Ik zie dat topic niet, ... raar...??quote:Op zondag 16 maart 2008 16:17 schreef Cheiron het volgende:
Live Eredivisieverslagen #110: Come on PSV !
nu wel. Ik refreshte steeds maar zag niks.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
in de active topic lijst ook niet?
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef -SG- het volgende:
Ik zie roda nog in de 90 + 1 de 1-1 maken. Het zijn half duitsers dujsa.
homoquote:Op zondag 16 maart 2008 16:26 schreef Schimpie het volgende:
WAT EEN GERECHTIGHEID IK HUIL VAN GELUK
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef DeTolk het volgende:
WOENSDAG GEHAKTDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dankuquote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Maken we hier deel 111 wel van.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef DeTolk het volgende:
Ajax speelde wel de pannen van het dak inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2008 16:28 schreef Devrim_ het volgende:
PSV topics kunnen beter in AVBL
Anti voetbal
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef -SG- het volgende:
Ik zie roda nog in de 90 + 1 de 1-1 maken. Het zijn half duitsers dujsa.
quote:
Kutvorm.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:28 schreef Arcee het volgende:
PSV![]()
En waarom stond Perez niet in de basis bij Ajax?
We staan nog voor julliequote:Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef Isdatzo het volgende:![]()
RODA
![]()
![]()
![]()
Ajax![]()
Az, jammer van de gelijkmaker
----------
Hoi SG![]()
![]()
Omdat ie kut speelt.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:28 schreef Arcee het volgende:
PSV![]()
En waarom stond Perez niet in de basis bij Ajax?
quote:
Briljante actiequote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ajax speelde wel de pannen van het dak inderdaad
lol, tuurlijk kan er verloren worden woensdag. Ik schat de kansen 50-50 in. Beide ploegen spelen niet sterk.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef peaceman het volgende:
Realisme zegt me trouwens dat we ook zomaar weer kunnen verliezen in Eindhoven... zou niet voor het eerst zijn
Als Ajax snel scoort zie ik Ajax wel winnenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
lol, tuurlijk kan er verloren worden woensdag. Ik schat de kansen 50-50 in. Beide ploegen spelen niet sterk.
Gebeurt ook welquote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef peaceman het volgende:
Realisme zegt me trouwens dat we ook zomaar weer kunnen verliezen in Eindhoven... zou niet voor het eerst zijn
7 punten na woensdagquote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
En wie staat er netjes bovenaan?
PSV, hoezo?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, jullie speelden grandioos voetbal vandaagquote:Op zondag 16 maart 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Haha!!! Dat kut anti-voetbal van PSV is eindelijk weer eens afgestraft door Roda. Zij waren de enige die vandaag aanspraak maakte op de overwinning en niet dat enorm laffe voetbal van Sef.
Roda![]()
![]()
Degene die aanstaande woensdag nog maar 1 puntje voorsprong heeft.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Alleen maar 'JAAAAA' hier, wou je zeggen dat dat PSV-ers, Feyenoorders of Heerenveeners zijn?
zal gezellig worden op fokquote:Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
En woensdag is het weer janken geblazen
Daarom is dit eigenlijk ook het mooiste scenario...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is nog het mooistequote:Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb jij überhaupt Roda-PSV gezien drollenvanger?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, jullie speelden grandioos voetbal vandaag.
Ik zet een tientje op 6 bans.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
zal gezellig worden op fok
En wat is het probleem nu eigenlijk? Misschien heel logisch dat een bepaalde club de meeste supporters op een forum heeft? Of dacht je dat elke club precies even veel supporters hier heeft lopen?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Alleen maar 'JAAAAA' hier, wou je zeggen dat dat PSV-ers, Feyenoorders of Heerenveeners zijn?
Ik kan niet wachten op die reacties.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste.
"Kut-PSV."
"Anti-voetbal."
"Weer een seizoen zonder titel"
"GVD PSV kampioen van de armoede".
HAHA!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef -SG- het volgende:
Kut duitsers.
een topclub zou er winnen,quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt Roda-PSV gezien drollenvanger?
Natuurlijk niet, maar het overwicht van jullie clubje is hier wel heel erg.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat is het probleem nu eigenlijk? Misschien heel logisch dat een bepaalde club de meeste supporters op een forum heeft? Of dacht je dat elke club precies even veel supporters hier heeft lopen?.
Bij de 3-1 had ik het wel gezien en geloofde ik het wel. Logisch dat je dan je bovenstaande concurrent in de gaten houdt. Dat is natuurlijk het belangrijkste met het oog op woensdag.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Ik vraag me af of de Ajacieden hier allemaal Roda JC - PSV hebben gezien en kunnen zeggen of het al dan niet terecht is. Lijkt mij dat je Ajax kijkt, als Ajacied.
Niks is onmogelijk. Vorig seizoen werd ook van Groningen, Twente en PSV gewonnen, waarvan de laatste twee vrij eenvoudig.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Als Ajax wint woensdag staat PSV nog steeds eerste. En Ajax moet nog naar Heerenveen, Twente en Groningen , alsof die alles winnen :
Ik ben een Ajacied maar ik moet toegeven dat ik er nog steeds geen vertrouwen in heb, de kans dat al die uitwedstrijden 12 punten opleveren is klein...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Als Ajax wint woensdag staat PSV nog steeds eerste. En Ajax moet nog naar Heerenveen, Twente en Groningen , alsof die alles winnen :
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste.
"Kut-PSV."
"Anti-voetbal."
Gebrek aan een eigen goede ploeg.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:36 schreef Cheiron het volgende:
Wat is dat opeens met al die Feyenoorders die voor PSV zijn?
Tjah jullie maken nieteens kans op het kampioenschapquote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste.
"Kut-PSV."
"Anti-voetbal."
ja dat is nog het ergstequote:Op zondag 16 maart 2008 16:36 schreef Cheiron het volgende:
Een beetje overdreven is het wel natuurlijk. Als het nou een natuurlijke reactie zou zijn...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef RayMania het volgende:
En wat is het probleem nu eigenlijk? Misschien heel logisch dat een bepaalde club de meeste supporters op een forum heeft? Of dacht je dat elke club precies even veel supporters hier heeft lopen?.
Gebrek aan beter, al moeten ze voor leuk voetbal nou ook niet echt bij PSV zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:36 schreef Cheiron het volgende:
Ligt ook aan de users. De ene zegt 'JAAA', de ander nietquote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het overwicht van jullie clubje is hier wel heel erg.
Genietenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef BonJovi het volgende:
Ja gerechtigheid doelman scoorde nog bijna
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef cultheld het volgende:
Al die Ajacieden die denken dat Ajax wel ff wint in Eindhoven, terwijl ze in eigen huis werden weggespeeld.
Ajax heeft gewoon de meeste thuisblijvers inderdaad...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die verprutste het juist bijnaquote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef BonJovi het volgende:
Ja gerechtigheid doelman scoorde nog bijna
Al wint ajax woensdag, dan wordt PSV nog kampioen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef cultheld het volgende:
Al die Ajacieden die denken dat Ajax wel ff wint in Eindhoven, terwijl ze in eigen huis werden weggespeeld.
Eigenlijk wel, ik heb liever een gebroken PSV in de play-offsquote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef VoreG het volgende:
Feyenoord heeft er toch net zoveel baat bij als PSV verliest of ben ik nou gek?
Klopt..maarja dat is een jaar geleden. Groningen zal zich echt wel willen bewijzen en PSV word (hopelijk) ook niet zoals vorig jaarquote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk. Vorig seizoen werd ook van Groningen, Twente en PSV gewonnen, waarvan de laatste twee vrij eenvoudig.
Gaan ze in Köln een trainingsstage houden dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef MarkNMGN het volgende:
NEC gaat voor europees voetbal na dit weekend.
Dan nog kun je niet een goed oordeel geven over de wedstrijd en wie nou de beste was overall, want je hebt dan al zeker de eerste helft gemist en een deel van de tweede helft. Zelfs uit een samenvatting kun je dat niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij de 3-1 had ik het wel gezien en geloofde ik het wel. Logisch dat je dan je bovenstaande concurrent in de gaten houdt. Dat is natuurlijk het belangrijkste met het oog op woensdag.
Echt kanker eens op met altijd die duffe scheit tong in je postsquote:
Áls ze al kijken... Teleteksthoolies (excuus voor het generaliseren..)quote:Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Ik vraag me af of de Ajacieden hier allemaal Roda JC - PSV hebben gezien en kunnen zeggen of het al dan niet terecht is. Lijkt mij dat je Ajax kijkt, als Ajacied.
Ja want Makaay kent ook een FANTASTISCH seizoen bij Feyenoord...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik heb liever een gebroken PSV in de play-offs. Als Makaay dan terug is en helemaal fit, kunnen de play-offs eens een keertje leuk worden voor ons.
Bij Ajax lijkt het beter te gaan, bij PSV steeds slechter, ondanks dat er resultaat geboekt wordt.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef cultheld het volgende:
Ach, vorig jaar werd het ook vrij onverwachts 1-5.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef cultheld het volgende:
en op 10 km van de kuip al die ajax fans uit de huizen zien kruipen ,quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik heb liever een gebroken PSV in de play-offs. Als Makaay dan terug is en helemaal fit, kunnen de play-offs eens een keertje leuk worden voor ons.
laat iedere wedstrijd maar een finale zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef peaceman het volgende:
Ajax heeft nog wel een loodzwaar programma trouwens
En volgens onderzoek de meeste supporters van Nederland. Dan is het enigsinds logisch dat het overgrote deel hier in VBL Ajax support en dus in deze topics ook het meeste zichtbaar zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon de meeste thuisblijvers inderdaad...
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
PSV krijgt Jong Groningen op bezoek
Dat niet echt natuurlijk, maar toch kan ie op beslissende momenten zo nuttig zijn... zie de beker.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want Makaay kent ook een FANTASTISCH seizoen bij Feyenoord...
Een van de leukste momenten van het seizoenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Prosac het volgende:
Wel mooi dat van Gaal even terugzwaaide naar het Utrechtpubliek toen AZ de 2-2 scoorde.
Ajax verloor in Kerkrade, PSV verliest twee punten in de laatste minuut na een hele zware wedstrijd tegen de Spurs. Ik weet nog net zo niet of het bij PSV nou slechter gaat.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Ajax lijkt het beter te gaan, bij PSV steeds slechter, ondanks dat er resultaat geboekt wordt.
Meeste fans. 'JAAAA' schreeuwen op Fok maakt je geen supporter...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
En volgens onderzoek de meeste supporters van Nederland.
Het is wat je supporters noemt. Maar dat is weer een heel andere discussie.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
En volgens onderzoek de meeste supporters van Nederland. Dan is het enigsinds logisch dat het overgrote deel hier in VBL Ajax support en dus in deze topics ook het meeste zichtbaar zijn.
Ze zijn toch bezig aan een mooi rijtje:quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gaan ze in Köln een trainingsstage houden dan?
Makaay is een type spits die afhankelijk is van zijn medespelers. Die medespelers spelen een baggerseizoen bij Feyenoord. Makaay doet het meer dan voldoende als je kijkt welke soort doelpunten hij heeft gemaakt (op voorsprong brengen, op gelijke hoogte brengen). Hij brengt ook veel spelers in stelling, heeft volgens mij na Huntelaar de meeste assists op zijn naam als spits.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want Makaay kent ook een FANTASTISCH seizoen bij Feyenoord...
Waar baseer je dat op? Ajax had nog geen wedstrijd verloren toen ze tegen PSV aantraden en PSV voetbalt altijd het lekkerst tegen ploegen die willen voetballen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Ajax lijkt het beter te gaan, bij PSV steeds slechter, ondanks dat er resultaat geboekt wordt.
Fans is een betere bewoording jaquote:Op zondag 16 maart 2008 16:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Meeste fans. 'JAAAA' schreeuwen op Fok maakt je geen supporter...
Ajax verdiende de 3 punten in Kerkrade. PSV totaal niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ajax verloor in Kerkrade, PSV verliest twee punten in de laatste minuut na een hele zware wedstrijd tegen de Spurs. Ik weet nog net zo niet of het bij PSV nou slechter gaat.
volgend seizoen koevermans of nkufo er naastquote:Op zondag 16 maart 2008 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Makaay is een type spits die afhankelijk is van zijn medespelers. Die medespelers spelen een baggerseizoen bij Feyenoord. Makaay doet het meer dan voldoende als je kijkt welke soort doelpunten hij heeft gemaakt (op voorsprong brengen, op gelijke hoogte brengen). Hij brengt ook veel spelers in stelling, heeft volgens mij na Huntelaar de meeste assists op zijn naam als spits.
Natuurlijk kan het, maar sommige Ajacieden doen net alsof de wedstrijd al gespeeld is (alsof ze naar De Graafschap toe moeten).quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar werd het ook vrij onverwachts 1-5.
Alles kan.
In de 1e helft heb ik meerdere malen tussentijds gezapt en de beste kansen waren toen al voor Roda. Dat werd nogmaals bevestigd toen ik hoogtepunten terug bekeek. 2e helft heb ik grotendeels wél kunnen volgen en op basis van de enorme inzet (tot de 1-0 van Farfan door een knullige actie van De Jong) was een punt absoluut op z'n plaats.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan nog kun je niet een goed oordeel geven over de wedstrijd en wie nou de beste was overall, want je hebt dan al zeker de eerste helft gemist en een deel van de tweede helft. Zelfs uit een samenvatting kun je dat niet.
Nee, Ajax verdiende absoluut geen zege in Kerkrade, vond ik. Of PSV het verdiende of niet weet ik niet, heb geen seconde van de wedstrijd gezien. Jij hebt de hele wedstrijd gevolgd?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ajax verdiende de 3 punten in Kerkrade. PSV totaal niet.
In theorie wel. Hopelijk wordt de praktijk anders.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ajax had nog geen wedstrijd verloren toen ze tegen PSV aantraden en PSV voetbalt altijd het lekkerst tegen ploegen die willen voetballen.
Verder krijgt Ajax 3 uitwedstrijden op rij: PSV, Twente en Heerenveen. Dat worden natuurlijk nooit 9 punten en dan moeten ze een paar wedstrijden later ook nog naar Groningen toe.
PSV hoeft alleen nog maar naar Nijmegen en Arnhem (normaal gesproken 6 punten) en krijgt Ajax, Groningen, Heracles en Twente op bezoek.
Lijkt mij duidelijk.
Ja 2 schoten op doel van PSV , Ajax was echt compleet kansloos en PSV liet Ajax alle hoeken van het veld zienquote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef cultheld het volgende:
PSV controleerde de wedstrijd, want Ajax kon amper combineren en kreeg slechts een paar halve kansjes.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ja 2 schoten op doel van PSV , Ajax was echt compleet kansloos en PSV liet Ajax alle hoeken van het veld zien![]()
Het is natuurlijk ook geen probleem, ik volg PSV ook af en toe, maar een eerlijk oordeel geven of een zege of een punt terecht is of niet kun je alleen doen als je het overgrote deel van de wedstrijd hebt gevolgd. Als Ajacied is het zo makkelijk om "onterecht, zakelijk voetbal, etc." te roepen, maar volgens mij heeft het overgrote deel van de Ajacieden hier (jij dan uitgesloten zoals je zelf aangeeft) geen eens de wedstrijd gezienquote:Op zondag 16 maart 2008 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie het probleem trouwens ook niet als je je #1 concurrent in de gaten blijft houden. Voor vandaag was een overwininning van Ajax op z'n plaats (dat moet je gewoon verwachten) en met die gedachte hield ik PSV in de gaten.
Lekker optimistisch gewoonquote:Op zondag 16 maart 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het, maar sommige Ajacieden doen net alsof de wedstrijd al gespeeld is (alsof ze naar De Graafschap toe moeten).
Na de 1-1 van Huntelaar was Ajax de enige die aanspraak maakte op de 2-1. Als Huntelaar en Rommedahl wat zorgvuldiger waren geweest gingen de 3 punten lang en breed mee naar Amsterdam. Op het schot van Matondo en het doelpunt van Hadaouir na in de 2e helft heb ik zie ze niet gezien in ieder geval.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, Ajax verdiende absoluut geen zege in Kerkrade, vond ik. Of PSV het verdiende of niet weet ik niet, heb geen seconde van de wedstrijd gezien. Jij hebt de hele wedstrijd gevolgd?
Na de 1-1 wel ja, maar over het hele wedstrijdbeeld gezien (en daar kijk je naar als je moet oordelen) vond ik een gelijkspel het meeste terecht toen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de 1-1 van Huntelaar was Ajax de enige die aanspraak maakte op de 2-1. Als Huntelaar en Rommedahl wat zorgvuldiger waren geweest gingen de 3 punten lang en breed mee naar Amsterdam. Op het schot van Matondo en het doelpunt van Hadaouir na in de 2e helft heb ik zie ze niet gezien in ieder geval.
Suaréz 2x alleen voor Gomes en Huntelaar 10 centimer van de lijn die hij tegen de heup aankreegquote:Op zondag 16 maart 2008 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV controleerde de wedstrijd, want Ajax kon amper combineren en kreeg slechts een paar halve kansjes.
PSV verloor vorig seizoen ook vrij onverwacht van NECquote:Op zondag 16 maart 2008 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ajax had nog geen wedstrijd verloren toen ze tegen PSV aantraden en PSV voetbalt altijd het lekkerst tegen ploegen die willen voetballen.
Verder krijgt Ajax 3 uitwedstrijden op rij: PSV, Twente en Heerenveen. Dat worden natuurlijk nooit 9 punten en dan moeten ze een paar wedstrijden later ook nog naar Groningen toe.
PSV hoeft alleen nog maar naar Nijmegen en Arnhem (normaal gesproken 6 punten) en krijgt Ajax, Groningen, Heracles en Twente op bezoek.
Lijkt mij duidelijk.
De 1-0 kwam overigens ook totaal uit de lucht vallen. Op dat moment waren beide teams gelijkwaardig aan elkaar met een iets meer naar voren spelend Ajax. Als we ergens de 3 punten verdiende was dat daar wel. Maar goed daar denk ik zo over.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Na de 1-1 wel ja, maar over het hele wedstrijdbeeld gezien (en daar kijk je naar als je moet oordelen) vond ik een gelijkspel het meeste terecht toen.
neee, veels te veel punten er bovenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:55 schreef Grimm het volgende:
Az kan zich opmaken voor de nacompetitie?
Beide. Eén in WMP, de ander in browserquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV - Groningen of Heerenveen - Roda kijken? Ik weet het niet
Als psv en Ajax verliezen is het gat maar 4 punten.quote:
Niet gaan terugkrabbelen Venom, jullie gaan daar gewoon een puntje of meer pakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef venomsnake het volgende:
Denk niet dat Groningen een punt gaat pakken. Ook Kolder is een speler die nog amper in het eerste heeft gespeeld..
gelijkspel zou al mooi zijn, maar ik vrees met vrezen..
Zou een geweldige prestatie zijn. Maar heb er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet gaan terugkrabbelen Venom, jullie gaan daar gewoon een puntje of meer pakken.
Eierdopjes zijn toch niet zo hardquote:
Ik ga gewoon voor de TV zitten dus ik moet kiezen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beide. Eén in WMP, de ander in browser.
Hup Groningen, en Graafschapquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Zaterdag,19.30 uur:
sc Heerenveen - Roda JC
PSV - FC Groningen
20.00 uur:
AZ - De Graafschap
Excelsior - FC Utrecht
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef RayMania het volgende:
Gunstig voor Groningen dat Afellay speelt en niet Mendez.
Hij kreeg te veel zitvlees van de bankquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hup PSV. Waarom Koef in godsnaam? Oké, Lazovic is niet in vorm, maar Koef laat ook niet veel zien de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:35 schreef kevin6188 het volgende:
PSV is nu al gevaarlijker dan afgelopen woensdag.![]()
Ik kijk wekelijks PSV ja, plus de Europese wedstrijden. Al die dribbels van Afellay zijn allemaal wel leuk en aardig, maar feit is gewoon dat hij dit seizoen maar twee keer heeft gescoord (waarvan één keer in de eerste wedstrijd van dit seizoen. Daarna heeft-ie dus maar één keer gescoord in 20 wedstrijden). Verder heeft hij heel weinig assists op zijn naam staan. En dat is veel en veel te mager voor een aanvallende middenvelder bij PSV.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:24 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand die verstand heeft van voetbal en wekelijks PSV kijkt ja. Blij dat Mendez niet speelt, fakking randdebiel die gast. Feyenoordspeler
Het ging meer over Mendez wat mij betreft. Ik zou zelf eerder Aissati erin zetten dan Afellay, maar ik zet nog liever Zonneveld erin dan die domme houthakker.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kijk wekelijks PSV ja, plus de Europese wedstrijden. Al die dribbels van Afellay zijn allemaal wel leuk en aardig, maar feit is gewoon dat hij dit seizoen maar twee keer heeft gescoord (waarvan één keer in de eerste wedstrijd van dit seizoen. Daarna heeft-ie dus maar één keer gescoord in 20 wedstrijden). Verder heeft hij heel weinig assists op zijn naam staan. En dat is veel en veel te mager voor een aanvallende middenvelder bij PSV.
Vergeleek nu even met de wedstrijd tegen Ajax, waar Mendez dus speelde in plaats van Afellay. Zelf zou ik ook Aissati de voorkeur geven ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:50 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Het ging meer over Mendez wat mij betreft. Ik zou zelf eerder Aissati erin zetten dan Afellay, maar ik zet nog liever Zonneveld erin dan die domme houthakker.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
iedere Groninger een gratis Ambilight tv.. iedereen blij
Bakkalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Van wie was de assist bij PSV trouwens?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:09 schreef Schimpie het volgende:
JAAAAAA Hadouir!
Roda verkijkt zich altijd op kleine clubs. Ook thuis. Tegen goede clubs proberen ze er alles uit te halen maar voornamelijk met slim counterspel. Als fan van zo n club heb je het zwaar, geloof me.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:09 schreef Blawh het volgende:
Roda.
Verassend zeg, waren wij nu zo goed of is Heerenveen zo slecht?
Roda haalt nu even de punten zodat ze volgende week tegen ons kunnen verliezen uit medelijden.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:09 schreef Blawh het volgende:
Roda.
Verassend zeg, waren wij nu zo goed of is Heerenveen zo slecht?
Roda haalt nu even de punten zodat ze volgende week tegen ons kunnen verliezen uit medelijdenvanwege gerechtigheid.
Kan best zijn maar het blijft toch 1-0quote:
Je wilt toch niet zeggen dat je daar nog aan dacht?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:17 schreef Damzkieee het volgende:
Excelsior na vanavond eventueel 8 punten achter op ons met nog 4 wedstrijden (wij 5)
Directe degradatie gaat sowieso niet meer gebeuren dus?
Hou jij me op de hoogte dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je daar nog aan dacht?
Vanmiddag om 16.55 nog besloten om een kaart te halen voor morgen, wou eerst ivm omstandigheden niet gaan.
PSVquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:21 schreef andre347 het volgende:
Ik kijk H'veen - Roda.. wie is beter PSV of Groningen?
Doet Heerenveen het slecht?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:21 schreef andre347 het volgende:
Ik kijk H'veen - Roda.. wie is beter PSV of Groningen?
ben het even aan het volgen, vind de graafschap stuk beter.. sneeuwt in alkmaarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:23 schreef AstroStart het volgende:
Wie kijkt Graafschap - AZ?
Wie is beter?
Dan heeft Louis in elk geval weer een excuus straksquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ben het even aan het volgen, vind de graafschap stuk beter.. sneeuwt in alkmaar
AZ is vorig seizoen al veel te vaak live te zien geweest..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo belachelijk dat ze bij Sport1/tele2 AZ-Graafschap uitzenden enkel omdat vooraf bepaald is dat AZ tot de top4 hoortNr 12 tegen de nr15.. geweldig. Doe dan heerenveen - roda, nr 5 tegen nr 8 en gebeurd tenminste wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |