Die hebben we al in de vorm van de Betuweroute en de HSL zuidquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat liefNog even wachten, en we hebben straks: Het Miljardenlijntje
Speesjoal'n loadpletse vur de koei'nquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:06 schreef JeePee83 het volgende:
22 miljoen ook gewoon voor Leeuwarden Werpsterhoek. Wat wordt dat voor OV terminal.
Dat klinkt als Limburgsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oowe. Miskien het er dan de wisselkuurse d'r iets mit van te doene
Oftewel Alkmaar - Leeuwarden zonder stop? Een dienst die nu (met stops) als bus gereden wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:25 schreef ghizzer het volgende:
persoonlijk lijkt mij een spoorlijn Anna Pauwlona - Dronrijp (vanaf Dronrijp richting Leeuwarden/Groningen capaciteit uitbreiden/dubbelspoor aanleggen)
Er is immers een grote markt voor mensen uit Dronrijp die een dagje willen shoppen in het bruisende Anna Paulowna.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:25 schreef ghizzer het volgende:
persoonlijk lijkt mij een spoorlijn Anna Pauwlona - Dronrijp (vanaf Dronrijp richting Leeuwarden/Groningen capaciteit uitbreiden/dubbelspoor aanleggen) een stuk lucratiever dan een lijntje Heerenveen Groningen.
euh.... ik zeg niet dat de treinen daar moeten stoppen, maar dit is geografisch het meest logisch, omdat dat simpelweg de kortsteweg is tussen de spoorlijnen in Noord-Holland en Friesland. Dus in het vervolg, eerst goed lezen en nadenken en daarna pas blaten! Dankuwel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is immers een grote markt voor mensen uit Dronrijp die een dagje willen shoppen in het bruisende Anna Paulowna.
Hou toch eens op met luchtkastelen, bouw spoor dat enig nut heeft. Die Zuiderzeelijn, die zou nut hebben, de Hanzelijn is een lapmiddeltje.
't zullen er voorlopig niet veel zijn nee, als je ziet waar het zo ongeveer moet komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
En het is maar afwachten hoeveel passagiers er op dat station in en uit zullen stappen. Ik denk dat het er helemaal niet veel zullen zijn.
Volgens mij krijgen ze daar gesubsidieerde krokketen van de FEBOquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
het zal tenminste toch niet om 22 miljoen ECHTE euro's gaan?![]()
Maar de kortste weg leidt niet langs enige plaats van betekenis, dus zouden alleen langeafstandsreizigers er iets aan hebben, en voor hun is dit een onwijze omweg. Helaas is dit dus geen economisch rendabele oplossing. Ook bedankt!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
euh.... ik zeg niet dat de treinen daar moeten stoppen, maar dit is geografisch het meest logisch, omdat dat simpelweg de kortsteweg is tussen de spoorlijnen in Noord-Holland en Friesland. Dus in het vervolg, eerst goed lezen en nadenken en daarna pas blaten! Dankuwel.
Oh wacht, ik was op het verkeerde been gezet door het woordje "persoonlijk". Zo van "persoonlijk ben ik wel voor een directe HSL van mijn voordeur naar de friettent, laten we dat doenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:25 schreef ghizzer het volgende:
persoonlijk lijkt mij een spoorlijn Anna Pauwlona - Dronrijp (vanaf Dronrijp richting Leeuwarden/Groningen capaciteit uitbreiden/dubbelspoor aanleggen) een stuk lucratiever dan een lijntje Heerenveen Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |