Ja, daarom zou ik zeggen dat de discussie zinvoller is als de rolprent wel uit is gebracht.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:47 schreef gronk het volgende:
Volgens harald doornbos zou het echt, echt, heul binnenkort moeten gaan gebeuren.
Wel meer dan eens. Daarom is dit ook een 19-delige reeks gewordenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, daarom zou ik zeggen dat de discussie zinvoller is als de rolprent wel uit is gebracht.
Alles wat je er over zou kunnen zeggen voordat-ie is uitgebracht, is nu toch wel gezegd, zeker?
Welneuh man, die rolprent valt alleen maar tegen, ik durf te wedden dat ik een veel betere anti-Islam movie kan maken...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
En daarom is het belangrijk dat die film zo snel mogelijk verboden moet worden
Moslims zijn geboren met de Islaam. ze hechten zoveel aan hun geloof.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:54 schreef Druuna het volgende:
Wat mij toch zeer treft en ontroerd, zijn die kleurige handen om dat boek, bedoelen ze hier nu mee dat iedereen moslim moet worden?
Het is misschien een cliché, maar die lui in deze reeks hebben echt geen leven, volgens mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Wel meer dan eens. Daarom is dit ook een 19-delige reeks geworden
Het probleem is dat Wilders weet wat de Islaam is voor een miljard mensen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welneuh man, die rolprent valt alleen maar tegen, ik druf te wedden dat ik een veel betere anti-Islam movie kan maken...
Ik zet het plaatje erbij, omdat morgen die site misschien weer hersteld is, en het plaatje verdwenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:52 schreef Druuna het volgende:
[weg. Een keer is genoeg]
En dat is dan jullie zwakke punt en dus makkelijk omver te keilen, joh.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Het probleem is dat Wilders weet wat de Islaam is voor een miljard mensen.
Islaam staat voor ons op nummer 1
Ik ben heel blij dat ik niet zo ben opgevoed.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims zijn geboren met de Islaam. ze hechten zoveel aan hun geloof.
Wij kunnen niks zonder de Islaam. het is onze leven
wij kunnen niks zonder de Islaam.
dat is het niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat is dan jullie zwakke punt en dus makkelijk omver te keilen, joh.
In het Westen geef je je ziel niet bloot, zodat je niet omver te keilen bent.
Dat is misschien cynisch, maar zo werkt dat hier..
Prima, maar wat heeft 'n gehackte site waar min-of-meer als bijzaak een wildersverwijzing staat met dit topic te maken?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:58 schreef Druuna het volgende:
Ik zet het plaatje erbij, omdat morgen die site misschien weer hersteld is, en het plaatje verdwenen.
jij mag geloven wat jij wilt. maar heb respect voor elke geloof is niet veel gevraagd.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:02 schreef Druuna het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik niet zo ben opgevoed.
Ik voel me vrij in wat ik wil geloven en zal anderen niet veroordelen op hun geloof, wel als ze hierdoor agressie gaan vertonen in wat anderen geloven, en zeker als het afwijkt van hun geloof. Ik vind dit dwingend overkomen en dat voelt niet prettig aan.
In dat plaatje op dat gehackte forum lees je woorden, waarvan ik me afvraag, waarom zoveel gedoe om een film die nog niet eens vertoond is? Schreeuwen mag naderhand, niet op voorhand. Als bv een moslim een vervelende film maakt over bv het Christen geloof, dan zijn wij Nederlanders zo nuchter om dan bv te denken, pfffff wat een kutfilm, slaat nergens op en dan halen we onze schouders op.
Klaar en geen gezeur of gedreig of hacken van forums van Nederlandse websites, of in dit voorbeeld, van moslim websites. Ik vind dit best extreem, om zo je wraak te beoefenen voor iets dat er nog niet is...
Zelfs met komt er weinig uit jullie vingers.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims zijn geboren met de Islaam. ze hechten zoveel aan hun geloof.
Wij kunnen niks zonder de Islaam. het is onze leven
wij kunnen niks zonder de Islaam.
??quote:Op zondag 16 maart 2008 00:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfs met komt er weinig uit jullie vingers.
Ach, dat valt allemaal wel mee joh.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is het niet.
er zijn duizenden wilderssen in Nederland , kijk enkel de reacties op telegraaf en fok en je weet al genoeg. Wilders is een leider van een gevaarlijke groep.
Hij misbruikt de meningsuiting voor een aaval op de Islaam.
Hij gaat het hele Nederland ermee schaden
Hij gaat het hele bedrijfsleven ermee schaden.
en dan pas gaan de meesten inzien wie er verkeerd stond
tja.... moeilijk he die Nederlandse taal.....quote:
Zegt Wilders dat?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
jij mag geloven wat jij wilt. maar heb respect voor elke geloof is niet veel gevraagd.
Wilders erkent geen Nederlandse belangen , hij komt totaal niet voor jou of Nederlanders op.
je moet begrijpen dat Wilders een oorlog heeft gestart tegen al het gehele Islaam. en dat is het probleem
Het valt al helemaal niet meequote:Op zondag 16 maart 2008 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal wel mee joh.
Ten eerste moet je Fok! niet als graadmeter nemen.
Ten tweede fluiten die Balkenende en het bedrijfsleven ook zo maar een deuntje mee.
Relax, Meki.
Heeft Wilders een keer dialoog gevoerd of enkel gesprekken gevoerd met de moslims ??quote:
Meki ik weet niet waar jij van oorsprong vandaan komt, maar stel je voor, de Nederlanders gaan vluchten naar jou land.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Heeft Wilders een keer dialoog gevoerd of enkel gesprekken gevoerd met de moslims ??
Pim Fortuyn sprak destijds over een koude oorlog tegen de islam. Daar werd men toen al boos over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |