O ja, zelfs nog gevolgd via de livescores.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:35 schreef Tim86 het volgende:
Kraai lag er gisteren uit in de dubbel
Rogier zit er nog in hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 00:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat was Indian Wells voor de Nederlanders
Ondanks een comfortabele voorsprong heeft hij toch de tweede set ingeleverdquote:Op zondag 16 maart 2008 00:13 schreef TheGeneral het volgende:
Donald Young wint de 1e set van mooiboy Lopez![]()
6-4.
Dat lijkt me cool, ook al is het 's nachts.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:40 schreef TheGeneral het volgende:
Donald Young wint van Lopez
6-2 in de 3e set.
Nu tegen Nadal....
Heb vanmorgen vroeg de 3e set nog gezien van Marcos.. Die is echt ver teruggezakt zeg. Hij speelt volledig zonder zelfvertrouwenquote:Op zondag 16 maart 2008 11:14 schreef Tim86 het volgende:
chokerdechoke vannacht zie ik met Tursunov en Ginepri..
Baghdatis had het erg moeilijk zoals ik had gedacht
Norrage, mocht je dit nog lezen ?quote:Op zondag 16 maart 2008 09:48 schreef Norrage het volgende:
tvp!IK kan niet zoveel zien want ik moet zelf de hele week tennissen en project doen, maar wel mooi! Vooral dat die Young verder komt. Wel leuk.
Bedankt.quote:
En Federer speelt pas de vierde partij. Hopelijk schieten die eerste drie een beetje op. Roddick Haas lijkt me wel aardig maar de rest interesseert me nou niet echt.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:17 schreef Tim86 het volgende:
11 uur daar is 19u bij ons
Lees de OP eens doorquote:Op zondag 16 maart 2008 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is het tijdsverschil tussen Indian Wells en Nederland?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |