quote:Op maandag 17 maart 2008 02:33 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Federer. 6-3 6-2.
Hij heeft nu al meer punten dan vorig jaar
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 02:53 schreef Tim86 het volgende:
Herinnert u zich die dikke, hijgende en puffende man die net een jonge Let naar huis sloeg na 160 minuten tennis? Nou, die staat nu alweer te dubbelen
Er zit echt een steakje los bij die kerel
quote:
Ik vind ze beiden ontof maar ik hoop dat Kohlschreiber wint.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Kohlschreiber - Djoko zie ik naar uit, beiden van een tof soort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Welke gebruik jij als ik het vragen mag ?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:22 schreef wimderon het volgende:
Voor de liefhebber zonder sport1: streams zijn van stukken betere kwaliteit vandaag.
Die van Unibet is ook beter als je geen zin hebt om in te zetten.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:22 schreef wimderon het volgende:
Voor de liefhebber zonder sport1: streams zijn van stukken betere kwaliteit vandaag.
Hoeft bij BF ook niet. Maar dat zijn inderdaad exact dezelfde, van premiumtv geloof ik.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Die van Unibet is ook beter als je geen zin hebt om in te zetten.
Ohquote:Op maandag 17 maart 2008 19:35 schreef wimderon het volgende:
Hoeft bij BF ook niet. Maar dat zijn inderdaad exact dezelfde, van premiumtv geloof ik.
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMquote:Op maandag 17 maart 2008 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Oh
Ik moest laatst even een back / lay doen om beeld te krijgen.
4 cent gewonnen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Welke gebruik jij als ik het vragen mag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |