Nope, de skeletten waren male en female.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef planethugo het volgende:
wie weet was het wel adam&adam wat daar lagen
We gaan er voor het gemak (quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Volgens mij mis ik hier iets...
Waarom zouden die 2 lijken uit seizoen 1 (Adam&Eve) 2 van de survivors moeten zijn?? Die gasten zijn toch al weet ik veel hoe lang dood.
http://www.lostpedia.com/wiki/Adam_and_Evequote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Chav het volgende:
Ik kan heel die lijken niet meer herinneren, iemand een screenshotje ervan?
interessant wat er daar gezegd wordt, al worden we er natuurlijk niet veel wijzer van. Ik was die skeletten iig allang weer vergeten. Dat zal dus wel iets zijn dat in het laatste seizoen pas aan de orde komtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Adam_and_Eve
Ik zet mijn geld nog steeds op het tijdreizen. Ik zag laatst een link hier verschijnen met meer achtergrondinformatie hierover en dat zag er wel heel indrukwekkend uit. Dat Ben dus weet hoe de tijdmachine werkt en daarmee dus in de toekomst ziet dat de Red Sox winnen, dat die zus van Juliet geneest van de ziekte en die footage van Widmore. Dat de mensen op het eiland op die knop moesten drukken om de tijd steeds terug te zetten. Daardoor is het eiland onzichtbaar voor de buitenwereld. Het eiland bestaat niet meer in de toekomst. Pas toen Desmond de failswitch omzetten begon de tijd weer te lopen. Als de tijdmachine over het eiland in 1996 aan is gezet en in 2004 werd hij uitgezet door Desmond, dan lopen ze op het eiland 8 jaar achter. Dat is ook de reden waarom Locke weer kan lopen. In 1996 zat hij nog niet in de rolstoel. En Rose had toen die ziekte niet. Wat gaat gebeuren is dus als sommige evenementen gaan syncen. Op de dag dat Locke zijn rug brak, zal de "eiland Locke" ook zijn rug breken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
Die theorie is zeker aardig verzonnen, Symer!
Maar ik zat laatst eens te denken over die magic box van Ben. Misschien is dat wel de rest van de wereld. En dat hij dan door tijdreizen/Jacob/geld/connecties/weetikveel allemaal dingen daarvan daan kan halen. En dat het dus niet echt een kamer is ofzo waar je buiten gaat staan, een wens doet en dat het dan in die kamer is.
Zal wel eerder verzonnen/besproken zijn, maar ik kwam er laatst opeens op.
Holy shit. Dat klinkt zowaar plausibel!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld nog steeds op het tijdreizen. Ik zag laatst een link hier verschijnen met meer achtergrondinformatie hierover en dat zag er wel heel indrukwekkend uit. Dat Ben dus weet hoe de tijdmachine werkt en daarmee dus in de toekomst ziet dat de Red Sox winnen, dat die zus van Juliet geneest van de ziekte en die footage van Widmore. Dat de mensen op het eiland op die knop moesten drukken om de tijd steeds terug te zetten. Daardoor is het eiland onzichtbaar voor de buitenwereld. Het eiland bestaat niet meer in de toekomst. Pas toen Desmond de failswitch omzetten begon de tijd weer te lopen. Als de tijdmachine over het eiland in 1996 aan is gezet en in 2004 werd hij uitgezet door Desmond, dan lopen ze op het eiland 8 jaar achter. Dat is ook de reden waarom Locke weer kan lopen. In 1996 zat hij nog niet in de rolstoel. En Rose had toen die ziekte niet. Wat gaat gebeuren is dus als sommige evenementen gaan syncen. Op de dag dat Locke zijn rug brak, zal de "eiland Locke" ook zijn rug breken.
Dat zou dus betekenen dat Jin is overleden vlak nadat Sun bevallen is? Ik had al steeds het idee dat ie overreden zou worden ofzo nadat z'n telefoon en z'n panda werden gejatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef Xurk het volgende:
Hmm, in de podcasts hebben ze het erover dat wat je in de flash-forwards ziet wel daadwerkelijk gaat gebeuren, omdat ze de fans niet voor het lapje willen houden...
Dat van Jin was een flashback. Oude grote telefoon met antenne (best grote hint), twee maanden getrouwd, year of the dragon (2000)quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat Jin is overleden vlak nadat Sun bevallen is? Ik had al steeds het idee dat ie overreden zou worden ofzo nadat z'n telefoon en z'n panda werden gejat
Ook kan ik z'n bezoek aan het ziekenhuis niet helemaal plaatsen, hij komt alleen die panda afgeven voor de dochter van z'n baas? En later zegt Sun ergens tegen Hurley dat ze eilde dat ze Jin zag terwijl ie al dood was?
Had Sun al een kind gehad dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat van Jin was een flashback. Oude grote telefoon met antenne (best grote hint), twee maanden getrouwd, year of the dragon (2000). Hoe kan je dat nou niet doorhebben
.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat Jin is overleden vlak nadat Sun bevallen is? Ik had al steeds het idee dat ie overreden zou worden ofzo nadat z'n telefoon en z'n panda werden gejat
Ook kan ik z'n bezoek aan het ziekenhuis niet helemaal plaatsen, hij komt alleen die panda afgeven voor de dochter van z'n baas? En later zegt Sun ergens tegen Hurley dat ze eilde dat ze Jin zag terwijl ie al dood was?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap het echt wat je bedoelt. Ik denk dan ook dat die flashforwards dingen zijn die ze denken dat zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sun flasforward, Jin flashback. Ben je 11?
Denk het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat die flashforwards dingen zijn die ze denken dat zou kunnen gebeuren.
Waarom denk je dat als de makers in een podcast hebben gezegd dat het echt gaat gebeuren?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap het echt wat je bedoelt. Ik denk dan ook dat die flashforwards dingen zijn die ze denken dat zou kunnen gebeuren.
Ik heb de eerste 200 posts van dit topic niet gelezen trouwens, ligt het misschien daar aan?
Ok, ik dacht dat het hetzelfde timeframe was. Maar de dochter van z'n baas is toch Sun? Is die al eerder bevallen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:38 schreef TC03 het volgende:
- Je ziet Jin in een FLASHBACK (2000).
- Je ziet Sun in een FLASHFORWARD (2004/2005).
Easy as that.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat het hetzelfde timeframe was. Maar de dochter van z'n baas is toch Sun? Is die al eerder bevallen dan?
Jin bracht die Panda-knuffel namens Sun's vader (zijn baas) naar de Chinese ambassadeur die net een zoontje heeft gekregen. Het idee is dat Sun's vader door dat geslijm zaken mag doen met China.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat het hetzelfde timeframe was. Maar de dochter van z'n baas is toch Sun? Is die al eerder bevallen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |