Ik stuur mijn verslag morgen inquote:Op maandag 24 maart 200819:12 schreef Hilje23 het volgende:
is er nog niemand aan het wassen geweest?
iedereen druk met paas-toestanden?
Hier ligt sneeuw hahahaha en daar wordt ze nou niet bepaald vies van he?
Daarnaast heb ik mijn verjaardag van het weekend gevierd en ben dus wel aardig in de weer geweest...
Maar deze week moet het gaan lukken hoor! INCLUDING foto's natuurlijk!
Nee precies, of longontstekingen!quote:
quote:
Wel ja, ze hoeven niet perse eerst onder gekliederd te wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:53 schreef Qwea het volgende:
Baloe kan ik niet eens vies laten worden. Hij mag heul niks. Geen lange wandelingen, geen spelletjes in het bos, niet rennen in de modder.
Wel zwemmen, maar das nu te koud. Dus dikkie gaat gewoon lekker opgefrist worden binnenkort. En dat is al een hel![]()
Jawel hoor, maar laat je ons nog wel weten of het ook dan goed helpt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:39 schreef Sorbootje het volgende:
Herman heeft nog steeds geen diarree, maar een verslag zonder diarree kan ook wel toch?
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 200810:56 schreef Sorbootje het volgende:
Zo! De doekjes zijn getest op maar liefst drie Perzen (Sisqo wilde persé ook). De foto's zijn gemaakt, nu nog een verslagje!
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Auticia het volgende:
Oh my, ik mag hopen dat het aan het beter wordende weer ligt en niet aan de shampoo, maar het hele huis lag bezaaid met haren, ongelooflijk zoveel, het leek wel of het gesneeuwd had. Ik heb nog 5 (! vijf!) volle borstels haar uit zijn vacht gekamd vanmorgen.
Vermoedelijk een kruising Border Collie;quote:Op maandag 31 maart 2008 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]wat voor hond heb je?
Baloe's wintervacht gaat er meestal pas midden a eind april wat af
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de andere verslagen..
* hint*
Je hebt toch wel het goeie middel gebruikt en geen wondersponsje hequote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Auticia het volgende:
Oh my, ik mag hopen dat het aan het beter wordende weer ligt en niet aan de shampoo, maar het hele huis lag bezaaid met haren, ongelooflijk zoveel, het leek wel of het gesneeuwd had. Ik heb nog 5 (! vijf!) volle borstels haar uit zijn vacht gekamd vanmorgen.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:19 schreef Litso het volgende:
Ik zie dat het verslag van Herman eigenlijk eerder was
Sorry, die komt zsm!
Ik vind je liefquote:Op zondag 6 april 2008 15:26 schreef Greys het volgende:
EDIT: ik zit het weer veel te moeilijk te maken, sorry Senes
En nu wil ik het gaan opstellen en naar je mailen en je raadt het al... kan nergens je mail meer vinden
Kan je hem nog een keer sturen? Heb je mijn mailadres nog? Of even jouw mailadres PM-en?
Enneh:![]()
![]()
Ik ga even kijkenquote:Op zondag 6 april 2008 16:34 schreef Greys het volgende:
Gemaild! Wil je even kijken of je er zo iets mee kunt?
Ik heb het compleet met [b] tags enzo gedaan, dus als het goed is, is het zo kant en klaar
Top!quote:Op zondag 6 april 2008 20:11 schreef Qwea het volgende:
Mijn verslag is de deur uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |