Nee, maar goed, dat is nooit zo geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig behoor ik niet bij "de meeste vrouwen".
Of worstjes en balletjes!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
We kunnen ook met worstjes gaan spelen though, wat ik straks ga doen bijvoorbeeld
Hoiquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:39 schreef leonieke het volgende:
Ik een andere buik
Is nu het derde weekend op rij dat ik zo'n last van krampen heb.
Dat zou wel eens kunnenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ontwenningsverschijnselen omdat je niet werkt?
Dat weet je toch?quote:In welk land woon jij eigenlijk
Zie je ze al op een rij zitten in de zetel?quote:
Nou ja, ik lees vandaag dat Belgie niet meer bestaat. Dus vroeg me af waar je dan wel woontquote:
quote:Lionel Richie betreedt in september het podium in het Gelredome. "Ik ga intiem worden met mijn 30.000 beste vrienden."
Het heeft volgens mij een andere lading dan die in het nederlands.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. al moet hij nog wel even opzoeken wat "intiem" eigenlijk betekent. Ongeveer.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees vandaag dat Belgie niet meer bestaat. Dus vroeg me af waar je dan wel woont
quote:
De bron noemde fles alquote:Bart De Wever: "België bestaat niet meer"
"België heeft bestaan, maar bestaat niet meer", stelt N-VA-voorzitter Bart De Wever in een interview met de krant La Libre Belgique.
"We zien vandaag de ontdubbeling van de Belgische natie. De politieke partijen zijn opgesplitst, het Belgische netwerk verdampt", zegt De Wever, die ook spreekt van een "evolutie op lange termijn".
Onophoudelijk proces
"Ik zie niet in waarom dit zou stoppen. (...) Ik ben behoudsgezind, niet revolutionair. Veel zal ook afhangen van de evolutie van Europa. Voor mij is België al een supranationaal niveau. Een nationaal niveau vergt een democratie met een zekere homogeniteit. België is louter een permanent diplomatiek overleg tussen twee landen".
"Verdamping van België"
"Ik denk dat die evolutie zal leiden tot een verdamping van België", stelt hij. "Brussel is een kind van België, het behoort toe aan de Brusselaars, maar ook aan de andere gewesten. De Walen zullen er altijd welkom zijn. We gaan geen muren bouwen", zegt De Wever.
De N-VA-voorzitter ziet in de toekomstige federale regering geen N-VA-minister, maar zegt dat de partij bereid is over haar standpunt te praten tijdens een vertrouwensstemming.
Geen engagement grote staatshervorming
Het Octopusoverleg biedt volgens hem geen engagementen voor een grote staatshervorming. "Er staat niets in die tekst. Het is gewoon een tekst van mensen die het over niets eens waren en die besloten hebben dat er over alles te praten valt", zegt hij. (belga/vsv)
Goed planquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:53 schreef leonieke het volgende:
Bart is een beetje een rare kwiet... En is eigenlijk wel voor "vlaanderen onafhankelijk" denk ik
Kijk ze en truste alvastquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:55 schreef leonieke het volgende:
ik ga eens afsluiten. Nog een beetje tv kijken
Succes!quote:Op zondag 16 maart 2008 10:53 schreef leonieke het volgende:
Wij gaan eens zien wat voor promostunt Reynaers heeft met z'n ramen
En wat moet je doen dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Weet nog niet wat ik ga doen.
Wel wat ik zou moeten doen
Doen dan maar hequote:
Dat klinkt wel heel engquote:Op zondag 16 maart 2008 11:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Doen dan maar he
Ik ga denk ik maar eens wat doen voor het reīntegratiebureau, heb ik ook nog wat nuttigs gedaan vandaag!
Dat klinkt wel heel lekkerquote:Op zondag 16 maart 2008 11:59 schreef leonieke het volgende:
Ik ga denk ik nog wat slapen deze namiddag
Ik zit weer vol goeie ideeënquote:Op zondag 16 maart 2008 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel lekker
Ga ik ook nog wel doen
Heeft meteen mijn rug weer rust
Je kan het ook welquote:Op zondag 16 maart 2008 12:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zit weer vol goeie ideeën![]()
Bij mij zal het wel voornamelijk tegen de hoofdpijn zijn
Dat laatste heb ik zelf niet echt in de hand héquote:Op zondag 16 maart 2008 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het ook wel![]()
ondanks dat je in een niet meer bestaand land woont
Emigrerenquote:Op zondag 16 maart 2008 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik zelf niet echt in de hand hé
Jammer wel tochquote:Op zondag 16 maart 2008 12:36 schreef leonieke het volgende:
Ik denk echt niet dat het er zo vlug zal van komen hoor dat België zal splitsen
Ik denk dat ze terug is van het etenquote:
Dat bedoelde ik nietquote:
Waarom keek je, de muziek of de film?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, net een film gezien
Muziek van Queen en Brian May
en prachtige beelden!
Ik zag op de site van Brian May staan dat de film op dvd werd uitgebracht, dus ben ik em gaan downloaden en kijkenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom keek je, de muziek of de film?
rukweerquote:
Ben net wel ff buiten geweest, maar echt lekker was het niet neequote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
rukweer
kan niet naar buiten
baal als een stekker
verder als ik niets doe gaat t lekker
Heb je er speciaal een boek voor gekocht?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, en flikker volgend jaar maar lekker een end aan de kant met je boekenweekgeschenk
691 km zonder controle. Alleen begrensd doordat ik er zelf mee ophield
het was de volle rit druk?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, knaters hoere druk
Ik had een enkeltje Zwolle gekocht, en daar een secondantje die me een Bernlefje zou overhandigen. Die geraakte er niet door en heeft hem maar door het open raam geschoven. Vervolgens hebben we gezellig 106 km lang per SMS contact gehouden terwijl we 3 meter van elkaar zaten
Zat er een beetje in dat het druk zou zijn idd.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, knaters hoere druk
Ik had een enkeltje Zwolle gekocht, en daar een secondantje die me een Bernlefje zou overhandigen. Die geraakte er niet door en heeft hem maar door het open raam geschoven. Vervolgens hebben we gezellig 106 km lang per SMS contact gehouden terwijl we 3 meter van elkaar zaten
Hij op het balkon en ik in de coupe. Was staan in het gangpad, geen doorkomen aan..quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij op het balkon en ik in de coupe. Was staan in het gangpad, geen doorkomen aan..
10% gewijzigdquote:Op zondag 16 maart 2008 22:13 schreef qu63 het volgende:
Net weer een Film gezien, wel een heel ander genre!
hmz, na de eerste 25 minuten snap ik er nog niet veel vanquote:Op zondag 16 maart 2008 22:25 schreef qu63 het volgende:
En nu ga ik I'm Not There kijken
Film over Bob Dylan
hoiquote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, nou allemaal weer wakker worden
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:16 schreef leonieke het volgende:
We zijn gisteren nog even gaan curieuzeneuzen op de werf. Kwestie dat niet alleen onze toekomstige buren weten hoe ver (of zeg ik beter hoog?) het precies staat met de bouw![]()
*trommelgeroffel*
Ze zijn bezig met alle buitenmuren van het verdiepDus niet alleen die ene muur van 12 meter, maar ook al de voorgevel, achtergevel en andere zijgevel
De twee langste gevels staan ondertussen 6 snelbouwstenen hoog (ik denk ongeveer 90 cm ofzo) en de gevelsteen staat er uiteraard ook al voor gemetst
![]()
Binnenkort als het nog niet te donker is foto's gaan nemen want gisteren was het rond 21u écht al te donker.
Niet naar de weersvoorspelling voor komende week kijken danquote:Op maandag 17 maart 2008 09:09 schreef leonieke het volgende:Inderdaad, Marc
![]()
Als het nu vlug terug goed weer wordt, zal de ruwbouw er misschien vlugger dan verwacht staan
Ga naar huis?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen zin in werken, mijn rug wil nog niet helemaal, en ik wil hier niet zijn in dit pand
Ah, jij tempert het gewoonquote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet naar de weersvoorspelling voor komende week kijken dan
Nee, t druk om dat te doen. Ga wel vroeger want moet vanmiddag nog naar de fysioquote:
kan je wel wat doen met je rug dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, t druk om dat te doen. Ga wel vroeger want moet vanmiddag nog naar de fysio
Kan me een stuk beter bewegen dan afgelopen dinsdag. Alleen als ik te lang zit gaat het echt pijn doenquote:
Wie weet valt het meequote:
Naar huis dusquote:Op maandag 17 maart 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan me een stuk beter bewegen dan afgelopen dinsdag. Alleen als ik te lang zit gaat het echt pijn doen
Al ging het staan net ook niet echt lekker.
Volgende maakquote:Op maandag 17 maart 2008 10:08 schreef leonieke het volgende:
Hier is het vooral donderdag, vrijdag en zaterdag denk ik. Maar volgende maak maandag, dinsdag en woensdag is er bouwverlof.
Ze gaan het niet afkrijgen tegen woensdag volgens mijMerde
nog maar 4 uur en 11 minuten dus!quote:
Je mag mijn rug wel hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:56 schreef Ynske het volgende:
moggeh
iemand een nieuwe rug en nek voor me?
Hoiquote:Op maandag 17 maart 2008 11:00 schreef Kuukske het volgende:
En goedemorgen natuurlijk allemaal!
geloof niet dat ik er dan op vooruit gaquote:
Ku!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:00 schreef Kuukske het volgende:
En goedemorgen natuurlijk allemaal!
Soort van wel ja, maar hij komt wel met de (bijna) zekerheid dat ie binnen een jaar weer een keer niet goed werktquote:Op maandag 17 maart 2008 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof niet dat ik er dan op vooruit ga
doet ie t inmiddels weer?
mn rug is meer omdat ik vannacht in een onmogelijke kronkel gelegen hebquote:Op maandag 17 maart 2008 11:10 schreef qu63 het volgende:
Yns!
Nog steeds last van je rug door je slippartij
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn rug is meer omdat ik vannacht in een onmogelijke kronkel gelegen heb
tja als ik dat eens wistquote:
Goed goed... korte week deze week.quote:
Maak stond een beetje te veel in mijn zinquote:Op maandag 17 maart 2008 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende maak
Waarom sta jij er niet bij met je zweep dan
Doe je de mijne ook evenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef Ynske het volgende:was net aan t tellen,
ben fotos aan t bewerken, moet er nog 79 zucht
Dat kan toch prima met een laptop op locatiequote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maak stond een beetje te veel in mijn zin![]()
Omdat ik hier overgangsmaatregelen moet formuleren![]()
Ik ben bezig om alle Queen concerten die ik heb een beetje te ordenenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef Ynske het volgende:was net aan t tellen,
ben fotos aan t bewerken, moet er nog 79 zucht
Yep. Lang leve het ambtenarisme!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
Vrijdag vrij?
nehquote:
Lekkerquote:
Die van mij zijn ouderquote:Op maandag 17 maart 2008 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh
dit is allemaal nog van een oudmeet in jan
toch maar niet naar luxemburg?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb eigenlijk do, vr en di vrij, maar ga het maar inleveren.
Mijn rug wil nog niet helemaal en om dan een uur of 4 a 5 in de trein te gaan zitten ....... en de weersverwachting is matig tot slecht. Ga over een week of 2 wel danquote:
das idd dan minder jaquote:Op maandag 17 maart 2008 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rug wil nog niet helemaal en om dan een uur of 4 a 5 in de trein te gaan zitten ....... en de weersverwachting is matig tot slecht. Ga over een week of 2 wel dan
Daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch prima met een laptop op locatie
Zo nu en dan even met je zweep slaan, maar verder kan je gewoon doorwerken danquote:Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk inMisschien beter zelfs als ik minder gestoord word
gelukkig nietquote:
Maar geen storm in het vooruitzichtquote:Op maandag 17 maart 2008 14:09 schreef Ynske het volgende:
oef vrijdag weer werken
3 weken nadat t allemaal gebeurt is dezelfde dienst werken, dus ook op t zelfde tijdstip naar huis
Dat mag wel, alleen moet je je er neit te veel door laten weerhouden. Je bent vroeger ook wel een van je fiets gedonderd, maar je ouders zetten je er gewoon weer opquote:
das wel erg lang meteen jaquote:Op maandag 17 maart 2008 14:27 schreef Ynske het volgende:
tis niet t punt van t rijden
dat doe ik alwel weer
een beetje dan
tis meer dat t meteen de eerste dag een dienst is van 9.75 uur
en dat klote tijdstip dat je naar huis moet rijden
yepzquote:Op maandag 17 maart 2008 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
das wel erg lang meteen ja
Je hebt zeker al geprobeerd het te wijzigen?
reīntegreren/rustig aan beginnen kennen ze inderdaad nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
maar daar werken ze niet aan mee
uitzendbureau net gesproken en die hebben zoiets van als je weer kunt/wilt gaan werken dan ben je beter en kun je dus ook gewoon die lange dagen werken
zucht, daar heb je dus ook niets aan
denk je dat ik me bezig gehouden heb met solliciteren de laatste 3 weken?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
reīntegreren/rustig aan beginnen kennen ze inderdaad niet
Heb je al wel een andere baan op het oog?
Neequote:Op maandag 17 maart 2008 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je dat ik me bezig gehouden heb met solliciteren de laatste 3 weken?
ik ben nauwelijks achter de pc geweest, en niet echt de behoefte gehad om wat te zoekenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
NeeIk neem aan dat je als eerste aan je rust e.d. hebt gedacht ja. Maar je had toch ook rond kunnen kijken? Niet meteen solliciteren, maar gewoon kijken wat er nu te doen is..
Ik heb vorige week, als onderdeel van mn reīntegratietraject, een beroepskeuze/interesse-test gedaan. Het kost alleen wat...quote:Op maandag 17 maart 2008 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks achter de pc geweest, en niet echt de behoefte gehad om wat te zoeken
zou t nu idd wel kunnen doen, maar dan moet je wel weten wat je wil
Meteen al bij de fysio geweest?quote:
lekker hete douchequote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, zo douchen en dan langzaam richting fysio,
t is nu wel redelijk los
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Weer thuis, hoef niet meer terug te komen, laatste restje moet vanzelf beter gaan.
En moet naar de sportschool
Als ze daar stabiliserende oefeningen voor de ruggegraat hebben zou dat kunnen jaquote:
Hockey lijkt me nou niet heel goed voor je rugquote:Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze daar stabiliserende oefeningen voor de ruggegraat hebben zou dat kunnen ja
Hockeyen komt wel weer
juist de discipline om je rug recht te houden is errug fijnquote:Op maandag 17 maart 2008 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hockey lijkt me nou niet heel goed voor je rug
Ik zou dat toch een beetje willen nuanceren Kuukske.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou dat toch een beetje willen nuanceren Kuukske.
Driehonderdzevenentwintig bonbons zijn inderdaad zéér slecht voor je.
Maar je loopt toch juist veel gebukt?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist de discipline om je rug recht te houden is errug fijn
Die zag ik ook jaquote:Op maandag 17 maart 2008 19:28 schreef qu63 het volgende:
Fles: Bank trapt niet in cheque van half miljard
5 ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou dat toch een beetje willen nuanceren Kuukske.
Driehonderdzevenentwintig bonbons zijn inderdaad zéér slecht voor je.
Deze is beter trouwens: Belg beboet voor ziektequote:Op maandag 17 maart 2008 19:28 schreef qu63 het volgende:
Fles: Bank trapt niet in cheque van half miljard
Mwah, ik heb 20 jaar gehockeyd en pas last van mijn rug gekregen toen ik stoptequote:Op maandag 17 maart 2008 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hockey lijkt me nou niet heel goed voor je rug
Speelde jij met een holle of bolle rugquote:Op maandag 17 maart 2008 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist de discipline om je rug recht te houden is errug fijn
euhquote:Op maandag 17 maart 2008 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speelde jij met een holle of bolle rug
Als je de bal hebt wel ja, maar dat is niet het grootste deel van de wedstrijd.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar je loopt toch juist veel gebukt?
Of kijk ik te weinig hockey?
Zal wel een bolle zijn geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
euh
door de knieen
en zogoed als geen last gehad van rug
hihi want?quote:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:11 schreef Ynske het volgende:
ik heb echt zin om weer te gaan spelen
zie je, nog een reden om werk voor overdag te zoeken
Zelden helaas, zijn meestal mannen wedstrijdenquote:Op maandag 17 maart 2008 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hockey?
Dat zijn toch die studio-sport afleveringen met het opwaaiende rokje van Fatima?
uhuhquote:Op maandag 17 maart 2008 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel he
Kut. En het schaatsseizoen is ook net overquote:Op maandag 17 maart 2008 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelden helaas, zijn meestal mannen wedstrijden
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelden helaas, zijn meestal mannen wedstrijden
En wat zei die ervan?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh
heb overigens manager ingeschakeld om vrijdag minder uren te werken
Dat kut mist er nou net aan jaquote:Op maandag 17 maart 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut. En het schaatsseizoen is ook net over
Hebben die ook opwaaiende rokjes of wat?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef Ynske het volgende:
en dat is meteen t enige goede aan de NOS sport
hij kon me goed begrijpen en gaat morgen overleggen met de planning dat iemand maar een deel van de dienst overneemtquote:
Mooi zoquote:Op maandag 17 maart 2008 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij kon me goed begrijpen en gaat morgen overleggen met de planning dat iemand maar een deel van de dienst overneemt
dus ben benieuwd
Past wel redelijk hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef Ynske het volgende:
hmm, klinkt oud, maar misschien is trimhockey voorlopig wat voor me, kan ik ook wel eens overslaan door werk enzo
Was je weer aan het zweefvliegen of zo?quote:
Mooi zoquote:Op maandag 17 maart 2008 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij kon me goed begrijpen en gaat morgen overleggen met de planning dat iemand maar een deel van de dienst overneemt
dus ben benieuwd
Jullie stonden niet in GC!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
We zijn nochtans niet zo ver weg gelopen
wel man, jij met je wannabee hax0rz scripts gedoetjes altijdquote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jullie stonden niet in GC!
Zal wel iets fout gegaan zijn met laden dan
Die doen niets met de topiclijstquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel man, jij met je wannabee hax0rz scripts gedoetjes altijd
Ook weinig voor een goede topiclijst blijkbaarquote:
Test eens met iets anders wil jequote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:37 schreef mcDavid het volgende:
Belg krijgt boete na kotsen op straat testlinkje
Ik hier?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!
Tja, wat wil je met kebab, het zal wel in de aanbieding zijn geweest.quote:
Dat valt te zien bij het plaats delict.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:24 schreef leonieke het volgende:
Kebab is![]()
En nee, ik wil niet weten wat er al dan niet in zit
Ik dacht ik neem een toepasselijke!quote:
Rust als in; weinig werken/dingen doen oid?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
Sjowhan [afbeelding]
Wel oke-ig, moet nu met rust en binnenkort sport zelf het laatste stukje goed krijgen.
En hoe is het met jou?
Rust in als niet teveel zitten, dan heb ik het meeste last. En nog niet te zwaar belasten (kansloos bij mijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Rust als in; weinig werken/dingen doen oid?
Hier gaat alles wel oké dacht ik zo. Lekker weer aan het werk, vriendin op de trein gezet vanochtend voor 2 daagjes school/ontspanning (di-do) ergens ver weg op een camping.
Vanavond rijden voor narcissenverkoop, druk druk druk dus
Volgens mij heb ík dat zelfs opgevangen hier!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Vriendin? Sjow? Vertel eens? Wat heb ik gemist?
Ik heb tegenwoordig zoveel te doen in het leven. Ik mis een hoop.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:41 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij heb ík dat zelfs opgevangen hier!
kan zijn dat mijn zintuigen wat overgevoelig zijn voor het woord "vriendin"![]()
Smoesjesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zoveel te doen in het leven. Ik mis een hoop.
T is redelijk besproken hier, dus dat kan je best opgevangen hebben jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij heb ík dat zelfs opgevangen hier!
kan zijn dat mijn zintuigen wat overgevoelig zijn voor het woord "vriendin"![]()
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
Smoesjes
Is het iemand die we kennen? Is ze leuk? Is ze aardig? Heeft ze moeite met het moderatiegebeid van Sjow??quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
T is redelijk besproken hier, dus dat kan je best opgevangen hebben ja
"pics?"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het iemand die we kennen? Is ze leuk? Is ze aardig? Heeft ze moeite met het moderatiegebeid van Sjow??
Volgens mij niet, en de rest met je aan Sjow vragenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het iemand die we kennen? Is ze leuk? Is ze aardig? Heeft ze moeite met het moderatiegebeid van Sjow??
Mits suitable for work.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef mcDavid het volgende:
"pics?"
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:57 schreef mcDavid het volgende:
Je bedoelt: achter een linkje.
is een conference call niet handiger dan? Dan kan je gewoon nog wat ander werk doen ondertussenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een totale vernietiging van werktijd zijn dit soort vergadering toch ook
11 mensen een uur lang vasthouden met gezeik waar niemand wat aan heeft![]()
Gebruikers hčquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kan hier niet hoor, ze raken al in de war door de term 'conference call' [afbeelding]
Ohjee!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kan hier niet hoor, ze raken al in de war door de term 'conference call'
Denk wel dat ze gebruiken ja, maar genoeg zal het niet zijnquote:
Dat heb ik geprobeerd, maar mocht niet weg blijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ohjee!
Volgende keer zeggen dat je wel belangrijkere dingen te doen hebt
Geef ze eens wat ander spulquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk wel dat ze gebruiken ja, maar genoeg zal het niet zijn
'Vergeten' dat er een vergadering is en je de notulen laten mailen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar mocht niet weg blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |