Je verzint het toch niet....... die heeft buiten volgens mij ook een abo op de weekend en avond (tand)artsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda belt naar achter voor de tandarts
Ik ken mensen die krom liggen van de pijn, maar netjes tot maandag wachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je verzint het toch niet....... die heeft buiten volgens mij ook een abo op de weekend en avond (tand)arts
Blaadje sla, wat is blijven hangenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know.
Waar heeft die slabek nu weer last van, ze heeft ook al blaasontsteking.
`quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een schijtluizen daar bij 100% anti-NL
Ze zochten toch iemand die anti-Huub is? Wie kan er dan beter gebeld worden dan MrD (aka LekkerSimpel)
Durven ze niet. hahahahaha
100% NL is al net zo corrupt als sommige fora, waar je als superspion van Jaap en anti-Huub een permban krijgt.
En dan nog zeggen dat ze geen anti-Huub mailtjes hebben gehad :p
En die broekspijpen zijn ook nog eens te kortquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef Yavido het volgende:
Ondertussen aan de andere kant:
[ afbeelding ]
Brian B. Bommel Kubatz
[ afbeelding ]
Amanda: "joa ik sai van Huub ik gooijj juh dur nie uuiiwt."
Ze zouden ook selecteren op grammatica, dus waarschijnlijk is er geen anti-Huub geweest die een mailtje zonder "ik vindt" erin kon schrijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zochten toch iemand die anti-Huub is? Wie kan er dan beter gebeld worden dan MrD (aka LekkerSimpel)
100% NL is al net zo corrupt als sommige fora, waar je als superspion van Jaap en anti-Huub een permban krijgt.
Ik zei je toch dat het wordt voorgeproduceerd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zouden ook selecteren op grammatica, dus waarschijnlijk is er geen anti-Huub geweest die een mailtje zonder "ik vindt" erin kon schrijven
Wil jij Ollie B. Bommel niet zo beledigen?!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef Yavido het volgende:
Ondertussen aan de andere kant:
[ afbeelding ]
Brian B. Bommel Kubatz
[ afbeelding ]
Amanda: "joa ik sai van Huub ik gooijj juh dur nie uuiiwt."
En Kennie is analfabeetquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zouden ook selecteren op grammatica, dus waarschijnlijk is er geen anti-Huub geweest die een mailtje zonder "ik vindt" erin kon schrijven
Je bedoelt 100% Kutmuziek? Ik ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |