Ik zou er Criezel niet aan toevertrouwen....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef 2cv het volgende:
Doet de KwikFit eigenlijk ook injectors van dieselmotoren ?
Hoeft ook niet, ik vraag het me slechts afquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zou er Criezel niet aan toevertrouwen....
doen ze wel iets met auto's dan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee kwik fit doet niets motorisch.
quote:
Je moet ook naar een autodealer gaan, geen cokedealer....quote:Op zondag 23 maart 2008 00:38 schreef Fer het volgende:
Mijn vorige wagens gingen veel vaker en waren tegen de 100.000 al vakkundig verneukt bij de dealer. duss..
Geef eens een hint.. In welke regio moeten we het zoeken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:10 schreef kwikfit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zo kunt zien welk filiaal dit is, maar ik wil wel een prijs uitloven.
Diegene die het raad balanceer ik gratis zijn bandjes
Je hebt echt een soort internet probleem he, maar niet een echt fatsoenlijke auto, laat staan dat je een objectief oordeel kan geven wat er echt gebeurt bij onderhoud. Je moet niet naar de Quickfit voor een distririem. Duh.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet ook naar een autodealer gaan, geen cokedealer....
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:39 schreef PNG het volgende:
Kijk Alex, of Paladijn, of Bojo, of Tjabbo, wel eens mee in klinsj jaren gelee, maar die rijden auto, jij niet, jij doet nep. Soms kan de QuickFit hele goede service leveren, laatste keer was voordeel van.
Minder zuipen broer konijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:51 schreef PNG het volgende:
Back to topic, QuickFit garages. En DAADWERKELIJKE ervaring ermee.
Goede/slechte ervaring. Waar medelezer wat aan heeft.
Post hier.
Rest mag in vuilnisrommel incl fanta nep gasten.
dat kun je zelf niet...quote:Op donderdag 17 april 2008 15:10 schreef Blik het volgende:
ze hebben laatst mijn remlicht vervangen, dus geen kwaad erover
tot nu toe
Ik hoefde er niks voor te betalen, dus dan ga ik het niet zelf doenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat kun je zelf niet...godsamme een fietslicht is nog lastiger te vervangen
quote:Een tijdje geleden dacht in dat mijn auto nogal zwabberde en ging dus even naar Flip. Flip heeft een eenmansbedrijfje en is een eerste klas automonteur, volgens Flip waren mijn schokbrekers aan vervanging toe. Ik kreeg een leenauto mee en Flip ging met mijn auto naar de Kwik-Fit om daar vier nieuwe schokbrekers te laten monteren, terug in zijn garage zet hij de auto op de brug en smeert de nieuwe schokbrekers in met een teer achtige verf...goed tegen de roest, zegt Flip. Twee weken later was ik weer bij Flip om mijn auto APK te laten keuren, weer krijg ik een leenauto mee en hij begint mijn auto na te kijken op gebreken. Als de auto in orde blijkt gaat Flip naar een ander filiaaal van Kwik-Fit om de auto te laten keuren. De Kwik-Fit monteur loopt om de auto heen en gaat op elke hoek drukken om de schokbrekers te testen, dat is niet best meneer, die zijn echt aan vervanging toe. Als u denkt dat het nodig is, dan moet dat maar, zegt Flip. Na een paar bakken koffie is de auto klaar, nieuwe schokbrekers en een nieuwe APK. Dan komt de rekening, 19,00 Euro voor de keuring en een kleine 240,00 Euro voor de schokbrekers, Flip legt een briefje van twintig op de bali en het garantiebewijs van de schokbrekers van twee weken geleden! Had u dat niet eerder kunnen zeggen!, zei de monteur. Hoezo?,ze waren toch aan vervanging toe, zegt Flip
Vraag je een steekproef aan...quote:Op donderdag 17 april 2008 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb zelf meegemaakt dat ze beweerden dat de remcilinders van mijn trommelremmen lek waren terwijl dat later niet zo bleek te zijn. (geen apk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |