quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet er in ieder geval niet aan denken Lieke weer terug komtMet haar gezeur en gezever, laat ze lekker "haar ding" ergens anders doen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:
Da's heul niet lekker wakker worden zo, wat een ellende allemaal. Rico als gastspeler en mogelijk ook wraakzuchtige Lieke in aantocht.
Ik houd het er maar op dat Lieke niet als gasspeler zal komen, aangezien Lieke op de jaardag van Mannie commentaar op het gedrag van Brian tov Amanda had gegeven. En commentaar op Brian wordt niet geduld door de focking FEBO.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:45 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja daaaag, Lieke was er toch 'helemaal klaar mee'![]()
Ik ben gastspelermoe
Vanmiddag gebeurde er ook al geen zak op de streams, dus werd er maar wat off topic gekletst en RoekiePoekie afgezeken.quote:Gouden Kooi maakt plaats voor Big Brother
door de redactie
za 15 mrt 2008, 11:25
AMSTERDAM - TMF-vj Nikki Plessen was te gast in de Gouden Kooi en verklapte per ongeluk het nieuws dat nog even geheim had moeten blijven...
Dat de stekker 22 mei 2008 uit het populaire programma van John de Mol wordt getrokken is inmiddels oud nieuws, maar dat de villa in Eemnes nog geen vier maanden later plaats maakt voor de zevende editie van Big Brother wisten we nog niet! Totdat Nikki Plessen haar mond voorbij praatte in een uitzending van de Gouden Kooi. Dit meldt Shownieuws vrijdag.
Dit nieuws zal ongetwijfeld hard aankomen bij de bewoners, omdat zij de felbegeerde villa in eerste instantie konden winnen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:22 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ricardo: Jullie gaan me vast raar vinden wat ik nu ga zeggen, maar het stinkt hier naar sperma.
Ricardo tegen Amandan: Je stinkt naar pik.
Wat een misselijk vies mannetje zeg die Ricardo! Echt typerend voor de kooi dat hij erin is gegooid. Ik ben blij als mijn streams verlopen zijn binnenkort!!!!
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:36 schreef schatje het volgende:
Ricardo: "Ik ben naar die grot van je aan het kijken".
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
Lekker fris allemaal.
Eerst peentjes zweten in de sauna.
Daarna zonder te douchen zo de yacuzzi in.
Del in haar ondergoed![]()
Amanda zet nog een pruik op haar pruik.quote:
Ja, leuk om je weer te zien, ook alles goed met jou? Hier ook alles prima, maar de streams kunnen beter, dan zou ik hier ook weer wat vaker zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
PS: leuk om weer terug te zijn na lange afwezigheid, alles goed Beequeen, Lobasca en Marije?:P
Dat is wel een opluchting inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:58 schreef Leandra het volgende:
Thnx Guuskeee![]()
Heb nix gemist zo te zien, en gelukkig loopt Ricardo niet 24/7 in z'n Rachel outfit rond...
Zo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:59 schreef akveor het volgende:
Ricardo zit er duidelijk om Claire tegen Huub op te zetten.
Ik baal ervan dat nooit de optie Amanda wegspelen voorbij komt. In Claire's (en Jaap's) geval de meest logische optie. Zo slap om het weer bij Huub te zoeken.quote:
Naar Jaap gaan... dus wel bang om er alleen voor te staanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:12 schreef Marrije het volgende:
Claire: wat heel veel mensen denken, is dat ik veel van Huub zou pikken voor het spel, maar dat is niet zo, ik ben niet bang om er alleen voor te staan in het spel, dan ga ik gewoon naar Jaap.
Ik dacht eigenlijk... Wicardo was toch close met Lieke? Dus eerst Wicardo en LIeke volgt binnen enkele dagen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:12 schreef Desii het volgende:
Wat zit die Ricardo te blaten over Lieke..... wat een promopraatje
Lieke is er niet meer..... graag een ander onderwerp " Nienke of zo"
Waar ze eigenlijk mee zegt: Wicardo als het jullie lukt om Huub over de schreef te laten gaan... heeft Jaap een kans.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:12 schreef Marrije het volgende:
Claire: wat heel veel mensen denken, is dat ik veel van Huub zou pikken voor het spel, maar dat is niet zo, ik ben niet bang om er alleen voor te staan in het spel, dan ga ik gewoon naar Jaap.
ik heb het ook zitten denken... maar "keep my fingers crossed" Zoveel ellende in korte tijd, kunnen ze een die-hard streamer toch niet aan doenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk... Wicardo was toch close met Lieke? Dus eerst Wicardo en LIeke volgt binnen enkele dagen.
Ik denk dat Jaap in de ban is van formats bedenken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:20 schreef Leandra het volgende:
We zitten naar 2 nietszeggende gesprekjes te kijken omdat er op de Huub en Jaap stream snode plannen besproken worden??
joepiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ricardo wil maandag weer Rachel gaan doen
Nee wat moet je daarop ook zeggen, als hij je op 0% inschat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:32 schreef schatje het volgende:
Jaap wil met Claire omdat hij dan 100% kans heeft om te winnen en Claire dan 50%. Hij zei dit ook tegen haar waarop ze helemaal niets zei.
Gaaf ,ik ben zo blij als hij Rachel is en hij moet ook bij Brian en Amanda komen,dat is zo leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ricardo wil maandag weer Rachel gaan doen
Mazaru....... dat is DE manier om dit te bekijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:44 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk mag Huub best trots zijn op het feit dat al die lowlifes zich tot rat en del aangetrokken voelen, en bij hem geen connectie voelen.
Kudo's voor Huub
Het is gewoon irritant... laten ze gasten als Nienke in de Villa brengen.... dat was gewoon gezellig... Hoeveel mensen worden wel niet de villa ingebracht om wat te bewerkstelligen? Daarbij is het ook totale onzin. Waarom moeten wannabees uit elkaar gespeeld worden die elkaar zelf in spel het gevonden hebben?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:37 schreef schatje het volgende:
Ricardo gaat natuurlijk ook weer verslag uitbrengen aan Brian en Amanda die weer helemaal in hun nopjes zullen zien.
Nee, het is niet voorspelbaar Febo.
Okeeejjjj..... Rachel is er maandag weer..... Jipiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf ,ik ben zo blij als hij Rachel is en hij moet ook bij Brian en Amanda komen,dat is zo leuk.
Doe net of ik het leuk vind en dan gebeurt het niet.Want de febo doet altijd wat de streamers niet willen
Huub blijft er ook heel rustig onder. Ik denk dat hij het precies hetzelfde zietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Mazaru....... dat is DE manier om dit te bekijken
Je weet maar nooit.Alles hebben ze nog gedaan wat de streamers niet leuk vonden.Iedereen heeft haast een hekel aan Ricardo met zijn vulgaire gepraat en wat doen ze,hoppa Ricardo erin.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
[..]
Okeeejjjj..... Rachel is er maandag weer..... Jipie
(zou het helpen)
Ja, het is om te gieren zo leuk, Ricardo in een jurk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf ,ik ben zo blij als hij Rachel is en hij moet ook bij Brian en Amanda komen,dat is zo leuk.
Doe net of ik het leuk vind en dan gebeurt het niet.Want de febo doet altijd wat de streamers niet willen
Het is een kunst om met zo weinig materiaal er zo'n mooie OP neer te zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
De OP is af kinders, veel plezier![]()
Ik ben ff eten, tot zo
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
Ik ben ff eten, tot zo
Guuskee, ge zijt top, want....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
Ik ben ff eten, tot zo
Anders hebben ze ook niemandquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:25 schreef Dementor het volgende:
Laffe Rico is weer naar het rattenkamp getrokken.
Sorry voor de late reactie maar door het lezen van deze opmerking van Jaap druipt scripting er weer vanaf.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
Jaap over Natasia: Geloof me, op het moment dat ze d'r tieten moest verdienen was ze niet te genieten.
Geen idee, ik kom net binnen en ga ook heel snel weer weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
Begint Amanda al een beetje teut te worden?
Die verkeert toch in een constante staat van "teutheid"?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
Begint Amanda al een beetje teut te worden?
True. Refrase: is ze al dronken genoeg om Brian te irriteren?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
Die verkeert toch in een constante staat van "teutheid"?
Ja hoor, ook zo'n vaste waarde in hun relatie. Elke dag dronken is toch ook regelmaat?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Refrase: is ze al dronken genoeg om Brian te irriteren?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
enerverender dan de streams in elk gevalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:53 schreef schatje het volgende:
Ik ga Documentaire: Louis Theroux - America's most hated family kijken.
Het wordt toch een saaie avond.
Als ze Bri irriteerd, echt irriteerd dan helpt zelfs rood petje roepen niet meer, dan zou ik m'n toevlucht nemen tot: SECURITEEEE,WHEEEEEELP!quote:
Yep, hij is al druk bezig om haar te negeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een "Marijke Helwegen" gedaan heeft....of een Lola Ferrari, kan ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat toch met die lippen van de eventuele winnares van dat hok?
[ afbeelding ]
Dat moet toch irritant zijn voor die twee dombo'squote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt aan Brian wat het woord moyenne betekent. Hij moet het antwoord schuldig blijven.
Hedonist is ook lastig. Huub komt binnen en ....tadaaaa, daar zijn de antwoorden. Wat is het toch een kutkabouter, zo bijdehand.
Ik hou d'r vanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat moet toch irritant zijn voor die twee dombo's
wat ist BQ... zoek je ruzie..... Huub is cewl.... dus wil je je schmoel wel ff dimme, damequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt aan Brian wat het woord moyenne betekent. Hij moet het antwoord schuldig blijven.
Hedonist is ook lastig. Huub komt binnen en ....tadaaaa, daar zijn de antwoorden. Wat is het toch een kutkabouter, zo bijdehand.
Edit: Amanda is op bladzijde 2 van het boek "Komt een vrouw bij de dokter" en is nu het spoor al bijster.![]()
En ze houdt nog wel haar vingertje op iedere lettergreep.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Edit: Amanda is op bladzijde 2 van het boek "Komt een vrouw bij de dokter" en is nu het spoor al bijster.![]()
Ze schijnt ook hele lelijke voeten te hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda heeft wel een erg matig kontje zeg
Ben je gek, die kutkabouter stelt toch niks voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:27 schreef -Blurk- het volgende:
Dat moet toch irritant zijn voor die twee dombo's
Ruzie met Desii die dol is op Ivar..... Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:29 schreef Desii het volgende:
wat ist BQ... zoek je ruzie..... Huub is cewl.... dus wil je je schmoel wel ff dimme, dame![]()
Och jah, als er nix meer gebeurd op de streams, zullen we in de COS maar het "goeie" voorbeeld geven
Joh, dat doet ze al sinds Melissa in dat hok kwam. Dat vinden streamers geil denkt ze.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan je altijd nog naar de Russische BB gaan kijken, dat is een stuk vermakelijkerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruzie met Desii die dol is op Ivar..... Ik dacht het niet.
On Topic: Er gebeurt geen flikker.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Ik ken dat boek niet maar ik schat zo dat er te weinig plaatjes in staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
en de clue duurt ook erg lang.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ken dat boek niet maar ik schat zo dat er te weinig plaatjes in staan.
Geen. Op het paar Gucci sneakers op de cover na ... Dat daar ook Zorgvlied (begraafplaats in A'dam) bijstaat, zal wel een detail zijn dat Amanda is ontgaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:50 schreef Frasier het volgende:
Ik ken dat boek niet maar ik schat zo dat er te weinig plaatjes in staan.
Kluun is niet "my kind of guy" maar ik ben wel voor Ajax.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het boek met een wrang soort plezier gelezen, maar om nu te zeggen dat het moeilijke literatuur is.
Kijk dat is heerlijk!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog naar de Russische BB gaan kijken, dat is een stuk vermakelijker
http://www.youtube.com/watch?v=051oVd7uMqE
Ze worden daar gewoon verwijderd als ze grappen en grollen??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
Over BB gesproken, gaat lekker in Duitsland.
BB Duitsland
Zo heerlijk politiek incorrectquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
Over BB gesproken, gaat lekker in Duitsland.
BB Duitsland
Een willekeurige hamburger bestellen bij de Mac is voor Amanda al diepgaand.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:17 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als zij in een voor haar diep gesprek zit.
Klopt ja...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een willekeurige hamburger bestellen bij de Mac is voor Amanda al diepgaand.
Dan zou ik van jou een post willen zien met de tekst: "FLIKKER OP WICAWDO!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:19 schreef PeterNB het volgende:
Nou, ik kom weer thuis en Wicawdo is alweeeeer over zijn homosexualiteit
bezig. Jezus zeg, als ik d'r zoveel over zou lullen zou ik geen tijd meer over
hebben voor LEUKE dingen
Ze heeft natuurlijk het boek van Beckham gelezen he en dan is het toch echt lipjes getuit en borstjes vooruitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Heujquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zou ik van jou een post willen zien met de tekst: "FLIKKER OP WICAWDO!"
![]()
Goedenavond allen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |