Ja, ik denk het wel, we hebben nu al aardig wat binnenquote:Op zondag 6 april 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Ga je er elke dag eentje plaatsen? Ik ben zo beniehieuwwwwd!
Jaquote:
Dankjewel! Tijdens het wassen heb ik zijn pretbek niet zo vaak voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
Auticia, wat een geweldige glimlach heeft Spike!![]()
Volgens mij kan dat ook niet, daarom moet je altijd goed opletten dat je de camera goed om vast hebt met filmenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben nóg verliefder op mijn eigen Bink als ik het verslag zo onder elkaar zie!![]()
Die gaapfoto was echt een lucky shot hahaha!
Ik ga de filmpjes gewoon nog even kijken, ik vind ze zelf ook schattig.
Maar kan je een filmje nou kantelen, nee he?
Baloe was echt zeik en zeik nat hoorquote:Op maandag 14 april 2008 09:31 schreef oh-oh het volgende:Baloe.
Q. weet je waarom je shampoo niet goed schuimt?
De hond met echt door en door nat zijn altijd, en Baloe is nog zowat droog.
Als je hond echt zeikenat is heb je maar een heel klein beetje shampoo nodig, en is het vaak al voldoende om de shampoo te verdunnen met water om een grote schuimende schone hond te krijgen.
Awwww zou ie dan weer vies zijn dan?quote:Op maandag 14 april 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
*foto bekijkt
Damnje hebt gelijk
Naja,Baloe komt over 2 weken hier bij MM, dan zal ik hem nog een keertje wassen
Nee, sommige deelnemers hadden nog niets ingeleverd, ik heb er vorige week al even een mailtje tegenaan gegooid, er kan natuurlijk altijd iets tussen gekomen zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |