Ik snap niet dat er meteen zo gemeen en lullig gerageerd moet worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat zegt op zich een hoop, denk ik.....
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:47 schreef Nijna het volgende:
Reinhilde, van harte met je gepieste plus!!!
In dat geval wil ik graag het volgende deel openen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:59 schreef Reinhilde het volgende:... en ik bedacht me dat het ook wel leuk was dat ik zwanger ben geworden in dit deel, daar ik deze heb geopend
Dit zeggende doe je dat dus juist niet...quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:39 schreef Koningin het volgende:
Ik ga me wijs uit de discussie van Ingrid houden...
Dat diezelfde schuldsanering het een goed idee vindt, verbaast mij dan nog het meest eigenlijk. (op kosten van??)quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef Ireth het volgende:
(het feit dat Ingrid en Djeez in de schuldsanering zitten is een teken dat ze op de goede weg zitten, ze zijn er nog lang niet, maar ze werken er wel aan. Verbazing over een 2e kindje willen had ik dus niet, echter had ik dat wél bij het feit dat ze schijnbaar overlegd hebben mét diezelfde schuldsanering of ze een 2e kindje in elkaar mogen kleien!Wat als er een onverwachte zwangerschap zou optreden bij mensen in de schuldsanering? Mag de schuldsanering daar dan ook over (mee) beslissen?
Ingrid en Djeez: dat jullie wensen (alle!) maar snel waarheid mogen worden!
)
Ja, door een steeds iets langere cyclus is mijn NOD iets opgeschoven en ik wil echt niet te vroeg testen dus neem ik het zekere voor het onzekere. Wordt spannend volgende week. Maar hoewel ik vorige week en begin deze week vanalles voelde, is dat nu eigenlijk helemaal weg. Ik heb er dus een hard hoofd in. Maar goed, lekker een aantal dagen vrij met de paas en dan is het zo voorbijquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:30 schreef Fruppel het volgende:
Goedemorgen Happy!
Wat vervelend dat je je zo ziekig voelt,beterschap!
We gaan gelijk op met onze NOD trouwens, ik moet ook nog 6 dagen wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |