en dat vanaf dag 1 maar gelukkig heeft zij geen probleem.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef neehe het volgende:
En Amandel neemt er weer 1, die zuipt echt veel.
Eenschquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
Huub doet het goed volgens Nienke.....
quote:
Geen idee, ik trek die muziekcombinatie nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het met de hate-radio van Huub?
Hij doet het goed, hoor. Moet ik hem nageven. Komt natuurlijk allemaal door zijn beperking aan centimeters maar hij doet het knap.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
Nou ehmmmm, Huub's Loveradio loopt als een trein.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
Buiten de vuilnisman willen de haters nog niet zo van zich laten horen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef Py het volgende:
Nieuws op 100%NL:
Een Brit had voor zijn vriendin die hij ten huwelijk wilde vragen een ring gekocht en aan een ballon gehangen. Maar een windvlaag rukte de ballon uit zijn handen. Foetsie ring![]()
Zijn vriendin wil nu niets meer met hem te maken hebben
gewoon volhouden hoorquote:
Dat heet voorproductie, worden eruit gefiltert. Zie je niet op de streams, wordt door het 'hokje' / 'febo' you name it gedaan door productiemensen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten de vuilnisman willen de haters nog niet zo van zich laten horen.
Jakkes....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef Lobasca het volgende:
Rico is er ook. Zwerver ook weer home.
d'r vriend, autohandelaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jakkes....Wie is die boomstam, kwam met Glennis mee.
Bij 538 nemen ze die telefoongesprekjes met luisteraars vaak tijdens een nummer op en spelen het daarna af alsof het live is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heet voorproductie, worden eruit gefiltert. Zie je niet op de streams, wordt door het 'hokje' / 'febo' you name it gedaan door productiemensen.Heel af en toe laten ze iets door om het 'spontane reallife karakter' niet te verdoezelen.
Oooh, dat is dan Mo, ook een kennis van Nienke.quote:
Dat doen ze alleen bij slechte sprekersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef Py het volgende:
[..]
Bij 538 nemen ze die telefoongesprekjes met luisteraars vaak tijdens een nummer op en spelen het daarna af alsof het live is.
met wie?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
Brian weer even buiten geluid en camera een onderonsje
Niet alleen bij 538quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef Py het volgende:
[..]
Bij 538 nemen ze die telefoongesprekjes met luisteraars vaak tijdens een nummer op en spelen het daarna af alsof het live is.
Daar heeft Huub schijt aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef rooie3 het volgende:
Wat een timing mensen naar kantoor sturen als ze daar praten.
En om het risico uit te sluiten dat bellers/kurpubers/frusties zich aardig voordoen tijdens het voorgesprek en dan enorm beginnen te schelden ofzo als ze live in de uitzending komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij slechte sprekers
Ik snap ook niet zo goed dat mensen hier de hele dag naar zouden kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Geen idee, ik trek die muziekcombinatie niet
ik was livequote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
En om het risico uit te sluiten dat bellers/kurpubers/frusties zich aardig voordoen tijdens het voorgesprek en dan enorm beginnen te schelden ofzo als ze live in de uitzending komen.
Dat met jou was ook 's nachts en live bij Rick. Maar overdag nemen ze zoiets van te voren op. Knippen ze een beetje in om het wat vloeiender te maken, zodat er alleen veel enthausiasme overblijft, het vlot en snel klinkt, en soepel overloopt naar de muziek. Dat is iets technisch wat ze al heel lang gebruiken bij hitradio, zoals 538 dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij slechte sprekers
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik was live
Amanda belt naar achter voor de tandarts
Je verzint het toch niet....... die heeft buiten volgens mij ook een abo op de weekend en avond (tand)artsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda belt naar achter voor de tandarts
Ik ken mensen die krom liggen van de pijn, maar netjes tot maandag wachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je verzint het toch niet....... die heeft buiten volgens mij ook een abo op de weekend en avond (tand)arts
Blaadje sla, wat is blijven hangenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know.
Waar heeft die slabek nu weer last van, ze heeft ook al blaasontsteking.
`quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een schijtluizen daar bij 100% anti-NL
Ze zochten toch iemand die anti-Huub is? Wie kan er dan beter gebeld worden dan MrD (aka LekkerSimpel)
Durven ze niet. hahahahaha
100% NL is al net zo corrupt als sommige fora, waar je als superspion van Jaap en anti-Huub een permban krijgt.
En dan nog zeggen dat ze geen anti-Huub mailtjes hebben gehad :p
En die broekspijpen zijn ook nog eens te kortquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef Yavido het volgende:
Ondertussen aan de andere kant:
[ afbeelding ]
Brian B. Bommel Kubatz
[ afbeelding ]
Amanda: "joa ik sai van Huub ik gooijj juh dur nie uuiiwt."
Ze zouden ook selecteren op grammatica, dus waarschijnlijk is er geen anti-Huub geweest die een mailtje zonder "ik vindt" erin kon schrijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zochten toch iemand die anti-Huub is? Wie kan er dan beter gebeld worden dan MrD (aka LekkerSimpel)
100% NL is al net zo corrupt als sommige fora, waar je als superspion van Jaap en anti-Huub een permban krijgt.
Ik zei je toch dat het wordt voorgeproduceerd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zouden ook selecteren op grammatica, dus waarschijnlijk is er geen anti-Huub geweest die een mailtje zonder "ik vindt" erin kon schrijven
Wil jij Ollie B. Bommel niet zo beledigen?!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef Yavido het volgende:
Ondertussen aan de andere kant:
[ afbeelding ]
Brian B. Bommel Kubatz
[ afbeelding ]
Amanda: "joa ik sai van Huub ik gooijj juh dur nie uuiiwt."
En Kennie is analfabeetquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zouden ook selecteren op grammatica, dus waarschijnlijk is er geen anti-Huub geweest die een mailtje zonder "ik vindt" erin kon schrijven
Je bedoelt 100% Kutmuziek? Ik ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Leandra het volgende:
Net als de Lama'squote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat het wordt voorgeproduceerd?Je ziet niet alles op de streams. Die lijnen zijn van 100% pruts fm, de telefoontjes komen binnen in de studio en wordt doorgeschakeld naar de productie in Eemnes. Daar wordt dus een voorselectie gemaakt. Daarbij bepaalt het hokje de inhoud en deels de regie van het radioprogramma. De rest is vrije invulling om het 'spontane karakter' te waarborgen.
zou die soms bedoelen dat claire naar de finale moet worden geloodstquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Dark het volgende:
Brian - Claire moet geloodst worden...............
Sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil jij Ollie B. Bommel niet zo beledigen?!![]()
![]()
Beetje met Brian vergelijken
Hoe lang kijk ji al DGK, Huub is die arrogante tuinkabouter, met dat veel te grote hoofd voor zijn kleine lichaampje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
Is er nog een dappere die naar die twee nono's durft te luisteren?
Ehm... en dat is in welke zin relevant als reactie op mijn post??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe lang kijk ji al DGK, Huub is die arrogante tuinkabouter, met dat veel te grote hoofd voor zijn kleine lichaampje.
De fans van Brian (die Antiliaan) en Amanda (die met de nepborsten en pruik) zullen misschien zo schrijven.
Ik denk eerder dat al die huisvrouwtjes, bejaarde vrouwen, BrEeZaH sletjes die op pro-Huub fora komen een serieus probleem hebben met grammatica. Ik zal maar geen opsomming geven van de laatste 2 uur wat ik al van pro-Huub users heb gelezen.
En Huub zou misschien iemand kunnen laten uitpraten en niet alles op zichzelf betrekken.
Je zou een topic kunnen openen en een zooi van die quotes erin kunnen kwakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe lang kijk ji al DGK, Huub is die arrogante tuinkabouter, met dat veel te grote hoofd voor zijn kleine lichaampje.
De fans van Brian (die Antiliaan) en Amanda (die met de nepborsten en pruik) zullen misschien zo schrijven.
Ik denk eerder dat al die huisvrouwtjes, bejaarde vrouwen, BrEeZaH sletjes die op pro-Huub fora komen een serieus probleem hebben met grammatica. Ik zal maar geen opsomming geven van de laatste 2 uur wat ik al van pro-Huub users heb gelezen.
En Huub zou misschien iemand kunnen laten uitpraten en niet alles op zichzelf betrekken.
hmm even denken; ik ben niet bejaard geen breezahslet en ook geen huisvrouw....mag ik dan nog pro huub zijn? en owjah ik maak ook taalfouten zoals iedere nederlander is dat een plusje of een minnetje......Huub mag voor mij winnen want Huub = DGKquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is die arrogante tuinkabouter, met dat veel te grote hoofd voor zijn kleine lichaampje.
Doe maar welquote:Ik denk eerder dat al die huisvrouwtjes, bejaarde vrouwen, BrEeZaH sletjes die op pro-Huub fora komen een serieus probleem hebben met grammatica. Ik zal maar geen opsomming geven van de laatste 2 uur wat ik al van pro-Huub users heb gelezen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef Yavido het volgende:
[..]
Sorry![]()
Aan de andere kant (zonder baggermuziek, kan er niet naar luisteren): Brian denkt dat huub als eerste zal komen met het voorstel om samen met Jaap Claire te wippen. Dit denkt Amanda ook. Ze zijn beiden ervan overtuigd dat ze nooit met een plan zullen komen om Jaap te wippen. Dat gelooft met name Amanda niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |