Ja, daar zit elke tv-zender wel op te wachten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Haunter het volgende:
Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
lekker figuur heb zequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Haunter het volgende:
Juliet![]()
Kijkcijfers in Amerika boeien mij totaal niet. Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
Het zou je wel moeten boeien, want als deze trend zich doorzet kun je je geliefde Lost binnenkort wel vaarwel zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Haunter het volgende:
Kijkcijfers in Amerika boeien mij totaal niet. Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
Niks stoers aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:51 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Het zou je wel moeten boeien, want als deze trend zich doorzet kun je je geliefde Lost binnenkort wel vaarwel zeggen.
Stoere praatjes vullen geen gaatjes.
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo serie blazen niet voortijdig op hoor.
dvd verkoop enz...
en einde is toch al aangekondigd in 2009 ofzo
Onder downloadend volk reken ik ook dvd-releases, in ieder geval niet live-kijkers in Amerika.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:02 schreef Shadowcat het volgende:
"Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk" is gewoon een aartsdomme opmerking, omdat dat geen enkele cent oplevert voor de producenten en de zender. Daar moeten ze dus juist helemaal niks van hebben, het kost ze alleen maar.
Dan moet je dat zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Onder downloadend volk reken ik ook dvd-releases, in ieder geval niet live-kijkers in Amerika.
Wat dacht je van Las Vegas? Daar is hetzelfde mee gebeurd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo serie blazen niet voortijdig op hoor.
dvd verkoop enz...
en einde is toch al aangekondigd in 2009 ofzo
Alles moet tegenwoordig via itunes gaan, anders hoor je er als zender er niet bijquote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:31 schreef FoXje het volgende:
Waarom kan ik niet tegen betaling downloaden rechtstreeks bij ABC? Dan zou ik dat zeker doen, gegarandeerde kwaliteit en downloadsnelheid.
En volgens mij verkoopt Lost ook best aardig via itunes. Maar dat kan dan weer alleen in de VS. Als ze nou slim zijn verkopen ze de afleveringen ook hier in NL. Anders worden ze sowieso gedownload voor noppes en dan verdien er in ieder geval nog iets aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Alles moet tegenwoordig via itunes gaan, anders hoor je er als zender er niet bij
Als ie dat zou doen, dan is meteen zijn cover weg. (op die boot weten ze niet dat hij van het eiland afkomt, of wel natuurlijk, maar dat zien we volgende week)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:35 schreef FoXje het volgende:
Saaie ep. Maar wat doet Michael op die boot. Valt me mee dat ie niet meteen aan Desmond en Sayid vroeg: Have you seen my booooooooooooy? Where is WALLLLLLLLLLT?
![]()
Ik denk dat ze meer verdienen aan de verkoop van een seizoen aan een buitenlandse tv-zender (in dit geval Net 5). Overigens denk ik niet dat ze er in ieder geval nog iets aan gaan verdienen als ze het zo zouden doen, het blijft Nederland hequote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:12 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En volgens mij verkoopt Lost ook best aardig via itunes. Maar dat kan dan weer alleen in de VS. Als ze nou slim zijn verkopen ze de afleveringen ook hier in NL. Anders worden ze sowieso gedownload voor noppes en dan verdien er in ieder geval nog iets aan.
Daar hoef je eigenlijk niet bang voor te zijn hoor, zon 15 mil vierwers per week ofsow.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:49 schreef Isegrim het volgende:
Als ze Lost voordtijdig afblazen, word ik echt boos.Als ze dan maar wel vertellen hoe het afloopt.
Die gast heeft alle survivors misleid, enkele ervan vermoord en nu vertrouwen ze hemquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sayid tegen Michael : "Nice to meet you"
Kwam een beetje over van, Eindelijk iemand hier die we kennen, en we vertrouwen je Micheal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Die gast heeft echt tijd teveel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:21 schreef solidslayer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YMVONkmOqFw
Zie deze gast analyseert elke aflevering scene per scene!![]()
Hij vind zelfs het Hanso Foundation logo op het diploma van Juliet in haar kamer aan de muur![]()
En legt zelfs uit hoe Ben Juliet loopt te "checken"![]()
Wel tof om te zien!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:21 schreef solidslayer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YMVONkmOqFw
Zie deze gast analyseert elke aflevering scene per scene!![]()
Voor zover ik weet heeft Ben Michael gewoon op koers naar die in/uitgang gezet, hij gaf die ook destijds toen Michael met WAAAAAAAALLLTTTT!!!!!! vertrok van de steiger. Aan de andere kant daarvan ligt dat schip, dus gek is het niet dat ze hem opgepikt hebben. Waarom hij daar als schoonmaker werkt weet ik niet, zal wel dwang zijn van de kapitein. Het is alleen vreemd dat ze iedereen die in het vliegtuig zat kennen maar hem niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen moeten echt wat beter leren opletten hier
Maarja, het hele Jin-flashback en Sun-flashforward was ook wel flauw van de schrijvers, dat soort dingen vind ik niet echt origineel.
Michael was al duidelijk, en hoewel ik het een kutvent vind wil ik toch weten hoe dat nou zit.
Een ander idee is dus dat Ben de gevonden 815 in scene heeft gezet. Dan is het inderdaad de vraag hoe hij aan 300+ lijken komt. Sowieso vraag ik me dan af hoe hij dat overtuigend heeft kunnen en hoe hij dat heeft kunnen regelen in zo'n korte tijd.
Maar wat is er dan met Michael gebeurd onderweg? Waar is Walt? Hoe staat hij in contact met Ben en waarom? Misschien is Michael eerst thuisgekomen en toen pas door al dan niet direct door Ben is gerecruteerd. Mogelijk uit schuldgevoel voor het vermoorden van Libby en Ana-Lucia.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Ben Michael gewoon op koers naar die in/uitgang gezet, hij gaf die ook destijds toen Michael met WAAAAAAAALLLTTTT!!!!!! vertrok van de steiger. Aan de andere kant daarvan ligt dat schip, dus gek is het niet dat ze hem opgepikt hebben. Waarom hij daar als schoonmaker werkt weet ik niet, zal wel dwang zijn van de kapitein. Het is alleen vreemd dat ze iedereen die in het vliegtuig zat kennen maar hem niet.
Maar het lijkt me niet onmogelijk dat Ben nog op en neer kon in die tijd, en dat hij ook een machtig 'front'-bedrijf had in de echte wereld werd duidelijk in die aflevering dat Juliet gerecruteerd werd (Mittelos). Ik zou Ben niet onderschatten, maar het is inderdaad de vraag hoe ze het geloofwaardig gaan maken dat hij dat voor elkaar gekregen heeft. Ik denk overigens niet dat WIdmore de recovery gefaked heeft...quote:Het lijkt me overigens sterk dat Ben die hele shit in scene heeft gezet, op het eiland hebben ze daar de middelen niet voor, buiten dat kom je vanaf dat eiland niet zomaar aan een Oceanic vliegtuig incl. passagiers.
Mwah, lijkt me vrij simpel eigenlijk:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:00 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, waar is Walt? Ik hoop wel dat de schrijvers hier een goede verklaring hebben voor het feit dat Micheal voor Ben als spion op de boot werkt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Micheal Walt alleen zou laten, maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij hem meeneemt op een schip dat weer terug naar het eiland gaat...
Ja dat vindt niemand leuk denk ik (Michael wordt universeel gehaat geloof ik, zeker na al dat gegil om Walt en hij is natuurlijk een moordenaar), maar voor de verhaallijn kan het wel weer een interessante twist opleveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:46 schreef -Sum- het volgende:
fijne aflevering, alleen beetje jammer dat michael terug is
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:39 schreef Liquidootje het volgende:
Tuurlijk, dat zal het wel zijn. Een boot op een bounty missie pikt een neger op in the middle of nowhere en biedt hem meteen een baantje aan als bloedzwabber.
Logisch.
Dat is waar, maar daarin wordt niet verteld wat zijn rol zal zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:00 schreef Shadowcat het volgende:
Voor de Michael-spoiler hoef je geen spoilerlezer te zijn, want zijn naam staat al sinds aflevering 4x01 gewoon in de opening credits.
Nee, daar mee werd geïllustreerd dat Ben zijn eigen mensen had voorgelogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:08 schreef solidslayer het volgende:
en herinnert ook iemand het stukje van die russische 1 ooggast (btw leeft hij nog?) toen hij in the looking glass kwam en verbaasd was die 2 chicks daar te zien? Hij zei letterlijk dat ie dacht dat ze op een missie waren in Canada. Dus ik denk niet dat ze persee die duikboot nodig hebben daarvoor..
In Death Proof was ze anders best aardigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:43 schreef planethugo het volgende:
grappig van die zoë bell, was eigenlijk wel te verwachten aangezien die niet echt kan acteren
Dat denk ik ook ja, domme Amerikanen verpesten het voor onsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef janspj het volgende:
Jammer van de tegenvallende kijkcijfers. Lost is voor de gemiddelde gewoon te moeilijk denk ik..
Nou, als je wat reacties in het begin van dit topic leest lijkt het dat er ook veel domme kijkers in Nederland zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Shrien het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, domme Amerikanen verpesten het voor ons
Daarin was ze vooral stuntvrouw en geen actrice. Nogal een verschil lijkt me.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:24 schreef G-Mart het volgende:
[..]
In Death Proof was ze anders best aardig
Ze heeft ook aangegeven dat het een gastrolletje is van 1 episode. Was vooral voor de stunt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:44 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Daarin was ze vooral stuntvrouw en geen actrice. Nogal een verschil lijkt me.
En dat was ook prima en erg leuk, maar dan moet G-mart niet opeens gaan doen of ze nou een goede actrice is, want dat is ze dus niet. Wel een tof mens, maar een tenenkrommende actrice.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze heeft ook aangegeven dat het een gastrolletje is van 1 episode. Was vooral voor de stunt.
Misschien heeft Ben zijn dood in scene gezet en is Jin nu ook een hitman voor Ben net als Sayid. En zo zijn er nog wel 100 scenario's te bedenken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt me trouwens wel dat Jin echt dood is. Waarom zou hij op het eiland achter willen blijven? Weg van zijn vrouw en kind, lijkt me onwaarschijnlijk. Plus dat Sun echt lijkt te rouwen, niet een show voor de media / autoriteiten.
Bron?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef janspj het volgende:
Jammer van de tegenvallende kijkcijfers. Lost is voor de gemiddelde gewoon te moeilijk denk ik..
Omdat ie daarmee weet dat hij zijn vrouw en kind kan redden? Die moeten immers van het eiland af. En dat Sun echt aan het rouwen lijkt te zijn is niet zo gek als ze haar man op een eiland heeft achtergelaten en nooit meer zal zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt me trouwens wel dat Jin echt dood is. Waarom zou hij op het eiland achter willen blijven? Weg van zijn vrouw en kind, lijkt me onwaarschijnlijk. Plus dat Sun echt lijkt te rouwen, niet een show voor de media / autoriteiten.
Wel eens van Google gehoord? 10 seconden werk, luiaard.quote:
quote:Lost lost a mil from last week, hitting a new season low of 11.87 mil.
Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:57 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
En dat was ook prima en erg leuk, maar dan moet G-mart niet opeens gaan doen of ze nou een goede actrice is, want dat is ze dus niet. Wel een tof mens, maar een tenenkrommende actrice.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ach man, de kat van de overburen acteert nog beter dan dat hoerige kutwijf van een smerige achterlijke bastaard.
10 seconden als je weet met welke zoekwoorden je moet zoeken, ik kwam alleen de cijfers van meer dan een jaar oud tegen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:55 schreef Shadowcat het volgende:Wel eens van Google gehoord? 10 seconden werk, luiaard.
Dat zou verklaren waarom er niemand kwamquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Michael AKA Kevin Johnson zat natuurlijk in die grafkist uit Jacks flashforward.
Ik had vooraf wel zoiets van dat hij maar moest verzuipen.. Maar ik ben nu toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:49 schreef Haunter het volgende:
Was wel sceptisch toen ik hoorde dat Michael terug kwam, maar nu ben ik wel nieuwsgierig wat hij meegemaakt heeft etc![]()
Eindelijk een medestander!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Maikol heeft, in seizoen 1 vond ik 'm wel gers. En in seizoen 2 vond ik het ook wel verfrissend dat hij de enige was die niet met z'n luie reet op het strand ging zitten of ging chillen The Swan.
HAVE YOU SEEN MY BOIIIII??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Maikol heeft, in seizoen 1 vond ik 'm wel gers. En in seizoen 2 vond ik het ook wel verfrissend dat hij de enige was die niet met z'n luie reet op het strand ging zitten of ging chillen The Swan.
Het wordt nog dit seizoen bekend wie in de kist lag...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
We zien over een jaar of 3 vanzelf wel of je gelijk had. Kan me niet voorstellen dat ze al voor ergens halverwege seizoen 6 of zo gaan onthullen welke dooie er in die kist zat.
Bron ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef Liquidootje het volgende:
Wisten jullie dat michael maar 3 keer op de set geweest is. De rest hebben ze éénmalig met een bluescreen opgenomen en digitaal in de afleveringen geedit.
1 x waterscene opgenomen (boot, raft bouwen)
1 x Running in jungle
1 x Shoot person x
They took my son! RIGHT OUT OF MY HANDS! is een voice opname
Lol, als wij op het forum hier al gek worden van Michael z'n 'WAAAAAAAAAAAAAALT' dan kun je nagaan wat z'n vrouw van hem moet denkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:51 schreef Shrien het volgende:
[..]
Bron ?
Hij is juist 24/7 op de set, zn vrouw wordt ook gek van 'm,
jaren lang zat hij hard op zn scripts door te lezen/blèren
Bron?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:51 schreef Shrien het volgende:
[..]
Bron ?
Hij is juist 24/7 op de set, zn vrouw wordt ook gek van 'm,
jaren lang zat hij hard op zn scripts door te lezen/blèren
Lijkt me erg stug...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef Liquidootje het volgende:
Wisten jullie dat michael maar 3 keer op de set geweest is. De rest hebben ze éénmalig met een bluescreen opgenomen en digitaal in de afleveringen geedit.
1 x waterscene opgenomen (boot, raft bouwen)
1 x Running in jungle
1 x Shoot person x
They took my son! RIGHT OUT OF MY HANDS! is een voice opname
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bron?. Lijkt me wel leuk om te lezne.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers dan (en wat waren ze op 't hoogtepunt)?
Thanx, we gaan naar een dieptepuntquote:Op zondag 16 maart 2008 01:13 schreef Symer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x01 was het hoogtepunt met 23,5 miljoen kijkers, dat kwam voornamelijk doordat Lost toen net een Emmy had gewonnen en iedereen die het nog niet kende wilde zien wat het nou eigenlijk voor serie was.
3x15 was het dieptepunt met 11,5 miljoen. Daar zitten we nu dus akelig dicht bij in de buurt.
In die grafiek kun je ook mooi zien hoe ABC met Lost heeft zitten naaien. Ze dachten dat fans een hekel hadden aan de uitzendschema's van seizoen 1 en 2 (5 weken afleveringen, 3 weken niet, 2 weken wel, 4 weken niet, enz). Dus vroegen ze de schrijvers twee kleinere seizoenen te maken.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, we gaan naar een dieptepunt. Gelukkig liggen de seizoenen al vast
.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:00 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Lol, als wij op het forum hier al gek worden van Michael z'n 'WAAAAAAAAAAAAAALT' dan kun je nagaan wat z'n vrouw van hem moet denken
Je bedoelt "Kevin"quote:Op zondag 16 maart 2008 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
ABC moet lost niet op 10 uur zetten
En tevens:Michael
De man met echte kloten!
Uhm ja dat was niet zo slimquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Op het graf staat "1974 - 2004", tevens zegt niemand dat Jin dood is - Sun zegt alleen "I miss you so much" en "I wish you could've been there".
Als Jin was doodgegaan, zou er niet 2004 op zijn graf hebben gestaan, maar 2008. Oftewel, zeer waarschijnlijk is Jin nog op het eiland.
]Op vrijdag 14 maart 2008 19:50 schreef Ridley het volgende:
[..]
2008.
Dan zou Sun 4 jaar zwanger zijn geweest.
Weet je niet. Volgens het verhaal wat de O6 ophangen zouden alleen zij de crash hebben overleefd, dus iedereen die niet terugkomt krijgt dan automatisch de sterfdatum die ze al hadden (iedereen is al dood verklaard). Dus Jin kan best gewoon dood zijn gegaan op het eiland.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:48 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Uhm ja dat was niet zo slimik bedoelde dat als Jin was doodgegaan er 2005 op had moeten staan (vlucht 815 stortte neer op 22 sept 2004).
Nou kan het zijn dat ze daarover gelogen hebben, maar de verhalen van de Oceanic 6 waren meestal enigsinds gebaseerd op de waarheid (dus dan hadden ze wel verteld dat Jin op het eiland was overleden). In combinatie met dat Sun en Hurley geen een keer echt bevestigen dat Jin dood is, denk ik dat hij nog op het eiland is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |