Oh mijn god, kijk jij Julia's Tango?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet het ook nog zien
niks om je voor te schamen hoor, ik schaam me er ook niet voor dat ik tegenwoordig Julia's Tango volg
Ik heb toevallig pas The Mist gezien, keiharde vieze film hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef VoreG het volgende:
wat een nichtenkroeg is dit geworden. Ik kijk tenminste nog zombie films jullie komen aanzetten met vrouwen films en series!
dat valt onder de wanhoop tot compensatie!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb toevallig pas The Mist gezien, keiharde vieze film hoor.
Nee, dat valt het helemaal niet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat valt onder de wanhoop tot compensatie!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef VoreG het volgende:
wat een nichtenkroeg is dit geworden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef VoreG het volgende:
wat een nichtenkroeg is dit geworden. Ik kijk tenminste nog zombie films jullie komen aanzetten met vrouwen films en series!
lekkere wijven in Julia's Tangoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef VoreG het volgende:
Zelfs jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:33 schreef RayMania het volgende:
Help. Ik heb Alles is Liefde gezien en vond hem wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |