Het blijft gewoon redelijk op niveau en gaat zelfs stijgenquote:Op zondag 16 maart 2008 11:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik voorspel dan ook dieptepunt na dieptepunt qua kijkcijfers na de stop.
Ik dacht dat de O6 ook vertelde over mensen die waren doodgegaan op het eiland?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je niet. Volgens het verhaal wat de O6 ophangen zouden alleen zij de crash hebben overleefd, dus iedereen die niet terugkomt krijgt dan automatisch de sterfdatum die ze al hadden (iedereen is al dood verklaard). Dus Jin kan best gewoon dood zijn gegaan op het eiland.
Volgens mij zeiden ze ergens in de eerste aflevering dat zij de enige overlevenden waren.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:36 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de O6 ook vertelde over mensen die waren doodgegaan op het eiland?
De agent die op Kate moest passen was volgens hun in de crash overleden, maar dat was in ieder geval zodat Kate niks uit hoefde te leggen.
Volgens het verhaal van Jack (wat waarschijnlijk het officiele verhaal is) is de rest allemaal omgekomen tijdens de crash in zee. Behalve 8 personen, waarvan 2 de kust niet haalden. Volgens de officiele lezing is Jin dus tijdens de crash gestorven.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:36 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de O6 ook vertelde over mensen die waren doodgegaan op het eiland?
De agent die op Kate moest passen was volgens hun in de crash overleden, maar dat was in ieder geval zodat Kate niks uit hoefde te leggen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die gast heeft alle survivors misleid, enkele ervan vermoord en nu vertrouwen ze hemDon't think so brother.
Nja bedoel meer van, dat ze nu niet alleen daar zijn, en wel iemand hebben die ze kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en idd vertrouwen is opzich ver te zoeken bij hem
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik denk erna. Als Hurley genezen en wel bij Sun kwam betekent dat dat de reden waarom Hurley in het gesticht zat opgeheven is. Met andere woorden: het zien van Charlie, het schuldgevoel wellicht over het verlaten van het eiland, het gevoel terug te moeten is allemaal voorbij en opgelost vóórdat Sun het kind baart.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef -Sum- het volgende:
in de FF van hurley zit hij weer in het gesticht. is dit voor of na de ontmoeting met Sun en haar baby?
hmmm alleen bij de FF van kate en jack eind seizoen 3 wil jack WEL terug en kate niet. bij de FF van Jack en Hurley praat Hurley over terug gaan omdat charlie zegt dat ze hem nodig hebben en zegt Jack 'we can never go back'.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk erna. Als Hurley genezen en wel bij Sun kwam betekent dat dat de reden waarom Hurley in het gesticht zat opgeheven is. Met andere woorden: het zien van Charlie, het schuldgevoel wellicht over het verlaten van het eiland, het gevoel terug te moeten is allemaal voorbij en opgelost vóórdat Sun het kind baart.
Jack zou dan 2 jaar later ineens hetzelfde meemaken en wil dan ook terug naar het eiland. Het lijkt me logischer voor het verhaal dat Jack en Hurley later samenkomen om te proberen te voldoen aan hun behoefte terug te keren naar het eiland dan dat Hurley dat in 2005 al doet en Jack later in 2007 nog eens een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zag ik ook staan trouwens:Sommigen dachten geloof ik dat aflevering 13 twee uur zou duren, maar dat is dus helaas niet zoquote:Episode 4.09 24th April
Episode 4.10 1st May
Episode 4.11 8th May
Episode 4.12 15th May - Finale Part 1
Episode 4.13 22nd May - Finale Part 2![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:14 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, over de identiteiten van de Oceanic 6:Ik denk dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat denk ik ook idd. Ik heb de tijdlijn zo in m'n hoofd:quote:Op maandag 17 maart 2008 11:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
hmmm alleen bij de FF van kate en jack eind seizoen 3 wil jack WEL terug en kate niet. bij de FF van Jack en Hurley praat Hurley over terug gaan omdat charlie zegt dat ze hem nodig hebben en zegt Jack 'we can never go back'.
dus die 2 FF spelen zich ook niet in dezelfde tijd af.
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Symer zit in zn middagpauze aan de coke
God loves you, Gaiusquote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef Liquidootje het volgende:
“All of this has happened before and all of it will happen again"
Hmm ergens komt het mij bekent voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het vliegtuig dat in de zee neerstort, 8 mensen overleven, waarvan 6 het strand bereiken. Klaar![]()
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef Gremen het volgende:
ik denk ook dat het zoiets gaat worden, met herhaling van allesMaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het vliegtuig dat in de zee neerstort, 8 mensen overleven, waarvan 6 het strand bereiken. Klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ow toch.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met dat vage coverstory van de Oceanic 6...
The Boondock Saintsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Uit welke film komt jouw avatar ook alweer TC
Dan rent er toch iemand op een gegeven moment met de wcpot naar buiten en springt zo op die Rus of vergis ik mij nuquote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dan rent er toch iemand op een gegeven moment met de wcpot naar buiten en springt zo op die Rus of vergis ik mij nu
Dat is een goeie.. had ik zelf nog niet zo over nagedacht! Waarom zouden ze wel zeggen dat er 2 de kust hebben gehaald maar niet hebben overleefd... Ik ga er maar niet meer over speculeren en laat het wel op me afkomen tijdens de afleveringenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met dat vage coverstory van de Oceanic 6... waarom zeggen ze dat acht de crash overleven en "schrijven" ze vervolgens twee daarvan uit hun verzonnen verhaal?!De meest logische verklaring lijkt mij, dat ze persoonlijke informatie van twee anderen willen doorgeven en dat ze daarom doen alsof deze mensen wel de crash hebben overleefd. Als deze mensen namelijk na de crash zogenaamd langzaam zouden zijn gestorven, was er voor hun een reden om die informatie door te geven aan de overlevenden. Maar wie zouden die twee dan zijn?
Ik dacht ook even aan Jin, aangezien de baby van Sun is verwekt op het eiland. Maar als Jin volgens de coverstory de kust niet eens gehaald zou hebben, hoe verklaren ze dan dat de baby is verwekt?Zeggen ze dat ze even een nummertje op een van de afgelegen drijvende wrakstukken hebben gemaakt, tijdens het zwemmen? Lijkt mij dat een arts de inconsistentie van het verhaal wel zou moeten hebben opgemerkt en die vraag moet hebben gesteld...
Om het verhaal geloofwaardiger te maken. Als een heel vliegtuig verdwijnt en 6 mensen overleven het zonder schrammen klinkt het een beetje nep, als er nog 2 waren die wél gewond uit het wrak kwamen (wat logisch zou zijn), klinkt het wat beter. Wie die 2 zijn maakt dan verder niet uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dat is een goeie.. had ik zelf nog niet zo over nagedacht! Waarom zouden ze wel zeggen dat er 2 de kust hebben gehaald maar niet hebben overleefd... Ik ga er maar niet meer over speculeren en laat het wel op me afkomen tijdens de afleveringen
* Stampt met voeten op de grondquote:
Ik kon geen reden verzinnen waarom Adam & Eve in die grot zijn gaan liggen. Als het door ouderdom kwam is het een beetje een anti-climax voor een series-finale. Die moet natuurlijk tranen trekken en een mooie heldendaad kun je daar wel voor gebruiken. Ik denk wel dat Adam & Eve verklaren iets is waarmee de serie afsluit, de makers hebben namelijk gezegdquote:Op maandag 17 maart 2008 13:21 schreef Zhenar het volgende:
Leuke speculatie, Symer. Maar wel een beetje "zinloos" als in dat er niet echt een doel is voor al die herhaling waar je op doelt, noch voor waarom Jack & Juliet zich zouden opofferen, of überhaupt waarom er een offer nodig is.
Maar wel een nice try
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als tijd cyclisch is, kunnen A&E ook nog mensen zijn waar we wat mee hebben, zoalsJuliet
, Jack is dan wel aardig omdat de serie ook met hem begon én omdat hij die steentjes nog heeft (wat volgens mij het langstlopende mysterie van Lost is, op 'wat is het eiland' na).
Maar laten we idd hopen dat de schrijvers hier beter over nagedacht hebben![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik kon geen reden verzinnen waarom Adam & Eve in die grot zijn gaan liggen. Als het door ouderdom kwam is het een beetje een anti-climax voor een series-finale. Die moet natuurlijk tranen trekken en een mooie heldendaad kun je daar wel voor gebruiken. Ik denk wel dat Adam & Eve verklaren iets is waarmee de serie afsluit, de makers hebben namelijk gezegdJe vergeet "wat is het monster", het alleroudste mysterie, omdat ze dat al kenden voordat ze wisten dat het eiland fucked up was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als tijd cyclisch is, kunnen A&E ook nog mensen zijn waar we wat mee hebben, zoalsJuliet
, Jack is dan wel aardig omdat de serie ook met hem begon én omdat hij die steentjes nog heeft (wat volgens mij het langstlopende mysterie van Lost is, op 'wat is het eiland' na).
Maar laten we idd hopen dat de schrijvers hier beter over nagedacht hebben
Ik zou het trouwens veel toffer vinden als Adam & Eve uiteindelijk Des & Penny blijken te zijn![]()
![]()
Nou ja... leuk op een droevige, melancholische manier dan. Voor mij is dat Het Stel waar de serie om draait.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Op het monster is nog redelijk vaak terug gekomen en elke keer dat we het zien leren we er iets meer over. Dat het een zwarte wolk is is lang niet afdoende natuurlijk, maar ik vind het niet zo'n groot mysterie meer als dat het in seizoen 1 was.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet "wat is het monster", het alleroudste mysterie, omdat ze dat al kenden voordat ze wisten dat het eiland fucked up was.
Ik zou het trouwens veel toffer vinden als Adam & Eve uiteindelijk Des & Penny blijken te zijn![]()
![]()
Nou ja... leuk op een droevige, melancholische manier dan. Voor mij is dat Het Stel waar de serie om draait.
Hij vind echt dingen uti waar ik NOOIT op zou komen. Bijvoorbeeld op het laatst als Ben en Juliette elkaar kussen, zoomt de camera uit en zie je dat het licht boven aan de gang flikkert. Hierin zit een morse code wat betekent SIN.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:21 schreef solidslayer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YMVONkmOqFw
Zie deze gast analyseert elke aflevering scene per scene!![]()
Hij vind zelfs het Hanso Foundation logo op het diploma van Juliet in haar kamer aan de muur![]()
En legt zelfs uit hoe Ben Juliet loopt te "checken"![]()
Dat vind ik dan weer echt te gezocht... een beetje Da Vince Code niveau: als je ergens iets bijzonders in wilt zien, dan zie je dat ook wel als je maar lang en ver genoeg zoektquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld op het laatst als Ben en Juliette elkaar kussen, zoomt de camera uit en zie je dat het licht boven aan de gang flikkert. Hierin zit een morse code wat betekent SIN.Echt wtf.
Tja, maar het is wel heel toevallig dat het echt zo is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt te gezocht... een beetje Da Vince Code niveau: als je ergens iets bijzonders in wilt zien, dan zie je dat ook wel als je maar lang en ver genoeg zoekt
Petje af.. Zou het mooi vinden als het zo zou zijn..quote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Ik heb de tijdlijn zo in m'n hoofd:
- 6 komen van het eiland af onder voorwaarde dat ze een lulverhaal ophangen thuis (Jin sterft ondertussen)
- Kort erna rechtzaak Kate
- Ondertussen gebeurt er iets met Sayids vriendin waardoor Ben hem als huurmoordenaar kan recruteren
- Sun krijgt even later baby, Hurley geniet van z'n geld
- Ergens erna krijgt Hurley een schuldgevoel, ziet Charlie, wordt gek, wil terug, Jack nog niet
- Jack raakt aan lager wal door drank, wordt depressief, zelfmoordpoging, wil dan toch terug, Kate niet
-speculatie-
- Sayid kan z'n werk niet meer aan, Sun wil niet meer verder zonder Jin. Sayid, Sun, Jack en Hurley vinden een manier om terug te gaan, Kate wil blijven en geen afstand doen van Aaron, Jack overtuigt haar dat Aaron terug moet naar zijn halfzus, ondanks het feit dat Claire wilde dat Aaron op een normale manier opgroeide, Kate neemt afscheid van Aaron
- Bijna iedereen is terug op het eiland, willen niks meer te maken hebben met de buitenwereld, worden nieuwe Others, happy doch beetje droevig end.
- Laatste aflevering begint met Jack die wakker wordt in het bos, opengescheurde luchtballon hangt in een boom eindje verderop, hij begraaft de zwarte ballon-piloot, Black Rock-mensen willen offer om Losties permanent op hun eiland te laten wonen, Jack en Juliet offeren zich daartoe op, gaan in grotten liggen en sterven, Jack met de zwart-witte steentjes uit seizoen 1 nog in z'n broekzak, 50 jaar later ziet oude man Aaron vanuit z'n schommelstoel in z'n hutje een nieuw vliegtuig neerstorten, Aaron vraagt de Black Rockies Jack en Juliet's zoon Benjamin naar hem te brengen, Aaron stelt lijst op van mensen die nodig zijn om het verhaal rond te maken. Ben II weet verder van niks, vond alleen Juliet verdacht veel op z'n moeder lijken.
Laatste shot: Jack ligt bewusteloos in pak tussen de bamboe, andere man in pak loopt bij hem weg, camera zoomt in tot z'n oog, oog schiet ineens open, boem: LOST.
-/speculatie-
Joh, ga gewoon eens na hoe vaak er een "knippersignaal" (geluid/licht) voorkomt in een aflevering. Als je goed zoekt, kun je echt wel meer onzin vinden die met een beetje fantasie "toevallig" goed op de scene oid aansluit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel heel toevallig dat het echt zo is.
Nope, de skeletten waren male en female.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef planethugo het volgende:
wie weet was het wel adam&adam wat daar lagen
We gaan er voor het gemak (quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Volgens mij mis ik hier iets...
Waarom zouden die 2 lijken uit seizoen 1 (Adam&Eve) 2 van de survivors moeten zijn?? Die gasten zijn toch al weet ik veel hoe lang dood.
http://www.lostpedia.com/wiki/Adam_and_Evequote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Chav het volgende:
Ik kan heel die lijken niet meer herinneren, iemand een screenshotje ervan?
interessant wat er daar gezegd wordt, al worden we er natuurlijk niet veel wijzer van. Ik was die skeletten iig allang weer vergeten. Dat zal dus wel iets zijn dat in het laatste seizoen pas aan de orde komtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Adam_and_Eve
Ik zet mijn geld nog steeds op het tijdreizen. Ik zag laatst een link hier verschijnen met meer achtergrondinformatie hierover en dat zag er wel heel indrukwekkend uit. Dat Ben dus weet hoe de tijdmachine werkt en daarmee dus in de toekomst ziet dat de Red Sox winnen, dat die zus van Juliet geneest van de ziekte en die footage van Widmore. Dat de mensen op het eiland op die knop moesten drukken om de tijd steeds terug te zetten. Daardoor is het eiland onzichtbaar voor de buitenwereld. Het eiland bestaat niet meer in de toekomst. Pas toen Desmond de failswitch omzetten begon de tijd weer te lopen. Als de tijdmachine over het eiland in 1996 aan is gezet en in 2004 werd hij uitgezet door Desmond, dan lopen ze op het eiland 8 jaar achter. Dat is ook de reden waarom Locke weer kan lopen. In 1996 zat hij nog niet in de rolstoel. En Rose had toen die ziekte niet. Wat gaat gebeuren is dus als sommige evenementen gaan syncen. Op de dag dat Locke zijn rug brak, zal de "eiland Locke" ook zijn rug breken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
Die theorie is zeker aardig verzonnen, Symer!
Maar ik zat laatst eens te denken over die magic box van Ben. Misschien is dat wel de rest van de wereld. En dat hij dan door tijdreizen/Jacob/geld/connecties/weetikveel allemaal dingen daarvan daan kan halen. En dat het dus niet echt een kamer is ofzo waar je buiten gaat staan, een wens doet en dat het dan in die kamer is.
Zal wel eerder verzonnen/besproken zijn, maar ik kwam er laatst opeens op.
Holy shit. Dat klinkt zowaar plausibel!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld nog steeds op het tijdreizen. Ik zag laatst een link hier verschijnen met meer achtergrondinformatie hierover en dat zag er wel heel indrukwekkend uit. Dat Ben dus weet hoe de tijdmachine werkt en daarmee dus in de toekomst ziet dat de Red Sox winnen, dat die zus van Juliet geneest van de ziekte en die footage van Widmore. Dat de mensen op het eiland op die knop moesten drukken om de tijd steeds terug te zetten. Daardoor is het eiland onzichtbaar voor de buitenwereld. Het eiland bestaat niet meer in de toekomst. Pas toen Desmond de failswitch omzetten begon de tijd weer te lopen. Als de tijdmachine over het eiland in 1996 aan is gezet en in 2004 werd hij uitgezet door Desmond, dan lopen ze op het eiland 8 jaar achter. Dat is ook de reden waarom Locke weer kan lopen. In 1996 zat hij nog niet in de rolstoel. En Rose had toen die ziekte niet. Wat gaat gebeuren is dus als sommige evenementen gaan syncen. Op de dag dat Locke zijn rug brak, zal de "eiland Locke" ook zijn rug breken.
Dat zou dus betekenen dat Jin is overleden vlak nadat Sun bevallen is? Ik had al steeds het idee dat ie overreden zou worden ofzo nadat z'n telefoon en z'n panda werden gejatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef Xurk het volgende:
Hmm, in de podcasts hebben ze het erover dat wat je in de flash-forwards ziet wel daadwerkelijk gaat gebeuren, omdat ze de fans niet voor het lapje willen houden...
Dat van Jin was een flashback. Oude grote telefoon met antenne (best grote hint), twee maanden getrouwd, year of the dragon (2000)quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat Jin is overleden vlak nadat Sun bevallen is? Ik had al steeds het idee dat ie overreden zou worden ofzo nadat z'n telefoon en z'n panda werden gejat
Ook kan ik z'n bezoek aan het ziekenhuis niet helemaal plaatsen, hij komt alleen die panda afgeven voor de dochter van z'n baas? En later zegt Sun ergens tegen Hurley dat ze eilde dat ze Jin zag terwijl ie al dood was?
Had Sun al een kind gehad dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat van Jin was een flashback. Oude grote telefoon met antenne (best grote hint), twee maanden getrouwd, year of the dragon (2000). Hoe kan je dat nou niet doorhebben
.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat Jin is overleden vlak nadat Sun bevallen is? Ik had al steeds het idee dat ie overreden zou worden ofzo nadat z'n telefoon en z'n panda werden gejat
Ook kan ik z'n bezoek aan het ziekenhuis niet helemaal plaatsen, hij komt alleen die panda afgeven voor de dochter van z'n baas? En later zegt Sun ergens tegen Hurley dat ze eilde dat ze Jin zag terwijl ie al dood was?
[..]
Nee, maar ik snap het echt wat je bedoelt. Ik denk dan ook dat die flashforwards dingen zijn die ze denken dat zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sun flasforward, Jin flashback. Ben je 11?
Denk het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat die flashforwards dingen zijn die ze denken dat zou kunnen gebeuren.
Waarom denk je dat als de makers in een podcast hebben gezegd dat het echt gaat gebeuren?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap het echt wat je bedoelt. Ik denk dan ook dat die flashforwards dingen zijn die ze denken dat zou kunnen gebeuren.
Ik heb de eerste 200 posts van dit topic niet gelezen trouwens, ligt het misschien daar aan?
Ok, ik dacht dat het hetzelfde timeframe was. Maar de dochter van z'n baas is toch Sun? Is die al eerder bevallen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:38 schreef TC03 het volgende:
- Je ziet Jin in een FLASHBACK (2000).
- Je ziet Sun in een FLASHFORWARD (2004/2005).
Easy as that.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat het hetzelfde timeframe was. Maar de dochter van z'n baas is toch Sun? Is die al eerder bevallen dan?
Jin bracht die Panda-knuffel namens Sun's vader (zijn baas) naar de Chinese ambassadeur die net een zoontje heeft gekregen. Het idee is dat Sun's vader door dat geslijm zaken mag doen met China.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat het hetzelfde timeframe was. Maar de dochter van z'n baas is toch Sun? Is die al eerder bevallen dan?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:44 schreef Merkie het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je het geheugen van een goudvis? Jin werkt voor zijn baas zodat hij met Sun kan trouwen (baas = Sun's vader ja). Diegene die hij die panda bracht was gewoon iemand anders, dus niet Sun.
Ow ja, nu snap ik het, sorryquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jin bracht die Panda-knuffel namens Sun's vader (zijn baas) naar de Chinese ambassadeur die net een zoontje heeft gekregen. Het idee is Sun's vader door dat geslijm zaken mag doen met China.
Jaja, ik kijk ze meestal vrijdag op zaterdagnacht als ik uit de kroeg komquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:50 schreef Zyggie het volgende:
Zeg maar dat het door de alcohols komt.
RED JE LOST-EER!
Tuurlijk dat is het hem ...quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaja, ik kijk ze meestal vrijdag op zaterdagnacht als ik uit de kroeg kom
Dan nog.. het wordt echt duidelijk voorgekauwd aan het einde van de aflevering..quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaja, ik kijk ze meestal vrijdag op zaterdagnacht als ik uit de kroeg kom
[..]
Diezelfde makers hebben echter gezegd dat we niet alles moeten geloven wat ze in podcasts zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat als de makers in een podcast hebben gezegd dat het echt gaat gebeuren?
Dude.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:58 schreef Symer het volgende:
Oh, en hier nog wat argumenten voor Remlof: in de speelgoedwinkel waar Jin is kun je duidelijk de PSP en Nintendo DS zien liggen. Beide suggereren dat het verhaal zich niet eerder afspeelt dan 2004.
Bovendien staat Power Rangers: Operation Overdrive in schappen. Die serie is pas in 2007 begonnen. Dat suggereert dus dat de flashforward van Jin zich minimaal 2 jaar ná die van Sun afspeelt
Gewoon schoonheidsfoutjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:58 schreef Symer het volgende:
Oh, en hier nog wat argumenten voor Remlof: in de speelgoedwinkel waar Jin is kun je duidelijk de PSP en Nintendo DS zien liggen. Beide suggereren dat het verhaal zich niet eerder afspeelt dan 2004.
Bovendien staat Power Rangers: Operation Overdrive in schappen. Die serie is pas in 2007 begonnen. Dat suggereert dus dat de flashforward van Jin zich minimaal 2 jaar ná die van Sun afspeelt
Bloopers van lostpedia? Never heard of.. die 2 die ik beschreef heb ik zelf ontdekt.. kijk zelf maar na als je wilt ik hou je niet tegen. Vooral die van Kate is erg duidelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:18 schreef Zyggie het volgende:
Ja leuk al die bloopers van lostpedia.com of andere sites halen. Ik merk er vrij weinig van.
ja en dat zouden jij en veel andere gewoon eens moeten doen, komt de leesbaarheid wel ten goede. nu gaat het elke pagina weer over die jin en sun, dat weten we nu welquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
Ik heb de eerste 200 posts van dit topic niet gelezen trouwens, ligt het misschien daar aan?
Maar dit wist je waarschijnlijk nog niet:quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Julien het volgende:
[..]
ja en dat zou je net als veel andere gewoon eens moeten doen, komt de leesbaarheid wel ten goede. nu gaat het elke pagina weer over die jin en sun, dat weten we nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn internetheld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:07 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Bloopers van lostpedia? Never heard of.. die 2 die ik beschreef heb ik zelf ontdekt.. kijk zelf maar na als je wilt ik hou je niet tegen. Vooral die van Kate is erg duidelijk.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar dit wist je waarschijnlijk nog niet:
Toen Sun lag te bevallen kwam iemand in de deuropening staan kijken, de camera focuste op hem alsof we hem al moeten kennen en wat blijkt? We kennen hem idd ergens van:Misschien een tekort aan diverse figurantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
PSN-ID: SoliD_S
[..]
Toen Sun lag te bevallen kwam iemand in de deuropening staan kijken, de camera focuste op hem alsof we hem al moeten kennen en wat blijkt? We kennen hem idd ergens van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C. Ajax
Dat, óf hij is nr. 6 natuurlijk. Hoe cool zou het zijn om een volslagen onbekend achtergrond-iemand 1 van de 6 te laten zijn? (zou het op Hawaii niet krioelen van de Aziatische acteurs immers?)quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:01 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Misschien een tekort aan diverse figuranten?
Doen! Geen enkele beschrijving van een paar zinnen kan recht doen aan alle verhalen die Lost verteld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:04 schreef Seriefreaker het volgende:
Sinds ik toch wel erg veel goede verhalen hoor over Lost denk ik er aan om toch maar eens te kijken of het wat is. Heb misschien iets te snel geoordeeld toen ik het principe van het verhaal hoorde. Hoop dat ik me vergis heb. Ik ga eens kijken op internet of ik de eerste episodes kan vinden en vind ik het leuk, dan koop ik wel wat dvd boxes als ik het geld heb.
[..]
Toen Sun lag te bevallen kwam iemand in de deuropening staan kijken, de camera focuste op hem alsof we hem al moeten kennen en wat blijkt? We kennen hem idd ergens van:DE LAATSTE VAN DE O6!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Damn ! Jij weet wel de losse eindjes aan elkaar te knopen hequote:Op woensdag 19 maart 2008 16:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat, óf hij is nr. 6 natuurlijk. Hoe cool zou het zijn om een volslagen onbekend achtergrond-iemand 1 van de 6 te laten zijn? (zou het op Hawaii niet krioelen van de Aziatische acteurs immers?)
Niet heel erg cool, geef ik toe. Máár hij heeft wel een pak aan dat Jin ook wel eens aan heeft, dat doet mij denken dat hij, net als Jin, een werknemer is van Paik Heavy Industries. Paik werkt net als Hanso samen met Widmore. Dan is hij dus niet 1 van de 6, maar een spion op het eiland voor WidmoreVerklaart ook waarom hij zo geïnteresseerd is in een barende Sun.
[..]
Ja, net zoals dat hij zei dat Widmore dat wrak in de oceaan heeft gedumptquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:28 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Damn ! Jij weet wel de losse eindjes aan elkaar te knopen heHoe verzin je die theorieen!
![]()
Al weet ik niet zeker of dit echt gaat uitpakken tot een of ander komplot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |