Haha coolquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:26 schreef jslavenburg het volgende:
Ja hoor Houniet, met jou?
*Heeft zich opgegeven om Fok nieuwsposter te worden*
Dat ga ik vanavond na het werk ook doenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb al een tijdje weekend. Zo maar eens de nieuwe Lost gaan kijken van deze week
Woont ze ver weg dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb zin in zondag, lekker naar mijn vriendin toe
Genaaidquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:59 schreef jna het volgende:
Het beloofde een typische vrijdagmiddag te worden totdat de "baas" belde om te vragen of ik ff een opzet voor een subsidie-aanvraag kon maken.
Is dat zo veel werk dan? Waar ik werkte en wel eens iets organiseerde lag gewoon een standaard formulier voor dat soort dingen, die werden ingevuld en verzonden. Zo gedaan. Dat ging wel om kleine concerten, maar er is toch altijd wel een standaard format te maken, je weet toch van te voren precies welke informatie ze nodig hebben?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:59 schreef jna het volgende:
Het beloofde een typische vrijdagmiddag te worden totdat de "baas" belde om te vragen of ik ff een opzet voor een subsidie-aanvraag kon maken.
Ik zit inmiddels op 7113, ruim 21 dagen. Tijd om binnenkort weer eens e.e.a. dat ik niet luister weg te gooien.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:57 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb ook 3000 nummers in mijn playlist staan, op shuffle, en vaak kom ik hierdoor leuke nieuwe numers tegen
Ik moet juist weer eens wat nummers downloaden. Weet iemand nog een goede speedmetal band, naast dragonforce, megadeth, anthrax, Sonata Arctica?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zit inmiddels op 7113, ruim 21 dagen. Tijd om binnenkort weer eens e.e.a. dat ik niet luister weg te gooien.
Speedmetal is niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moet juist weer eens wat nummers downloaden. Weet iemand nog een goede speedmetal band, naast dragonforce, megadeth, anthrax, Sonata Arctica?
Gezelligquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb zin in zondag, lekker naar mijn vriendin toe
Er is wel een aanvraag formulier maar het gaat vooral om de toelichting. Muzikale toelichting, zakelijke toelichting, begroting, beargumentatie waarom is gekozen voor die en die locatie en dat bedrijf enz enz.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is dat zo veel werk dan? Waar ik werkte en wel eens iets organiseerde lag gewoon een standaard formulier voor dat soort dingen, die werden ingevuld en verzonden. Zo gedaan. Dat ging wel om kleine concerten, maar er is toch altijd wel een standaard format te maken, je weet toch van te voren precies welke informatie ze nodig hebben?
[..]
Ik zit inmiddels op 7113, ruim 21 dagen. Tijd om binnenkort weer eens e.e.a. dat ik niet luister weg te gooien.
Dat is wel iets meer dan wat ik moest opgeven. Maar het gaat dan waarschijnlijk ook wel om wat meer geld. Bij mij waren het concertjes die bij elkaar tussen de 1000 en 1500 euro kostten. Dan kon ik, als er 3 of meer bands optraden, verliessubsidie aanvragen (dus alleen om verlies te compenseren, anders krijg je niks).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
Er is wel een aanvraag formulier maar het gaat vooral om de toelichting. Muzikale toelichting, zakelijke toelichting, begroting, beargumentatie waarom is gekozen voor die en die locatie en dat bedrijf enz enz.
Hier kost de zaalhuur (nog volledig kaal) alleen al 6000 euroquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel iets meer dan wat ik moest opgeven. Maar het gaat dan waarschijnlijk ook wel om wat meer geld. Bij mij waren het concertjes die bij elkaar tussen de 1000 en 1500 euro kostten. Dan kon ik, als er 3 of meer bands optraden, verliessubsidie aanvragen (dus alleen om verlies te compenseren, anders krijg je niks).
Ik moest opgeven welke bands kwamen optreden, wat de kosten waren voor bands en PA e.d. Op hoeveel bezoekers het begroot was en wat de begrootte opbrengst was. Meer was er niet nodig, het moest dan alleen nog op tijd binnen zijn, dan kreeg ik 9 van de 10 keer gewoon de subsidie.
Ja, dan gaat het al snel wat meer kosten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:47 schreef jna het volgende:
[..]
Hier kost de zaalhuur (nog volledig kaal) alleen al 6000 euroVandaar dat we ook subsidie gaan aanvragen
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddaggeslaagd voor mijn rijexamen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toppertjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gratzquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
congratzquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Deansensitized het volgende:
Pfffff.... moeilijk... denk een 2-2.
denk ook dat Heerenveen gaat winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SCH gaat toch wel winnen zeker.
Wil je erover pratenquote:
Neequote:
Is goed man!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk ook dat Heerenveen gaat winnen.
Ik zal je trouwens morgen nog even PMen, Dean. Zal morgen even met die gozer met studio bellen. Ik heb 'm woensdag wel gesproken, hij was ook blij met het nieuws dat ik potentiele klanten had, maar we hebben het er verder niet zo veel over gehad, we waren bier aan het drinken.
Ohquote:
Moet wel lukken tegen Vitessequote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
kan de FCT vanavond mooi inlopen op Groningen
Was die van mij ook effequote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga maar eens ff tosti's etenen daarna de auto wassen, het is nu redelijk weer hier, dus dat gaat prima
Hij komt of vanavond langs, of maandagavond. We hebben zondag overwogen, maar vonden het eigenlijk allebei een slecht idee. Vanavond verjaardag enzo, je weet hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is goed man!
En bier is altijd een goed excuus [ afbeelding ]
Ik heb nog steeds geen pics van je audioquote:
*schaamt*quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pics van je audio!!
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Vanavond voor mij geen drank meer, morgen lekker formule 1 kijken denk ik, zit ik nu ook weer na te kijken.
Was gister gezellig (groningen - heerenveen) we zaten om 13:00 al in de kroeg met wat SCH supporters.
klaar met wassen, nu ff naar buiten foto's makenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pics van je audio!!
Dat is niet zo mooiquote:
Ze is ziek.. kan niet meer lopen door te veel pijn in der heupen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooiWat mankeert het beest(je)?
Zo als het er nu naar uit ziet, vlieg ik woensdag 4 juni van Stockholm naar Eindhoven...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En wanneer kom je terug, Kuno?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, het gaat gelukkig al een stukje beter met mn hondje
Medicatie helpt snel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |