quote:Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef Gremen het volgende:
ik denk ook dat het zoiets gaat worden, met herhaling van allesMaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het vliegtuig dat in de zee neerstort, 8 mensen overleven, waarvan 6 het strand bereiken. Klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ow toch.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met dat vage coverstory van de Oceanic 6...
The Boondock Saintsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Uit welke film komt jouw avatar ook alweer TC
Dan rent er toch iemand op een gegeven moment met de wcpot naar buiten en springt zo op die Rus of vergis ik mij nuquote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dan rent er toch iemand op een gegeven moment met de wcpot naar buiten en springt zo op die Rus of vergis ik mij nu
Dat is een goeie.. had ik zelf nog niet zo over nagedacht! Waarom zouden ze wel zeggen dat er 2 de kust hebben gehaald maar niet hebben overleefd... Ik ga er maar niet meer over speculeren en laat het wel op me afkomen tijdens de afleveringenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met dat vage coverstory van de Oceanic 6... waarom zeggen ze dat acht de crash overleven en "schrijven" ze vervolgens twee daarvan uit hun verzonnen verhaal?!De meest logische verklaring lijkt mij, dat ze persoonlijke informatie van twee anderen willen doorgeven en dat ze daarom doen alsof deze mensen wel de crash hebben overleefd. Als deze mensen namelijk na de crash zogenaamd langzaam zouden zijn gestorven, was er voor hun een reden om die informatie door te geven aan de overlevenden. Maar wie zouden die twee dan zijn?
Ik dacht ook even aan Jin, aangezien de baby van Sun is verwekt op het eiland. Maar als Jin volgens de coverstory de kust niet eens gehaald zou hebben, hoe verklaren ze dan dat de baby is verwekt?Zeggen ze dat ze even een nummertje op een van de afgelegen drijvende wrakstukken hebben gemaakt, tijdens het zwemmen? Lijkt mij dat een arts de inconsistentie van het verhaal wel zou moeten hebben opgemerkt en die vraag moet hebben gesteld...
Om het verhaal geloofwaardiger te maken. Als een heel vliegtuig verdwijnt en 6 mensen overleven het zonder schrammen klinkt het een beetje nep, als er nog 2 waren die wél gewond uit het wrak kwamen (wat logisch zou zijn), klinkt het wat beter. Wie die 2 zijn maakt dan verder niet uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dat is een goeie.. had ik zelf nog niet zo over nagedacht! Waarom zouden ze wel zeggen dat er 2 de kust hebben gehaald maar niet hebben overleefd... Ik ga er maar niet meer over speculeren en laat het wel op me afkomen tijdens de afleveringen
* Stampt met voeten op de grondquote:
Ik kon geen reden verzinnen waarom Adam & Eve in die grot zijn gaan liggen. Als het door ouderdom kwam is het een beetje een anti-climax voor een series-finale. Die moet natuurlijk tranen trekken en een mooie heldendaad kun je daar wel voor gebruiken. Ik denk wel dat Adam & Eve verklaren iets is waarmee de serie afsluit, de makers hebben namelijk gezegdquote:Op maandag 17 maart 2008 13:21 schreef Zhenar het volgende:
Leuke speculatie, Symer. Maar wel een beetje "zinloos" als in dat er niet echt een doel is voor al die herhaling waar je op doelt, noch voor waarom Jack & Juliet zich zouden opofferen, of überhaupt waarom er een offer nodig is.
Maar wel een nice try
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als tijd cyclisch is, kunnen A&E ook nog mensen zijn waar we wat mee hebben, zoalsJuliet
, Jack is dan wel aardig omdat de serie ook met hem begon én omdat hij die steentjes nog heeft (wat volgens mij het langstlopende mysterie van Lost is, op 'wat is het eiland' na).
Maar laten we idd hopen dat de schrijvers hier beter over nagedacht hebben![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik kon geen reden verzinnen waarom Adam & Eve in die grot zijn gaan liggen. Als het door ouderdom kwam is het een beetje een anti-climax voor een series-finale. Die moet natuurlijk tranen trekken en een mooie heldendaad kun je daar wel voor gebruiken. Ik denk wel dat Adam & Eve verklaren iets is waarmee de serie afsluit, de makers hebben namelijk gezegdJe vergeet "wat is het monster", het alleroudste mysterie, omdat ze dat al kenden voordat ze wisten dat het eiland fucked up was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als tijd cyclisch is, kunnen A&E ook nog mensen zijn waar we wat mee hebben, zoalsJuliet
, Jack is dan wel aardig omdat de serie ook met hem begon én omdat hij die steentjes nog heeft (wat volgens mij het langstlopende mysterie van Lost is, op 'wat is het eiland' na).
Maar laten we idd hopen dat de schrijvers hier beter over nagedacht hebben
Ik zou het trouwens veel toffer vinden als Adam & Eve uiteindelijk Des & Penny blijken te zijn![]()
![]()
Nou ja... leuk op een droevige, melancholische manier dan. Voor mij is dat Het Stel waar de serie om draait.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Op het monster is nog redelijk vaak terug gekomen en elke keer dat we het zien leren we er iets meer over. Dat het een zwarte wolk is is lang niet afdoende natuurlijk, maar ik vind het niet zo'n groot mysterie meer als dat het in seizoen 1 was.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet "wat is het monster", het alleroudste mysterie, omdat ze dat al kenden voordat ze wisten dat het eiland fucked up was.
Ik zou het trouwens veel toffer vinden als Adam & Eve uiteindelijk Des & Penny blijken te zijn![]()
![]()
Nou ja... leuk op een droevige, melancholische manier dan. Voor mij is dat Het Stel waar de serie om draait.
Hij vind echt dingen uti waar ik NOOIT op zou komen. Bijvoorbeeld op het laatst als Ben en Juliette elkaar kussen, zoomt de camera uit en zie je dat het licht boven aan de gang flikkert. Hierin zit een morse code wat betekent SIN.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:21 schreef solidslayer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YMVONkmOqFw
Zie deze gast analyseert elke aflevering scene per scene!![]()
Hij vind zelfs het Hanso Foundation logo op het diploma van Juliet in haar kamer aan de muur![]()
En legt zelfs uit hoe Ben Juliet loopt te "checken"![]()
Dat vind ik dan weer echt te gezocht... een beetje Da Vince Code niveau: als je ergens iets bijzonders in wilt zien, dan zie je dat ook wel als je maar lang en ver genoeg zoektquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld op het laatst als Ben en Juliette elkaar kussen, zoomt de camera uit en zie je dat het licht boven aan de gang flikkert. Hierin zit een morse code wat betekent SIN.Echt wtf.
Tja, maar het is wel heel toevallig dat het echt zo is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt te gezocht... een beetje Da Vince Code niveau: als je ergens iets bijzonders in wilt zien, dan zie je dat ook wel als je maar lang en ver genoeg zoekt
Petje af.. Zou het mooi vinden als het zo zou zijn..quote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Ik heb de tijdlijn zo in m'n hoofd:
- 6 komen van het eiland af onder voorwaarde dat ze een lulverhaal ophangen thuis (Jin sterft ondertussen)
- Kort erna rechtzaak Kate
- Ondertussen gebeurt er iets met Sayids vriendin waardoor Ben hem als huurmoordenaar kan recruteren
- Sun krijgt even later baby, Hurley geniet van z'n geld
- Ergens erna krijgt Hurley een schuldgevoel, ziet Charlie, wordt gek, wil terug, Jack nog niet
- Jack raakt aan lager wal door drank, wordt depressief, zelfmoordpoging, wil dan toch terug, Kate niet
-speculatie-
- Sayid kan z'n werk niet meer aan, Sun wil niet meer verder zonder Jin. Sayid, Sun, Jack en Hurley vinden een manier om terug te gaan, Kate wil blijven en geen afstand doen van Aaron, Jack overtuigt haar dat Aaron terug moet naar zijn halfzus, ondanks het feit dat Claire wilde dat Aaron op een normale manier opgroeide, Kate neemt afscheid van Aaron
- Bijna iedereen is terug op het eiland, willen niks meer te maken hebben met de buitenwereld, worden nieuwe Others, happy doch beetje droevig end.
- Laatste aflevering begint met Jack die wakker wordt in het bos, opengescheurde luchtballon hangt in een boom eindje verderop, hij begraaft de zwarte ballon-piloot, Black Rock-mensen willen offer om Losties permanent op hun eiland te laten wonen, Jack en Juliet offeren zich daartoe op, gaan in grotten liggen en sterven, Jack met de zwart-witte steentjes uit seizoen 1 nog in z'n broekzak, 50 jaar later ziet oude man Aaron vanuit z'n schommelstoel in z'n hutje een nieuw vliegtuig neerstorten, Aaron vraagt de Black Rockies Jack en Juliet's zoon Benjamin naar hem te brengen, Aaron stelt lijst op van mensen die nodig zijn om het verhaal rond te maken. Ben II weet verder van niks, vond alleen Juliet verdacht veel op z'n moeder lijken.
Laatste shot: Jack ligt bewusteloos in pak tussen de bamboe, andere man in pak loopt bij hem weg, camera zoomt in tot z'n oog, oog schiet ineens open, boem: LOST.
-/speculatie-
Joh, ga gewoon eens na hoe vaak er een "knippersignaal" (geluid/licht) voorkomt in een aflevering. Als je goed zoekt, kun je echt wel meer onzin vinden die met een beetje fantasie "toevallig" goed op de scene oid aansluit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel heel toevallig dat het echt zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |