Wel leuk matching, als man en hond allebei naar mango ruiken!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:39 schreef senesta het volgende:
Yes! Wat gaan die varkentjes eens even wassen![]()
Ik wacht de foto's wel af greys
Kruip 's avonds niet met de verkeerde in bedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel leuk matching, als man en hond allebei naar mango ruiken!
Dat geeft niet, want ze gaan allebei altijd mee naar bedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Kruip 's avonds niet met de verkeerde in bed
Vreemd, op de een of andere manier slaap ik al jaren met katten in mijn bed, maar het idee van met een hond in bed lijkt me dan weer ontzettend viesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geeft niet, want ze gaan allebei altijd mee naar bed![]()
Ons bed is 1.80 bij 2.20 en dat is maar goed ook, want La Bink ligt altijd overdwars
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:44 schreef oh-oh het volgende:Jeeeeeeujjjjjjjjj de postbode kwam hier net de fles afgeven
![]()
Van 't weekend gaan ze in bad, dus reportage volgt
Ik moet Baloe altijd föhnenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:42 schreef Greys het volgende:
Ook ik heb de fles en proefmonstertjes en leuke kaartjes net bij de buuf mogen ophalen!
Bink weet nog niet wat 'r boven het hoofd hangt.
Ik ben van plan er ook een fluffy bol van te gaan föhnen na het wassen
Het kan nog, ze bezorgen nogquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog niks!
Nou ja, morgen dan ws
Natte hond ruikt niet lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar alle lekker ruikende schone beestjes
Nee het past niet door de brievenbus, is dus met pakketpost.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:06 schreef Qwea het volgende:
heb je het aangetekend/als pakketpost verstuurd senes?
Het past niet door de brievenbus he?
je hebt een PM terugquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee het past niet door de brievenbus, is dus met pakketpost.
Het zijn best flinke flessen hoor
Mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog geen post! En niemand aan de deur geweest ook zover ik weet, behalve vanochtend een Jehova die me wakker belde
Morgen dan hoop ik
Hij is er!
Wat komt de post hier belachelijk laat
Je mag het mailenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
De catwipes zijn ook binnen![]()
Geadresseerd aan HermanVolgens mij was dat zijn eerste pospakketje ooit.
Wat moet ik trouwens met het verslag doen? Mailen? In dit topic plaatsen?
Nu maar hopen op diarree
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ok!
Herman heeft er zin in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
Die van mij aan Herman van B....... (vul in achternaam)
Mijn buurman heeft het pakketje aangenomen... hij zal wel gedacht hebben
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ok!
Herman heeft er zin in![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik stuur mijn verslag morgen inquote:Op maandag 24 maart 200819:12 schreef Hilje23 het volgende:
is er nog niemand aan het wassen geweest?
iedereen druk met paas-toestanden?
Hier ligt sneeuw hahahaha en daar wordt ze nou niet bepaald vies van he?
Daarnaast heb ik mijn verjaardag van het weekend gevierd en ben dus wel aardig in de weer geweest...
Maar deze week moet het gaan lukken hoor! INCLUDING foto's natuurlijk!
Nee precies, of longontstekingen!quote:
quote:
Wel ja, ze hoeven niet perse eerst onder gekliederd te wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:53 schreef Qwea het volgende:
Baloe kan ik niet eens vies laten worden. Hij mag heul niks. Geen lange wandelingen, geen spelletjes in het bos, niet rennen in de modder.
Wel zwemmen, maar das nu te koud. Dus dikkie gaat gewoon lekker opgefrist worden binnenkort. En dat is al een hel![]()
Jawel hoor, maar laat je ons nog wel weten of het ook dan goed helpt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:39 schreef Sorbootje het volgende:
Herman heeft nog steeds geen diarree, maar een verslag zonder diarree kan ook wel toch?
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 200810:56 schreef Sorbootje het volgende:
Zo! De doekjes zijn getest op maar liefst drie Perzen (Sisqo wilde persé ook). De foto's zijn gemaakt, nu nog een verslagje!
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Auticia het volgende:
Oh my, ik mag hopen dat het aan het beter wordende weer ligt en niet aan de shampoo, maar het hele huis lag bezaaid met haren, ongelooflijk zoveel, het leek wel of het gesneeuwd had. Ik heb nog 5 (! vijf!) volle borstels haar uit zijn vacht gekamd vanmorgen.
Vermoedelijk een kruising Border Collie;quote:Op maandag 31 maart 2008 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]wat voor hond heb je?
Baloe's wintervacht gaat er meestal pas midden a eind april wat af
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de andere verslagen..
* hint*
Je hebt toch wel het goeie middel gebruikt en geen wondersponsje hequote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Auticia het volgende:
Oh my, ik mag hopen dat het aan het beter wordende weer ligt en niet aan de shampoo, maar het hele huis lag bezaaid met haren, ongelooflijk zoveel, het leek wel of het gesneeuwd had. Ik heb nog 5 (! vijf!) volle borstels haar uit zijn vacht gekamd vanmorgen.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:19 schreef Litso het volgende:
Ik zie dat het verslag van Herman eigenlijk eerder was
Sorry, die komt zsm!
Ik vind je liefquote:Op zondag 6 april 2008 15:26 schreef Greys het volgende:
EDIT: ik zit het weer veel te moeilijk te maken, sorry Senes
En nu wil ik het gaan opstellen en naar je mailen en je raadt het al... kan nergens je mail meer vinden
Kan je hem nog een keer sturen? Heb je mijn mailadres nog? Of even jouw mailadres PM-en?
Enneh:![]()
![]()
Ik ga even kijkenquote:Op zondag 6 april 2008 16:34 schreef Greys het volgende:
Gemaild! Wil je even kijken of je er zo iets mee kunt?
Ik heb het compleet met [b] tags enzo gedaan, dus als het goed is, is het zo kant en klaar
Top!quote:Op zondag 6 april 2008 20:11 schreef Qwea het volgende:
Mijn verslag is de deur uit!
Ja, ik denk het wel, we hebben nu al aardig wat binnenquote:Op zondag 6 april 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Ga je er elke dag eentje plaatsen? Ik ben zo beniehieuwwwwd!
Jaquote:
Dankjewel! Tijdens het wassen heb ik zijn pretbek niet zo vaak voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
Auticia, wat een geweldige glimlach heeft Spike!![]()
Volgens mij kan dat ook niet, daarom moet je altijd goed opletten dat je de camera goed om vast hebt met filmenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben nóg verliefder op mijn eigen Bink als ik het verslag zo onder elkaar zie!![]()
Die gaapfoto was echt een lucky shot hahaha!
Ik ga de filmpjes gewoon nog even kijken, ik vind ze zelf ook schattig.
Maar kan je een filmje nou kantelen, nee he?
Baloe was echt zeik en zeik nat hoorquote:Op maandag 14 april 2008 09:31 schreef oh-oh het volgende:Baloe.
Q. weet je waarom je shampoo niet goed schuimt?
De hond met echt door en door nat zijn altijd, en Baloe is nog zowat droog.
Als je hond echt zeikenat is heb je maar een heel klein beetje shampoo nodig, en is het vaak al voldoende om de shampoo te verdunnen met water om een grote schuimende schone hond te krijgen.
Awwww zou ie dan weer vies zijn dan?quote:Op maandag 14 april 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
*foto bekijkt
Damnje hebt gelijk
Naja,Baloe komt over 2 weken hier bij MM, dan zal ik hem nog een keertje wassen
Nee, sommige deelnemers hadden nog niets ingeleverd, ik heb er vorige week al even een mailtje tegenaan gegooid, er kan natuurlijk altijd iets tussen gekomen zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |