en dat vanaf dag 1 maar gelukkig heeft zij geen probleem.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef neehe het volgende:
En Amandel neemt er weer 1, die zuipt echt veel.
Eenschquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
Huub doet het goed volgens Nienke.....
quote:
Geen idee, ik trek die muziekcombinatie nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het met de hate-radio van Huub?
Hij doet het goed, hoor. Moet ik hem nageven. Komt natuurlijk allemaal door zijn beperking aan centimeters maar hij doet het knap.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
Nou ehmmmm, Huub's Loveradio loopt als een trein.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
Buiten de vuilnisman willen de haters nog niet zo van zich laten horen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:04 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef Py het volgende:
Nieuws op 100%NL:
Een Brit had voor zijn vriendin die hij ten huwelijk wilde vragen een ring gekocht en aan een ballon gehangen. Maar een windvlaag rukte de ballon uit zijn handen. Foetsie ring![]()
Zijn vriendin wil nu niets meer met hem te maken hebben
gewoon volhouden hoorquote:
Dat heet voorproductie, worden eruit gefiltert. Zie je niet op de streams, wordt door het 'hokje' / 'febo' you name it gedaan door productiemensen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten de vuilnisman willen de haters nog niet zo van zich laten horen.
Jakkes....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef Lobasca het volgende:
Rico is er ook. Zwerver ook weer home.
d'r vriend, autohandelaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jakkes....Wie is die boomstam, kwam met Glennis mee.
Bij 538 nemen ze die telefoongesprekjes met luisteraars vaak tijdens een nummer op en spelen het daarna af alsof het live is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heet voorproductie, worden eruit gefiltert. Zie je niet op de streams, wordt door het 'hokje' / 'febo' you name it gedaan door productiemensen.Heel af en toe laten ze iets door om het 'spontane reallife karakter' niet te verdoezelen.
Oooh, dat is dan Mo, ook een kennis van Nienke.quote:
Dat doen ze alleen bij slechte sprekersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef Py het volgende:
[..]
Bij 538 nemen ze die telefoongesprekjes met luisteraars vaak tijdens een nummer op en spelen het daarna af alsof het live is.
met wie?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
Brian weer even buiten geluid en camera een onderonsje
Niet alleen bij 538quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef Py het volgende:
[..]
Bij 538 nemen ze die telefoongesprekjes met luisteraars vaak tijdens een nummer op en spelen het daarna af alsof het live is.
Daar heeft Huub schijt aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef rooie3 het volgende:
Wat een timing mensen naar kantoor sturen als ze daar praten.
En om het risico uit te sluiten dat bellers/kurpubers/frusties zich aardig voordoen tijdens het voorgesprek en dan enorm beginnen te schelden ofzo als ze live in de uitzending komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij slechte sprekers
Ik snap ook niet zo goed dat mensen hier de hele dag naar zouden kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Geen idee, ik trek die muziekcombinatie niet
ik was livequote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
En om het risico uit te sluiten dat bellers/kurpubers/frusties zich aardig voordoen tijdens het voorgesprek en dan enorm beginnen te schelden ofzo als ze live in de uitzending komen.
Dat met jou was ook 's nachts en live bij Rick. Maar overdag nemen ze zoiets van te voren op. Knippen ze een beetje in om het wat vloeiender te maken, zodat er alleen veel enthausiasme overblijft, het vlot en snel klinkt, en soepel overloopt naar de muziek. Dat is iets technisch wat ze al heel lang gebruiken bij hitradio, zoals 538 dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij slechte sprekers
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik was live
Amanda belt naar achter voor de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |