abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:55:05 #201
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_57530599
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
TechXP hou toch op met je pro-dieren gezeik
Niemand hier zit er op te wachten man ( alsofer ook maar ERGENS iemand op zit te wachten _! )
Waarom zoek je me dan steeds op?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 05:29:25 #202
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57534641
http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ndcvbk/20080321circus.wmv

het zijn ook altijd de zelfde gasten die demonstreren.
werken doen ze niet, dus tijd genoeg
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 22 maart 2008 @ 10:39:33 #203
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_57535901
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 05:29 schreef Het_hupt het volgende:
werken doen ze niet, dus tijd genoeg
Wat een vooroordeel. Heb je gevraagd of ze werken? Nee, hou dan je mond.
Ik weet dat er sowieso al een hoop bij lopen die op school zitten of die werk hebben daarvan.

Heb jij nooit een dagje vrij? Of neem jij nooit een dagje vrij?

Dat 'we' niet werken horen we ook altijd als we op een zaterdag of zondag op staat staan. Dom volk.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:34:19 #204
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57537514
Kom op, het is algemeen bekend dat links-marxistische dierenactivisten en krakers werkschuw tuig zijn.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheīst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:41:26 #205
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57537620
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 12:34 schreef Scaurus het volgende:
Kom op, het is algemeen bekend dat links-marxistische dierenactivisten en krakers werkschuw tuig zijn.
Marx was een vleeseter hoor
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57539356
Waterpistolen gevuld met olifantenurine.

Whahaha, supervet!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:20:03 #207
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57545679
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:39 schreef TechXP het volgende:

[..]

Wat een vooroordeel. Heb je gevraagd of ze werken? Nee, hou dan je mond.
Ik weet dat er sowieso al een hoop bij lopen die op school zitten of die werk hebben daarvan.

Heb jij nooit een dagje vrij? Of neem jij nooit een dagje vrij?

Dat 'we' niet werken horen we ook altijd als we op een zaterdag of zondag op staat staan. Dom volk.
ja, ik heb ze gevraagd of ze deze uren ook als gewerkte uren doorgeven aan de sociale dienst
en ja, een paar ken ik ook, lopen al jaren steun te trekken
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 23 maart 2008 @ 01:07:19 #208
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_57550999
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 12:34 schreef Scaurus het volgende:
dierenactivisten worden zovaak benoemd met zulke dingen.. ok.. sommige zijn idd een beetje uitkeringsvreters.. .maar goed.. heb je ook bij jouw type mensen.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:20 schreef Het_hupt het volgende:
ja, ik heb ze gevraagd of ze deze uren ook als gewerkte uren doorgeven aan de sociale dienst
en ja, een paar ken ik ook, lopen al jaren steun te trekken
lol

Maar goed.. je kan vinden wat je wil..maar roepen naar activisten dat ze werk moeten zoeken is gewoon iets wat 20 jaar geleden geroepen kon worden, maar tegenwoordig toch echt niet. Nou ja.. bij sommige mischien nog wel.. de meeste werken enzo.
pi_67824501
D'r zijn weer schermutselingen geweest tussen circusmedewerkers en dierenactivisten:
quote:
KATWIJK - De politie heeft in Katwijk ingegrepen bij een vechtpartij. Een aantal mensen viel een groep dierenactivisten aan.
De ruzie ontstond dinsdagavond vlak bij het circus dat staat op de Noorder parkeerplaats in Katwijk. De groep viel onverwacht de zeven actievoerders aan, waarbij een van de actievoerders gewond raakte.

Twee agenten die bij het circus stonden ontzetten de actievoerders en stuurde de aanvallers weg. Een 19-jarige Rotterdammer is opgepakt vanwege zijn betrokkenheid bij de vechtpartij.
Bron: http://rtvwest.nl/nieuwsitem/28988 Geen volwassen reactie van die circusmedewerkers maar wel te begrijpen, die mensen houden van hun dieren en verdienen er hun brood mee. Die worden beschuldigd van dierenellende terwijl ze het gevoel hebben daar niet schuldig aan te zijn en er geen baat bij te hebben.
pi_67824546
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:19 schreef Dylanesque het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen dierenactivisten? Normaal gesproken worden degene die met pis in waterpistolen spuiten voor een stelletje tokkies uitgemaakt, maar als het tegen dierenactivisten is is het terecht?
Klopt. Mensen die niets anders te doen hebben dan het verzieken van andermans inkomsten mag best op deze ludieke manier aangepakt worden.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:29:49 #211
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_67826730
Toch wel grappig hoe er zelfs door jongeren tegen dieren-activisten wordt aangekeken tegenwoordig. .

Je zou bijna gaan denken dat het neo-Nazi's of zo zijn. .

Merkwaardig hoe dat beeld zo snel omgeslagen is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_67828825
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Posdnous het volgende:
Toch wel grappig hoe er zelfs door jongeren tegen dieren-activisten wordt aangekeken tegenwoordig. .

Merkwaardig hoe dat beeld zo snel omgeslagen is.
Er zijn natuurlijk een aantal stories geweest die het imago van die dierenactivisten geen goed gedaan hebben. Zoals in Engeland waar ze het lijk van de schoonmoeder van een nertsenhouder hebben opgegraven om hem te chanteren. En in Nederland waar zelfs de financiële wereld slachtoffer is van de extremisten. En met dat laatste gaat in Nederland de stront door de ventilator.
pi_67829261
Opzich een grappige aktie, al ben ik het wel met de dierenactivisten eens dat wilde dieren niet in een circus thuishoren.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_67829356
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:39 schreef Dutch_Courage het volgende:
Opzich een grappige aktie, al ben ik het wel met de dierenactivisten eens dat wilde dieren niet in een circus thuishoren.
Kleine jongetjes horen ook geen visjes te vangen en kikkertjes en spinnetjes de pootjes uit te trekken. Maar juist dat soort kinderen gaan op latere leeftijd de natuur waarderen en zich ervoor inzetten. Datzelfde geldt misschien voor kindertjes die in het circus olifanten op 2 poten zien staan en de tijgers horen brullen. Die doneren aan het WNF omdat ze weten hoe bijzonder die dieren zijn.
pi_67829360
Goede actie van die clowns

Dierenactivisten
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  woensdag 8 april 2009 @ 14:57:22 #216
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67829859
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:26 schreef draaijer het volgende:

[..]

Voor mij komen ze beide dicht bij elkaar in de buurt. Die gasten van de anti walvis jacht zijn ook activisten. Dat zijn in mijn ogen ook extremisten. Maar goed, dat is maar net hoe je een definitie interpreteerd
De wereld reguleert zichzelf wel, wou je maar even volhouden?

Waarmee niet gezegd is dat de actie niet begrijpelijk is. Maar als het omslaat in een algehele zeiktoer op mensen die ogen hebben voor meer dan alleen het eigen gewin dan wordt dat een beetje jammer.
Intelligent, but fucked up.
pi_67917851
What do I need to say more? Hebben jullie gelezen wat die vieze linkse "vegan streaker" op zijn kerfstok heeft.

Ik bedoel maar : BRON
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:46:35 #218
28033 Pek
je moet wat
pi_67920242
Na wat heen en weer getrek, krijgt er eindelijk een een bloedlip, roept gelijk iemand: "Ja nee, nu stoppen hoor, nu is het niet leuk meer".
Jesuschristus, wat gay
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_68003224
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Posdnous het volgende:

grappig dat je dit zegt, de demonstranten van het bericht uit katwijk waren van Met Dieren Tegen Beesten, een nationalistische dierenrechtengroep degene die de demonstratie toen verstoorden waren antifascisten...
moeilijke spagaat voor de fokkertjes.. nazi-dierenliefhebbers en afa's die er tegen vechten... he??
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:27:22 #220
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68014005
En terecht opflikkeren met die klote activisten.Neerknuppelen die terroristen.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:28:22 #221
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68014038
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 08:28 schreef draaijer het volgende:
What do I need to say more? Hebben jullie gelezen wat die vieze linkse "vegan streaker" op zijn kerfstok heeft.

Ik bedoel maar : BRON
Volgens mij is dat nog maar topje van het ijsberg
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:37:28 #222
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68016369
dierenactivisten zijn vaak niet agressief bezig. soms wel, maar dan spreek ik liever over dierenextreminsten.

helaas legt ook de milde variant (veganistisch en vegetarisch) een bom onder de essentie van het mens zijn. de bestaans- en zienswijze van de mens wordt hiermee in gevaar gebracht, onze balans. de mens als dominator van deze wereld. het enige waar we niks aan kunnen doen is de natuur itself. maar dan zelfs nog kunnen we er wel rekening mee houden of het zelfs uitbuiten. denk aan seismografen voor vulkaanuitbarstingen, zon- en wind energie, tsunamialarm, brandweer, etc.

dieren zijn ondergeschikt aan mensen. ze zijn daarmee niet minder leuk, gezond, lief of lekker. ik vind dat je als mens de plicht hebt om een dier een goed leven te gunnen alvorens je het zo snel en pijnloos mogelijk dood maakt of een natuurlijke dood laat sterven (in het laatste geval huisdieren). niet alleen voor het dier, maar zeker ook voor mijn eigen lichaam en geest. ik heb liever iets minder vlees dat duurder is voor een gezond dier, dan 1 euro voor een kilo kipfilet of gehakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 14-04-2009 19:42:55 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')