Maar dan zouden ze ook 24-7 bij Markplaats moeten rondhangen, want daar gebeurt misschien nog wel het meeste.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Steeksgewijs controleren hoeveel een online ticketbureau heft voor een kaartje, en dan forse boetes uitdelen als die grens van 20% bovenop de normale ticketprijs wordt overschreden.
Ja dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:10 schreef Grobbel het volgende:
Ging jij vanavond nog naar Alamo Race Track?
Je moet het ook gewoon sociaal aanpakken. Als in die topic iemand z'n kaarten voor belachelijke prijzen gaat verkopen omdat 'ie ineens "op vakantie gaat", dan wordt 'ie als een paria behandelt. En terecht!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze ook 24-7 bij Markplaats moeten rondhangen, want daar gebeurt misschien nog wel het meeste.
Ik wilde binnenkort eens NDRGRND proberen met een vriend van me, vanaf hoe laat wordt het daar leuk? The move op zaterdag begint me de strot uit te komen, alleen de donderdag is nog leuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
Oh ja tofste Pasen ooit dit jaar. Zondag naar Patrick Watson en maandag naar de buideldiertjes
En ik ben gister getackeld in NDRGRND omdat een huppel-emootje te veel Passoa op had en gigantisch hard van de trap af kletste![]()
Ik helaasch, was liiever naar Brussel geweest achteraf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef Love Mae King het volgende:
ga ik nog mensen tegenkomen bij het pottekijken bij tegan & sara vanavond?
Volgens mij is het pas vanaf een uurtje of 1 redelijk drukker. Toen ik er eens om middernacht kwam was het iig nog superleeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:49 schreef TomR het volgende:
[..]
Ik wilde binnenkort eens NDRGRND proberen met een vriend van me, vanaf hoe laat wordt het daar leuk? The move op zaterdag begint me de strot uit te komen, alleen de donderdag is nog leuk.
Post hier hoe het was, ik ga maandag pasquote:
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef TomR het volgende:
[..]
Post hier hoe het was, ik ga maandag pas. Kwam ergens iets tegen over een gig van ze in New York, was echt te vet geweest volgens die gast.
Ik dinsdagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef TomR het volgende:
[..]
Post hier hoe het was, ik ga maandag pas. Kwam ergens iets tegen over een gig van ze in New York, was echt te vet geweest volgens die gast.
Nieuwe cd van the Teenagers is vet trouwens. Stond laatst in de luisterpaal, geen idee of dat nog steeds is (ander torrent (A))
Ik kwam afgelopen donderdagnacht rond middernacht (zeiknat) binnen. Was anderhalve man en een paardenkop. Muziek was ergens op de achtergrond te horen. Ben snel ergens anders heen gegaan. Nee, dan een willekeurige zaterdagavond. Da's ook weer niet leuk, haha.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas vanaf een uurtje of 1 redelijk drukker. Toen ik er eens om middernacht kwam was het iig nog superleeg.
The Move is de laatste weken idd wat slechter, hangt echt van de DJ af. Maar vanavond toch maar weer wel gaan. Eerst Guinnessje doen in de Irish Pub
Haha!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Zal ik doen.Ze waren net ook op That's Live bij 3FM. Er staat op Youtube trouwens zo'n filmpje MTV 2's Gonzo van afgelopen vrijdag met The Wombats, in deel 2 zitten ze te spelen en begint rond 2 min 47 die bassist te lachen, klinkt geweldig.
Het was echt kutweer ja. Heb m'n schoenen de volgende dag zelfs weg kunnen gooienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik kwam afgelopen donderdagnacht rond middernacht (zeiknat) binnen. Was anderhalve man en een paardenkop. Muziek was ergens op de achtergrond te horen. Ben snel ergens anders heen gegaan. Nee, dan een willekeurige zaterdagavond. Da's ook weer niet leuk, haha.
En dan heb je ook nog alle lurkersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:28 schreef AMDB het volgende:
Bah, al die mensen die ook in Nijmegen uit gaan, als ik weer eens in de NDRGRND ben, ga ik iedereen verdenken een fokker te zijn
Indie meet!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog alle lurkers!
Maar wel opvallen ja, al die mensen hier van rond KAN
Ook gezellig?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef jakkop het volgende:
[..]
wat is een indie-meet zonder westerlingen?
Utrecht is ook geen slecht plan, Amsterdam..hangt er vanaf wanneer, is best ver weg vind ik zelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:21 schreef jakkop het volgende:
De enige echte indie-meets vinden plaats in utrecht of amsterdam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |