Hij is goed genoeg voor Real als ik hier de insiders hoor, maar het zou prachtig zijn als we zo'n vedette konden scoren in Almeloquote:Op maandag 17 maart 2008 15:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij moet behouden blijven voor de eredivisie, zo'n klasbak misstaat ook niet bij Heracles of wil je dat ie bij Real gaat voetballen?
Ga je weer eens naar het stadion ja?quote:
Ja ik ga, boys heeft me uitgenodigdquote:Op maandag 17 maart 2008 15:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga je weer eens naar het stadion ja?
Kun je even foto's voor me maken voor op mn website?
Ga klagen bij degene die mijn proza hier moest plaatsen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Prosac, gast, je verknald het topic met je gehuil.
1-2 Everton en Lakic, en nu gauw gaan spelen, hup.
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja ik ga, boys heeft me uitgenodigd
quote:
Bok is op uit dit topic bloedhondquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Smalland bij de Kuip dan?
Aerts=Kakkerlak=Uitfluitenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een erkenning voor mijn stukjes. Te horen aan het fluitconcert bij het afvoeren van Aerts gisteren denken voldoende Arena bewoners hetzelfde over veel andere spelers.
Jij komt hier de stoere bink uithangen met je opmerkingen over ex-Groningersquote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ga klagen bij degene die mijn proza hier moest plaatsen.
Prachtig staaltje stemmingmakerij door de media, want er werd niet gefloten toen Rommedahl erin kwam....quote:Op maandag 17 maart 2008 15:11 schreef albertfriet het volgende:
Wel weer sad dat er mensen fluiten toen rommedahl der in kwam gisteren
In het Groningen topic dan toch zeker. Ik plaats het hier niet zelf waarde vrind.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij komt hier de stoere bink uithangen met je opmerkingen over ex-Groningers
En dan mijn stukjes belonen met een:quote:Op maandag 17 maart 2008 15:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aerts=Kakkerlak=Uitfluiten
Kenneth Vermeer=Ajacied=Staande ovatie
Hapquote:
Niets tegen Rommedahl, maar als Leo ook nog op de bank zit, is het belachelijk dat Rommedahl erin komt. Ik denk ook dat dat gefluit meer voor Koster was. En als dat zo was, is dat terecht.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:11 schreef albertfriet het volgende:
Wel weer sad dat er mensen fluiten toen rommedahl der in kwam gisteren
Beetje meer respect is op zijn plaats voor een lid van Heracles.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
Fluit Schaamhaar weer dan?
Dat weet ik wel zeker. Koster ziet het absoluut niet in hem zitten. Ik snap dat niet, want tegen Excelsior mocht hij 45minuten mee doen en toen speelde hij erg sterk en was hij enorm dreigend.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leo gaat weinig minuten meer maken vrees ik....
Leo zat niet alleen op de bank, hij begon 5 minuten eerder met warmlopen dan Rommelbak...En inderdaad er werd wel gefloten maar ik heb meer het gevoel dat het naar Koster was inplaats van Rommelbakquote:Op maandag 17 maart 2008 15:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niets tegen Rommedahl, maar als Leo ook nog op de bank zit, is het belachelijk dat Rommedahl erin komt. Ik denk ook dat dat gefluit meer voor Koster was. En als dat zo was, is dat terecht.
Ja dat snap ik ook niet. Als Ajax 4-3-3 speelt is dat nog altijd het sterkst net Huntelaar in de spits met op de flanken Suarez en Leonardo...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Koster ziet het absoluut niet in hem zitten. Ik snap dat niet, want tegen Excelsior mocht hij 45minuten mee doen en toen speelde hij erg sterk en was hij enorm dreigend.
Uitstekendquote:Op maandag 17 maart 2008 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee kut.
Wat een kutbeleid, de eerste 20 jaar komen we er niet bovenop. Woensdag wordt het gewoon weer een overwinning voor psv. En dan kunnen we weer play-offs spelen. En die zullen we ook wel verliezen. Maar ach, dat maakt eigenlijk helemaal niet uit, want de voorronde CL winnen we toch nooit. Onze club is ziek, doodziek.
Zo beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |