Ik denk dat de Trias met louter Surinamers werkt, taal noch teken van vernomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:50 schreef Againzender het volgende:
Zie nu pas dat ik 255 euro no claim terug heb gekregen van m'n ziektekostenverzekeraar. Kan ik mooi de vliegtickets mee betalen
Zakgeldverhoging aan G. vragen. Compenseert hij de inflatie niet eens? De bruut.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Wil ik met de bus naar de stad (mijn rug is naar de klote, ff een paar dagen) zit ik met een lege portemonnee
Die no-claim was inderdaad wel erg lekker om terug te krijgen. Al heeft CZ nog niets gestortquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:50 schreef Againzender het volgende:
Zie nu pas dat ik 255 euro no claim terug heb gekregen van m'n ziektekostenverzekeraar. Kan ik mooi de vliegtickets mee betalen
Getronics in Maastricht-Airport.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:55 schreef rubbereend het volgende:oi
succes DS, waar ben je uitgenodigd?
Nep (halve) Italiaan, weet niet eens z'n wijnen te schrijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:32 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Ik gaat legge met een mooie Chiantie.
Had je opgezegd met als reden: Overleden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:52 schreef Suijk het volgende:
O ja, daar moet ik ook nog even achteraan. Ben van zorgverzekeraar gewisseld en heb van m'n oude maatschappij nog helemaal niks gehoord.
Dat geluid vergeet je echt NOOIT meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Lionheaad het volgende:
Net bij de verloskundigepraktijk geweest....
Het Hartje klopt als een gek.....
* lionheaad is ontzettend trots....
Net zoals de eeste beeldenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat geluid vergeet je echt NOOIT meer.
Mja, Rotterdam heeft wel een standaardformulier waar bij ze een shitload aan gegevens willen, maar nergens staan een indicatie van een grens of een bedrag. Alleen 'weinig te besteden'.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Geen idee BS.
Gemeente moet het wel weten, hebben wellicht zelfs een standaard formulier daarvoor.
dat hebben mijn ouders ook. Vooral mijn jongste zusje, die heeft denk ik wel een paar miljoen gekost ondertussen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Wij hadden trouwens over 2005 & 2006 zorgkosten van iets van anderhalve ton (Kady) dus over ziektekosten hoor je mij m'n hele leven niet meer klagen.
quote:
okequote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Getronics in Maastricht-Airport.
Ze bieden de mogelijkheid om cursussen / opleidingen te volgen.
en ik heb ook een tijdje voor Getronics gewerktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
okevolgens mij heeft Appelsientje ook een tijdje voor Getronics gewerkt, alleen dan niet in Maastricht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |