Waarom zoek je me dan steeds op?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
TechXP hou toch op met je pro-dieren gezeik
Niemand hier zit er op te wachten man ( alsofer ook maar ERGENS iemand op zit te wachten _! )
Wat een vooroordeel. Heb je gevraagd of ze werken? Nee, hou dan je mond.quote:
Marx was een vleeseter hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:34 schreef Scaurus het volgende:
Kom op, het is algemeen bekend dat links-marxistische dierenactivisten en krakers werkschuw tuig zijn.
ja, ik heb ze gevraagd of ze deze uren ook als gewerkte uren doorgeven aan de sociale dienstquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:39 schreef TechXP het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel. Heb je gevraagd of ze werken? Nee, hou dan je mond.
Ik weet dat er sowieso al een hoop bij lopen die op school zitten of die werk hebben daarvan.
Heb jij nooit een dagje vrij? Of neem jij nooit een dagje vrij?
Dat 'we' niet werken horen we ook altijd als we op een zaterdag of zondag op staat staan. Dom volk.
dierenactivisten worden zovaak benoemd met zulke dingen.. ok.. sommige zijn idd een beetje uitkeringsvreters.. .maar goed.. heb je ook bij jouw type mensen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:34 schreef Scaurus het volgende:
Kom op, het is algemeen bekend dat links-marxistische dierenactivisten en krakers werkschuw tuig zijn.
lolquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:20 schreef Het_hupt het volgende:
ja, ik heb ze gevraagd of ze deze uren ook als gewerkte uren doorgeven aan de sociale dienst![]()
en ja, een paar ken ik ook, lopen al jaren steun te trekken
Bron: http://rtvwest.nl/nieuwsitem/28988 Geen volwassen reactie van die circusmedewerkers maar wel te begrijpen, die mensen houden van hun dieren en verdienen er hun brood mee. Die worden beschuldigd van dierenellende terwijl ze het gevoel hebben daar niet schuldig aan te zijn en er geen baat bij te hebben.quote:KATWIJK - De politie heeft in Katwijk ingegrepen bij een vechtpartij. Een aantal mensen viel een groep dierenactivisten aan.
De ruzie ontstond dinsdagavond vlak bij het circus dat staat op de Noorder parkeerplaats in Katwijk. De groep viel onverwacht de zeven actievoerders aan, waarbij een van de actievoerders gewond raakte.
Twee agenten die bij het circus stonden ontzetten de actievoerders en stuurde de aanvallers weg. Een 19-jarige Rotterdammer is opgepakt vanwege zijn betrokkenheid bij de vechtpartij.
Klopt. Mensen die niets anders te doen hebben dan het verzieken van andermans inkomsten mag best op deze ludieke manier aangepakt worden.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:19 schreef Dylanesque het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen dierenactivisten? Normaal gesproken worden degene die met pis in waterpistolen spuiten voor een stelletje tokkies uitgemaakt, maar als het tegen dierenactivisten is is het terecht?
Er zijn natuurlijk een aantal stories geweest die het imago van die dierenactivisten geen goed gedaan hebben. Zoals in Engeland waar ze het lijk van de schoonmoeder van een nertsenhouder hebben opgegraven om hem te chanteren. En in Nederland waar zelfs de financiële wereld slachtoffer is van de extremisten. En met dat laatste gaat in Nederland de stront door de ventilator.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Posdnous het volgende:
Toch wel grappig hoe er zelfs door jongeren tegen dieren-activisten wordt aangekeken tegenwoordig..
Je zou bijna gaan denken dat het neo-Nazi's of zo zijn..
Merkwaardig hoe dat beeld zo snel omgeslagen is.
Kleine jongetjes horen ook geen visjes te vangen en kikkertjes en spinnetjes de pootjes uit te trekken. Maar juist dat soort kinderen gaan op latere leeftijd de natuur waarderen en zich ervoor inzetten. Datzelfde geldt misschien voor kindertjes die in het circus olifanten op 2 poten zien staan en de tijgers horen brullen. Die doneren aan het WNF omdat ze weten hoe bijzonder die dieren zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:39 schreef Dutch_Courage het volgende:
Opzich een grappige aktie, al ben ik het wel met de dierenactivisten eens dat wilde dieren niet in een circus thuishoren.
De wereld reguleert zichzelf wel, wou je maar even volhouden?quote:Op zondag 16 maart 2008 12:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Voor mij komen ze beide dicht bij elkaar in de buurt. Die gasten van de anti walvis jacht zijn ook activisten. Dat zijn in mijn ogen ook extremisten. Maar goed, dat is maar net hoe je een definitie interpreteerd
grappig dat je dit zegt, de demonstranten van het bericht uit katwijk waren van Met Dieren Tegen Beesten, een nationalistische dierenrechtengroepquote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Posdnous het volgende:
Toch wel grappig hoe er zelfs door jongeren tegen dieren-activisten wordt aangekeken tegenwoordig..
Je zou bijna gaan denken dat het neo-Nazi's of zo zijn..
Volgens mij is dat nog maar topje van het ijsbergquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:28 schreef draaijer het volgende:
What do I need to say more? Hebben jullie gelezen wat die vieze linkse "vegan streaker" op zijn kerfstok heeft.
Ik bedoel maar : BRON
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |