joepiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ricardo wil maandag weer Rachel gaan doen
Nee wat moet je daarop ook zeggen, als hij je op 0% inschat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:32 schreef schatje het volgende:
Jaap wil met Claire omdat hij dan 100% kans heeft om te winnen en Claire dan 50%. Hij zei dit ook tegen haar waarop ze helemaal niets zei.
Gaaf ,ik ben zo blij als hij Rachel is en hij moet ook bij Brian en Amanda komen,dat is zo leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ricardo wil maandag weer Rachel gaan doen
Mazaru....... dat is DE manier om dit te bekijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:44 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk mag Huub best trots zijn op het feit dat al die lowlifes zich tot rat en del aangetrokken voelen, en bij hem geen connectie voelen.
Kudo's voor Huub
Het is gewoon irritant... laten ze gasten als Nienke in de Villa brengen.... dat was gewoon gezellig... Hoeveel mensen worden wel niet de villa ingebracht om wat te bewerkstelligen? Daarbij is het ook totale onzin. Waarom moeten wannabees uit elkaar gespeeld worden die elkaar zelf in spel het gevonden hebben?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:37 schreef schatje het volgende:
Ricardo gaat natuurlijk ook weer verslag uitbrengen aan Brian en Amanda die weer helemaal in hun nopjes zullen zien.
Nee, het is niet voorspelbaar Febo.
Okeeejjjj..... Rachel is er maandag weer..... Jipiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf ,ik ben zo blij als hij Rachel is en hij moet ook bij Brian en Amanda komen,dat is zo leuk.
Doe net of ik het leuk vind en dan gebeurt het niet.Want de febo doet altijd wat de streamers niet willen
Huub blijft er ook heel rustig onder. Ik denk dat hij het precies hetzelfde zietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Mazaru....... dat is DE manier om dit te bekijken
Je weet maar nooit.Alles hebben ze nog gedaan wat de streamers niet leuk vonden.Iedereen heeft haast een hekel aan Ricardo met zijn vulgaire gepraat en wat doen ze,hoppa Ricardo erin.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
[..]
Okeeejjjj..... Rachel is er maandag weer..... Jipie
(zou het helpen)
Ja, het is om te gieren zo leuk, Ricardo in een jurk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf ,ik ben zo blij als hij Rachel is en hij moet ook bij Brian en Amanda komen,dat is zo leuk.
Doe net of ik het leuk vind en dan gebeurt het niet.Want de febo doet altijd wat de streamers niet willen
Het is een kunst om met zo weinig materiaal er zo'n mooie OP neer te zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
De OP is af kinders, veel plezier![]()
Ik ben ff eten, tot zo
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
Ik ben ff eten, tot zo
Guuskee, ge zijt top, want....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
Ik ben ff eten, tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |