Nou wij hebben er 0.0 respect voor extreem rechtse mensen zoals jijquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En dit is nu precies de reden waarom ik 0,0 respect voor jullie heb
Jullie......quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En dit is nu precies de reden waarom ik 0,0 respect voor jullie heb
jij en al je gespleten persoonlijkheden of ben jij de spreekbuis voor alle moslimsquote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou wij hebben er 0.0 respect voor extreem rechtse mensen zoals jij
Dat moeten we elders van iemand hebben overgenomenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:45 schreef methan het volgende:
[..]
Jullie......!
Scheer anders alles ff over één kam.
wat voor persoon ben jijquote:Op maandag 17 maart 2008 23:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jij en al je gespleten persoonlijkheden of ben jij de spreekbuis voor alle moslims
Ja, heb ik gezien. De meeste Iraniërs waren nogal onverschillig (in Nederland is vrijheid van meningsuiting, daar kan dat gewoon), een aantal tegen, maar ook een aantal voor. Een gesluierde vrouw zei dat het geloof de oorzaak was van haar armetierige bestaan zelfs.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:29 schreef kipknots het volgende:
Zijn hier mensen die vandaag Nova hebben gezien? Er was een item op waarin een verslaggever in Iran de straat was opgegaan om mensen naar de mening over de film te vragen. Jammer genoeg heb ik het zelf gemist, maar ik kwam net wel een blog van de verslaggever tegen: http://weblog.novatv.nl/iran/2008/03/10/iran-dag-1/#more-3
"wij" , "zij"quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou wij hebben er 0.0 respect voor extreem rechtse mensen zoals jij
Wilders wilt dat ermee te bereikenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
"wij" , "zij"
pff de polarisatie bereikt nu wel zijn hoogtepunt zo
it takes two , to tangoquote:Op maandag 17 maart 2008 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders wilt dat ermee te bereiken
wij en zij
Ik eis nu dat je image gaat veranderenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
it takes two , to tango
of zoiets
ja hoor.. nou leef je uitquote:Op maandag 17 maart 2008 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik eis nu dat je image gaat veranderen![]()
Anders dreig ik met de Amerikaanse ambassade aan te vallen
Je hoeft enkel een blik te werpen om je ervan te vergewissen dat het een bestaand begrip betreft.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die propoganda echt ga lezen
Ik vind het ene halfslachtige poging mijn woorden te parafraseren.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een halfslachtige poging damian. Iedere keer die riedel dat het Wilders niet om de moslims gaat
Ik heb het over het geloof de ware en de heilige Islaamquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je hoeft enkel een blik te werpen om je ervan te vergewissen dat het een bestaand begrip betreft.
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=islamisme
Of vind je de Van Dale ook propaganda?
Dat moet je maar even aangeven.
Je viel over het de term ideologie en ik heb uitgelegd waarom ik dat gebruikte.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over het geloof de ware en de heilige Islaam
en niet over stromen etc.
plus Van Dale is een propogandische woordenboek
Dit moet een misvatting van jou zijde zijn, want waar de wens vooral naar uitgaat en wat er meestal als voorbeeld wordt gesteld is, dat de islam een verlichting meemaakt, zoals de Verlichtingsbeweging wetenschap en religie binnen de westerse wereld feitelijk herijkte.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:12 schreef moussie het volgende:
deze opmerking zou je mi meer moeten richten tegen diegenen die de ontkerkelijking van de christenen door middel van zelfkritiek willen vergelijken met de gewenste reactie van de moslim die zou moeten volgen op kritiek van buitenaf
Het radicaal moslimfundamentalisme, dus de zelfmoordaanslagen, dateren natuurlijk ook nog maar van vrij recent.quote:en het gekke is dat het ruim 30 jaar zo goed als geen problemen heeft opgeleverd .. niemand die het in zijn hoofd haalde om de marokkaanse moslim scheef aan te kijken omdat een andere moslim 1000den kilometers verderop een bus met schoolkinderen heeft opgeblazen oid
Er worden mensen ter dood veroordeeld voor blasfemie binnen de islamitische wereld. Voor hen is het onmogelijk gebleken.quote:Het is moeilijk, klopt, maar het is zeker niet onmogelijk .. er is een hele jonge generatie die het geregeld aan de stok heeft met de oude garde over de interpretatie van teksten etc ..
http://www.mysubmission.nl/
Ik heb reeds een toelichting gegeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:37 schreef Triggershot het volgende:
Islamisme is een ideologie, de Islam zelf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |