abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:48:14 #101
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57388818
Juliet

Kijkcijfers in Amerika boeien mij totaal niet. Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:49:02 #102
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57388835
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Haunter het volgende:
Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
Ja, daar zit elke tv-zender wel op te wachten.
A.F.C. Ajax
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:50:05 #103
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57388857
quote:
Juliet

Kijkcijfers in Amerika boeien mij totaal niet. Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
lekker figuur heb ze
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:51:00 #104
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_57388872
quote:
Het zou je wel moeten boeien, want als deze trend zich doorzet kun je je geliefde Lost binnenkort wel vaarwel zeggen.

Stoere praatjes vullen geen gaatjes.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:52:00 #105
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57388894
Zo serie blazen niet voortijdig op hoor.
dvd verkoop enz...

en einde is toch al aangekondigd in 2009 ofzo
  zaterdag 15 maart 2008 @ 01:00:12 #106
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57389013
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:51 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Het zou je wel moeten boeien, want als deze trend zich doorzet kun je je geliefde Lost binnenkort wel vaarwel zeggen.

Stoere praatjes vullen geen gaatjes.
Niks stoers aan.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
dvd verkoop enz...

Dat dus.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 01:02:38 #107
67615 Shadowcat
pi_57389055
"Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk" is gewoon een aartsdomme opmerking, omdat dat geen enkele cent oplevert voor de producenten en de zender. Daar moeten ze dus juist helemaal niks van hebben, het kost ze alleen maar.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 01:04:38 #108
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57389084
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 01:02 schreef Shadowcat het volgende:
"Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk" is gewoon een aartsdomme opmerking, omdat dat geen enkele cent oplevert voor de producenten en de zender. Daar moeten ze dus juist helemaal niks van hebben, het kost ze alleen maar.
Onder downloadend volk reken ik ook dvd-releases, in ieder geval niet live-kijkers in Amerika.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 01:05:58 #109
174977 Clone.Bee
Ik ben je moeder
pi_57389103
Nieuwe tvp.
En ook je vader
Hihi.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 01:06:34 #110
67615 Shadowcat
pi_57389116
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 01:04 schreef Haunter het volgende:

[..]

Onder downloadend volk reken ik ook dvd-releases, in ieder geval niet live-kijkers in Amerika.
Dan moet je dat zeggen.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 02:23:33 #111
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57390179
Ze moeten eens proberen Lost nu nog te cancellen. Dan brand ik persoonlijk het hoofdkantoor van ABC af
Erg gave aflevering, ik ben weer helemaal terug op het punt dat ik met moeite kan wachten om de volgende aflevering te zien... Wat natuurlijk een goed teken is, maar wel kut

Toch mooi hoe je heen en weer geslingerd wordt tussen de twee kampen, moet je nou voor Ben zijn (na zijn flash-forward met Sayid dacht ik weer van wel), of voor Widmore? Die kapitein had wel mooie verhalen, maar don't trust the captain... De enige die ik sowieso niet vertrouw is Kevin Johnson

Jin
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zaterdag 15 maart 2008 @ 02:28:26 #112
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_57390236
Maar dat don't trust the captain komt van het "mannetje" op de boot in opdracht van Ben.
Dus dat hele don't trust the captain is weer zo'n mind trick van Ben om zijn eigen hachie te redden..
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  zaterdag 15 maart 2008 @ 02:35:00 #113
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_57390297
En ik weet niet of het al in een vorig topic is gezegd maar hoe zit het met dat dagboek dat die Widmore voor veel geld kocht? Dat schip is verdwenen en alleen dat dagboek is gevonden...

Misschien is Jacob wel die matroos van wie dat dagboek was... :p
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_57390398
Mooie aflevering. De vorige vond ik toch beduidend minder qua flashbacks, maar de "Jin en Sun" flashback / forwards blijven toch wel één vande beste.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 07:31:36 #115
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57390977
Waarom kan ik niet tegen betaling downloaden rechtstreeks bij ABC? Dan zou ik dat zeker doen, gegarandeerde kwaliteit en downloadsnelheid.
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 15 maart 2008 @ 07:35:51 #116
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57390982
Saaie ep. Maar wat doet Michael op die boot. Valt me mee dat ie niet meteen aan Desmond en Sayid vroeg: Have you seen my booooooooooooy? Where is WALLLLLLLLLLT?
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:09:07 #117
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57391059
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
dvd verkoop enz...

Wat dacht je van Las Vegas? Daar is hetzelfde mee gebeurd.
A.F.C. Ajax
pi_57391177
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 07:31 schreef FoXje het volgende:
Waarom kan ik niet tegen betaling downloaden rechtstreeks bij ABC? Dan zou ik dat zeker doen, gegarandeerde kwaliteit en downloadsnelheid.
Alles moet tegenwoordig via itunes gaan, anders hoor je er als zender er niet bij
A little bit hateful
pi_57391212
Als ze Lost voortijdig afblazen, word ik echt boos. Als ze dan maar wel vertellen hoe het afloopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isegrim op 15-03-2008 11:00:37 ]
pi_57391662
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Alles moet tegenwoordig via itunes gaan, anders hoor je er als zender er niet bij
En volgens mij verkoopt Lost ook best aardig via itunes. Maar dat kan dan weer alleen in de VS. Als ze nou slim zijn verkopen ze de afleveringen ook hier in NL. Anders worden ze sowieso gedownload voor noppes en dan verdien er in ieder geval nog iets aan.
pi_57391729
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 07:35 schreef FoXje het volgende:
Saaie ep. Maar wat doet Michael op die boot. Valt me mee dat ie niet meteen aan Desmond en Sayid vroeg: Have you seen my booooooooooooy? Where is WALLLLLLLLLLT?
Als ie dat zou doen, dan is meteen zijn cover weg. (op die boot weten ze niet dat hij van het eiland afkomt, of wel natuurlijk, maar dat zien we volgende week)
Hmm zou Michael ze wel herkennen, of dat niet?

Sayid tegen Michael : "Nice to meet you"
Kwam een beetje over van, Eindelijk iemand hier die we kennen, en we vertrouwen je Micheal..

maar goed, ik kan er ook langs zitten he..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:26:11 #122
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57391778
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:12 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

En volgens mij verkoopt Lost ook best aardig via itunes. Maar dat kan dan weer alleen in de VS. Als ze nou slim zijn verkopen ze de afleveringen ook hier in NL. Anders worden ze sowieso gedownload voor noppes en dan verdien er in ieder geval nog iets aan.
Ik denk dat ze meer verdienen aan de verkoop van een seizoen aan een buitenlandse tv-zender (in dit geval Net 5). Overigens denk ik niet dat ze er in ieder geval nog iets aan gaan verdienen als ze het zo zouden doen, het blijft Nederland he
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_57391837
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:49 schreef Isegrim het volgende:
Als ze Lost voordtijdig afblazen, word ik echt boos. Als ze dan maar wel vertellen hoe het afloopt.
Daar hoef je eigenlijk niet bang voor te zijn hoor, zon 15 mil vierwers per week ofsow.
Lost eindigt in het seizoen 09/10 las ik ergens in een interview.
pi_57391843
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

Sayid tegen Michael : "Nice to meet you"
Kwam een beetje over van, Eindelijk iemand hier die we kennen, en we vertrouwen je Micheal..
Die gast heeft alle survivors misleid, enkele ervan vermoord en nu vertrouwen ze hem Don't think so brother.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:15:22 #125
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_57392344
Anyhow... Al heeft Ben of Widmore het wrack gefaked.. je haalt niet zomaar 320 lijken vandaan en een compleet vliegtuig met een blackbox en dan nog ff het water in takelen, zelfs voor Widmore lijkt me dit te moeilijk om te realiseren. Daaarom geloof ik eerder dat Ben zoiets kan doen op zijn eiland te beschermen.. en hij vertelde tegen Locke al over het metaforische "magic box" waar hij alles kon halen wat hij maar voorstelde?

Widmore is al veel langer op zoek naar het eiland denk ik, al in de tijd dat hij dat dagboek opkocht van dat schip.

En ook denk ik niet dat Jin dood is.. op zn graf staat inderdaad 22-09-04 datum van de crash.

Ben weer benieuwd naar volgende ep!

[ Bericht 0% gewijzigd door solidslayer op 15-03-2008 11:47:42 ]
PSN-ID: SoliD_S
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:21:26 #126
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_57392426
http://www.youtube.com/watch?v=YMVONkmOqFw

Zie deze gast analyseert elke aflevering scene per scene!
Hij vind zelfs het Hanso Foundation logo op het diploma van Juliet in haar kamer aan de muur
En legt zelfs uit hoe Ben Juliet loopt te "checken"
pi_57392502
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:21 schreef solidslayer het volgende:

Hij vind zelfs het Hanso Foundation logo op het diploma van Juliet in haar kamer aan de muur
En legt zelfs uit hoe Ben Juliet loopt te "checken"
Die gast heeft echt tijd teveel.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:49:47 #128
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_57392816
Wel vervelend die korea eps. Ik kijk de afleveringen via een turkse site (engels met turkse ondertiteling) en de ondertitels lopen dan door elkaar! Heb de halve aflevering gevraagd, wat zeggen ze nou?
In me Burberry......
pi_57392907
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:21 schreef solidslayer het volgende:

Wel tof om te zien!
Michael is back yeah!
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_57393251
Mensen moeten echt wat beter leren opletten hier

Maarja, het hele Jin-flashback en Sun-flashforward was ook wel flauw van de schrijvers, dat soort dingen vind ik niet echt origineel.

Michael was al duidelijk, en hoewel ik het een kutvent vind wil ik toch weten hoe dat nou zit.

Een ander idee is dus dat Ben de gevonden 815 in scene heeft gezet. Dan is het inderdaad de vraag hoe hij aan 300+ lijken komt. Sowieso vraag ik me dan af hoe hij dat overtuigend heeft kunnen en hoe hij dat heeft kunnen regelen in zo'n korte tijd.
pi_57393267
Edit: laat maar
pi_57393846
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen moeten echt wat beter leren opletten hier

Maarja, het hele Jin-flashback en Sun-flashforward was ook wel flauw van de schrijvers, dat soort dingen vind ik niet echt origineel.

Michael was al duidelijk, en hoewel ik het een kutvent vind wil ik toch weten hoe dat nou zit.

Een ander idee is dus dat Ben de gevonden 815 in scene heeft gezet. Dan is het inderdaad de vraag hoe hij aan 300+ lijken komt. Sowieso vraag ik me dan af hoe hij dat overtuigend heeft kunnen en hoe hij dat heeft kunnen regelen in zo'n korte tijd.
Voor zover ik weet heeft Ben Michael gewoon op koers naar die in/uitgang gezet, hij gaf die ook destijds toen Michael met WAAAAAAAALLLTTTT!!!!!! vertrok van de steiger. Aan de andere kant daarvan ligt dat schip, dus gek is het niet dat ze hem opgepikt hebben. Waarom hij daar als schoonmaker werkt weet ik niet, zal wel dwang zijn van de kapitein. Het is alleen vreemd dat ze iedereen die in het vliegtuig zat kennen maar hem niet.

Het lijkt me overigens sterk dat Ben die hele shit in scene heeft gezet, op het eiland hebben ze daar de middelen niet voor, buiten dat kom je vanaf dat eiland niet zomaar aan een Oceanic vliegtuig incl. passagiers.
Powered by Janetje®
pi_57394002
Ehm hij had een tumor. Hij had een miracle dokter nodig en we weten hoe ver Ben gaat voor zijn doelstellingen.

Vermoord een hele groep mensen omdat hij zijn vader hate. Laat zich elke helemaal tot pulpslaan sinds de eerste keer dat hij te voorschijn was gekomen. Serieus die man kan wat pounding aan
A little bit hateful
pi_57394175
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Voor zover ik weet heeft Ben Michael gewoon op koers naar die in/uitgang gezet, hij gaf die ook destijds toen Michael met WAAAAAAAALLLTTTT!!!!!! vertrok van de steiger. Aan de andere kant daarvan ligt dat schip, dus gek is het niet dat ze hem opgepikt hebben. Waarom hij daar als schoonmaker werkt weet ik niet, zal wel dwang zijn van de kapitein. Het is alleen vreemd dat ze iedereen die in het vliegtuig zat kennen maar hem niet.
Maar wat is er dan met Michael gebeurd onderweg? Waar is Walt? Hoe staat hij in contact met Ben en waarom? Misschien is Michael eerst thuisgekomen en toen pas door al dan niet direct door Ben is gerecruteerd. Mogelijk uit schuldgevoel voor het vermoorden van Libby en Ana-Lucia.
quote:
Het lijkt me overigens sterk dat Ben die hele shit in scene heeft gezet, op het eiland hebben ze daar de middelen niet voor, buiten dat kom je vanaf dat eiland niet zomaar aan een Oceanic vliegtuig incl. passagiers.
Maar het lijkt me niet onmogelijk dat Ben nog op en neer kon in die tijd, en dat hij ook een machtig 'front'-bedrijf had in de echte wereld werd duidelijk in die aflevering dat Juliet gerecruteerd werd (Mittelos). Ik zou Ben niet onderschatten, maar het is inderdaad de vraag hoe ze het geloofwaardig gaan maken dat hij dat voor elkaar gekregen heeft. Ik denk overigens niet dat WIdmore de recovery gefaked heeft...
pi_57394197
Het nep-wrak werd ook vrij snel gevonden volgens mij, al enkele weken na de crash.
pi_57394222
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:00 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Tja, waar is Walt? Ik hoop wel dat de schrijvers hier een goede verklaring hebben voor het feit dat Micheal voor Ben als spion op de boot werkt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Micheal Walt alleen zou laten, maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij hem meeneemt op een schip dat weer terug naar het eiland gaat...
Mwah, lijkt me vrij simpel eigenlijk:
Michael vaart van het eiland weg, komt het schip tegen, besluit dat hij de andere eilandbewoners toch moet zien te helpen en biedt zijn diensten aan bij de kapitein van het schip.
Hell, misschien was zijn benzine van de boot wel gewoon op ofzo .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57394331
Tuurlijk, dat zal het wel zijn. Een boot op een bounty missie pikt een neger op in the middle of nowhere en biedt hem meteen een baantje aan als bloedzwabber.
Logisch.
A little bit hateful
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:46:12 #138
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57394408
fijne aflevering, alleen beetje jammer dat michael terug is
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:55:02 #139
67615 Shadowcat
pi_57394522
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:46 schreef -Sum- het volgende:
fijne aflevering, alleen beetje jammer dat michael terug is
Ja dat vindt niemand leuk denk ik (Michael wordt universeel gehaat geloof ik, zeker na al dat gegil om Walt en hij is natuurlijk een moordenaar), maar voor de verhaallijn kan het wel weer een interessante twist opleveren.
pi_57394569
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:39 schreef Liquidootje het volgende:
Tuurlijk, dat zal het wel zijn. Een boot op een bounty missie pikt een neger op in the middle of nowhere en biedt hem meteen een baantje aan als bloedzwabber.
Logisch.

Vond de ep niet echt super, maar dat was ook doordat ik een spoiler lezer ben denk ik..anders was Michael een leuke shocker geweest
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 15 maart 2008 @ 14:00:51 #141
67615 Shadowcat
pi_57394597
Voor de Michael-spoiler hoef je geen spoilerlezer te zijn, want zijn naam staat al sinds aflevering 4x01 gewoon in de opening credits.
pi_57394657
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:00 schreef Shadowcat het volgende:
Voor de Michael-spoiler hoef je geen spoilerlezer te zijn, want zijn naam staat al sinds aflevering 4x01 gewoon in de opening credits.
Dat is waar, maar daarin wordt niet verteld wat zijn rol zal zijn
(met een beetje fantasie kan je die optelsom wel maken natuurlijk, maar de verrassing was een stukkie groter geweest )
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 15 maart 2008 @ 14:08:35 #143
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_57394675
Ik denk dat Ben gewoon nog steeds van het eiland af kan gaan als hij wil, en niet alleen hij ging vaak weg want hij heeft alle europese paspoorten en euro's in zn laadje liggen, maar ook richard ging voor Juliet recruteren van het eiland af.. en herinnert ook iemand het stukje van die russische 1 ooggast (btw leeft hij nog?) toen hij in the looking glass kwam en verbaasd was die 2 chicks daar te zien? Hij zei letterlijk dat ie dacht dat ze op een missie waren in Canada. Dus ik denk niet dat ze persee die duikboot nodig hebben daarvoor..
pi_57394731
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:08 schreef solidslayer het volgende:
en herinnert ook iemand het stukje van die russische 1 ooggast (btw leeft hij nog?) toen hij in the looking glass kwam en verbaasd was die 2 chicks daar te zien? Hij zei letterlijk dat ie dacht dat ze op een missie waren in Canada. Dus ik denk niet dat ze persee die duikboot nodig hebben daarvoor..
Nee, daar mee werd geïllustreerd dat Ben zijn eigen mensen had voorgelogen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57394866
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:43 schreef planethugo het volgende:
grappig van die zoë bell, was eigenlijk wel te verwachten aangezien die niet echt kan acteren
In Death Proof was ze anders best aardig
pi_57395169
Wie zien die zoë bell nog wel terug in 10 verschillende aflevingen hoor. Weliswaar in flashback-modus :
A little bit hateful
pi_57395468
Jammer van de tegenvallende kijkcijfers. Lost is voor de gemiddelde gewoon te moeilijk denk ik..

Ben heeft de touwtjes nog steeds in handen, die zit precies waar die wil. Hij wil dus iets van Lock..
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:25:53 #148
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_57395659
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef janspj het volgende:
Jammer van de tegenvallende kijkcijfers. Lost is voor de gemiddelde gewoon te moeilijk denk ik..
Dat denk ik ook ja, domme Amerikanen verpesten het voor ons
pi_57395816
Wat zijn de kijkcijfers dan (en wat waren ze op 't hoogtepunt)?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57395937
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Shrien het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja, domme Amerikanen verpesten het voor ons
Nou, als je wat reacties in het begin van dit topic leest lijkt het dat er ook veel domme kijkers in Nederland zijn.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:44:29 #151
67615 Shadowcat
pi_57395938
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:24 schreef G-Mart het volgende:

[..]

In Death Proof was ze anders best aardig
Daarin was ze vooral stuntvrouw en geen actrice. Nogal een verschil lijkt me.
pi_57395996
Now that makes Jin a sad panda
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:53:20 #153
134538 chansadres
Black & White
pi_57396067
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:44 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Daarin was ze vooral stuntvrouw en geen actrice. Nogal een verschil lijkt me.
Ze heeft ook aangegeven dat het een gastrolletje is van 1 episode. Was vooral voor de stunt.

Goede episode voor de rest
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:57:51 #154
67615 Shadowcat
pi_57396139
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:53 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ze heeft ook aangegeven dat het een gastrolletje is van 1 episode. Was vooral voor de stunt.
En dat was ook prima en erg leuk, maar dan moet G-mart niet opeens gaan doen of ze nou een goede actrice is, want dat is ze dus niet. Wel een tof mens, maar een tenenkrommende actrice.
pi_57396600
ik heb eindelijk de tijd gehad om de nieuwe aflevering te zien tofheid
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_57396666
Lijkt me trouwens wel dat Jin echt dood is. Waarom zou hij op het eiland achter willen blijven? Weg van zijn vrouw en kind, lijkt me onwaarschijnlijk. Plus dat Sun echt lijkt te rouwen, niet een show voor de media / autoriteiten.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:36:40 #157
67615 Shadowcat
pi_57396734
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt me trouwens wel dat Jin echt dood is. Waarom zou hij op het eiland achter willen blijven? Weg van zijn vrouw en kind, lijkt me onwaarschijnlijk. Plus dat Sun echt lijkt te rouwen, niet een show voor de media / autoriteiten.
Misschien heeft Ben zijn dood in scene gezet en is Jin nu ook een hitman voor Ben net als Sayid. En zo zijn er nog wel 100 scenario's te bedenken.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:43:26 #158
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_57396884
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef janspj het volgende:
Bron?
pi_57396979
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Omdat ie daarmee weet dat hij zijn vrouw en kind kan redden? Die moeten immers van het eiland af. En dat Sun echt aan het rouwen lijkt te zijn is niet zo gek als ze haar man op een eiland heeft achtergelaten en nooit meer zal zien.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:55:16 #160
67615 Shadowcat
pi_57397112
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:43 schreef Treveo het volgende:

[..]

Bron?
Wel eens van Google gehoord? 10 seconden werk, luiaard.
quote:
Lost lost a mil from last week, hitting a new season low of 11.87 mil.
pi_57397391
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:57 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

En dat was ook prima en erg leuk, maar dan moet G-mart niet opeens gaan doen of ze nou een goede actrice is, want dat is ze dus niet. Wel een tof mens, maar een tenenkrommende actrice.
Overdrijven is ook een vak zeg.
pi_57397467
Ach man, de kat van de overburen acteert nog beter dan dat hoerige kutwijf van een smerige achterlijke bastaard.

Was wel een leuke cameo-achtige rol voor haar
A little bit hateful
  zaterdag 15 maart 2008 @ 18:52:21 #163
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_57399011
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ach man, de kat van de overburen acteert nog beter dan dat hoerige kutwijf van een smerige achterlijke bastaard.

Grrrrrrrrrrrr..
  zaterdag 15 maart 2008 @ 18:52:40 #164
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_57399019
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:55 schreef Shadowcat het volgende:Wel eens van Google gehoord? 10 seconden werk, luiaard.
10 seconden als je weet met welke zoekwoorden je moet zoeken, ik kwam alleen de cijfers van meer dan een jaar oud tegen...
  zaterdag 15 maart 2008 @ 20:46:50 #165
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57401358
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Michael AKA Kevin Johnson zat natuurlijk in die grafkist uit Jacks flashforward.
Dat zou verklaren waarom er niemand kwam
Fijn dat hij weer terug is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 15 maart 2008 @ 20:49:44 #166
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57401445
Was wel sceptisch toen ik hoorde dat Michael terug kwam, maar nu ben ik wel nieuwsgierig wat hij meegemaakt heeft etc
pi_57402460
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:49 schreef Haunter het volgende:
Was wel sceptisch toen ik hoorde dat Michael terug kwam, maar nu ben ik wel nieuwsgierig wat hij meegemaakt heeft etc
Ik had vooraf wel zoiets van dat hij maar moest verzuipen.. Maar ik ben nu toch wel benieuwd
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:40:31 #168
174977 Clone.Bee
Ik ben je moeder
pi_57402540
Ja ik ben ook benieuwd. Ik hoop dat ze hem zn verhaal laten doen en hem dan kielhalen ofzo, het liefst in één aflevering
En ook je vader
Hihi.
pi_57402639
Ik voel het aan mijn wateren dat ze Michael de meest interessante en likable karakter zullen maken.
100%, nee 110% zeker!
A little bit hateful
pi_57403308
Nou ja, je kan zeggen wat je wil, maar Michael weet wel zo overtuigend te acteren dat iédereen van 'm walgt . Die kop alleen al was genoeg om 'oh nee hè ' te denken.

Enneh, ben ik de enige die Locke elke keer dat hij tóch weer met Ben blijft praten een klap op z'n achterhoofd wil geven? Hij wéét dat hij manipulatief is, hij wéét dat hij weer boos gaat worden maar nee, toch blijven staan en dan met eten gooien ofzo.

Ugh.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:22:34 #171
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57403392
Ik snap niet wat iedereen tegen Maikol heeft, in seizoen 1 vond ik 'm wel gers . En in seizoen 2 vond ik het ook wel verfrissend dat hij de enige was die niet met z'n luie reet op het strand ging zitten of ging chillen The Swan.
2000 light years from home
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:26:30 #172
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57403474
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Maikol heeft, in seizoen 1 vond ik 'm wel gers . En in seizoen 2 vond ik het ook wel verfrissend dat hij de enige was die niet met z'n luie reet op het strand ging zitten of ging chillen The Swan.
Eindelijk een medestander!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:31:05 #173
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57403547
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:26 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Eindelijk een medestander!
pi_57403621
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
HAVE YOU SEEN MY BOIIIII??

Kutneger.
pi_57403673
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

We zien over een jaar of 3 vanzelf wel of je gelijk had. Kan me niet voorstellen dat ze al voor ergens halverwege seizoen 6 of zo gaan onthullen welke dooie er in die kist zat.
Het wordt nog dit seizoen bekend wie in de kist lag...
pi_57403709
Wisten jullie dat michael maar 3 keer op de set geweest is. De rest hebben ze éénmalig met een bluescreen opgenomen en digitaal in de afleveringen geedit.

1 x waterscene opgenomen (boot, raft bouwen)
1 x Running in jungle
1 x Shoot person x

They took my son! RIGHT OUT OF MY HANDS! is een voice opname
A little bit hateful
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:51:23 #177
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_57403933
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef Liquidootje het volgende:
Wisten jullie dat michael maar 3 keer op de set geweest is. De rest hebben ze éénmalig met een bluescreen opgenomen en digitaal in de afleveringen geedit.

1 x Running in jungle
1 x Shoot person x

Bron ?
Hij is juist 24/7 op de set, zn vrouw wordt ook gek van 'm,
jaren lang zat hij hard op zn scripts door te lezen/blèren
pi_57404115
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:51 schreef Shrien het volgende:

[..]

Bron ?
Lol, als wij op het forum hier al gek worden van Michael z'n 'WAAAAAAAAAAAAAALT' dan kun je nagaan wat z'n vrouw van hem moet denken
pi_57404160
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:51 schreef Shrien het volgende:

[..]

Bron ?
Bron? . Lijkt me wel leuk om te lezne.
pi_57404701
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef Liquidootje het volgende:

1 x Running in jungle
1 x Shoot person x

Lijkt me erg stug...
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:40:00 #181
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57404933
Kom mensen, niet zo dom doen.
Zyggie.
pi_57405072
Ik moest meehuilen met Sun
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:47:07 #183
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_57405099
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bron? . Lijkt me wel leuk om te lezne.

"ehh.. Duhhhhhrr"
  zondag 16 maart 2008 @ 00:18:32 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57405697
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Lijkt me erg stug...
Echt?
  zondag 16 maart 2008 @ 00:53:20 #185
130755 Kinga
versier hier
pi_57406224
Ik vind Michael ook cool trouwens
pi_57406452
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers dan (en wat waren ze op 't hoogtepunt)?

2x01 was het hoogtepunt met 23,5 miljoen kijkers, dat kwam voornamelijk doordat Lost toen net een Emmy had gewonnen en iedereen die het nog niet kende wilde zien wat het nou eigenlijk voor serie was.
3x15 was het dieptepunt met 11,5 miljoen. Daar zitten we nu dus akelig dicht bij in de buurt.
  zondag 16 maart 2008 @ 01:27:37 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57406623
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Lijkt me erg stug...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57410075
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:13 schreef Symer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

2x01 was het hoogtepunt met 23,5 miljoen kijkers, dat kwam voornamelijk doordat Lost toen net een Emmy had gewonnen en iedereen die het nog niet kende wilde zien wat het nou eigenlijk voor serie was.
3x15 was het dieptepunt met 11,5 miljoen. Daar zitten we nu dus akelig dicht bij in de buurt.
Thanx, we gaan naar een dieptepunt . Gelukkig liggen de seizoenen al vast .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57410198
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Thanx, we gaan naar een dieptepunt . Gelukkig liggen de seizoenen al vast .
In die grafiek kun je ook mooi zien hoe ABC met Lost heeft zitten naaien. Ze dachten dat fans een hekel hadden aan de uitzendschema's van seizoen 1 en 2 (5 weken afleveringen, 3 weken niet, 2 weken wel, 4 weken niet, enz). Dus vroegen ze de schrijvers twee kleinere seizoenen te maken.

Gevolg daarvan was dat het mini-seizoen naadje bleek te zijn en veel kijkers zijn weggejaagd. Na een lange winterstop verplaatste ABC Lost vervolgens naar 10 uur 's avonds. Wat veel te laat voor veel werkende, vroeg opstaande, Amerikanen. Die zitten om 10 uur niet meer te zappen, komen Lost dus niet meer tegen 's avonds en stoppen met kijken.

Nu wil ABC weer hetzelfde doen. Na de stop na 4x08 gaat Lost weer naar 10 uur 's avonds

Ik voorspel dan ook dieptepunt na dieptepunt qua kijkcijfers na de stop.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:04:11 #190
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_57410448
tvp
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_57411173
Ik ben in de maling genomen op het moment dat ik niet op mn hoede was
pi_57411280
Daarom speciaal dit als goedmakertje

pi_57411298
Plus je had het niet mee dat ik een super betrouwbare bron van hoogaanstaande informatie over Lost ben.
A little bit hateful
  zondag 16 maart 2008 @ 13:55:43 #194
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_57412019
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:00 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Lol, als wij op het forum hier al gek worden van Michael z'n 'WAAAAAAAAAAAAAALT' dan kun je nagaan wat z'n vrouw van hem moet denken
, zat ik ook al aan te denken
pi_57412402
ABC moet lost niet op 10 uur zetten

En tevens: Michael De man met echte kloten!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 16 maart 2008 @ 15:28:40 #196
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_57413508
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
ABC moet lost niet op 10 uur zetten

En tevens: Michael De man met echte kloten!
Je bedoelt "Kevin"
Fuck the EBU
  zondag 16 maart 2008 @ 15:48:14 #197
50490 wjschreuder
-------------------
pi_57413858
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef wjschreuder het volgende:

[..]

Op het graf staat "1974 - 2004", tevens zegt niemand dat Jin dood is - Sun zegt alleen "I miss you so much" en "I wish you could've been there".
Als Jin was doodgegaan, zou er niet 2004 op zijn graf hebben gestaan, maar 2008. Oftewel, zeer waarschijnlijk is Jin nog op het eiland.

]Op vrijdag 14 maart 2008 19:50 schreef Ridley het volgende:

[..]
2008 .

Dan zou Sun 4 jaar zwanger zijn geweest .
Uhm ja dat was niet zo slim ik bedoelde dat als Jin was doodgegaan er 2005 op had moeten staan (vlucht 815 stortte neer op 22 sept 2004).
Nou kan het zijn dat ze daarover gelogen hebben, maar de verhalen van de Oceanic 6 waren meestal enigsinds gebaseerd op de waarheid (dus dan hadden ze wel verteld dat Jin op het eiland was overleden). In combinatie met dat Sun en Hurley geen een keer echt bevestigen dat Jin dood is, denk ik dat hij nog op het eiland is..
  zondag 16 maart 2008 @ 15:51:25 #198
174977 Clone.Bee
Ik ben je moeder
pi_57413914
Als ie echte kloten had nam ie geen andere naam
En ook je vader
Hihi.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:18:40 #199
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_57414513
Dat van die kijkcijfers vind ik trouwens maar vaag. Ik bedoel, het is toch niet zo dat mensen die het niet volgen opeens een aflevering gaan kijken en fans gaan toch niet zomaar weg zappen?
Dat ze het naar 10 uur verplaatsen zal inderdaad wel invloed gehad hebben. Maar als per week gaat kijken (en niet per seizoen) vind ik die schommelingen erg vreemd.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  zondag 16 maart 2008 @ 16:38:58 #200
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57415120
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:48 schreef wjschreuder het volgende:

[..]

Uhm ja dat was niet zo slim ik bedoelde dat als Jin was doodgegaan er 2005 op had moeten staan (vlucht 815 stortte neer op 22 sept 2004).
Nou kan het zijn dat ze daarover gelogen hebben, maar de verhalen van de Oceanic 6 waren meestal enigsinds gebaseerd op de waarheid (dus dan hadden ze wel verteld dat Jin op het eiland was overleden). In combinatie met dat Sun en Hurley geen een keer echt bevestigen dat Jin dood is, denk ik dat hij nog op het eiland is..
Weet je niet. Volgens het verhaal wat de O6 ophangen zouden alleen zij de crash hebben overleefd, dus iedereen die niet terugkomt krijgt dan automatisch de sterfdatum die ze al hadden (iedereen is al dood verklaard). Dus Jin kan best gewoon dood zijn gegaan op het eiland.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')