http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tele2-01.aspquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
en als je dat ding in je cltrv hebt kan je het hier ook wel neerpleuren..
Moest er ff uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Met dat soort taal kun je beter in het oostvak zitten
tong, neem die stream uit de OP, dan kun je zien of het wel of geen buitenspel wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen beeld maar dit was duidelijk geen buitenspel
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen beeld maar dit was duidelijk geen buitenspel
Vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
over 40 min gezien is ajax echt veel beter
iddquote:
Suarezquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef Arcee het volgende:
Wie 'scoorde' het buitenspeldoelpunt?
Zie OPquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe kan dat dat jullie gratis kijken
Luis.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef Arcee het volgende:
Wie 'scoorde' het buitenspeldoelpunt?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Kijk even naar de 2e of 3e post ofzo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Vond PSV net sterker worden, maar zakken nu weer te ver terug steeds.
Coolquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Voor degenen zonder Planet stream:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tele2-01.asp
Het is geen bekerwedstrijd?quote:
Ajax - Willem 2 zeker niet gezien?quote:
Lindgren was geblesseerd en waar Huntelaar de bal in het begin van deze helft wel de bal uitspeelde gaat Simons gewoon verder.quote:
het is nu niet vorige weekquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu janken dat de bal uitmoet terwijl Ajax vorige week ook 232x doorspeelden
Oh en vorige week was het doorspeeldag en deze week niet?quote:
triest iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lindgren was geblesseerd en waar Huntelaar de bal in het begin van deze helft wel de bal uitspeelde gaat Simons gewoon verder.
Hij speelde door, en toen ging iedereen janken terwijl ze zelf ook door zouden spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat gebeurde er met Simons?
Ik zie die link wel maar hoe komen jullie eraan hoe kan dat nouquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk even naar de 2e of 3e post ofzo?
Denk je nog steeds dat we gaan verliezen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax - Willem 2 zeker niet gezien?
Nee maar het slaat nergens op om dingen uit vorige wedstrijden tegaan halen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh en vorige week was het doorspeeldag en deze week niet?
Sorry vergeten
Huntelaar trapte ook uit toen Kromkamp lag te janken.. verder: boeien. Scheids moet fluiten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij speelde door, en toen ging iedereen janken terwijl ze zelf ook door zouden spelen.
Tja, m'n stream heeft vertraging. Komt door die trein van Koeman natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lindgren was geblesseerd en waar Huntelaar de bal in het begin van deze helft wel de bal uitspeelde gaat Simons gewoon verder.
Kan alle kanten op.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat we gaan verliezen?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee maar het slaat nergens op om dingen uit vorige wedstrijden tegaan halen.
Kssst schiet op naar je verjaardag je mist inderdaad niksquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef Magic666 het volgende:
ik heb verjaardag maar mis dus niks?
En Marcellis (die was het volgens mij) had geel moeten hebben toen ie Leonardo neertikte.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Zal wel calimero klinken, maar Braamhaar had zeker 5-6 momenten waar hij niet had moeten fluiten of geel moest trekken. Simons die de bal als laatste raakt (Ajax krijgt geen corner), Leonardo die geen voordeel krijgt.
nee in de rust goals van heracles kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:37 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, hoogtepunt is m'n biertje denk ik.
Tijdens een verjaardag naar de computer lopen om te posten op FOK!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef Magic666 het volgende:
ik heb verjaardag maar mis dus niks?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
Ruststand 0-0. Maar het had net zo goed andersom kunnen zijn.
Klopt maar ik vind hem zeker niet slecht fluiten tot nu toe.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Zal wel calimero klinken, maar Braamhaar had zeker 5-6 momenten waar hij niet had moeten fluiten of geel moest trekken. Simons die de bal als laatste raakt (Ajax krijgt geen corner), Leonardo die geen voordeel krijgt.
Alcides hield in het begin Silva ook vast, wel een vrije trap, geen geel. Vind ik vreemd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En Marcellis (die was het volgens mij) had geel moeten hebben toen ie Leonardo neertikte.
Gaat daar niet om de hardheid, maar de kans die je iemand ontneemt
Royal Sadnessquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:40 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Tijdens een verjaardag naar de computer lopen om te posten op FOK!
Stelt het niet zoveel voor. Weinig mooie aanvallen, of fraaie acties of wat dan ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is het kwalitatief?
goh. nou. stel je voor zeg.quote:
veel dom balverlies enzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is het kwalitatief?
irriteren door er een corner uit te halen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax is beter en valt bij vlagen leuk aan. net bij de eindpass gaat het mis (en helaas nipt buitenspel van Suarez). PSV komt machteloos over en loert op een counter. Daarbij doen ze alles om het tempo eruit te halen en te irriteren door expres corners te versieren en bal niet buitenspelen als een Ajacied op de grond ligt.
hup Ajax
die van psv kijken niet naar elkaar en gaan voor eigen succes, bij ajax nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:45 schreef TC03 het volgende:
Ik vind PSV explosiever en krachtiger ogen als ze eruit komen, maar het verschilt niet zoveel met Ajax.
Ze hebben 0 kansen gehad. Ok, misschien 1.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ongelooflijk dat Ajax niet met een voorsprong de rust is in gegaan. Op alle fronten zijn ze PSV te slim af en mede dankzij Leonardo (wat een verademing ten opzichte van Kennedy en Rommedahl) en Suarez weten ze toch aardig wat gevaar te stichten. Beide backs van PSV hebben een zware kluif aan hun.
Als Ajax de lijn door blijft trekken zie ik ze winnen. PSV wankelt enorm...
Niet overdrijven dude.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ongelooflijk dat Ajax niet met een voorsprong de rust is in gegaan. Op alle fronten zijn ze PSV te slim af en mede dankzij Leonardo (wat een verademing ten opzichte van Kennedy en Rommedahl) en Suarez weten ze toch aardig wat gevaar te stichten. Beide backs van PSV hebben een zware kluif aan hun.
Als Ajax de lijn door blijft trekken zie ik ze winnen. PSV wankelt enorm...
Ach, ze proberen het tenminste nog...quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
ajax is niks beter dan psv gewoon precies gelijk
zo wordt het natuurlijk nooit wat met deze potquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef Zwansen het volgende:
Farfan en Heitinga de grootste vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |