abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57384266
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Michael AKA Kevin Johnson zat natuurlijk in die grafkist uit Jacks flashforward.
wie heeft dat krantenknipselplaatje nog ?
namaste
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:26:00 #77
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_57384300
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Dulk het volgende:

[..]

wie heeft dat krantenknipselplaatje nog ?
De naam begon toch met Jo. En liet-ie niet een kind achter?
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_57384439
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:51 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Don't trust the captain!
idd, er zijn een heleboel domme vragen en conclusies te vinden hier, maar het was wel een verrassing dat ben het wrack gestaged heeft volgens de kapitein. Al is het wel geinig wie we nu moeten vertrouwen en wie niet, Ben en de boot wijzen constant naar elkaar als de slechterik. Al lijkt in de preview van volgende week wel het e.e.a duidelijk te worden wie nu de échte slechterik is
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:36:39 #79
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_57384607

pi_57384726
is er ook een uitgeschreven tekst?
A little bit hateful
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:45:23 #81
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_57384815
Los Angeles
Man found dead in
downtown loft

"The body of Jo ~*~ antham of
New York was discovered shortly after 4
a.m. in the ~*~ of Grand
Avenue. Ted [lastname], [a door]man at The
Tower ~*~ heard loud
noises ~*~ antham's loft.
~*~ [sa]fety, he co[nfessed]
~*~ discovered the
~*~ entered the loft a beam
in the ~*~ mom ~*~ [ac]cordin[g]
~*~
pi_57384996
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Ascaroth het volgende:

Michael AKA Kevin Johnson zat natuurlijk in die grafkist uit Jacks flashforward.
Dat dacht ik ook ... maar blijkbaar denkt niemand anders dat. Althans ik ben het nog niet tegen gekomen op andere boards.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:12:42 #83
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57385505
tvp

eerst maar es laagladen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:12:46 #84
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_57385507
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ... maar blijkbaar denkt niemand anders dat. Althans ik ben het nog niet tegen gekomen op andere boards.
We zien over een jaar of 3 vanzelf wel of je gelijk had. Kan me niet voorstellen dat ze al voor ergens halverwege seizoen 6 of zo gaan onthullen welke dooie er in die kist zat.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_57385721
Ik dacht dat Jin na de terugkomst hertrouwd was ofzo, duurde ff voor ik doorhad dat Jin flashback was.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:14:35 #86
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_57386909
Ik vind Sun / Jin afleveringen altijd redelijk aan de saaie kant, maar één ding wat niet verveelt is hoe mooi Sun is En dat terwijl ik haar in het begin van seizoen 1 best lelijk vind...

Het was jammer dat de onthulling van Michael echt to-táál niet schokkend was doordat iedereen het al wist, maar ik vond het toch wel een cool moment - alleen jammer dat we natuurlijk in de aflevering er niets meer van zien en tot volgende week moeten wachten.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:
Bij de begrafenis viel het kwartje pas, in het ziekenhuis dacht ik nog dat Sun en Jin gescheiden waren, dat Jin weer bij z'n oude baas werkte en dat hij niks met Sun te maken wilde hebben
Dat dacht ik ook! Wel heel knap van de makers gedaan, flash-forward en flash-back door elkaar gebruiken, het duurde echt tot het stukje bij het graf dat ik het doorhad Ze blijven vernieuwend met die elementen van de show omgaan, heerlijk!
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:07 schreef Symer het volgende:
Toen hij vroeg of er nog iemand kwam en 'Good' zei toen dat niet zo bleek te zijn met die stiekeme oogjes verwachtte ik een beetje een flinke vrijpartij.
Wederom: me too
pi_57386992
Jin . Had al wel het gevoel dat er iets niet klopte met Jin/Sun, maar pas na een tijdje door dat het flashback/flashforward was. Het verhaal op de boot is interessant, met zelfmoordenaars waar niemand meer van opkijkt..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57387099
En toch vraag ik me op de ee nof andere manier af of Sayid een van de O6 is.
Ik bedoel, hij heeft een bijzonder baantje sinds hij van het eiland af is, de persoonlijke hitman van Ben. Als hij een van de O6 is, dan wordt hij uiteraard overal herkend en da's niet handig als je onopvallend moet blijven.
Bovendien wordt in Episode 3 (waarin we de flash forwards van Sayid zien) voor zover ik me kan herinneren niet 1 keer gesproken over de O6.

Ben is ook van het eiland afgekomen en ik kan me niet voorstellen dat hij bij de O6 wordt geteld.
Het is mogelijk dat Ben een andere manier heeft gevonden en Sayid mee heeft genomen (met een reden die we nu nog totaal niet kennen).

Jin is duidelijk niet een van de O6, z'n graf is niet echt een verrassing natuurlijk, voordat de O6 terug kwamen waren alle passagiers van het vliegtuig allang dood gewaand en begraven.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_57387148
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:23 schreef Dalamar het volgende:
Bovendien wordt in Episode 3 (waarin we de flash forwards van Sayid zien) voor zover ik me kan herinneren niet 1 keer gesproken over de O6.
Volgens mij wel, met die golfer. Sayid kwam hem bekend voor ofzo?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57387229
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Volgens mij wel, met die golfer. Sayid kwam hem bekend voor ofzo?
Klopt. Sayid vertelde hem dat hij 1 van de Oceanic 6 is waarna die golfer bleek wegtrok.
pi_57387363
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef Treveo het volgende:
Paar quotes van Symer, ik heb het geplakt in mijn notepad:
[..]

[..]

Daarom dacht ik al die tijd dat Widmore dat vliegtuig had gefaked en niet Ben...
Dat denk ik nog steeds, ik ben het met TC03 eens dat als Widmore de hele boel zelf gestaged zou hebben dat hij dat dan niet aan de freighties (boaties?) zou vertellen.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef Treveo het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik ook niet teveel naar de anderen luisteren
Dat is wel goeie raad idd. In principe klopt iets pas 100% als het in een aflevering te zien is geweest.
pi_57387475
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:29 schreef Symer het volgende:

[..]

Klopt. Sayid vertelde hem dat hij 1 van de Oceanic 6 is waarna die golfer bleek wegtrok.
Ik heb het even nagekeken, Sayid vertelt inderdaad dat hij een van de O6 is, maar hij wordt niet herkend vantevoren door de andere golfer.
Waarom de beste man bleek wegtrekt is me nog een raadsel.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_57387593
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:41 schreef Dalamar het volgende:

[..]

Ik heb het even nagekeken, Sayid vertelt inderdaad dat hij een van de O6 is, maar hij wordt niet herkend vantevoren door de andere golfer.
Waarom de beste man bleek wegtrekt is me nog een raadsel.
Hij zal wel geweten hebben dat Ben achter hem aan zit en dat hij op dat moment tegenover iemand stond die met Ben zou kunnen samenwerken.

Blijft de vraag natuurlijk waarom hij niet even op het nieuws gekeken had naar hoe de 06 eruit zien. Misschien is Sayid buiten de media gehouden door Ben of is de golfer gewoon slecht met gezichten?
pi_57387726
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:18 schreef Addict89 het volgende:
Jin . Had al wel het gevoel dat er iets niet klopte met Jin/Sun, maar pas na een tijdje door dat het flashback/flashforward was. Het verhaal op de boot is interessant, met zelfmoordenaars waar niemand meer van opkijkt..
Bij die bloedvlek, die bijl en Regina dacht ik steeds dat dit schip eigenlijk precies is hoe ik mij de USS Eldridge had voorgesteld dat ook 'unstuck' in tijd en ruimte was en waarvan de bemanning ook gek werd. Schiet me nu ook te binnen dat ik dit al eens eerder getypt heb in 1 dezer topics en dat daarbij ook een tekenfilm ter sprake kwam van een ruimteschip waar de bemanning ook gek werk. Lollig hoe die theorieën van 2-3 jaar terug nog steeds bruikbaar zijn

Ik neem trouwens aan dat dit schip nu ook door tijd en ruimte doolt aangezien die dokter zei "If you say so", toen Sayid zei dat het schip stil lag.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:14 schreef Xurk het volgende:
[..]

Wederom: me too
GMTdustochA
pi_57387728
Iemand snapte de link niet met Widmore, de lijken en Ben? Het lijkt mij in ieder geval logisch dat Ben gewoon die hele crash gefaked heeft. Dat kon hij doen door die communicatie ruimte van die gast met dat lapje die Charlie liet verzuipen door zijn granaat. Die lijken had ie nog van z'n oude kamp ergens bewaard ofzo (die mensen die vergast waren)?! En het restaantal had ie in die kuil gegooid waar Locke ook in kwam te liggen.

Ik denk niet dat ik héél veel van de waarheid afzit hier.

Dat van die Flash forward/ Flash back werd je toch wel héél duidelijk gemaakt op het moment waar de muziek aanzwengeld en Jin zegt dat hij pas 2 maanden getrouwd is. Toen gaven de makers het op een presenteerblaadje.
pi_57387835
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:53 schreef DaBOON het volgende:
Iemand snapte de link niet met Widmore, de lijken en Ben? Het lijkt mij in ieder geval logisch dat Ben gewoon die hele crash gefaked heeft. Dat kon hij doen door die communicatie ruimte van die gast met dat lapje die Charlie liet verzuipen door zijn granaat. Die lijken had ie nog van z'n oude kamp ergens bewaard ofzo (die mensen die vergast waren)?! En het restaantal had ie in die kuil gegooid waar Locke ook in kwam te liggen.

Ik denk niet dat ik héél veel van de waarheid afzit hier.
Er zaten rond de 350 man in dat kleine Dharma-dorpje waar de Lockies nu zitten?
quote:
Dat van die Flash forward/ Flash back werd je toch wel héél duidelijk gemaakt op het moment waar de muziek aanzwengeld en Jin zegt dat hij pas 2 maanden getrouwd is. Toen gaven de makers het op een presenteerblaadje.
Als je er op dat moment nog vanuit gaat dat het een FF is neem je aan dat hij hertrouwd is, lijkt me. Dat deed ik wel iig
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:27:36 #97
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57388410
Sinds wanneer zijn de Lost-kijkers over het algemeen zo infantiel geworden zeg? Wat een hoop domme vragen . "Oh boehoe verwarrende aflevering". Nee niks verwarrend, je bent gewoon dom als je het verwarrend vindt .
2000 light years from home
pi_57388729
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef Merkie het volgende:
Sinds wanneer zijn de Lost-kijkers over het algemeen zo infantiel geworden zeg? Wat een hoop domme vragen . "Oh boehoe verwarrende aflevering". Nee niks verwarrend, je bent gewoon dom als je het verwarrend vindt .
Als wij met z'n allen die de moeite nemen om hier op internet over Lost te discussiëren al infantiel zijn, dan is ook niet verwonderlijk meer dat deze aflevering een nieuw kijkcijfer-dieptepunt heeft behaald (11,9M).

Als wij het al niet snappen, dan snapt de gemiddelde Amerikaanse zapper er al helemáál niks van. Die kijken waarschijnlijk alleen nog maar voor Juliet
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:46:20 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57388785
Kijkcijferdieptepunt . HOE KAN DAT NOU . Alsof er zoveel boeiends op tv is.
2000 light years from home
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:46:59 #100
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57388800
Michael herkende ik nog eens joh, die ging er in seizoen 1 toch van door.

dat iedereen hem nog herkende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')