk ik zoquote:Op maandag 17 maart 2008 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is kut, moet eigenlijk trein van 0.10 uur hebben, anders wordt het auto en dus eerder weg van de zaak.
Aah, mooi? Ken m nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:13 schreef Silenus het volgende:
Ajax benoemt interim algemeen directeur
Ajax heeft vandaag overeenstemming bereikt met Henri van der Aat als algemeen directeur ad interim. Hij neemt de taken over van Maarten Fontein, met wie Ajax kortgeleden een vertrekregeling overeenkwam. Van der Aat (51) start 18 maart 2008 fulltime voor een periode van minimaal zes maanden. Hij zal zich namens Ajax onder andere gaan richten op de commercie, media, pr en communicatie.
Van der Aat was de afgelopen maanden ondermeer succesvol actief als interim directeur van de Rabobank wielerploeg. Zijn taken als directeur van Nederlands grootste sportmarketingbureau, Trefpunt Sports & Leisure Marketing, worden tijdelijk door anderen overgenomen.
Het lijkt mij inderdaad dat die beste man niet snel kopje onder zal gaan.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
Gezien zijn ervaring in de watersport, weet hij vast wel te roeien met de riemen die hij heeft.
Hoop ook dat hij de wind in de zeilen vangt zodat we vooruit kunnenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad dat die beste man niet snel kopje onder zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |