abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:45:56 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57486631
Ja, dat gaat jou ook nogal goed af zo te lezen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57486660
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat zegt op zich een hoop, denk ik.....
Ik snap niet dat er meteen zo gemeen en lullig gerageerd moet worden.
Als het iemand anders was in dezelfde situatie was er vast wel normaal gereageerd.
Maar goed laten we in dit topic maar niet verder gaan.
pi_57486670
Reinhilde, van harte met je gepieste plus!!!
Fake it till you make it...
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:57:22 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57486999
Reinhilde, van harte gefeliciteerd!!!!

En ik ben het met BE en Leonieke eens, mij gaan de afkeurende reacties richting Ingrid en Djeez ook veel te ver.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_57487000
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:47 schreef Nijna het volgende:
Reinhilde, van harte met je gepieste plus!!!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:03:48 #206
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_57487235
Ik wil me er niet in mengen..

Dus.. Ingrid en Djeez .. succes met deze beslissing..
Ik hoop dat er snel een 2e streep komt voor jullie..

Reinhilde.. jij ook van e
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:46:43 #207
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57488916
Ik vind de afkeurende reacties niet echt schokkend hoor.... Maar dat zal vast aan mij liggen.

Als ik bepaalde dingen zou posten, over hoe ik het doe, of het niet doe , qua opvoeden, neem ik aan dat ik daar ook reacties op zou krijgen. Aan mij dus de keus om het wel of niet te posten.
Ingrid en Djeez hebben nu eenmaal een bepaalde historie op dit forum, met die wetenschap is aan hen dus de keus om dit wel of niet te posten.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:47:46 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_57491956
Ingrid, ik snap heel goed dat jullie een tweede kindje willen, maar zit je zelf al wel weer lekker in je vel?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57493066
sorry Ingrid en Djeez als ik jullie voor het hoofd heb gestoten met mijn reactie, dat is zeker niet de intentie. Maar er zijn een aantal gebeurtenissen die jullie gepost hebben die mij nog heel vers in het geheugen liggen, waardoor mijn mening is gevormd. Ik zou het voor jullie mooie Kim namelijk heel erg vinden als ze met een klein broertje of zusje maar zonder moeder zou moeten opgroeien, de financiële problemen daargelaten, alsmede sommige opvoedtechnieken om Kim in slaap te krijgen.

Als alles op dat vlak helemaal goed gaat, wens ik jullie alle geluk met jullie tweede wereldwonder toe... Van mijn kant echt geen arrogante reactie, maar juist een bezorgde.

En Reinhilde, gefeliciteerd meid!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_57493350
Iedereen bedankt voor de felicitaties, het begint nu een heel klein beetje door te dringen... en ik bedacht me dat het ook wel leuk was dat ik zwanger ben geworden in dit deel, daar ik deze heb geopend

En ik ga me even niet mengen in de discussie, wel het een en ander gelezen, maar ik blijf lekker op mijn roze wolk
pi_57493497
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 07:59 schreef Reinhilde het volgende:... en ik bedacht me dat het ook wel leuk was dat ik zwanger ben geworden in dit deel, daar ik deze heb geopend
In dat geval wil ik graag het volgende deel openen!
pi_57493685
Reinhilde gefeliciteerd, das overduidelijk een plus Geniet ervan!

Kim, wat doe jij hier? Moet jij niet ergens bevallen ofzo

Ik ga me wijs uit de discussie van Ingrid houden...
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:52:53 #213
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57493816
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:39 schreef Koningin het volgende:

Ik ga me wijs uit de discussie van Ingrid houden...
Dit zeggende doe je dat dus juist niet...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:20:11 #214
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57494099
Goedemorgen!

Ik voel me beroerd... denk dat ik een kou heb gevat. Mijn hele rechterkant van mijn hoofd doet pijn, van nek tot kruin. Keelpijn aan de rechterkant, oorpijn aan mijn rechteroor, bah. Maar het positieve is dat mijn gedachte een beetje worden afgeleid van de vraag of ik wel of niet zwanger ben. Nog 6 dagen wachten....
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:30:52 #215
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57494272
Goedemorgen Happy!
Wat vervelend dat je je zo ziekig voelt, beterschap!
We gaan gelijk op met onze NOD trouwens, ik moet ook nog 6 dagen wachten!
pi_57494444
Ingrid ik vind de schuldsanering geen reden om niet proberen een brusje voor Kim te maken. Mijn vriendin zit in dezelfde situatie (alleen zijn hun er volgend jaar vanaf) maar ik had bij het lezen ook zoiets van: OH!!
En dat was gewoon idd puur om het feit dat jullie hier ook wel eens dingen posten over jullie relatie enzo. Daarom vroeg ik me ook af of dat allemaal alopgelost is. Als jullie vinden van wel dan ga er gewoon lekker voor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:46:22 #217
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_57494529
Reinhilde! Nu ga je dus toch niet zo heel erg illegaal naar een parkmeeting van Oud! Gefeliciteerd!

(het feit dat Ingrid en Djeez in de schuldsanering zitten is een teken dat ze op de goede weg zitten, ze zijn er nog lang niet, maar ze werken er wel aan. Verbazing over een 2e kindje willen had ik dus niet, echter had ik dat wél bij het feit dat ze schijnbaar overlegd hebben mét diezelfde schuldsanering of ze een 2e kindje in elkaar mogen kleien! Wat als er een onverwachte zwangerschap zou optreden bij mensen in de schuldsanering? Mag de schuldsanering daar dan ook over (mee) beslissen? Ingrid en Djeez: dat jullie wensen (alle!) maar snel waarheid mogen worden! )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_57494654
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef Ireth het volgende:

(het feit dat Ingrid en Djeez in de schuldsanering zitten is een teken dat ze op de goede weg zitten, ze zijn er nog lang niet, maar ze werken er wel aan. Verbazing over een 2e kindje willen had ik dus niet, echter had ik dat wél bij het feit dat ze schijnbaar overlegd hebben mét diezelfde schuldsanering of ze een 2e kindje in elkaar mogen kleien! Wat als er een onverwachte zwangerschap zou optreden bij mensen in de schuldsanering? Mag de schuldsanering daar dan ook over (mee) beslissen? Ingrid en Djeez: dat jullie wensen (alle!) maar snel waarheid mogen worden! )
Dat diezelfde schuldsanering het een goed idee vindt, verbaast mij dan nog het meest eigenlijk. (op kosten van??)
  Jubileum moderator donderdag 20 maart 2008 @ 09:53:05 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57494656
Ik vind dat je best mag reageren op de aankondiging van Ingrid. Ik vind alleen de post met alleen een smiley (sorry Easy) erg veroordelend overkomen. De posts van bijv. ET en Troel waarin gevraagd wordt hoe het ermee staat vind ik minder veroordelend maar oprecht belangstellend en daar is ook makkelijker op te reageren door Ingrid of Djeez.

Ik moest ook even knipperen toen ik de aankondiging las maar ben tegelijkertijd ook erg benieuwd hoe het dan met Ingrid gaat, in mijn ogen is de hele toestand nog niet zo lang geleden, en vroeg me dus ook af of het allemaal is opgelost.
Natuurlijk is ieder vrij om zijn eigen keuzes te maken, maar als alles zo breed uit op het forum wordt uitgemeten, dus ook de problemen, is een ander ook vrij om naar die keuzes te vragen. Dat kun je verwachten.
Aanvallen en veroordelen vind ik niet kunnen, wat maakt jou zo superieur dat je iemand anders mag aanvallen op zijn keuze? (dat is wellicht weer een hele nieuwe discussie)

Probeer het veroordelende toontje een beetje te laten en soms is op je handen zitten zo gek nog niet
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:10:12 #220
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57494986
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:30 schreef Fruppel het volgende:
Goedemorgen Happy!
Wat vervelend dat je je zo ziekig voelt, beterschap!
We gaan gelijk op met onze NOD trouwens, ik moet ook nog 6 dagen wachten!
Ja, door een steeds iets langere cyclus is mijn NOD iets opgeschoven en ik wil echt niet te vroeg testen dus neem ik het zekere voor het onzekere. Wordt spannend volgende week. Maar hoewel ik vorige week en begin deze week vanalles voelde, is dat nu eigenlijk helemaal weg. Ik heb er dus een hard hoofd in. Maar goed, lekker een aantal dagen vrij met de paas en dan is het zo voorbij

Voel jij al wat?
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:24:00 #221
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57495275
Of ik iets voel, ja ik voel van alles maar toch ook weer niets zeg maar.
Ik heb wel veel kleine krampjes in mijn onderbuik, meer dan ik voorheen gehad heb maar of dat nou echt een teken is weet ik niet.
Ik voel mijn onderbuik steeds zeg maar en ben heel erg moe maar dat kan ook door mijn werksituatie op het moment komen!
Maar verder eigenlijk helemaal niets dus ook ik heb er een hard hoofd in.
Inmiddels ben ik er wel achter hoe goed ik mezelf in de maling kan nemen
Vol ongeduld wacht ik de komende dagen af!

Kan me goed voorstellen dat je het zekere voor het onzekere neemt hoor, het is zo'n grote teleurstelling als je negatief test.
Ben wel blij met de paasdagen, lekker gedachten ergens anders en dan is het alweer zover...
Ben zóóóó benieuwd, het mag NU wel eens een keer gaan gebeuren vind ik!
pi_57495878
He verdorie nog geen positieve test.. Of het gaat een hele lange cyclus worden, óf ik heb idd een late eisprong
  Moderator donderdag 20 maart 2008 @ 10:56:59 #223
5428 crew  miss_sly
pi_57495915
Die lange cyclus en die late eisprong staan waarschijnlijk met elkaar in verband
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57496059
Ja maar heb pas sinds 2 maanden een lange cyclus. Daarvoor was hij erg gelijk..
Met late eisprong bedoel ik; laat in de cyclus (die dingesfase daarna is korter)
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:03:53 #225
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57496061
Je geduld word wederom op de proef gesteld he Again!
pi_57496162
Ja bah ik kan er geen touw meer aan vastknopen nu
  Moderator donderdag 20 maart 2008 @ 11:18:35 #227
5428 crew  miss_sly
pi_57496391
Wat ik bedoelde is dat als je een late eisprong hebt en wel een voldoende lange luteale fase, het logisch is dat je cylcus langer is. Ongeveer 12-16 dagen na de eisprong word je ongesteld als het goed is

Wel heel vervelend dat het eerst zo netjes regelmatig was en nu niet meer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57496484
Weet ik, maar de vraag was dus; of ik heb een lange cyclus deze maand (wat idd in verband staat met die late eisprong) of mijn eisprong komt laat in de cyclus (want dat weet ik dus niet. Vorige maand was hij 34 dagen, de maand daarvoor 36, ik weet niet hoelang hij deze maand zal zijn. Als het gewoon 30 is, is mijn luteale fase dus korter dan ik had verwacht) snap je?

Wie weet was de eisprong altijd al zo laat, dan heb ik gewoon verkeerd geklust.
Is het nu gewoon een lange cyclus zoals de afgelopen 2 maanden, dan klopt de verwachte eisprong misschien wel gewoon (luteale fase van ong. 14dg)
Dat probeer ik nu uit te vinden met die stomme testen..
pi_57497035
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af of alle schulden afgelost zijn, alle financiele problemen voorbij, depressie opgelost en alle relatieproblemen voorgoed voorbij waren.
If so: hartstikke leuk!
If not: dezelfde reactie als EG.
Om er nog even 1 uit te pikken. Niet dat we uitleg verschuldigd zijn, maar goed.
Schulden niet helemaal afgelost, maar we zitten in de schuldsanering.
Depressie opgelost. Dacht dat ik dat al eens gepost had.
Relatieproblemen ook opgelost. Had ook met mijn depressie te maken, gebrek aan communicatie etc. Allebei bij een psycholoog gelopen.
Het gaat gewoon heel goed!
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:09:32 #230
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57498868
Dank je wel voor je "uitleg" Ingrid, denk dat het zo wat duidelijker is
Ik hoop dat jullie er echt samen goed uitgekomen zijn en dat het zo goed blijft gaan!
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:32:52 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57500543
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat diezelfde schuldsanering het een goed idee vindt, verbaast mij dan nog het meest eigenlijk. (op kosten van??)
Het zou even lekker zijn als je verboden wordt om een kind te krijgen als je in de schuldsanering zit .
Straks moet er nog gedwongen gesteriliseerd worden?

Daarbij; op kosten van wat? Ze betalen gewoon elke maand af hoor, die sanering betaald niet vóór ze. Het enige verschil is dat ze nu geen deurwaarders en extra kosten meer krijgen, dus meer rust in de tent; wat wrs ook mee helpt in het beter voelen...stress om geldzorgen kan nml. behoorlijk depressief maken.

En als alles goed gaat wordt het restant na 3 jaar kwijtgescholden, maar dat heeft geen reet te maken met een extra kind krijgen.

Ingrid, ik vind dat je een stuk sterker overkomt de laatste tijd; als jij vertrouwen in jezelf hebt dat je eraan toe bent en jullie relatie zit weer lekker op de rit, veel geluk ermee Met een kleine kanttekening dat ik een kind nemen om je relatie een nieuwe "boost" te geven wél heel fout zou vinden....maar dat geldt niet specifiek voor jou, maar gewoon in het algemeen

Echt, de brutaliteit van sommigen .
pi_57500733
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het zou even lekker zijn als je verboden wordt om een kind te krijgen als je in de schuldsanering zit . Straks moet er nog gedwongen gesteriliseerd worden?

Daarbij; op kosten van wat? Ze betalen gewoon elke maand af hoor, die sanering betaald niet vóór ze.

En als alles goed gaat wordt het restant na 3 jaar kwijtgescholden, maar dat heeft geen reet te maken met een extra kind krijgen.

Ingrid, ik vind dat je een stuk sterker overkomt de laatste tijd; als jij vertrouwen in jezelf hebt dat je eraan toe bent en jullie relatie zit weer lekker op de rit, veel geluk ermee Met een kleine kanttekening dat ik een kind nemen om je relatie een nieuwe "boost" te geven wél heel fout zou vinden....maar dat geld niet specifiek voor jou, maar gewoon in het algemeen

Echt, de brutaliteit van sommigen .
Dank je Vivi. Ik heb idd vertrouwen in mezelf, de relatie, etc!
Nee joh, ik ga geen kind nemen voor de relatie. Dat is echt geen goede reden!
De wens was er al heel lang, maar het was telkens niet de goede tijd. En nu wel. Lastig uit te leggen, tis een gevoel. Een goed gevoel.
We betalen idd zelf af five. En krijgen weekgeld om van te leven. Voor de boodschappen, luiers, kleding, verjaardag, etc.
pi_57500965
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het zou even lekker zijn als je verboden wordt om een kind te krijgen als je in de schuldsanering zit .
Straks moet er nog gedwongen gesteriliseerd worden?

Nee, het is lekker slim wilde je zeggen
quote:
Daarbij; op kosten van wat? Ze betalen gewoon elke maand af hoor, die sanering betaald niet vóór ze. Het enige verschil is dat ze nu geen deurwaarders en extra kosten meer krijgen, dus meer rust in de tent; wat wrs ook mee helpt in het beter voelen...stress om geldzorgen kan nml. behoorlijk depressief maken.

Schuldsanering gaat ten koste van de schuldeisers. Dus ja: dat kost hen geld....
pi_57501047
Ik denk ook niet dat de GKB het een goed idee vond, maar meer dat ze er niets over te zeggen hebben. Daarentegen ben je verplicht zoveel mogelijk inkomen te genereren, zowel man als vrouw, kinderen of geen kinderen. Hooguit zal het weekgeld wat ze krijgen met een euro of 5 of omhoog gaan als er een tweede kindje bijkomt.

Het slagingspercentage van schuldsanering is trouwens erg laag, maar dat is een andere discussie.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:00:59 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57501049
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:55 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, het is lekker slim wilde je zeggen
Het maakt zoals ik al eerder zei, niks uit, de aflossing wordt er niet meer of minder door.

quote:
Schuldsanering gaat ten koste van de schuldeisers. Dus ja: dat kost hen geld....
Of ze nu 1 of 5 kinderen hebben, ze lossen net zo veel af. En het welzijn van een bank zou ik nu ook niet echt laten prevaleren boven mijn kinderwens eerlijk gezegd.
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:01:47 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57501069
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:00 schreef Igraine het volgende:

Het slagingspercentage van schuldsanering is trouwens erg laag, maar dat is een andere discussie.
Iets meer verduidelijking?
pi_57501086
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het maakt zoals ik al eerder zei, niks uit, de aflossing wordt er niet meer of minder door.

Maar je kosten gaan wel omhoog....

quote:
Of ze nu 1 of 5 kinderen hebben, ze lossen net zo veel af. En het welzijn van een bank zou ik nu ook niet echt laten prevaleren boven mijn kinderwens eerlijk gezegd.

Het gaat er dan ook niet om wat je er zelf als moeder van vindt. Het gaat erom wat moreel juist is....
pi_57501098
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Iets meer verduidelijking?
Exacte cijfers kan ik nu niet zo uit m'n mouw schudden maar het ligt ergens rond de 20% geloof ik. Dat is dan zowel het minnelijke traject als de WSNP. De rest is na die drie (of 4 of 5) jaar dus niet schuldenvrij en heeft geen schone lei, of het wordt zelfs tussentijds beëindigd.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_57501120
Ik ben zelf hoofdschuldige, maar zullen we deze discussie buiten dit topic houden?
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:16:17 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57501329
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Maar je kosten gaan wel omhoog....

[..]

Het gaat er dan ook niet om wat je er zelf als moeder van vindt. Het gaat erom wat moreel juist is....
Pff..puh-lease

Als je het hebt over lekker schulden maken om een breedbeeld te kopen heb je gelijk, maar ik vind dit een beetje ver gaan hoor. Ik zou ook mijn leven niet laten bepalen door het feit dat ik een bank een paar 100 euro minder terug kan betalen...dan maar moreel verwerpelijk
pi_57501386
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben zelf hoofdschuldige, maar zullen we deze discussie buiten dit topic houden?
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:19:07 #242
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57501394
Oh mensen mensen, kan het nu weer ontopic toevallig?
Ik denk iedereen zijn punt wel duidelijk heeft gemaakt inmiddels !

Schulden of geen schulden of wat dan ook, Ingrid is hier net zo welkom en ik zou het jammer vinden als ze niet meer komt omdat sommigen haar zo uitkotsen door haar verleden en eerdere openheid op het forum.
Als zij niet zo open geweest waren hadden jullie ook niets te miepen gehad en was het allemaal leuk en aardig dat ze weer zwanger willen worden maar nu worden alle voors en tegens aangehaald, jullie blijven echt vreselijke rel-dellen
Ik het ook mijn gezet bij sommige posts van Ingrid en Djeez maar vind niet dat ze daarvoor zo de kop afgebeten hoeft te worden.

Wat Vivi al aangeeft, ze komt een stuk sterker en beter over in haar post de laatste periode en ik hoop van harte dat het zo zal blijven!
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:19:42 #243
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57501408
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:18 schreef Five_Horizons het volgende:
k ben zelf hoofdschuldige, maar zullen we deze discussie buiten dit topic houden?
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:24:18 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57501517
Idd, en ik denk dat de meerderheid hier wel eens problemen hebben of hebben gehad hoor, financieel of relationeel..ze zijn alleen zo snugger geweest het hier niet uitgebreid te bespreken .
pi_57501747
Precies, mijn relatie is ook niet altijd rozengeur en maneschijn geweest (wilde typen -en wodka lime, lol) maar dat je relatie dingen als schulden overleeft wil toch heel wat zeggen!
Ik denk dat het een goed teken is dat ze een tweede kindje willen. Ze kijken naar de toekomst en die is met elkaar!

Pomm zou ik vandaag een posi test piesen? (Ovutest lol)
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:34:37 #246
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57502931
Ik duim voor een posi ovu test eindelijk Again, het word tijd voor tenmiste iets positiefs!
pi_57504025
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:43 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Dank je Vivi. Ik heb idd vertrouwen in mezelf, de relatie, etc!
Nee joh, ik ga geen kind nemen voor de relatie. Dat is echt geen goede reden!
De wens was er al heel lang, maar het was telkens niet de goede tijd. En nu wel. Lastig uit te leggen, tis een gevoel. Een goed gevoel.
We betalen idd zelf af five. En krijgen weekgeld om van te leven. Voor de boodschappen, luiers, kleding, verjaardag, etc.
offtopic/

Ingrid, ik wens jullie alle geluk van de wereld en een gezond tweede kindje toe!

offtopic\

Dames, ik hoop op vele positieve testen!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:40:52 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_57506479
Reinhilde van harte
stormy waters...
sailin'
pi_57506738
poei, ik heb een hoop gemist zie ik... gelukkig. Ik heb geen idee wie ingid en deez zijn, maar succes.

En Reinhilde: GEFELICITEERD!!!!!

En iets anders.... Hoewel mijn man sinds ronde 10 twijfelt hebben we het, besefte ik me gisteren, wel op een "gevaarlijk" moment gedaan deze cyclus, -als zaadjes tenminste een tijdje kunnen overleven, of als mijn eisprong opeens vroeger was dan de keren ervoor...
Nog 3 dagen en ik weet of de huidige krampjes, steken, weeige gevoelens in de baarmoeder en opgezette pijnlijke tepels wijzen op zwangerschap (ooowwwww...wat wil ik dat, ondanks de onzekerheid van Hubbie zei dat als het onverhoeds toch raak was, het okay is "want dan is het een vaststaand feit en dat is dan prima" )
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:56:36 #250
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57506866
Hellen ik hoop het stiekem wel heel erg voor je hoor!

Ik barst van de hoofdpijn en heb een hele rare smaak achter in mijn mond al de hele dag, onwijs naar met slikken want alles smaakt er vies door.
Lees op Internet dat dat soms een zwangerschapskwaal is, herkent iemand dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')