Nee, maar goed, dat is nooit zo geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig behoor ik niet bij "de meeste vrouwen".
Of worstjes en balletjes!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
We kunnen ook met worstjes gaan spelen though, wat ik straks ga doen bijvoorbeeld
Hoiquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:39 schreef leonieke het volgende:
Ik een andere buik
Is nu het derde weekend op rij dat ik zo'n last van krampen heb.
Dat zou wel eens kunnenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ontwenningsverschijnselen omdat je niet werkt?
Dat weet je toch?quote:In welk land woon jij eigenlijk
Zie je ze al op een rij zitten in de zetel?quote:
Nou ja, ik lees vandaag dat Belgie niet meer bestaat. Dus vroeg me af waar je dan wel woontquote:
quote:Lionel Richie betreedt in september het podium in het Gelredome. "Ik ga intiem worden met mijn 30.000 beste vrienden."
Het heeft volgens mij een andere lading dan die in het nederlands.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. al moet hij nog wel even opzoeken wat "intiem" eigenlijk betekent. Ongeveer.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees vandaag dat Belgie niet meer bestaat. Dus vroeg me af waar je dan wel woont
quote:
De bron noemde fles alquote:Bart De Wever: "België bestaat niet meer"
"België heeft bestaan, maar bestaat niet meer", stelt N-VA-voorzitter Bart De Wever in een interview met de krant La Libre Belgique.
"We zien vandaag de ontdubbeling van de Belgische natie. De politieke partijen zijn opgesplitst, het Belgische netwerk verdampt", zegt De Wever, die ook spreekt van een "evolutie op lange termijn".
Onophoudelijk proces
"Ik zie niet in waarom dit zou stoppen. (...) Ik ben behoudsgezind, niet revolutionair. Veel zal ook afhangen van de evolutie van Europa. Voor mij is België al een supranationaal niveau. Een nationaal niveau vergt een democratie met een zekere homogeniteit. België is louter een permanent diplomatiek overleg tussen twee landen".
"Verdamping van België"
"Ik denk dat die evolutie zal leiden tot een verdamping van België", stelt hij. "Brussel is een kind van België, het behoort toe aan de Brusselaars, maar ook aan de andere gewesten. De Walen zullen er altijd welkom zijn. We gaan geen muren bouwen", zegt De Wever.
De N-VA-voorzitter ziet in de toekomstige federale regering geen N-VA-minister, maar zegt dat de partij bereid is over haar standpunt te praten tijdens een vertrouwensstemming.
Geen engagement grote staatshervorming
Het Octopusoverleg biedt volgens hem geen engagementen voor een grote staatshervorming. "Er staat niets in die tekst. Het is gewoon een tekst van mensen die het over niets eens waren en die besloten hebben dat er over alles te praten valt", zegt hij. (belga/vsv)
Goed planquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:53 schreef leonieke het volgende:
Bart is een beetje een rare kwiet... En is eigenlijk wel voor "vlaanderen onafhankelijk" denk ik
Kijk ze en truste alvastquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:55 schreef leonieke het volgende:
ik ga eens afsluiten. Nog een beetje tv kijken
Succes!quote:Op zondag 16 maart 2008 10:53 schreef leonieke het volgende:
Wij gaan eens zien wat voor promostunt Reynaers heeft met z'n ramen
En wat moet je doen dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Weet nog niet wat ik ga doen.
Wel wat ik zou moeten doen
Doen dan maar hequote:
Dat klinkt wel heel engquote:Op zondag 16 maart 2008 11:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Doen dan maar he
Ik ga denk ik maar eens wat doen voor het reīntegratiebureau, heb ik ook nog wat nuttigs gedaan vandaag!
Dat klinkt wel heel lekkerquote:Op zondag 16 maart 2008 11:59 schreef leonieke het volgende:
Ik ga denk ik nog wat slapen deze namiddag
Ik zit weer vol goeie ideeënquote:Op zondag 16 maart 2008 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel lekker
Ga ik ook nog wel doen
Heeft meteen mijn rug weer rust
Je kan het ook welquote:Op zondag 16 maart 2008 12:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zit weer vol goeie ideeën![]()
Bij mij zal het wel voornamelijk tegen de hoofdpijn zijn
Dat laatste heb ik zelf niet echt in de hand héquote:Op zondag 16 maart 2008 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het ook wel![]()
ondanks dat je in een niet meer bestaand land woont
Emigrerenquote:Op zondag 16 maart 2008 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik zelf niet echt in de hand hé
Jammer wel tochquote:Op zondag 16 maart 2008 12:36 schreef leonieke het volgende:
Ik denk echt niet dat het er zo vlug zal van komen hoor dat België zal splitsen
Ik denk dat ze terug is van het etenquote:
Dat bedoelde ik nietquote:
Waarom keek je, de muziek of de film?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, net een film gezien
Muziek van Queen en Brian May
en prachtige beelden!
Ik zag op de site van Brian May staan dat de film op dvd werd uitgebracht, dus ben ik em gaan downloaden en kijkenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom keek je, de muziek of de film?
rukweerquote:
Ben net wel ff buiten geweest, maar echt lekker was het niet neequote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
rukweer
kan niet naar buiten
baal als een stekker
verder als ik niets doe gaat t lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |